igustin | Nokia warns of losses in first and second quarters http://is.gd/ATEkIM | 04:52 |
---|---|---|
obruT | jutro! | 07:02 |
=== MmikeDOMA is now known as Mmike | ||
Mmike | normalan softver ce ti reci 'can not write to file' | 07:12 |
Mmike | mysql ti kaze 'file not found' | 07:12 |
igustin | ivoks: kako je završila priča oko LSI kontrolera u IBM serveru? | 07:50 |
igustin | ivoks: imam gomilicu takvih novih servera pod rukom, spremnih za produkciju, i sve me ovo brine... | 07:50 |
igustin | ivoks: najradije bih ugradio dodatni SATA kontroler i sredio softverski RAID, mirnije ću spavati | 07:51 |
Mmike | igustin, kre je bas neki dan pricao kako je taj mdadm lose rjesenje, u biti | 07:52 |
Mmike | tipa, da je imao bed da mu je mdadm kopirao lose blokove sa pokvarenog diska na ispravni disk | 07:52 |
Mmike | iako ja imam taj mdadm godinama svukud, nikad bedova | 07:53 |
dodobas | elol | 07:53 |
igustin | Mmike: isto kod mene, ali mislim da se kre referencirao na neki stari bugoviti mdadm | 07:55 |
igustin | u svakom slučaju - manje zlo od LSI | 07:55 |
Mmike | igustin, kad ti dolazis malo u nase krajeve? :) Il' da se mi spustimo dolje? :) | 07:56 |
igustin | Mmike: uskoro ;) | 07:56 |
Mmike | mi trosimo tu LSIjeva al' nemamo raid polja na njima, nego mdadm tjeramo | 07:56 |
igustin | ako ne prije, onda na tvoje svatove :P | 07:56 |
igustin | Mmike: to smo apsolvirali, ne uspijevam to napraviti | 07:56 |
igustin | Mmike: da mogu, ne bih rantao ;) | 07:56 |
igustin | s Adaptecovim, pa i IBM-ovi RAID kontrolerima nisam imao nikakvih problema | 07:57 |
Mmike | aha, fakat, da | 07:59 |
Mmike | heh | 07:59 |
Mmike | jbg :) | 07:59 |
Mmike | ugl | 08:00 |
Mmike | jel' treba netko diskova | 08:00 |
Mmike | ide kontrolera | 08:00 |
Mmike | neide kontrolera | 08:00 |
obruT | eh... jucer dodjem u neku birtiju (uglavnom planinari i alpinisti tamo vise, znamo se svi bar iz vidjenja) s majicom "linux - the choice of the gnu generation", stojim za sankom i pricam s frendom, pita jedan "otkud ti majica"... malo poslije prolazi drugi i pita: "redhat ili debian", nakon nekog vremena prolazi treci: "i ? koja je najbolja distribucija ?" :) | 08:02 |
obruT | svi znaju za linux :P luzeri :) | 08:03 |
dodobas | obruT: vrijeme je netBsd :) | 08:08 |
igustin | dodobas: wrong | 08:09 |
igustin | dodobas: Hurd! | 08:09 |
igustin | obruT: slično meni s kapom na kojoj je samo pingvin ;) | 08:09 |
obruT | dodobas: netbsd rulez, imam na par masina | 08:09 |
dodobas | ok... idem stavit archhurd :P | 08:09 |
igustin | obruT: to što to čudo radi na 656752 procesora mi ne pomaže puno ako nema drivera za normalne potrebe :/ | 08:10 |
Mmike | a i di ces nac tol'ko procesora | 08:11 |
obruT | radi sav egzoticni hardver, ovaj mainstream ne radi :P | 08:14 |
Mmike | obruT, tvoja izjava (planinarska) je vec skupila 4 lajka na facebooku :) | 08:17 |
obruT | kakva izjava ? :P | 08:26 |
SilverSpace | dan | 08:34 |
Mmike | http://i969.photobucket.com/albums/ae174/nicklemen/halt-hammer-zeit.jpg | 08:37 |
BotaniCar | Jesam pozdravio ? Nisam ! Bok, junaci ! | 08:53 |
SilverSpace | :) | 09:00 |
Mmike | djesi | 09:01 |
SilverSpace | sale: bome si ti dobro pocistio prevode | 09:05 |
SilverSpace | http://people.canonical.com/~dpm/stats/ubuntu-12.04-translation-stats.html# | 09:05 |
Mmike | http://www.dvwa.co.uk/ | 09:13 |
BotaniCar | ahahaha @ DVWa :) | 10:12 |
BotaniCar | izvrsno ! | 10:12 |
ivoks | igustin: lose | 10:17 |
ivoks | igustin: agonija jos traje | 10:17 |
ivoks | igustin: u principu cu reinstalirati stroj i podatke prekopirati | 10:18 |
ivoks | kontroler jednostavno odbija importirati raid polje na kojem se nalazi bas sve | 10:18 |
ivoks | a stari kontroler, otkako sam ubacio novi, cini se radi bez problema | 10:18 |
igustin | ivoks: i ostavit ćeš stari? | 10:53 |
igustin | ivoks: nisi razmišljao o drugom kontroleru? | 10:56 |
hbogner | pozdrav | 11:10 |
Mmike | kako napraviti 10ak random fileova, random velicine, random sadrzaja? | 11:14 |
BotaniCar | i razlicite ekstenzije ? | 11:15 |
igustin | Mmike: dd + random (+mktemp) | 11:23 |
obruT | ne znam cemu komplicirat i ne napisat u nekom skriptnom jeziku python/perl | 11:24 |
igustin | zato što je bash oneliner brže i jednostavnije? | 11:24 |
ivoks | igustin: pa uzeo sam drugi kontroler | 11:24 |
ivoks | igustin: fora je sto je novi kontroler prepoznao jedan LUN, a drugi nije | 11:25 |
igustin | ivoks: drugi proizvođač, tipa Adaptec | 11:25 |
ivoks | a stari vidi obrnuto | 11:25 |
ivoks | i onak... popizditis | 11:25 |
igustin | ne za spasit ovo, nego za sigurniju budućnost | 11:25 |
ivoks | igustin: ma za buducnost samo 3ware | 11:25 |
ivoks | nabijem LSI | 11:25 |
ivoks | da stvar bude gora, LSI je kupio 3ware | 11:25 |
ivoks | i vidim da stavljaju 3ware chipove u kontrolere iz gornjeg razreda | 11:26 |
ivoks | a kad sam ja govorio da je 3ware cijelo desetljece ispred LSI-a, kre mi se smijao | 11:26 |
ivoks | 'nije enterprise' | 11:26 |
igustin | Mmike: npr. for((i=0;i<10;++i)); do random -e 1000; s=$?; dd if=/dev/urandom of=`mktemp` count=1 bs=$s; done | 11:27 |
igustin | Mmike: a ti dodaj k, m... | 11:27 |
obruT | i instaliraj bsdgames paket ak nemas :) | 11:28 |
SilverSpace | ono kad ti dode opomena za racun koji si vec platio. grrrrrrrrrrr | 11:30 |
Mmike | for nf in {1..10}; do dd bs=1024 count=$RANDOM skip=$RANDOM if=/dev/urandom of=test.file.$nf; done | 11:30 |
igustin | Mmike: :) well done | 11:31 |
Mmike | ovaj skip, doduse, ne treba :) | 11:31 |
Mmike | tak je to kad kopipejstas :0 | 11:32 |
BotaniCar | :) | 11:35 |
