| DL_ | Noob kysymys: mistä xubuntu 11.10:ssä saa näytönsäästäjän kytkettyä pois päältä? | 05:37 |
|---|---|---|
| gildean | heh, 12.04:ssä ei näytä olevan edes näytönsäästäjää vakiona | 05:51 |
| gildean | vaan lockscreeni, jonka asetukset on kohassa brightness & lock, oneiricissa system settingseistä vielä jostain löyty näytönsäästäjäkin | 05:52 |
| gildean | eikun, eipäs ollukkaan | 05:53 |
| gildean | sielläkin tais olla vakiona vaan system settingseissä "screen" tjsp. ja sama kuvake näytöstä missä on lukko keskellä | 05:53 |
| Sysi | gnome-screensaver meni hyvin simppeliksi gnome3:ssa | 06:36 |
| Sysi | DL_: jos et ehtiny löytää niin "Settings manager"issa missä muutki asetukset | 06:37 |
| DL_ | Sysi: Suomeksi järjestelmä asetukset? En ainakaan löytänyt. | 07:49 |
| Sysi | paina Alt F2 ja kirjota xscreensaver-demo | 07:52 |
| pesasa | http://viikonvalo.fi/Emacs_Org-mode | 10:31 |
| Fibubot | http://is.gd/syUgDf -> 2x12 Emacs Org-mode - Viikon VALO #64 | Viikon VALO | 10:31 |
| === Sysi_ is now known as Sysi | ||
| === Iltsu` is now known as Iltsu | ||
Generated by irclog2html.py 2.7 by Marius Gedminas - find it at mg.pov.lt!