/srv/irclogs.ubuntu.com/2012/08/09/#ubuntu-hr.txt

dodobasyquepasa05:40
BotaniCar|2Mmike: opet pljuckas po necem kaj samo ne znas sloziti ? :) mislim na stelanje win mreze :)06:05
Mmikeslozeno je, bote, slozeno06:20
Mmikeal', brate mli s isusom na krizu06:20
Mmikeizaberem Open->Wel06:20
Mmikeerm Wep06:20
Mmikei nemrem upisat key :)06:20
Mmikenema06:20
Mmikeonda slozim adhoc mrezu06:20
Mmikeupalim ju na laptopu06:20
Mmikei nemres se spojit06:21
Mmikeonda remove, dodam mrezu - wolaha, sad se vidi u onom popisu mreza06:21
Mmikekliknem i ovaj 'fail to acquire network  blabla'06:21
Mmikeiako nema DHCPa i sve je staticko i manualno06:21
Mmikea nedo bog da slucajno mozes za vise mreza imati razlicite postavke06:21
BotaniCar|2ne znam, stari moj, oklen tebe svi ti problemi, nista sto si opisao nisam nikad ni vidio kao problem negdje 06:21
Mmiketak da eto, sad radi za adhoc, al' kad dodjem doma, onda opet nece raditi :)06:21
weshmashianjutar06:22
Mmiketja, cini se da ti rabis racunala na malo jednostavnijem nivou :)06:22
weshmashiannisam ni oci otvorio a vec bitchanja :)06:22
BotaniCar|2Mmike: ako pod tim mislis da ne koristim mreze, varas se, koristim :)06:23
BotaniCar|2weshmashian: Mmike ne zna drugacije, ali ja ga volim :)06:23
Mmikepa eto, probaj sloziti adhoc mrezu06:23
Mmikeal' tako da mosh birati di ces se spojiti06:23
Mmikei da nemas dhcp06:23
Mmikei da svaka mreza ima svoje postavke06:23
Mmikewinxp imaju one 'alternate network settings'06:24
Mmikeal' to iz nekog razloga ne radi na adhoc mrezama06:24
Mmikeili neradi uopce samo se meni jedno na adhoc mrezi manifestiralo06:24
Mmikecek bas da vidim dal' ce se htjet spojit laptop na mobitel06:24
BotaniCar|2pa, to je tocno setup kakav mi 2je kolega trenutno koriste. imas i na win7 alternative settings06:25
Mmikeimas i kruske na stablima :)06:25
Mmikevelim, ne radi. dok nisam upisao IP adresu i masku, niije telo da radi06:26
Mmikenego su windowsi silom htjeli od DHCPa uzeti stvari06:26
Mmikei, eto06:26
Mmikespojio se sad na mobitel (koji glumi AP), al' mreza ne radi06:26
Mmikezasto? zato sto ima IP postavke od AdHoc mreze06:26
* BotaniCar|2 mrmlja nesto o Mmikeu i vojnim verzijama windowsa06:26
Mmikema milina :)06:26
Mmikeinace, cini se da NM u novijim uubuntujima nije takvo smece kao u starijima06:27
Mmikesamo sto ja trosim 11.04, pa eto ):)06:27
weshmashiansad bi ja mogo ic pljuvat po CentOS-u sam zato kaj nisam neki dan znal selinux skonfat :D06:28
weshmashianal' necu jer znam da sam glup :)06:28
BotaniCar|2weshmashian: al si ga znal iskljucit, kazes ? :) 06:29
Mmikeweshmashian, jedno je 'ne znam', drugo je 'softver je los'06:30
MmikeNetworkManager je fakat los06:30
BotaniCar|2Brijem da bi, kad bi covjek znao doci do statistika, 'setenforce 0' bila u top 10 centos komandi :)06:30
Mmikeal' windowsmrezakonf je katastrofa06:30
weshmashianBotaniCar|2: jesam :) al' ipak ga nisam ugasil :) i nisam nastelal :)06:30
weshmashianMmike: kaj se tice NM-a on je srot odavno i to znam, nije se odnosilo na to :)06:30
Mmikenego na ueber-mocne windowse? :)06:31
weshmashianuber-mocne-never-fails-does-what-it's-told-windows :)06:31
BotaniCar|2c c c , Mmike, znas da si mi u zivotu dovoljno puta pomogao da cu ti rado sloziti windowse ? :)06:31
Mmiketi imas neki svoj patch? :)06:32
Mmikevelim ti, ne radi06:32
Mmikeupravo probao06:32
weshmashianMmike: mislim, ok, nisu ni win savrseni, al' ne znam za nikoga tko bi imao probleme ko ti :)06:32
Mmikemoram na ruke zaklikat 'obtain pizdamater automatically'06:32
BotaniCar|2*zjev*06:32
BotaniCar|2ces da se remoteom spojim ? :) 06:32
Mmiketo kaj ti nisi nikad to tak pokusao slozit, pa mislis da 'radi', sasma nesto drugo :)06:32
weshmashianBotaniCar|2: elem, potrosil sam jedno 45min da pokusam natjerat UserDir na apachetu da proradi onda sam odustal i otiso spat :)06:33
weshmashianMmike: nisam pokuso slozit da se spaja na ad-hoc i da trosi alternativne mreze ovisno o lokaciji?06:34
BotaniCar|2weshmashian: cek cek, kaj si shtel napravit ? I kaj nije radilo ? 06:34
weshmashianBotaniCar|2: long story short: http://host/~user/, prvo mi selinux zabranil sve, pa ga slozil pa i dalje nekaj nije delalo pa sam odusto :)06:35
Mmikeweshmashian, da, al' da svaka ima svoje posavke mreze06:36
weshmashianto sam tak i tak po doma iso nekaj isprobavat pa mi nije ni bilo toliko bitno06:36
BotaniCar|2pasmater, vis kad sam pun predrasuda, trazil sam pred metar dana nekaj drugo  vezano uz selinux i vidio tipa kak opisuje kak oce prek apacheta posluziti userland, nisam opce pogledal nikaj osim prve recenice jer sam mislil da nitko ziv to nece raditi 06:37
weshmashianMmike: nem pojma kaj da ti velim, imal sam slozeno na lapu da trosi postavke tocno te mreze koristeci alternate configurations06:38