SilverSpace | kisa | 11:44 |
BotaniCar | kissi kissi i tebi :) | 11:45 |
BotaniCar | i mwa mwa | 11:45 |
BotaniCar | i XD | 11:45 |
BotaniCar | swatko | 11:45 |
BotaniCar | i kaj sve vec klinci danas ne pishu :) | 11:45 |
SilverSpace | :)) | 11:45 |
hbogner | je bas se nasla dva klinca | 11:48 |
igustin | prije djed i unuk | 11:49 |
SilverSpace | HTC One X u vip_u | 11:52 |
SilverSpace | od danas | 11:52 |
ivoks | ma jebo htc | 11:55 |
ivoks | uzet cu si lumniu | 11:55 |
ivoks | :) | 11:55 |
igustin | -n | 11:56 |
jelly | jel to windows foun? | 11:56 |
igustin | je | 11:56 |
jelly | izgleda ok | 11:57 |
igustin | ivoks: pogotovo je dobar deal sada kada Nokia opet iskazuje gubitke | 11:57 |
igustin | jelly: fenomenalno, najbolji Windows Phone ikad | 11:57 |
BotaniCar | e,da, lumnia <3 | 11:57 |
igustin | ? | 11:57 |
igustin | bez 'n' | 11:57 |
jelly | limunia | 11:58 |
igustin | :) | 11:58 |
ivoks | igustin: znas kaj cu ti reci... | 11:59 |
igustin | nemoj :) | 11:59 |
ivoks | igustin: jesi imao bilo kakav wp u ruci i radio na njemu? | 11:59 |
ivoks | ove novije, naravno | 11:59 |
igustin | nisam, ali nebitno za poantu | 11:59 |
ivoks | uopce nije los... | 11:59 |
jelly | \lumnia/ | 11:59 |
igustin | jesam li rekao da je loš? | 11:59 |
ivoks | lumnia, zato sto sam siguran da je bolje izradjen od htca :) | 12:00 |
jelly | meni je i windows mobile 6 bio dobar ;-) | 12:00 |
ivoks | htc je smece, bez obzira na OS koji se gore nalazi | 12:00 |
ivoks | idealno bi bilo da nadjem nokiu n9 | 12:00 |
jelly | jel ima ta lumnia sa qwerty tastaturom | 12:00 |
ivoks | ma nema telefona s tipkovnicom vise | 12:00 |
jelly | eh, jebo | 12:00 |
ivoks | ako nadjes, vici | 12:00 |
igustin | nadam se da ipak ima | 12:01 |
jelly | ivoks: HTC :-D | 12:01 |
ivoks | danas se telefoni rade samo za hipstere | 12:01 |
BotaniCar | Pishem mail nokiJi da rebrandiraju taj telefon, i da nece valjati bez "n" | 12:01 |
ivoks | i ekipu koja koristi instagram :D | 12:01 |
ivoks | wp7 nije tako los | 12:01 |
ivoks | nije pretjerano upotrebljiv, ali sam iznenadjen kako je MS to dobro (dizajnerski) napravio | 12:02 |
igustin | i to je jedina prednost, trenutno | 12:02 |
ivoks | radi gladje i od iOS-a | 12:02 |
igustin | nema aplikacija i teško će stići ostale, security upitan, kasno došao, budućnost Nokie i suradnje s MS upitni... | 12:03 |
igustin | a samo GUI/dizajn neće pridobiti toliko korisnika, osim onih core MS fanboyeva | 12:03 |
ivoks | tako je nekoc govorio Apple | 12:03 |
igustin | masa MS ljudi i dalje preferira iPhone u odnosu na ovo | 12:04 |
ivoks | igustin: ne postoje MS ljudi | 12:04 |
igustin | ivoks: tako predviđa većina analitičara | 12:04 |
ivoks | postoje samo Linux ljudi | 12:04 |
ivoks | ostalo su samo ljudi | 12:04 |
igustin | :D | 12:04 |
ivoks | ljude nije briga za nase podjele | 12:04 |
igustin | o postoje, i te kako postoje | 12:04 |
ivoks | i boli i neka stvar je li dole andorid ili wp | 12:04 |
SilverSpace | vise manje | 12:05 |
igustin | o kako se varaš | 12:05 |
ivoks | mislis? | 12:05 |
ivoks | evo, gledam 4 ljudi oko sebe | 12:05 |
SilverSpace | nisu vise ljudi bedasti | 12:05 |
ivoks | niti jedan ne zna kako se zove OS koji imaju na telefonu | 12:05 |
ivoks | jedna je srednjoskolka | 12:05 |
ivoks | drugi je nezaposleni | 12:05 |
ivoks | treci je poslovnjak | 12:06 |
ivoks | cetvrta je radnica u bolnici | 12:06 |
igustin | pa pričao s tim ljudima, dio njih nema se namjeru maknuti s iPhone/iPad, a dio njih će uzeti bilo što s Win | 12:06 |
ivoks | jedini koji nesto zna o OS-u na telefonu sam ja | 12:06 |
ivoks | baterija mi pri kraju | 12:06 |
ivoks | idem do ureda, nadam se da mi je HEP restorao struju | 12:07 |
jelly | igustin: pa iPhoneu nis ne fali | 12:07 |
igustin | jelly: pa ne, jesam li rekao da fali? | 12:07 |
jelly | ergo, zasto bi se maknuli sa istog | 12:07 |
ivoks | svima fali i nikome nis ne fali | 12:07 |
ivoks | to je samo trziste :) | 12:07 |
igustin | jelly: zato što dio zatucanih MS-ovac hoće isključivo Win phone | 12:08 |
jelly | meni "fali" cisco vpn support na Androidu < 4 pa se ne bunim | 12:08 |
ivoks | http://www.jutarnji.hr/bodybulderica-otkriva-zasto-je-vec-devet-godina-sama---zbog-svog-izgleda-tesko-pronalazim-decke-/1021254/ | 12:08 |
ivoks | isus... | 12:08 |
jelly | igustin: interesantno, dobar dio zatucanih MS-ovaca ovdje u firmu hoće isključivo Blackberry | 12:08 |
ivoks | pa daj stani pred zrcalo zeno | 12:08 |
ivoks | puno ekipe brije na blackberry | 12:09 |
SilverSpace | ivoks: lol | 12:09 |
ivoks | zato jer misle da se samo s BB-om moze citati email | 12:09 |
jelly | heh, teta izgleda ko da je fotosopirana | 12:09 |
ivoks | SilverSpace: jedini decko kojeg ta moze uloviti biti ce homoseksualac | 12:09 |
jelly | comment Ivan Ivančić - a brate radije bi nevena ciganovića natega nego ovo čudovište | 12:10 |
ivoks | pa no | 12:10 |
ivoks | to i velim | 12:10 |
SilverSpace | ivoks: naci ce i ona svog crnca/bosanca bez brige | 12:12 |
ivoks | ma hoce... | 12:12 |
ivoks | imat ce sanse kad bude stara i to se sve objesi | 12:12 |
ivoks | pa ce izgledati kao vrsnjaci joj | 12:13 |
ivoks | e, onda ce imati sansi | 12:13 |
jelly | http://www.jamesallenonf1.com/2012/04/lotus-protests-mercedes-front-wing/ | 12:14 |
igustin | jelly: pa slažem se, problem je usko gledanje | 12:15 |
igustin | jelly: ja ne patim za Androidom, ali ne znam zašto bih npr. uzeo Lumiu? | 12:15 |
igustin | prije bih uzeo iPhone | 12:15 |
hbogner | ivoks, kodi na #linux.hr kre taman prica o LSI :D | 12:19 |
igustin | ne samo da priča | 12:22 |