weshmashianjedino sranje je bilo ak su dvije razlicite mreze imale isti network (192.168.1.whatever)06:38
weshmashianBotaniCar|2: ma stel sam isprobat wordpress multisite pa reko ajmo mi to na centosu zavrtit06:39
BotaniCar|2Mmike: da ne ispadne da samo kenjam, mogu predloziti 3rd party app 'network profiler' ? pa si podesi 45 razlicitih profila, klikni koji zelis aktivirati, i pusti nek se on pobrine ?06:39
Mmikeweshmashian, i onda kad hoces trecu, di upises njene postavke?06:39
weshmashianBotaniCar|2: fresh install, nis namjesteno tralalala :)06:39
MmikeBotaniCar|2, opala, vish06:39
Mmikesram me bilo sto ocekujem da OS ima to sve06:39
Mmikethnx :)06:40
obruTne znam cemu tolika strka oko selinuxa, pa on je skroz lagan za konfigurirat, samo jedan config fajl i jedna config linija: /etc/selinux/config   stavis SELINUX=disabled :)06:40
BotaniCar|2ma, ima, ali mi je jednostavnije predloziti 3rd party app nego s tobom prolaziti kroz konfiguraciju :) Em ti neces bas slusat, em ja ne znam objasnit :)06:40
Mmikedi nadjem to?06:40
Mmikeima?06:40
Mmikedi ima?06:40
Mmikekak ima?06:40
Mmikenema :)06:40
BotaniCar|2Mmike: malo gugla, ima tih aplikacija 300 06:40
Mmikeimas 2 mogucnosti, plus 'alternate' ne radi (bar meni ne radi, na winxp, za adhoc mrezu).06:41
Mmikedebil hoce DHCP i faila, iako u alternate ima upisane ipadrese i sv06:41
Mmikesve06:41
BotaniCar|2vidi jel ti ovaj lijep: http://www.mobilenetswitch.com/06:41
weshmashianMmike: obicno nakeljim sve IP-ove u TCP/IP properties -> advanced06:41
Mmikemysql zajeb06:42
Mmikepotjeras DELETE FROM bla WHERE timestamp <= '2012-01-01'06:43
Mmikerecimo06:43
Mmikei onda to traje 15ak minuta06:43
Mmikei onda zabrijes da, ma, nebi ti to ipak, i ctrl-c06:43
weshmashianelem, ovo me sve podsjeca na dvojicu kolega, jednom je DNS uvijek kriv za sve vezano uz mrezu, drugom nemres objasnit da se DHCP da nastelat da uvijek da isti IP tocno odredjenom racunalu06:43
Mmikepol tablice obrisano, pol nije :)06:43
weshmashian:D jel' ima mysql transakcije?06:43
Mmikeweshmashian, nemam dhcp, zelim staticku IP adresu.06:43
Mmikeweshmashian, ima, sa InnoDBom. U Percona-serveru to radi ok, mysql to ima potrgano. Navodno 5.6 ce bit super.06:44
weshmashianMmike: nisam ni rekel da imas, ovo pricam za moje dibiduse :)06:44
BotaniCar|2Mmike: probaj ovaj network profiler i idemo gubiti vrijeme na raspravu o necem drugom :)06:44
MmikeBotaniCar|2, komplikovano mi to sad. ovak radi, koristit cu samo na moru, kad dodjem u Zagreb znam da moram upalit 'de preko DHCPa' i sve ce bit 506:44
Mmikezena bolesna, pa da moze internetat iz kreveta dok ja gledam pornjavu06:45
weshmashianah, old school topic material :)06:45
BotaniCar|2kajaznam, svi koje znam da imaju windowse i laptop, imaju neki mrezni profajler, jer apsolutno svi moraju svugdje bit spojeni, a nitko nema 2 ista (automaCka) mrezna setupa, pa da dodjes nekam i samo se pristekas ko coik :)06:46
drj_crojutar06:46
BotaniCar|2jutro drj_cro , kaj ti ne volis u informatici, danas ujutro ? 06:46
weshmashianjutar06:46
weshmashian:D06:46
drj_croja ujutro volim sve :)06:47
* weshmashian ne voli juzere, bilo jutro, bilo podne06:47
drj_crovec oko 9 pocinjem mrzit svijet :)06:47
BotaniCar|2Meni, recimo, idu na kurac administratori koji radije debugiraju strgani user profile , umjesto da sloze covjeku novi za 10 min, da moze raditi06:47
BotaniCar|2bas tetoshim jednog takvog na #windows 06:47
weshmashianna trenutak mi palo na pamet kak bi se mogo joinut tam, odmah skuzih da to neb' bilo dobro :)06:48
BotaniCar|2frajer je izgubio onog psica u searchu, i korak po korak, dodjemo do tog da su 'malo customizirali' windows, ne nacin da ne znaju kaj su delali :) I probamo da lli novokreirani profil dela kak treba - dela, i velim mu da migrira kaj treba tamo i bok, a on ne bbi :)06:48
BotaniCar|2weshmashian: windows-server je ok :)06:48
BotaniCar|2* ##windows-server06:48
weshmashianmislim da ce mi taj trebat u jednom trenutku :D06:49
weshmashiansto me sjeti, moram virtualac jedan provjerit06:50
weshmashianunix na njemu veselo radi do jednog trenutka kad odluci izjavit da je pojeo svu memoriju za konekcije (?!) i ne jebe nis ni pol posto06:50
BotaniCar|2o0o0o :)06:50
BotaniCar|2is a nice06:50
weshmashianbas. a 'jedan trenutak' je 12-24h nakon reboota :)06:52
BotaniCar|2o0o0o , i nasumicno vrijem ? Izvrsno !06:53
weshmashiana sad bu i mmike uzival - jedan lik je napisal da mu se to desavalo kad se Vista klijent ftp-o na server :)06:53
BotaniCar|2AHA ! Prokleti MS sabotersko-fundamentalisticko-destruktivni klosati ! 06:53
weshmashiana rijesio je kao zamjenom routera06:54
BotaniCar|2:))))))))06:54
weshmashiantakoe!06:54
BotaniCar|2Da, ruteri su jataci MS sabotersko-fundamentalisticko-destruktivni klosarima !06:54
drj_cro:)06:54
BotaniCar|2onaj CISCO, to je tek bagra HDZovsko lopovska :)06:55
ivokshttps://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/313560_10151066450668820_898238042_n.jpg06:56
ivoksne da je krasan, nego bas tu boju i ja zelim za bas takav svoj buduci auto06:56
drj_croi opet ford :)06:57
obruTprava preseratorska boja :)06:57
weshmashiankolko god mat crni tutac izgleda super na fotkama, IRL je ta boja drek :)06:57
weshmashiandodje mi da uzmem kredu i saram po istom :D06:58
dodobasweshmashian: nije, ako na auto ugradis neonke da ga osvijetljavaju :)06:58
* BotaniCar|2 si misli kak bi se weshmashian,on, i djeca divno zabavili s paketom kreda u boji i ivoksovim buducim autom06:59
BotaniCar|2weshmashian: kad ivoks kupi auto,idemo na izlet ? :)06:59
ivoksobruT: pa kaj nije doba07:00
ivoksdobra07:00
ivoksono... svi imaju glossy... mat je nova crna :)07:00
BotaniCar|2glegle, nasao sam si virtualku s ubuntuom 10.04LTS :) 07:03
dodobasmat je nova crna, ahaahhaha07:04
dodobasivoks: trendsetter07:04
drj_crolol mmikeov komentar sa facea "Daklem, NetworkManager u Ubuntuu je fakat drek. Onak, mega-drek. Al zato konfiguracija mreze u Windowsima, pa to je da si pucas u veliki i mali mozak odjednom."07:04
weshmashianBotaniCar|2: al' gle, zapravo, nije losa ideja ofarbat si tak auto u 'skolska ploca' farbu i dat klicnu da ga ukrasi :)07:07
weshmashianBotaniCar|2: padne kisa i moze nanovo :)07:08
BotaniCar|2pa, mozda bolja nego imati 'klasicnu' boju, klinci ce svejedno napraviti svoje :)07:08
* BotaniCar|2 ode na FB napisati mmiketu rijec dvije :)07:08
* weshmashian gleda kolegu kak pokusava skuzit koji je kondezator otiso na napajanju monitora da ga 'popravi'07:09
weshmashiansve cekam da se electrocuta07:09
BotaniCar|2zna netko koji je ( 2.x) kernel defaultni na debian 6.0  DVD installeru ?07:21
BotaniCar|2pita me vmware, a ne sjecam se jel 2.4 ili 2.607:21
drj_cro2.6 ak se ne varam07:24
drj_croal to mozes provjeri na debian.org07:24
BotaniCar|2meh, pitao na #debian, 2.6 , thx07:25
dodobas2.6.3207:26
Mmikesuper07:32
Mmikekad kliknem u one prozorcice di su virtualni deskotpi07:32
Mmikesmrznu se xi07:33
MmikeZIVIO COMPIZ07:33
Mmikeivoks, daj si kupi neki normalan auto slijedeci put :)07:33
drj_crorecimo mazdu :)07:34
ivoksmazdu demio07:34
ivoksfrendici dva puta riknula na autoputu u tjedan dana07:34
ivoksi to na istom mjestu, +/- 2km07:34
drj_croukleto mjesto :)07:34
ivoksnije, ja s fordom tamo prodjem 2-4 puta tjedno :)07:34
drj_crodaj frendici da provoza forda tamo :)07:35
BotaniCar|2nda, al ford je to :) 07:35
ivoksima 231.000km07:35
ivoksperi-deri auto07:35
ivoksja ionako Mmikea ne dozivljavam ozbiljno kad pricamo o autima07:37
ivoksjer on fakat vjeruje kako je Demio bolji od Mondea :)07:37
BotaniCar|2meni je kod Mmikea super bas to sto cvrsto vjeruje u sve sto vjeruje - dok ga ne razuvjeris, moras mu priznati toliko da se nekad ipak da izvesti na pravi put :)07:39
BotaniCar|2Daj mi jos ~10 godina, i navuci cu ga da gleda na windose kao nesto sto moze posluziti, makar ne volio :)07:39
weshmashian10? optimist? :)07:42
BotaniCar|2weshmashian: makakvi, lupat cu ispod pojasa ! :) 07:42
ivokspa on je dosao iz tog svijeta07:45
ivoksmoras samo igrati na nostalgiju07:45
BotaniCar|2ivoks: tocnoto :)07:47
BotaniCar|2sjecam ga se k'o danas kak veselo developa u visual studiu ! :) Hepi Majk :)07:47
BotaniCar|2kak je predobro imati novi PC :) Mogu delat,a da ne cekam da mi sustav nekaj napravi, nego on mene ceka <307:48
Mmikepa, bolji je od mondea07:53
Mmikesad, nemres rec da je veci07:53
Mmikeili udobniji07:53
Mmikeili brzi07:53
Mmikemislim, ne pretjerujmo :)07:53
Mmikemoj demio ima 260k km07:54
Mmikei vozi k'o veliki07:54
Mmikedoduse, svake 2 godine potrosim oko 3k kuna na auto07:54
Mmikemazda 323 koju sam vozio prije sam prodao kad je imala 360k km07:54
Mmikebas me zanima kad ce mondejo tol'ko moc07:54
Mmikenego, ivoks07:54
Mmikejesi imao kad pacemaker da se brine oko haproxyja07:54
Mmike?07:54
Mmikeuzasno me iritira nemogucnost haproxyja da komuniciraju medjusobno07:55
ivoksali pacemaker je sranje, kao i ford :)07:55
ivoksdok je haproxy uberzakon07:55
ivokskao i mazda07:55
BotaniCar|2LOL !!!!!!!07:55
ivoks:D07:55
Mmikeda, i slanica je najbolja plaza na svijetu :)07:55
* BotaniCar|2 lupa screenshote k'o veliki07:55
Mmikegledam dvije susjede07:55
Mmikebabe07:55
Mmikekako se svadjaju07:55
Mmikemozda ce se potuc :)07:55
Mmikesteta sto su predaleko pa dizajr nemre to snimiti07:56
Mmikenista bolje nego dvije sumjestanke kako se svadjaju :)07:56
Mmikenije ford sranje, samo je losiji od mazde07:56
Mmikeok, pardon, sranje je :)07:56
BotaniCar|2kak sad ubuntu hoce restart da nadogradi sustav ?! mislio sam da mogu imati infinite uptime s azurnim sustavom, PREVARA ! 07:58
Mmikekrivo si mislio :)07:59
BotaniCar|2Kaj ne  ? :) 07:59
Mmikepa ak ti je doso novi kelner07:59