igustin | nego hvali ;) | 12:22 |
igustin | šora! šora! | 12:22 |
hbogner | :D | 12:23 |
jelly | hbogner: di je kodi ne vidim ga! | 12:23 |
hbogner | jelly, tipfeler | 12:23 |
hbogner | kodi=odi | 12:23 |
hbogner | sorry | 12:24 |
* jelly razocaran | 12:24 | |
BotaniCar | ja sam razocaran sam sobom, ima HR kanal na ovom serveru na kojem nisam :) | 12:29 |
igustin | btw, ako nekoga zanima C++11 ima uskoro predavanje o tom jeziku | 12:29 |
hbogner | BotaniCar, ima ih jos :D | 12:30 |
BotaniCar | hbogner: znam, znam, ali ih dobro skrivaju od mene :) | 12:31 |
hbogner | jel volis karte, prostorne podatke, princip wikipedije? | 12:31 |
BotaniCar | da mi je znat o cem hbogner prica :) | 12:33 |
hbogner | http://www.openstreetmap.org/ | 12:34 |
hbogner | iam hr ekipa | 12:34 |
igustin | BotaniCar: pusti, to je OSM sekta | 12:34 |
hbogner | ha ha ha igustin | 12:34 |
igustin | BotaniCar: a on je biskup kod njih | 12:34 |
hbogner | evanjdjelje po osm-u | 12:34 |
BotaniCar | iduce kaj bum cul je da hbogner programira u COBOLu :) | 12:34 |
hbogner | uvjek vrbujemo nove clanove | 12:34 |
igustin | BotaniCar: drugi idu od vrata do vrata, hbogner ide od kanala do kanala | 12:35 |
igustin | BotaniCar: prije u osm.net | 12:35 |
hbogner | haha ha | 12:35 |
hbogner | hare rama hare osm | 12:36 |
BotaniCar | idem delat nekaj kaj je neovisno o OSu :) l8r :) | 12:36 |
hbogner | blah, nije zainteresiran | 12:36 |
BotaniCar | Kak cu bit, nema zenskih grudi na kartama :) | 12:36 |
hbogner | ha ha ha | 12:37 |
igustin | ali ima žena koje slijed OSM puteve ;) | 12:37 |
hbogner | tako je, tako sam ja sve usmjerio prema mojoj lokaciji | 12:37 |
hbogner | a one jadnje sljede navigaciju | 12:37 |
ivoks | hbogner: neka | 12:41 |
ivoks | hbogner: kaj, blizi se kraj tvojem 3. desetljecu? | 12:47 |
hbogner | ivoks, 31 | 12:47 |
ivoks | tj... vec si ti godinu iza toga | 12:47 |
ivoks | da | 12:47 |
ivoks | :) | 12:47 |
ivoks | pa stariji si od mene :D | 12:47 |
igustin | hbogner: pih, starac | 12:47 |
hbogner | da | 12:48 |
hbogner | ali zato imam vise kose, ako nista | 12:48 |
ivoks | je, moja nema gdje vise rasti :) | 12:48 |
igustin | lol | 12:48 |
hbogner | i vise ispita :( | 12:48 |
ivoks | ispita? | 12:48 |
hbogner | chus te danas spominjala | 12:48 |
ivoks | kaj si ti jos student? | 12:49 |
ivoks | da, bio sam na GF-u | 12:49 |
hbogner | ispita za polozit | 12:49 |
hbogner | je to isto rekla, da danas svi u zgradi | 12:49 |
hbogner | ivoks, da, jos 4 ispit amoram rjesit | 12:49 |
hbogner | bljak | 12:49 |
igustin | btw... mene su učili da kad završiš FER postaješ 3Ć = ćelav, ćorav i ćaknut | 12:50 |
hbogner | haha ha | 12:50 |
hbogner | ivoks je celav i caknut, ja sam corav i caknut :D | 12:51 |
hbogner | ali nijedan nije fer :D | 12:51 |
hbogner | mi smo samo 2c | 12:51 |
igustin | ivoks: nisi još potpisao pristupnicu udruzi ćelavih? | 12:51 |
hbogner | caknuti jer se tolko zahebavamo s gf-ovima | 12:51 |
ivoks | ioc0 vol_id 2 type IM, 2 phy, 931 GB, state DEGRADED, flags ENABLED RESYNC_IN_PROGRESS | 12:52 |
ivoks | vec 24h | 12:52 |
ivoks | jebemti LSI da ti jebem | 12:52 |
igustin | ivoks: ->trash | 12:52 |
hbogner | igustin, kaj nije fora pratit kanale i misljenja paralelno :D | 12:52 |
ivoks | da sam znao da novi LSI nece znati procitati te LUN-ove, ne bi ni uzeo LSI | 12:52 |
igustin | ali hvala ti što si podijelio to iskustvo | 12:53 |
ivoks | ma uvijek sam mrzio taj LSI | 12:53 |
igustin | i spasio tuđe živote | 12:53 |
ivoks | mozda i nisam objektivan | 12:53 |
ivoks | ali sa 3wareom nikad nikakvih problema | 12:53 |
ivoks | nikad | 12:53 |
igustin | kaže kre da LSI ima skupe modele koji su super, problem su ovi low-end | 12:53 |
ivoks | a valjda ih imam 20 naokolo | 12:53 |
ivoks | igustin: ti skupi imaju 3ware chipove | 12:54 |
igustin | tko dila 3ware? ili su ti svi onboard | 12:54 |
ivoks | 3ware nije on board | 12:54 |
ivoks | http://www.lsi.com/products/storagecomponents/Pages/6GBSATA_SASRAIDCards.aspx | 12:54 |
ivoks | sve ovo... 9xxx, to je sve 3ware | 12:54 |
ivoks | kre pojma nema :) | 12:54 |
igustin | :) | 12:55 |
igustin | to ću mu reći, samo da znaš :P :D | 12:55 |
ivoks | samo daj | 12:55 |
igustin | ček, to znači da je LSI kupio 3ware ili što? :S | 12:55 |
ivoks | mozes mu odmah i pejstati link | 12:55 |
ivoks | da | 12:55 |
ivoks | management software za 3ware je isto vrh | 12:57 |
ivoks | dobijem proljev kad vidim mgmgrmgrmrgm il kak se vec zove | 12:57 |
igustin | imaš iskustva s Adaptecom? | 12:58 |
ivoks | samo sa scsi kontrolerom | 12:58 |
ivoks | i to od prije 10ak godina :) | 12:59 |
Mmike | kaj fali tw_cliju | 12:59 |
Mmike | super je :) | 12:59 |
ivoks | tw_cli je savrsen | 12:59 |
ivoks | http://www.cyberciti.biz/files/tw_cli.8.html | 12:59 |
ivoks | i 3dm je iznenadjujuce upotrebljiv za web management raid kontrolera | 13:00 |
ivoks | http://linux-blog.anracom.com/__oneclick_uploads/2008/11/3dm2_1.jpeg | 13:03 |
ivoks | http://img.photobucket.com/albums/v150/aznhomig/LAME.png | 13:03 |
ivoks | http://img.tomshardware.com/us/2006/12/13/pci-express-sata-raid-controllers-for-smb-servers/amcc-3ware-create-1.gif | 13:04 |
ivoks | http://www.takajun.net/pc/081118/888-5l.gif | 13:04 |
Mmike | glupan | 13:04 |
Mmike | kopiram nekompresirany msqyldump od 400 gigabajta | 13:04 |
Mmike | sa jednog hostinga na drugi | 13:04 |
Mmike | i kao, -z | 13:04 |
Mmike | u rsyncu | 13:05 |
Mmike | bolje neg da gzipam tamo pa odgzipavam tu | 13:05 |
Mmike | i ide, 10MB/sec | 13:05 |
Mmike | ajde, reko, neka | 13:05 |
Mmike | ma, reko, idem probat bez -z | 13:05 |