Mmikemoras rebootat07:59
BotaniCar|2Ne, tebi je , nadogradio sam U 10.04LTS , nakon kaj virtualku nisam palio .. od trena kad je 10.04 dosao :)08:00
BotaniCar|2znas da si kod mene nasao zagubljeni debian 3, desi mi se svako malo da negdje naletim na neku zaboravljenu testnu virtualku :)08:00
Mmikenista od tuce08:01
Mmikerazisle su se08:01
BotaniCar|2Moram popodne (opet) skinut windowse 8 , treba napravit virtualku za usere da se poigraju .. koji kram me ceka krajem godine kad svi navale da bi to na svoj PC .. 08:01
ivoksMmike: kaj si na slanici?08:02
Mmikeivoks, ma jok, na hvaru08:03
ivoksbas sam htio reci kako se na slanici babe ne svadjaju08:03
ivoksal eto, opet je hvarska plaza bolja :)08:03
Mmikejup08:04
Mmikemurter je za ove sto voze fordove, hvar je za nas prave jebace s zenama :)08:04
ivokshaha08:04
ivokskak mu sad zena dobro dodje08:04
Mmikedanas bi moglo bit ne-vruce08:04
jelly-home.weather zagreb, tresnjevka08:06
datasejelly-home: The current temperature in Pantovcak, Zagreb, Croatia is 25.3°C (10:00 AM CEST on August 09, 2012). Conditions: Clear. Humidity: 38%. Dew Point: 10.0°C. Pressure: 30.18 in 1022 hPa (Steady). 08:06
obruT.weather spickovina08:07
obruThmmm...08:07
drj_cropregorio datase :)08:08
ivoks.weather murter08:08
dataseivoks: The current temperature in Vodice, Croatia is 30.8°C (10:08 AM CEST on August 09, 2012). Conditions: Clear. Humidity: 32%. Dew Point: 12.0°C. Pressure: 30.01 in 1016 hPa (Steady). 08:08
ivoks.weather hvar08:09
dataseivoks: The current temperature in Brac, Croatia is 32.5°C (10:08 AM CEST on August 09, 2012). Conditions: Clear. Humidity: 7%. Dew Point: -8.0°C. Pressure: 30.01 in 1016 hPa (Steady). 08:09
ivoks.weather kabul08:09
ivoks:)08:10
obruT10:07 <datase> Error: Could not retrieve weather for "spickovina".08:10
obruT.weather donji zagon08:11
Mmikejelly, odakle skuplja temperature ?08:13
obruTpih, ne zna za spickovinu, ne zna za donji zagon... sto ak budem htio kod Ahmeta na cevape, a ne znam temperaturu...08:13
BotaniCar|2obruT: bot koji bi znao temperaturu cevapa kod Ahmeta bi vrijedio zlata :)08:13
Mmikesto vi mislite o globalnom zagrijavanju?08:14
Mmikedal' je to man-induced, ili je to, eto, jednostavno tako?08:14
obruTcuj, temperatura i vlaga cevapa su dosta bitni :) 08:14
obruTpa cuj, utjecaj covjeka sigurno postoji, samo pitanje u kojoj mjeri08:14
Mmikeapropos: nagovara me frend da odemo u vrbosku na cevape, da su izvrsni. To k'o da mi kaze da u Zagrebu ima svjeze skuse. :)08:15
MmikeobruT, pa da, i dal' je uopce bitan, il' je zanemariv.08:15
Mmikesto ti mislis?08:15
Mmikeja mislim da je to zavjera da nas se prisili da prihvatimo svjetsku vladu08:15
Mmikena kraju cemo svi morati voziti Mondeo08:15
ivoksnije nasao ni za kabul :)08:16
ivoksidem na plazu08:16
obruTMmike: bice dobro ako budes ista vozio08:17
BotaniCar|2Mmike: kad pogledas koliko smo utjecali na okolinu, ne vjerujem da je zanemarivo08:17
BotaniCar|2em smo zgrijali sve , em smo sjebali rashladne mehanizme08:18
BotaniCar|2nemre biti zanemarivo08:18
weshmashiannemre, eto, kod mene u ofisu nas 10 + picek po svakom i sa dvije klime umiremo :)08:21
BotaniCar|2:) Necu ni zamisliti koliko topline emitirate van 08:21
BotaniCar|2i plina rashladnog08:21
BotaniCar|2i prdaca08:21
BotaniCar|2uff08:21
jelly-homeprdci ostaju unutra, samo se rashlade08:21
BotaniCar|2netinstall na centosu je fakat pristojan.08:21
weshmashiana klime nam zapravo koriste da rade propuh jerbo su u kurcu :)08:22
BotaniCar|2triba na ubuntuju probat, nisam godinama08:22
MmikeBotaniCar|2, odakle to?08:23
Mmikemislim, odakle ti te informacije08:23
Mmikejebemu, pa ovaj 11.04 je fakat potrgan s drekpizom08:24
BotaniCar|2Mmike: oprosti, koje informacije ?08:26
Mmike"BotaniCar|2> em smo zgrijali sve , em smo sjebali rashladne mehanizme"08:29
Mmikekak znas da smo mi zagrijali?08:29
Mmikeda, temperatura raste08:30
Mmikeal' di je dokaz da smo mi za to krivi?08:30
ivoksdapace, hrpa je dokaza da nismo krivi08:30
jelly-home"kak si mozes priustiti radit dalje istu stvar cak i ako nisi siguran da smo mi krivi" je bolje pitanje08:31
ivokspovijest zemlje zna za puno vece koncentrancije co208:31
ivoksi za puno vise temperature08:31
ivoksi gle vraga, ima pattern08:31
jelly-homeyep, ali ja i moja hipotetska djeca ne zivimo u povijesti nego sad08:31
BotaniCar|2Mmike: zna se da emisija CO2 dize temperaturu, takodjer se okvirno zna i koliko emitiramo. Zna se da sjecemo shume koje to kompenziraju, a ne zasadjujemo. Satelitski je vidljivo da smo sjebali golfsku struju i time gadno zagrijali vodu, nisam dovoljno upucen da idem dalje, ovo mi je iz prsta kaj se mogu sjetiti i da se provjeriti08:32
Mmike'zna se'08:32
Mmikedi ti je to?08:32
BotaniCar|2pa, guglaj za CO2 emission 08:32
Mmikezna se i da je isus uskrsnuo08:32
BotaniCar|2velim, kaj sam naveo, da se izguglat08:32
Mmikemislim, kakav je to argument, 'zna se'08:32
Mmikepa, velim, i za isusa se cuda daju izguglat08:32
ivoksda smo sjebali golfsku struju, europa bi se smrznula08:32
ivokspreko noci08:32
jelly-homeMmike: kaj bi ti, doktorsku dizeraciju na ircu?08:32
Mmikene, neg ta halabuka oko 'sjebali smo', mi je cudna08:33
BotaniCar|2pa, provjeri me, ja sam dao tezu, mozes prihvatiti ili pokusati pobiti ; ili me odignorirati , jambranje o semantici je besmisleno08:33
Mmikena osnovu cega 'sjebali smo'08:33
ivokssigurno je da nismo pomogli08:33
Mmikes druge strane kad slusam onog ludog Paara, opet neznam kaj bi rekao :)08:33
ivoksali isto tako se zemlja rijesila i puno vecih nametnika08:33
MmikeBotaniCar|2, pa, odakle ti teza? 'cuo si', ili si bas istraziovao i nasao dokaz?08:33
drj_crorecimo dinosaura :)08:33
jelly-homea mislim cijela prica nema smisla dok god i BotaniCar|2 sjedi u klimatiziranom stanu ili uredu i vozi se autom, jel08:33
drj_crohebo kolko je dinosaur CO2 stvorio svojim prdcem :)08:34
BotaniCar|2jelly: ne palim klimu ni doma ni na poslu, i vozim se koliko moram :) Ali,da , imas pravo08:34
jelly-homeivoks: pa nije li nama u cilju da nas se _ne_ rijesi?08:34
ivoksnije08:34
jelly-homelol08:34
ivoksnama je u interesu da iskoristo ovaj planet koliko mozemo i nastavimo dalje08:34
BotaniCar|2Mmike: sto sam napisao, sam procitao negdje gdje sam vjerovao izvoru, velim, ako se ne slazes, reci zakaj 08:34
jelly-homewtf08:34
jelly-homeivoks: doesn't scale08:34
ivoks:)08:34
ivokskak ne08:35
ivoksgdje pise da se svi moraju spasiti?08:35
jelly-homelijepo ne, planeta ima finitni broj08:35
ivoksdovoljno je 10ak da se vrsta nastavi08:35
BotaniCar|2jos jedna masonchina :)08:35
ivoksjelly-home: to ne mozes znati :)08:35
MmikeBotaniCar|2, zato kaj nema smisla. jedini uzrok-posljedica je - temperature rastu. Da, al' u odnosu na sta?08:35
jelly-homeivoks: mogu, to veli treuntna fizika08:35
ivoksu crkvi su te krivo ucili08:35
ivoks:)08:35
ivoksodakle vam uopce to da temperature rastu?08:36
Mmikeda, one dve babe sto su se svadjale. Veli jedna drugoj: "ti uopce nisi prava krscanka niti katolkinja!"08:36
Mmikea ova druga popizdi na to :)08:36
BotaniCar|2Mmike: pa, sva mjerenja se kompariraju na neko pocetno mjerenje, ako ne znas koji je default, ne ?08:36
MmikeBotaniCar|2, upravo to - neznas koji je default, temperature se mjere tek nesto vise od 100 godina08:36
jelly-homeivoks: sa meteo.hr 08:37
Mmiketo k'o da ja velim, laptop mi ima steady temperaturu od 68C, tak je cijelo vrijeme, a nemam mjerenje da je kad ga upalim bio na - 30C08:37
BotaniCar|2Mmike: ne znam, ali znam(o) da je od prve izmjere narasla, slazem se da ne znamo da li je krivulja rasta neprirodno ostra, ali znamo da utjecemo na nju08:37
Mmikeivoks, pa rastu, globalno. U zadnjih 100 godina u prosjeku narasla za stupanj i kusur.08:37
MmikeBotaniCar|2, opet pitam - kako znamo? odakle to da znamo? po cemu znamo?08:37
ivokshttp://en.wikipedia.org/wiki/File:Glacier_Mass_Balance.png08:38
BotaniCar|2Mmike: kaj me ti pitas u stvari, sad si sam rekao da postoje mjerni zapisi unatrag 100 i kusur godina, otud znamo08:38
jelly-homeono sto je interesantnije je da oscilacije klimatskih parametara rastu cak i ako se ne vidi na srednjim vrijednostima08:38
Mmikekomarci! u pol 11! pa koji drek?08:38
MmikeBotaniCar|2, da, znamo da unutar 100 godina temp raste. Kako znamo da smo MI uzrok toga?08:38
ivoksdakle, topio se i prije 1960.08:38
jelly-homeBotaniCar|2: a mozda je prije 100 godina bas bilo hladno! [...]08:39
ivoksa negdje i debljina raste08:39
Mmikea, gle. pogle kilimandzaro pred 20 godina i danas .,onda je imao snijega, danas ga nema.08:39
BotaniCar|2Mmike: jel znamo da emisija CO2 dize temperaturu ? Znamo, jel znamo da industrija emitira CO2 kojeg bez nje ne bi bilo, kaj nije jasno ?08:39
Mmikeotopio se08:39
Mmikeal' opet, odakle to da smo MI krivi za to08:39
BotaniCar|2nitko ne veli (bar ja ne) da smo mi PRIMARNI krivci, ali da doprinosimo promjeni nije sporno08:40
MmikeBotaniCar|2, jasno je da ti je konkluzija losa, premise su ti nepovezane.08:40
Mmikenaravno da doprinosimo08:40
Mmikedoprineses cim prdnes08:40
BotaniCar|2Mmike: ospori.08:40
Mmikea kamoli kad upalis klimu, ili dizl auto08:40
ivoksdecki08:40
BotaniCar|2ok, time smo odgovorili na ono sto si pitao, imas drugacije pitanje ?08:40
Mmikeal' dal' doprinosis u tolikoj mjeri da se zato snijeg na kilimandjaru otopio?08:40
ivoks*prosjecna* temperatura na polovima pada08:40
ivoksstvar je da ekstremi postaju ekstremniji08:40
ivokshttp://i90.photobucket.com/albums/k247/dhm1353/Climate%20Change/Amunndsen.png08:40
Mmikeivoks, ma, klima se mijenja, to je neupitno08:41
Mmikeupitno je to dal' smo mi odgovorni za to08:41