Mmike | ide 80MB/sec :) | 13:05 |
ivoks | www.google.hr ima sadržaj s web-lokacije ehakkaz.ru za koju se zna da distribuira zlonamjerni softver. Vaše računalo može dobiti virus ako posjetite tu web-lokaciju. | 13:05 |
ivoks | ahahahaha | 13:05 |
ivoks | sami sebe su tagali | 13:06 |
ivoks | http://www.calligra-suite.org/ | 13:10 |
ivoks | bas da vidimo | 13:10 |
ivoks | imam direrktorij Diplomski na 101 mjesu na disku... svi prazni | 13:17 |
igustin | nisi još počeo pisati ga? | 13:17 |
ivoks | ma jesam | 13:17 |
ivoks | imam cover page | 13:17 |
SilverSpace | G+ se promjenio | 13:35 |
BotaniCar | G+ ? | 13:35 |
jelly | fejs-- | 13:35 |
jelly | tj. fejs kojeg skoro niko ne koristi | 13:35 |
BotaniCar | ahh. siguran sam da imam account i na tom chudu. | 13:36 |
jelly | etovidis | 13:36 |
SilverSpace | jelly: ? kak ne koristi | 13:42 |
BotaniCar | vec 20 min klikam po onim googlefightsima, zakaj si mi to pokazao :) | 13:42 |
SilverSpace | http://www.jonobacon.org/2012/04/12/further-ubuntu-accomplishments-progress/ | 13:43 |
jelly | BotaniCar: kad odustanes od tog, posaljem tvtropes link <g> | 13:45 |
BotaniCar | jelly: drag si mi i sve to, al nemoj brate, kostat ces me posla :) | 13:46 |
jelly | mozda na to i ciljam?! | 13:46 |
BotaniCar | znam da je u ISKONu gadno, ali sam siguran da ti je placa veca neg meni :) | 13:47 |
* jelly uvjeren da BotaniCar ima bar 15kkn placu ;-) | 13:47 | |
BotaniCar | A ako me mislis maknuti s IRCa, zamisli da sam nezaposlen,s internetom u kuci :D | 13:47 |
BotaniCar | jelly: znam da odishem dojmom kompetentnosti, no nije kompenzirano materijalnim :D | 13:47 |
jelly | pih! | 13:48 |
* BotaniCar uvjeren da bi jelly morao biti u pravu gornjom izjavom | 13:48 | |
BotaniCar | i pri tom nisam mislio na "pih" :) | 13:48 |
jelly | tusirat se svaki dan, pa neces toliko odisat | 13:48 |
BotaniCar | no, bila placa kakva bila, bar uvijek ima kave :) | 13:48 |
jelly | a kod nas se kava placa... | 13:48 |
BotaniCar | jedno sam se vrijeme tusirao svaki dan, onda sam skuzio da bi se zena sexala ako to radim | 13:49 |
BotaniCar | logicno, ukinuo sam i pranje i brijanje jaja | 13:49 |
jelly | sorry, lazem, ima free nes classic i obicna kava, a kolegice i kolege iz susjednog odjela svaki dan skuhaju finu tursku | 13:49 |
BotaniCar | aww, jos da ujutro dobijes i kroasan, milina :) | 13:50 |
BotaniCar | kak mene moj shef iznova odusevljava .. | 13:51 |
jelly | jebaga TSM | 13:51 |
BotaniCar | pricamo o nek'im novim serverima i velim mu da ne bi da opet kupujemo intel brandirane servere , i predlozim mu supermicro | 13:51 |
jelly | *blink* | 13:51 |
BotaniCar | i lik actualy zna za firmu | 13:52 |
jelly | kod mene je pravilo: nikad vise supermicro | 13:52 |
BotaniCar | o jel ? zakaj ? | 13:52 |
jelly | remote management je sugav ili nepostojec | 13:52 |
BotaniCar | nije mi nuzno, ima jos kaj ? | 13:52 |
jelly | to je otprilike to... za tu cijenu su ok | 13:53 |
jelly | ne zelim sjedati u auto i vozit u serversku kad se server ili OS zblesi | 13:53 |
ivoks | ? | 13:54 |
ivoks | pa ima ipmi | 13:54 |
ivoks | osim ak ne skrtaris... ima i HP servera koji nemaju iLO | 13:54 |
jelly | ivoks: fuj | 13:54 |
BotaniCar | to je ok, nish ne velim. Mi th servera bumo imali malo, i u sali u kojoj placamo njihove operatere da mi odu pogledati kad mi stroj ispadne, pa mi je bitniji faktor koliko sam server kosta .. | 13:54 |
ivoks | kaj fuj? | 13:54 |
ivoks | serial over lan | 13:54 |
jelly | fuj hp bez ilo | 13:54 |
jelly | what's the bloody point | 13:55 |
ivoks | supermicro mozes sloziti takav server s 3ware kontrolerom, ipmi karticom, plocetinom samo takvom u barem 30% cijene nekog 'brand' servera | 13:55 |
jelly | ak mogu prek ipmi-ja bootati sa iso imagea, power cycleati i vidjet dal je krepao disk ili baterija, super | 13:55 |
jelly | ak ne mogu, radije cu platiti vise | 13:56 |
ivoks | pa zasto ne bi mogao?! | 13:57 |
ivoks | pa kaj ti mislis koji protokol koristi dellov DRAC? | 13:57 |
ivoks | https://www.colounlimited.com/ipmi | 13:58 |
jelly | nemam pojma, 0 iskustva sa Dellom | 13:58 |
jelly | jel uopce imaju distributera i servis u hrvatskoj | 13:58 |
ivoks | supermicro? | 13:58 |
ivoks | ja sam uvijek kupovao u lab2000 | 13:59 |
ivoks | za servis ne znam, nikad niti jedan nije riknuo | 13:59 |
ivoks | sto ne mogu reci za HP :) | 13:59 |
ivoks | a niti dell | 13:59 |
ivoks | iako ih imam nemjerljivo manje od supermicra | 13:59 |
ivoks | jos ako ubacis untura tyan plocu | 14:00 |
ivoks | ma kakav hp, covjece... :) | 14:00 |
jelly | fak to, meni je hp super | 14:00 |
BotaniCar | jelly, i ja supermicro u LABu uzimam, ne znam za druge | 14:00 |
jelly | serviseri su im kompetentni | 14:00 |
jelly | sorry, tehnicari koji izadju na teren | 14:02 |
ivoks | http://www.supermicro.com/products/nfo/IPMI.cfm | 14:02 |
ivoks | SSH based SOL | 14:03 |
ivoks | to, koliko ja znam, nema niti jedan HP | 14:03 |
ivoks | :) | 14:03 |
BotaniCar | "moj je veci" "moj je tvrdji" .. | 14:04 |
ivoks | nemoj da te strpam u kos s kreom :) | 14:04 |
BotaniCar | da se ima para, ja bi samo intelove servere kupovao, no kako smo vodjeni "politikom popluna" .. | 14:04 |
ivoks | ma nije vec/tvrdji, nego... ipmi mnogi smatraju inferiornim dracu ili ilou | 14:05 |
ivoks | a npr., drac je ipmi | 14:05 |
ivoks | a ilo je nespretan | 14:07 |
ivoks | (imho) | 14:07 |
ivoks | svakako nije inferioran :) | 14:07 |
BotaniCar | Ne volim spretno/nespretno jednostavno/komplicirano komparacije. Stvar je u tim usporedbama koliko onaj koji usporedjuje radi na cemu | 14:07 |
ivoks | BotaniCar: pa slazem se... | 14:07 |