BotaniCar|2ne znam,Mmike, nemam kompetenciju ni mjerne instrumente da kazem kategoricko DA/NE, ali sto god mogu procitati, upareno s zdravim razumom kaze da doprinosim. Jedna tvornica zagrije stvar vise nego 10000 krava koje prde08:41
ivoksmijenjanje podrazumijeva da to nije normalno08:41
ivoksa fora je u tome da je to normalno08:41
ivokste promijene su normalne08:41
ivoksdesavale su se prije, desavat ce se opet08:42
ivoksdio covjecanstva nece prezivjeti08:42
ivoksbummer08:42
ivoksto je tako08:42
MmikeBotaniCar|2, daklem, CO2 se emitirao i prije, samo nemamo pojma koliko. nismo mjerili. Zakljucak da 'u zadnjih 100 godina je temperatura narasla nasom krivnjom' nema osnovu, nikakvu08:42
ivoksMmike: zna se sve08:42
BotaniCar|2ivoks: jasno da je, samo je pitanje koliko smijemo utjecati na brzinu / extrem promjena, a da nam to nije na stetu, ne ?08:42
Mmikene szna se08:42
ivoksMmike: led je zarobio co208:42
Mmikeda, to su neke pretpostavke08:42
Mmiketj, procjene08:42
Mmikene znas for sure08:42
ivoksi zna se da je u povijesti zemlje bilo vise CO2 nego sada08:42
Mmiketako je08:42
ivoksi opet se razvio poluinteligentan zivot08:42
Mmikeal' se NE ZNA da smo mikrivi za ove svjeze promjene08:42
Mmikemozda jesmo08:43
Mmikeja brijem da nismo08:43
Mmikeal' fact je da nemres znat08:43
BotaniCar|2Mmike: ima, svaku, opet velim, imamo izmjere koje vele da smo u zadnjih 100 let emitirali tvari 'van' kojih inace ne bi bilo. Ti u stvari uopce ne pitas da li mijenjamo svijet oko sebe nego nesto drugo, jelda ?08:43
MmikeBotaniCar|2, kak znas da ih inace nebi bilo?08:43
Mmikeeto ti ivoks fino veli, u povijesti je bilo vise co2 na zemlji nego sto ga je sad08:43
Mmikea nije bilo industrije08:43
Mmikekak to?08:43
Mmikeja se nadam da ce se obistiniti ono sto Paar prica08:44
Mmikeda idemo ka novom ledenom dobu08:44
Mmikeal' ne za 2k godina, nego za 30ak08:44
BotaniCar|2pa, da nema Fordovih tvornica, ne bi bilo isopuha koji stvaraju, as simple as that, bilo bi rasta/pada koji nije plod naseg utjecaja. Fact je da trenutno postoje FORD tvornice i nekaj salju cega ne bi bilo da ih nema08:44
Mmikepa nece vise vruce bit :)08:44
drj_croti samo,zapravo,oces rec da ti je vruce? :)08:44
MmikeBotaniCar|2, je. a'l nije FACT da je to uzrok sto temperatura globalno raste08:44
BotaniCar|2ma, on zeli reci da trenutno nema ticketa, a ima pristup samo gay sajtovima08:44
drj_cro:)08:44
Mmikene, nego krpam neki mysql, pa traje08:44
Mmike:)08:44
BotaniCar|2Mmike: ali je :) samo je pitanje koliki % je nas obol rastu :)08:45
jelly-homeMmike: lako se mozes desiti da ces u evropi imati istu klimu ko u sibiru, ak se golfska struja sjebe.. nece biti vruce, al ce bit problem proizvodit hranu08:45
ivoksjoj08:45
ivoksgrune jedan vulkan i obrise sav zivot na zemlji08:46
BotaniCar|2jelly: ako ? Pa sateliti pokazuju da je vec sjebata, ne ? Ona pizdarija u meksickom zaljevu nije pomogla 08:46
obruTsvi cemo jesti soylent green i sta ce nam falit ?08:46
ivoksopterecujemo se glupostima08:46
ivokskad tad cemo svi biti ubijeni zbog vulkana08:46
ivoksili meteora08:46
MmikeBotaniCar|2, upravo to. ako je % mali, onda nema uzroka. ako je veli, onda ima. Tako da, nema cinjenice da je to uzrok.08:46
jelly-homeivoks: na to ne mozes utjecati08:46
Mmikeivoks, true08:46
* BotaniCar|2 si misli da ce najvjerojatnije umrijeti od smrti08:46
ivoksjelly-home: pa zato bi onda ista mijenjao ako buducnosti nema?08:46
Mmikeivoks, ali ako se donose zakoni na osnovu 'covjek je kriv za globalno zatopljenje', sto onda08:46
Mmikehoh hoh, jos 11 minuta do prvog gemista08:47
Mmike13 u biti08:47
ivoksna kraju ce doci neka nova vrsta08:47
BotaniCar|2Mmike: oprezan pristup toj etzi je pretpostavka da je % velik, kao safe-bet. 08:47
ivoksi istrazivati nas ko sto mi istrazujemo dinosaure08:47
MmikeBotaniCar|2, oprezan, ili ciljano smisljen?08:47
ivoksi imat ce isti problem08:47
ivoksprevise co208:47
ivoksi njih ce neki vulkan izbrisat08:47
ivoksi tako u nedogled08:47
jelly-homeivoks: i zasto bi pridonosio ubrzanju tog ciklusa?08:47
ivoksi oni ce imati svoje bogove08:47
ivoksjelly-home: uzivaj dok traje08:48
Mmikejelly-home, zasto mislis da ubrzavas taj ciklus?08:48
Mmikeja bas mislim da marginalno utjecem(o) na njeg08:48
Mmikemeni vise smeta plastika, recimo08:48
ivoksne pricaj gluposti08:48
BotaniCar|2Mmike: oprezan, kad radis audit bilo kojeg sustava, prvo racunas na najgore, kaj ne ? Ako se ispostavi da si pogrijesio, mozes samo dobro proci08:48
Mmikeuopce ne kuzim recimo zasto TO nije zakonom zabranjeno08:48
ivoksplastika je super08:48
ivoksbiti ce izvor energije za nove vrste08:48
ivoks:)08:48
Mmikeje, vruca plastika na maloljetnice, pa cemo crpit energiju iz njihovih vriskova08:49
=== BotaniCar|2 is now known as BotaniCar
ivoksja bas brijem da nafta nije fosilna08:49
MmikeBotaniCar, da, ako ti nisi dio sustava :) 08:49
ivokshttp://data.giss.nasa.gov/cgi-bin/gistemp/gistemp_station.py?id=700891320008&data_set=1&num_neighbors=108:49
ivokshttp://data.giss.nasa.gov/cgi-bin/gistemp/gistemp_station.py?id=700898650009&data_set=1&num_neighbors=108:49
ivokstemperature svuda padaju08:49
BotaniCarMmike: podsjeti me da te nikad ne preporucim za auditing necijeg sustava :) Malo si komotan :)08:49
ivoksimamo tako mali uzorak da ne mozemo bas nista zakljuciti08:50
ivoksa da ne velim da nemamo pojma o nicemu08:50
ivoksnema ni 100 godina da smo otkrili tranzistor08:50
MmikeBotaniCar, komotan? kak?08:51
Mmikeivoks has a point again08:51
Mmikekad radis monitoring racunalnog sustava najcesce znas tko koga kako di i zaso08:51
Mmikezasto08:51
Mmikepa je lako08:51
Mmikevelim, to je k'o da gledas trendove u zadnjih pola sata i onda ides tjunat mysql08:51
BotaniCarali u ovom (zemlja) primjeru , ne znas nish. Moras pristupiti oprezno 08:51
Mmikei bas ti je tad uletio backup neki, ili nesto08:51
Mmikeglupo, krivo, pogresno08:51
BotaniCarje, pola ovog kaj si napisao je bas takvo 08:52
ivoksBotaniCar: pa oprezni smo08:52
ivoksskuzili smo da su atomske bombe lose08:52
Mmikepoint je da mosh postupiti bilo kako ako si na vlasti. mosh rec 'od sad ajmo svi 100 sklekova ujutro jer to je dobro za zemlju' koliko god glupo to bilo.08:52
ivokscovjek je bice koje uci prema iskustvu08:52
BotaniCarivoks: jesmo, ali Mmike tvrdi da smo preoprezni i da idemo opusteno :) 08:52
Mmikene :)08:52
* Mmike sam sumnja u 'Krivi smo za globalno zagrijavanje, moramo nesto napraviti', i sve one pizdarije koje iz toga izlaze08:53
BotaniCarpa, sumnjas, ali ne nudis ni drugu tezu, niti protuargumente, sve sto si napisao je da nam je period mjerenja kratak. Je, ali to se ne kosi s tezom da radimo sranje. 08:53
BotaniCarElem, ponudi nesto sto kaze da ne radimo sranje, inace je ispravan stav pretpostaviti da radimo 08:54
ivoksBotaniCar: isti pristup koji podupire tvoju tezu tvrdi i da je zemlja bila u gorem stanju nego sad08:54
ivoksBotaniCar: i da se to opetovano ponavlja08:54
ivoksBotaniCar: isti taj pristup ne zna reci je li sad na redu ledeno doba ili vrhunac zagrijavanja08:54
ivokssve je nepoznato08:55
BotaniCarivoks: jest, i gotovo sam siguran da je tako. Mmiketovo pitanje je bilo imamo li mi veze s tim, i ja ga uvjeravam da imamo. Onda se preusmjerio i pitao jel utjecemo jako, to ne znam 08:55
ivoksto je jos jedno zanimanje izmisljeno da se zaposli ljude koji nisu sposobni voziti tacke i graditi nesto08:55
BotaniCarMmikeT: sam dobro sumirao ?08:55
ivoks:)08:55
BotaniCarivoks: uopce trenutno ne pricamo o tom jel nas kao posljedica fordove proizvodnje auta ceka ledeno doba, zagrijavanje ili vulkan pod guzicom, nego koliko smo si sami krivi za to .. ako sam dobro citao do sad 08:56
ivokscovjek, najarogantnije bice na svijetu08:56
ivoksumislio si je da moze kontrolirati planet koji ima puno vise iskustva od njegove vrste08:57
ivokskada postanemo prenaporni zemlji, pomaknut ce svoju os i najebali smo svi08:57
BotaniCardic suknju i otic :) Nda :)08:58
BotaniCarpovlacim sve sto sam dobrog rekao o centosovom netinstalleru08:58
BotaniCarPukao na instalaciji alse, na VMu koji nema zvucnu08:58
BotaniCarne nudi opche opciju da ne instaliras paket ..08:58
ivokshttp://data.giss.nasa.gov/cgi-bin/gistemp/gistemp_station.py?id=700892080009&data_set=1&num_neighbors=109:00
ivoksmi nesto zakljucujemo na temelju 100 godina09:00
MmikeBotaniCar,  ne :)09:00
ivoksto je manje od 1 milisekunde ako usporedis zivot zemlje i covjeka09:00
BotaniCarivoks: zakljucujes na osnovu onog kaj imas, otvorenmi smo za raspravu jer znamo da zakljucci koje donosimo ne moraju biti tocni, ne 09:01
ivokszamisli da na temelju 1 milisekunde tvrdis kakav ce covjek biti09:01
MmikeBotaniCar, nas utjecaj je zanemariv. to je moja teza. 09:01
Mmiketj, ne teza nego09:01
Mmikewell09:01
Mmikebole me ruke09:01
Mmikelik ima sajt09:01
BotaniCarMmike: mozes to kako potkrijepiti ?09:01
Mmiketj, ima cijela skripta-sajt09:01
obruTjebote, skupili se klimatski strucnjaci na kanalu :P09:01
Mmikeporno-mega-skripta09:01
ivoksja sam za da ne radimo nesto ne moremo09:01
Mmikekoja ovisi o tome da sama slaze rewrite ruleove09:01
ivoksnpr., freon u sprejevima09:01
ivoksok, znamo kako to rijesiti, super09:01
BotaniCarja neko vece lezim i kontam .. sto bi napravio da danas neosporno saznam da bu moja bebica novi Hitler .. uzas .. i onda kontam, kak se Hichina mama osjecala .. 09:02
ivoksal necemo se odreci nafte jer jos nemamo kvalitetnu zamjenu09:02
Mmike BotaniCar pricam pol jutra o tome, al' ti uporno ignoriras, k'o u crkvi. Bog je velik, treba vjerovat u njega. 09:02
MmikeI onda ti ja kazem 'ma koji bog, di je dokaz'. A ti mi kazes 'a di je dokaz da ga nema?'. I onda mi jos udaris porez na  boga L:)09:02