ivoks | ja kazem da mi je nestpretan jer moram traziti alate za upravljanje serverom | 14:08 |
ivoks | ili koristiti browser | 14:08 |
ivoks | a supermicro, dell, stogod, kontroliram sa ipmitool | 14:08 |
ivoks | koji je u svakoj distri | 14:08 |
ivoks | a to onda mozes skriptirati i slagati kaj god hoces | 14:09 |
Mmike | ivoks, i? caligra? | 14:09 |
ivoks | Mmike: ah, dobro da si me podsjetio :) | 14:09 |
BotaniCar | nda, jel caligra kompatabilna s MS ofizom ? | 14:10 |
ivoks | BotaniCar: mislis na office open format? | 14:10 |
Mmike | ilo, kaj je to? | 14:10 |
Mmike | pravi igraci imaju KVMove koji imaju internet na sebi | 14:11 |
ivoks | koliko ja znam, trenutno ne postoji niti jedan office suite koji u potpunosti podrzava office open; pa cak ni ms office | 14:11 |
BotaniCar | ivoks: formuliraj pitanje kako ti je lakse, mogu li MS office generirane dokumente otvoriti a da mi prijelomi, formule u xelicama i to ne budu zbrckani? | 14:11 |
ivoks | Mmike: ipmi/ilo je puno vise od kvm-a | 14:11 |
ivoks | BotaniCar: to ne radi dobro niti izmedju razlicitih verzija officea | 14:11 |
ivoks | BotaniCar: jer svaka verzija ima drugaciji zapis, a isti nastavak (.docx) | 14:12 |
SilverSpace | evo google voli unity :) http://is.gd/PHePYS | 14:12 |
igustin | ivoks: točno | 14:12 |
jelly | ivoks: sto je "SOL"? | 14:12 |
igustin | mislim na "ne postoji niti jedan office suite koji u potpunosti podrzava office open; pa cak ni ms office | 14:12 |
igustin | " | 14:12 |
ivoks | jelly: serial over lan | 14:12 |
jelly | ivoks: ah, prek ssh imas pristup na virtual serial port i na konzolu, ak ti treba | 14:13 |
ivoks | Mmike: izgleda dobro an velikom ekranu | 14:13 |
ivoks | Mmike: prilagodjeno je sirokim ekranima (toolbar je sa strane) | 14:13 |
jelly | ivoks: od iLO2 na dalje (~2005) | 14:13 |
Mmike | ivoks, ja koristim onaj freemind za mindmape opako, al' je zastario nekako, pa mi se ovo cini skroz zgodnim | 14:14 |
Mmike | ivoks, izjeb kompajliranje i to? | 14:14 |
ivoks | kompajliranje? | 14:14 |
Mmike | ivoks, btw, ilo/ipmi je sasvim nepotreban ako imas taj KVM | 14:14 |
Mmike | ivoks, pa kaj ne pise ad samo source mosh skinut? | 14:14 |
ivoks | Mmike: kak resetiras server? kak mountas iso/floppy? | 14:14 |
ivoks | Mmike: 12.04 ima pakete... a vidio sam i ppa za 11.10 | 14:14 |
ivoks | jelly: dakle, ista stvar... | 14:15 |
Mmike | ivoks, kroz KVM | 14:16 |
Mmike | ivoks, sve kroz KVM | 14:17 |
ivoks | Mmike: onda to nije KVM, vec BMC | 14:17 |
Mmike | ivoks, ak bas moram, naravno | 14:17 |
Mmike | BMC? | 14:17 |
ivoks | i vrlo vjerojatno koristis IPMI, samo to ne znas :D | 14:17 |
Mmike | ne, ne koristim IMPI, znam to vrlo dobro :) | 14:17 |
ivoks | nego sta koristis? | 14:17 |
Mmike | imam i IPMI, al' ne koristim | 14:17 |
Mmike | KVM pizdu mater | 14:17 |
ivoks | odes na web stranicu i klikas | 14:17 |
Mmike | neki dellov, los | 14:17 |
igustin | Inspektori u .ba savjetuju da pređete na Linux ili FreeDOS http://is.gd/z1XuDc | 14:17 |
Mmike | ne odem na web stranicu i ne klikam :) | 14:17 |
ivoks | 16:05 < ivoks> a npr., drac je ipmi | 14:18 |
ivoks | drac je dellov 'ilo' | 14:18 |
ivoks | to nije KVM | 14:18 |
ivoks | KVM je samo dio mogucnosti | 14:18 |
Mmike | kaj je bmc? | 14:18 |
ivoks | hardver koji zivi nezavisno u tvom serveru | 14:18 |
ivoks | ima svoj pristup mrezi i, ponekad, svoje napajanje | 14:18 |
Mmike | ma kaj znaci kratica | 14:18 |
ivoks | b... management c... | 14:19 |
ivoks | nemam pojma | 14:19 |
Mmike | http://www.dell.com/ie/business/p/poweredge-2161ds/pd | 14:20 |
Mmike | to imam | 14:20 |
Mmike | stotine takvih | 14:20 |
Mmike | ili slicnih | 14:20 |
Mmike | to je KVM | 14:20 |
Mmike | tj, KVM switch | 14:20 |
ivoks | vidis one mrezne utore | 14:21 |
hbogner | Mmike, kaj ima su planu sutra? ja opet u gradu ujutro | 14:21 |
ivoks | tamo se upikavaju BMC-ovi | 14:21 |
ivoks | i onda imas jedan web interface putem kojeg upravljas razlicitim BMC-ovima | 14:21 |
ivoks | preko IPMI-a | 14:21 |
Mmike | ne, ivoks | 14:21 |
Mmike | nemas | 14:21 |
Mmike | nikakav ipmi | 14:21 |
ivoks | Mmike: znam o cem pricam | 14:21 |
Mmike | hbogner, nista | 14:21 |
ivoks | ne slusas ti mene :) | 14:21 |
Mmike | ivoks, vidim :) | 14:21 |
Mmike | ivoks, ti znas kak meni izgleda oprema s kojom radim :) | 14:22 |
ivoks | ti odes na web stranicu (ili imas klijenta) | 14:22 |
jelly | base mgt card? | 14:22 |
ivoks | i tamo pikas server s kojim zelis raditi | 14:22 |
ivoks | i sve sto ti pikas se pretvara u IPMI protokol prema BMC-u na serveru | 14:22 |
ivoks | tj., u serveru | 14:22 |
Mmike | ivoks, wrong | 14:22 |
Mmike | al' | 14:22 |
Mmike | neka :) | 14:22 |
ivoks | nego sto je upiknuto u switch? | 14:22 |
SilverSpace | ivoks: zanimljivo | 14:23 |
ivoks | sad ces ti meni objasniti, a ja radim s ljudima koji rade te switcheve :) | 14:23 |
SilverSpace | ivoks: uh ne tebi | 14:23 |
ivoks | jelly: moguce | 14:23 |
Mmike | ivoks, ma, tvoja velicina je neupitna :) | 14:23 |
SilverSpace | igustin: zanimljivo | 14:23 |
ivoks | Mmike: drago mi je da se slazemo :) | 14:23 |
Mmike | ivoks, naravno da se slazemo :) | 14:24 |
Mmike | kako ono rece covjek: svaki unix sistemac misli da je najveci u svemiru | 14:24 |
Mmike | meni se samo neda objasnjavat da to nisi ti :) | 14:24 |
Mmike | (nego dakako, ja!) | 14:24 |
BotaniCar | nemam vremena da vas zasjenim :) | 14:24 |
Mmike | vratimo se mi na caligru | 14:25 |
Mmike | kak' si instalirao to, ima paket, ili? | 14:25 |
ivoks | sudo apt-get install calligra | 14:25 |
ivoks | na 12.04, da, ima paket (set paketa) | 14:26 |
Mmike | eh | 14:26 |
* Mmike je zaostao na 10.04 | 14:26 | |
Mmike | ne | 14:26 |
Mmike | 10.10 | 14:26 |
Mmike | mario@buntor ~$ lsb_release -a | grep Rele | 14:27 |
Mmike | Release:10.10 | 14:27 |
ivoks | za to vise nema zakrpa | 14:27 |
jelly | lsb_release -r | 14:27 |
Mmike | ivoks, 'vise' | 14:28 |
Mmike | nema ih 2 dana :) | 14:28 |
Mmike | ili 3 | 14:28 |
Mmike | jelly, :) huhmheh :) zasto, kad je ovo hackerskije! :) jos da vidim sa awkom sad neku, a? :) | 14:29 |
ivoks | Mmike: daj onda grep RELE /etc/lsb-release | 14:29 |
ivoks | brze je :) | 14:29 |
Mmike | mario@buntor ~$ grep RELE /etc/lsb-release | 14:30 |
Mmike | DISTRIB_RELEASE=10.10 | 14:30 |
jelly | Mmike: cat je isto hackerski alat, sigurno mozes ubaciti bar dva komada u taj command line | 14:30 |
Mmike | dobro, dobro | 14:30 |
Mmike | al' nema awka :) | 14:30 |
Mmike | nda | 14:30 |
Mmike | fakat moram upgradeirat | 14:30 |
Mmike | i to ovaj vikend | 14:30 |
* Mmike ne voli upgradeirat :/ | 14:30 | |
jelly | ko voli | 14:33 |
jelly | ne znam sta cu s ovom samba rupom, treba backportat na debian 5 | 14:33 |
jelly | da ne bi neki nadobudni zaposlenik provalio na linux kantu ;-) | 14:34 |
hbogner | Mmike, Release:10.04 | 14:34 |
hbogner | Release:8.04 -> server :D | 14:35 |
igustin | ivoks: http://is.gd/cCkm9v <- nice ;) | 14:38 |
ivoks | pa to je bilo ocekivano | 14:41 |
sale | plop :-) http://91.189.93.77/stats/precise/hr | 14:45 |
Mmike | the open source cloud operating system. | 14:46 |
Mmike | with all the fog and the steam! | 14:46 |
Mmike | sale, di skripi, sto treba, viic | 14:47 |
hbogner | vidi se pad neprevedenih poruka | 14:48 |
hbogner | pretpostavljam da je to dobrim djelom tvoje djelo :D | 14:49 |
sale | Mmike: sortiraj 'untranslated message count' on min. prema max. i kreni redom :-) | 14:49 |
sale | hbogner: ma jucer i prekjucer sam preletio listu najbitnijih paketa i azurirao ih | 14:51 |
SilverSpace | http://www.vjesnik.hr/ | 14:51 |
sale | nisam za sve zasluzan, nekoliko korisnika je dobro prevelo dosta stvari, tako da su samo potvrdeni njihovi prijevodi | 14:51 |
SilverSpace | sale: uh dobro je | 14:52 |
Mmike | sale, passhphrase? lozinka? | 14:53 |
sale | Mmike: da | 14:54 |
SilverSpace | preskocili smo kmere | 14:54 |
SilverSpace | :) | 14:54 |
jelly | "AT&T, Canonical, HP, IBM, Nebula, Rackspace, Red Hat, SUSE and eleven other companies" ... team up against vmware | 14:55 |
jelly | winner, hopefully, the consumer | 14:56 |
SilverSpace | Last modified: zadnja ili posljedna | 15:00 |
jelly | SilverSpace: ako se govori o vremenu izmjene, ni jedno | 15:01 |
jelly | ovisno o kontekstu, prijevod bi mogao biti "Izmijenjeno:" ili "Izmjena:" ili "Zadnja izmjena:" | 15:03 |
Mmike | "Detecting link on ${interface}; please wait..." | 15:03 |
Mmike | sto je 'link;? | 15:04 |
jelly | http://www.blog.hr/print/id/119998/zadnje-ili-posljednje-vrijeme.html | 15:04 |
jelly | SilverSpace: nije posljednja, jer će ih vjerojatno biti još | 15:05 |
jelly | Mmike: fizički spoj na mrežu | 15:05 |
jelly | iso layer 1 | 15:05 |
Mmike | jelly, a, wireless link? | 15:06 |
Mmike | bezicni fizicki spoj? :) | 15:06 |
jelly | fizicki u smislu iso layer 1 | 15:06 |
jelly | kod wirelessa ti je fizicki link dodijeljeni dio frekventnog pojasa | 15:07 |
jelly | kod wirelessa osluskujes beacon od AP-a, i to je recimo ekvivalent | 15:09 |
jelly | Mmike: "prospoj" bi IMHO mogao biti prihvatljiv prijevod, ali treba vidjeti sto ostali OS-ovi i aplikacije koriste | 15:10 |
SilverSpace | jelly: to se vjerojatno radi o datumu neke datoteke dad je izmjena napravljena zadnja | 15:13 |
jelly | nemreš radit prijevod na "vjerojatno", treba vidit gdje se taj komad teksta koristi u sučelju | 15:14 |
jelly | neki dan smo kolega i ja gledali lokalizaciju Roundcubea koju je neko radio tako napamet, i ne znaš jel bi se hvatao za glavu ili smijao | 15:15 |
SilverSpace | da znam samo kaj nebi nikada tak zavrsio | 15:16 |
sale | jelly: nisi vidio prijevod VLC-a? :-) | 15:16 |
jelly | SilverSpace: onda se nemoj time baviti, niko te ne tjera | 15:17 |
SilverSpace | zato kad ja u programu naletim na tako nesto nelogicno odem i zamjenim | 15:17 |
jelly | sale: nisam, obično trošim mplayer2 ili mplayer iz ljuske ;-) | 15:17 |
SilverSpace | iz skoljke :) | 15:18 |
sale | jelly: uglavnom, roundcube prijevod je goli quqi prema vlc-u :-) | 15:19 |
jelly | pa je, 80% je bilo ok | 15:20 |
Mmike | yes | 15:35 |
Mmike | porn.com odustaje od mongodb | 15:35 |
Mmike | skuzili su da ne valja :) | 15:35 |
dodobas | Mmike: sad im uvali postgresql :) | 15:37 |
Mmike | da :) | 15:37 |
Mmike | uvalio sam im redis upravo | 15:37 |
Mmike | sad cemo vidjet | 15:37 |
Mmike | youporn cijeli presao na redis | 15:37 |
dodobas | doduse ne znam sto ce im mongo... | 15:38 |
jelly | Mmike: "uvalio" u tvom kontekstu zvuci mnogo zabavno | 15:41 |
Mmike | lol :) | 15:41 |
dodobas | nova tehnologija je uspjesno penetrirala | 15:42 |
jelly | Mmike je i sys.adm. i sys.anal. | 15:43 |
dodobas | jos malo pa ce postati i BI. specialist | 15:43 |
Mmike | niste duhoviti | 15:51 |
Mmike | ja vam tu omogucujem da se ljepse zabavljate a | 15:51 |
Mmike | a vi tako | 15:51 |
SilverSpace | uzas kaj kanalizacija vani smrdi | 15:56 |
hbogner | SilverSpace, manje kakit pa ce manje smrdit | 15:58 |
SilverSpace | :) | 16:00 |
SilverSpace | hebeno vrijeme | 16:00 |
jelly | moram priznat da je sieve skroz ok | 16:15 |
* jelly testira postfix content_filter sa sieve sintaksom | 16:16 | |
ivoks | kaj vam bas sve moram pokazati? :) | 16:23 |
Mmike | ivoks, naravno, ta ti si ivoks! :) | 16:24 |
Mmike | fakat je sieve super :) | 16:24 |
* Mmike se preporodio | 16:24 | |
SilverSpace | http://is.gd/cJPAUx | 16:34 |
ivoks | http://www.samba.org/samba/security/CVE-2012-1182 | 17:20 |
ivoks | fun fun fun :) | 17:20 |
ivoks | tko ima file servere? | 17:20 |
Mmike | ja | 17:35 |
jelly-home | OLD! | 17:35 |
jelly-home | :-D | 17:35 |
Mmike | al' ne na internetu :) | 17:35 |
jelly-home | ha, Debian jos nije izdao paket za stable | 17:48 |
ivoks | nije nitko | 17:50 |
ivoks | sad su objavili | 17:50 |
ivoks | 'sad' | 17:50 |
ivoks | nema 24h | 17:50 |
jelly-home | uh... http://lwn.net/Articles/491516/ veli 48 sati | 17:58 |
jelly-home | ergo: OLD! :-) | 17:58 |
Mmike | 2:3.5.6~dfsg-3squeeze6 | 18:01 |
Mmike | moja nije ranjiva :) | 18:01 |
jelly-home | Mmike: http://security-tracker.debian.org/tracker/CVE-2012-1182 | 18:02 |
jelly-home | čitaj šta piše crvenim | 18:03 |
Mmike | jelly-home, ma ne vjerujem ja njima, pa svasta pise na tom internetu | 18:03 |
Mmike | <g> | 18:03 |
Mmike | jelly, znam, seruckam | 18:03 |
Mmike | srecom, nije na internetu | 18:03 |
Mmike | trebam neki multicast rsync | 18:04 |
Mmike | mrsync se cini old | 18:04 |
Mmike | flamethrower | 18:06 |
Mmike | hm | 18:06 |
ivoks | https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/samba/+bug/978458 | 18:09 |
* jelly-home se pita koliko je komplikovano joinati sambu i koju u Win 2008 R2 domenu | 18:11 | |
jelly-home | korisnicima je komplikovano pamtiti poseban password za pristup jednom shareu na linuxu | 18:12 |
ivoks | pa zar ldap ne radi? | 18:14 |
ivoks | mislim da cak ima 'ads' auth method | 18:15 |
ivoks | http://www.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/passdb.html#id2593073 | 18:15 |
ivoks | http://itscblog.tamu.edu/joining-samba-to-a-windows-2008-r2-domain/ | 18:17 |
ivoks | kopiram s ovih diskova vec 3 sata | 18:18 |
ivoks | 70Gb | 18:19 |
ivoks | tek sam na 49Gb | 18:19 |
ivoks | GB | 18:19 |
jelly-home | sto ih nisi dd-ao u komadu | 18:21 |
ivoks | zelim clean start | 18:24 |
ivoks | jer se bojim da ce se kontroler opet izbezumit ako ddam natrag ono sto i prije nije mogao citati | 18:25 |
jelly-home | bar ces defragmentirati particiju ;-) | 18:32 |
Mmike | ivoks, cim kopiras to? | 18:35 |
Mmike | mislim 3 sata za 40 gigabajta | 18:35 |
jelly-home | ima puno fajlova i stari disk | 18:35 |
jelly-home | ili... usb | 18:35 |
ivoks | puno maildirova | 18:35 |
ivoks | a kontroler za koji znam da ne radi kako bi trebao :) | 18:36 |
ivoks | kopiram rsyncom | 18:36 |
ivoks | dakle, rijec je o hrpetini datoteka | 18:36 |
Mmike | import 340 GB mysql dumpa - pv mi kaze da ce trajati jos 45 sati :/ | 18:36 |
Mmike | root@ded1203:/home/reflected/lb-sshlink/a39-stuxx# pv mydirtyhobby.sql | mysql mydirtyhobby | 18:37 |
Mmike | 5.47GB 2:15:30 [ 134kB/s] [===> ] 5% ETA 42:47:45 | 18:37 |
Mmike | porazno :/ | 18:37 |
Mmike | 140 kb/s | 18:37 |
jelly-home | a COPY nista? | 18:45 |
jelly-home | er, ne copy, LOAD DATA INFILE | 18:46 |
jelly-home | http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/insert-speed.html | 18:47 |
* jelly-home nema pojma o mysqlu | 18:48 | |
ivoks | lol | 18:54 |
ivoks | poznanica narucila skateboard na amazonu | 18:55 |
ivoks | dosao je fingerboard :) | 18:55 |
ivoks | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/469714_385570421473448_100000614794610_1230270_1079177081_o.jpg | 18:55 |
SilverSpace | uzas | 18:57 |
ivoks | ili je samo mislila da je narucila pravi skate :) | 18:57 |
ivoks | ljudi ne citaju | 18:57 |
ivoks | 61Gb | 18:58 |
ivoks | jos malo... | 18:58 |
jelly-home | idem pitat bivseg kolegu jel mu to neka rodica | 18:58 |
ivoks | slovenka? | 18:58 |
jelly-home | pazi zemlja Slovenia, mobitel +38591 | 18:58 |
ivoks | slala je na adresu u sloveniji ocito | 18:59 |
ivoks | mislim da je cura iz rijeke | 18:59 |
SilverSpace | zavisi koliko je platila | 18:59 |
ivoks | nasa mlada borderica | 18:59 |
ivoks | http://www.skijanje.hr/snowboard/hr-scena/clanak/ana-rumiha?id=14555 | 18:59 |
ivoks | op, iz zagreba | 18:59 |
ivoks | Sponzori?: Mater, otac i osiguravajuće društvo, u zadnje vrijeme se isprsilo. | 19:02 |
ivoks | :) | 19:02 |
ivoks | http://www.youtube.com/watch?v=LvKqkKfxMjg | 19:06 |
ivoks | aaaaaaaaaaaaaaaaa danas! | 19:10 |
ivoks | hm | 19:14 |
ivoks | studentica ekonomije snimila film o tome kako je tesko dobiti posao u hrvatskoj | 19:14 |
ivoks | pa zar ih na toj ekonomiji ne uce da trziste odredjuje zahtjeve; faks ti nista ne znaci ako nisi potrebna trzistu | 19:15 |
ivoks | a barem tih ekonomista ima na burzi pun kufer | 19:15 |
jelly-home | ivoks: pa zato je i snimila film, da se bolje proda | 19:16 |
jelly-home | DUH | 19:16 |
ivoks | pa da | 19:17 |
ivoks | gledam statistiku, najvise ekonomista na burzi | 19:17 |
ivoks | cak vise nego gradjevinara | 19:18 |
ivoks | koji su prakticki nestali u ovoj krizi | 19:18 |
jelly-home | di su nestali | 19:18 |
ivoks | firme su propale | 19:18 |
ivoks | a ljudi zavrsili na burzi | 19:19 |
jelly-home | ah. | 19:19 |
jelly-home | jos kad im drzava i banke ne bi omogucavale da drze cijene nekretnina do neba | 19:19 |
ivoks | pa ne drze to gradjevinari | 19:19 |
ivoks | lol... | 19:19 |
ivoks | pa banke rade zgrade | 19:20 |
ivoks | gradjevinari ih samo grade | 19:20 |
ivoks | 66G | 19:20 |
ivoks | jos malo | 19:20 |
ivoks | imamo 54 nezaposlena rudara | 19:20 |
ivoks | um... nije li vrijeme za prekvalifikaciju? | 19:21 |
ivoks | diplomiranih ekonomista na burzi - 12000 | 19:22 |
ivoks | pa to je, sta, 5 generacija na faksu? | 19:23 |
ivoks | 6? | 19:23 |
ivoks | i taj faks i dalje upisuje ljude? | 19:23 |
hbogner | i to tisuce | 19:24 |
ivoks | da | 19:24 |
ivoks | i to samo u zagrebu tisue | 19:24 |
ivoks | gotovo! | 19:25 |
ivoks | joj, mulac | 19:25 |
ivoks | nisam si skinuo iso | 19:25 |
jelly-home | ivoks: a kome ih grade? | 19:25 |
ivoks | jelly-home: vjeruj mi, sad ih ne grade :) | 19:25 |
jelly-home | ali drze cijenu. | 19:26 |
ivoks | pa drze | 19:26 |
ivoks | jer banke mogu izdrzati krizu | 19:26 |
jelly-home | %$@#, trebao sam otvoriti banku i musti klijente, a ne ovako | 19:26 |
jelly-home | majkemi prebacit cu se u ovu islamsku i s njima se klanjati kamenu | 19:27 |
ivoks | vec sam lud... | 19:28 |
ivoks | jesam li sve prebacio | 19:28 |
ivoks | home, root, opt, var, etc | 19:29 |
ivoks | srv | 19:29 |
jelly-home | koristis /srv? :-) | 19:31 |
ivoks | naravno | 19:31 |
SilverSpace | dvaput mjeri jedanput rezi :) | 19:32 |
jelly-home | triput sijecem, opet kratko | 19:32 |
ivoks | mislim da imam sve | 19:32 |
ivoks | i drzim fige da mi usb disk sad ne rikne :) | 19:32 |
jelly-home | imas original ;-) | 19:33 |
jelly-home | osim kad ces sad rebuildati array na iste diskove... | 19:33 |
jelly-home | s/kad/ak/ | 19:33 |
ivoks | nda... vidis... | 19:33 |
ivoks | mozda bi mogao buildati array u degraded modu | 19:34 |
SilverSpace | pali me ovaj HTC One X samo kaj mi je to puno novaca | 19:35 |
jelly-home | za sto ti treba? | 19:36 |
hbogner | e kaj koristite za printscreen? | 19:36 |
hbogner | koji app | 19:36 |
jelly-home | na xfceu "scrot", na kde-u sto god dodje s njim | 19:37 |
hbogner | ma na androidu :D | 19:37 |
hbogner | nisam dobro ostavio pitanje :D | 19:37 |
jelly-home | zasto... bi imao screenshot saver na telefonu | 19:38 |
hbogner | ma ne saver | 19:38 |
hbogner | nego ako hocu napravit screenshot ekrana | 19:38 |
jelly-home | da, i snimiti ga negdje | 19:38 |
hbogner | negdje=lokalno na mob | 19:38 |
jelly-home | hbogner: dakle snimiti! screenshot saver. ;-) | 19:39 |
hbogner | ahaaa | 19:39 |
hbogner | ok i tak se zove app? | 19:40 |
obruT | jutro! | 19:41 |
CrazyLemon | ShootMe je kul za screnshot | 19:41 |
SilverSpace | hbogner: moras imati rootan mob | 19:41 |
CrazyLemon | ako imaš root naravno | 19:41 |
hbogner | SilverSpace, rootan je vec | 19:42 |
SilverSpace | obruT: jutro | 19:42 |
obruT | ne znam jesam li vec pitao tu... jel treba kome 15" crt monitor, dam za dzabe... | 19:42 |
SilverSpace | ja nedvno odnio 17 u glomazni | 19:43 |
SilverSpace | i to trinitron | 19:43 |
SilverSpace | ShootMe je ok | 19:47 |
ivoks | znas kaj... | 19:50 |
ivoks | ide ovo na mdadm | 19:50 |
jelly-home | *snort* | 19:50 |
SilverSpace | odoh | 19:54 |
SilverSpace | LN | 19:54 |
SilverSpace | dosta sam danas revidirao | 19:55 |
hbogner | ivoks, to ono kaj pizdis s kontrolerima? | 19:55 |
ivoks | da | 19:55 |
ivoks | ovaj sad ne vidi diskove koje je vidio prije 5 minuta | 19:55 |
SilverSpace | sekiru uzmi | 20:00 |
SilverSpace | odoh | 20:00 |
hbogner | djabe si kupovao kontrolere onda | 20:02 |
ivoks | nisam | 20:03 |
ivoks | nema drugog nacina nego preko kontrolera | 20:03 |
ivoks | veselje, 10.04.1 ne kuzi ovaj kontroler | 20:04 |
jelly-home | kak ne kuzi, nisu li i stari i novi grozno stari | 20:04 |
ivoks | ocito nisu | 20:05 |
ivoks | al barem ima nesto na lsi.com | 20:05 |
hbogner | aha, onda ok | 20:06 |
ivoks | ma... 12.04 cu staviti | 20:07 |
ivoks | :) | 20:07 |
jelly-home | bootaj 12.04, iskopiraj sve ostalo, ostavi taj kernel | 20:13 |
ivoks | zas... stavit cu 12.04 | 20:13 |
jelly-home | ha gle, ak ti se da migrirat, jos bolje | 20:13 |
ivoks | nije to neki server... | 20:13 |
ivoks | nemam sta migrirati | 20:14 |
jelly-home | inconceivable | 20:14 |
ivoks | imam za migrirati libvirt xml | 20:14 |
ivoks | bind | 20:14 |
ivoks | i. to je to :) | 20:14 |
ivoks | sambu | 20:14 |
jelly-home | kao, sambu je lako migrirat na novu verziju | 20:15 |
jelly-home | 5 minuta posla! | 20:15 |
ivoks | vrijeme je za kavu | 20:18 |
hbogner | vrijeme je za spavanje a ne za kavu | 20:19 |
hbogner | laku noc | 20:19 |
jelly-home | eh, vrijeme je za nocne radove | 20:28 |
ivoks | kaj mi se pridruzujes :) | 20:30 |
jelly-home | ne, ovi su rezervirani jos ranije, ti si uljetio | 20:31 |
ivoks | ma nisam ni mislio da ces sada ici nesto raditi samo zato da mi radis drustvo :) | 20:34 |
jelly-home | treba obuc nesto za hladnu serversku | 20:36 |
ivoks | pazi sad ovo | 20:36 |
ivoks | deleteo sam one diskove | 20:36 |
ivoks | slozio ih ponovno u raid1 | 20:36 |
ivoks | i sustav se buta s novog kontrolera | 20:37 |
jelly-home | jašta | 20:38 |
jelly-home | ček, sa podacima od prije? | 20:38 |
ivoks | da | 20:38 |
ivoks | :D | 20:38 |
jelly-home | bar ne moraš migrirat | 20:38 |
ivoks | al mi je /srv sjeban | 20:38 |
ivoks | moram ga repairat | 20:38 |
ivoks | i onda samo syncat | 20:39 |
ivoks | i 10.04.4 ima driver za taj kontroler | 20:39 |
ivoks | \o/ | 20:39 |
ivoks | nda... nece ici tako glatko | 20:42 |
ivoks | particija mi 'duza' od diska | 20:42 |
ivoks | da vidimo kako ce se to svidjeti XFS-u | 20:44 |
ivoks | ma... mkfs i idemo nanov | 20:55 |
ivoks | bitno da je sustav ziv :) | 20:58 |
ivoks | nis... ja sam gotov :) | 21:05 |
ivoks | jelly-home: uzivaj; idem doma | 21:05 |
zvacet | od danas imam problema promjenom veličine ikona u unity launcheru | 21:33 |
zvacet | veličina se vratila na default ( od oka govoreći) i u CCS ne mogu promjeniti veličinu | 21:34 |
zvacet | ima li koga? | 21:51 |
Generated by irclog2html.py 2.7 by Marius Gedminas - find it at mg.pov.lt!