BotaniCarMmike: svjestan si da kvantna mehanika/fizika vele da nesto poput Boga (nemamo bolje rijeci) je tu negdje :) Ili aludiras na Isuseka i ovu umosklepinu od katolicke crkve ? :)09:03
obruTMmike: bog je svuda oko nas :)09:03
MmikeBotaniCar, ne, di je to receno?09:03
obruTMmike: moras ga osjetiti svim srcem... inace si prazna dusa, gorices u paklu :)09:03
BotaniCarMmike: kad naletis, dam ti koju knjigu, i nisu ju pisali isusovci nego matematicari :909:03
* obruT vec ima zagarantiranu kartu u pakao09:03
ivoksznanost je rekla 'tamo mora biti taj bozon'09:03
ivokspotrosila je desetljeca i milijarde eura09:03
ivoksi nasla je taj bozon09:04
BotaniCaru biti, jebo to, ti se gleda film ? Nadji 'what the bleep do we know'09:04
obruTBotaniCar: imam tu knjigu doma09:04
ivoksznanost ne misli da ima boga09:04
ivoksjer je objasnila nastanak svemira09:04
BotaniCarobruT :) 09:04
ivoksjedini upitni dio je par nanosekundi09:04
ivokssve ostalo je dosta jasno09:04
obruTne znam kakve veze ima objasnjavanje nastanka svemira s bogom, al eto...09:05
BotaniCartocno ovo kaj obruT veli :)09:05
BotaniCarmislim da .. ne znam iz kjeg razloga, kad se spomene Bog, odmah svi povuku ovog biblijskog klauna kao predlozak .. 09:06
BotaniCarodnosno, znam zakaj .. jer smo katolicka nacija, a to smo pak , samo zato kaj se ne naplacuje porez na to 09:07
BotaniCarpa poslijedicno ja tu moram citati svasta09:07
obruTBotaniCar: tocno to... svi odma uzmu naucenu pricu kao predlozak, a uopce ne razmisljaju o tome...09:07
BotaniCarobruT: sto je jos gore, svi uzmu nenaucenu pricu kao predlozak, dvojim da je tko ovdje izucavao stari/novi zavjet (pardon ako se varam) 09:08
obruTmene copile jednom babe, Jehovine svjedokinje, na autobusnom... meni bilo dosadno dok sam cekao bus pa sam isao popricat s njima, objasnio ja njima svoje vidjenje svega pa su zbrisale :)09:08
obruTBotaniCar: ja sam procitao bibliju nekoliko puta u osnovnoj skoli, nazalost ne izvornu nego prepricanu verziju... tak da nisam u detalje proucavao09:09
ivoksako nemas definiciju za boga, onda on(a/o) ne postoji09:09
ivoksne mozes reci da ima boga i onda reci da ga ne mozes opisati09:09
BotaniCarivoks: ako nema definiciju elektromagnetskog polja, ni ono ne postoji ?09:09
ivokspostoji definicija elektromagnetskog polja09:09
ivoksdapace, mozemo ga proizvesti09:09
BotaniCarje, ali ju ja ne znam :) I u svakoj recenici do sad sam se pokusao ograditi od svoje nestrucnosti :) 09:10
obruTmozes ti izdefinirati boga na neki nacin, samo opet ne znam kakve veze ima dokaz postojanja boga s objasnjenjem nastanka svemira09:10
ivokspa da cujem, sto je to 'bog'09:10
coprnicadobro jutro radni narode!09:10
ivoksobruT: pa, uzeo sam teoriju koja je kod nas uvrijezena09:10
BotaniCaro0o0o , jaco, de nam reci, sto je Bog ? Ne onaj katolicki, vec, onak , generalno09:10
obruTsace nama coprnjica da gata u dlan !09:10
ivoksobruT: koja kaze da je bog stvorio ovaj dan ovo, onaj dan ono, itd...09:10
ivoksobruT: a znanost je pokazala da zemlja nije nastala u jednom danu itd09:11
BotaniCarivoks: ali to cak nije ni uvrijezeno u separeu u kojem sad sjedis :) Pustimo raju :)09:11
ivokspa dobro, reci sto ti mislis da je bog09:12
coprnicaBotaniCar: pričate o meni opet?09:12
obruTajme... em doslovno tumacis nakupinu tekstova zvanu biblija, em se referiras na tocno odredjenog boga odredjene religije09:12
coprnica:-D09:12
ivokssto mislis da je ona napravio?09:12
ivoksobruT: pa daj ti svog boga :)09:12
BotaniCarcoprnica: pricamo o tom , bar ja, da su znanost i duhovnost dva (za sad posvadjana) brata. 09:12
ivoksdakle, mislite da je bog duhovna pojava?09:13
BotaniCarivoks: po meni je 'bog' sve ono sto se cini inteligentnim/mocnim, a ne znamo objasniti09:13
coprnicaBotaniCar: o chem drugi prichaju?09:13
BotaniCarcoprnica: kako tko09:13
Mmike BotaniCar taj 'what the bleep do we know' je jedan od najvecih bullshit filmova 09:13
BotaniCarivoks: mislim da je citav svemir djelom duhovna, a dijelom mehanicka pojava09:13
Mmikeuse google da vidis sto fizicari u njemu misle o filmu09:13
BotaniCarMmike: zasto ?09:13
Mmikepa zato kaj je film sranje09:13
Mmike'indijanci nisu vidjeli kolumba i brodove mu zato sto nisu znali sto je brod s jedrima, pa eto, nisu ga zato vidjeli'09:14
coprnicaBotaniCar: sve što ne prođe higgsovim poljem je duhovno :D09:14
Mmikeblah, popravio mi se mysql09:14
obruTMmike: :) nit je auto vidio avion na autocesti :)09:14
coprnicaMmike: o kojem filmu?09:14
obruTs/auto/vozac auta/09:14
Mmikecoprnica, what the bleep do we know09:14
BotaniCarMmike: mislis, sto mainstram fizicari misle o njemu ? Gle, pustimo film, materija koje se dohvaca je dovoljno ozbiljna da se ajnstajn isao suprotstaviti i nije znao kako. Upravo je na tu temu rekao onom B-u 'pa ne kocka se Bog s svemirom' , na sto mu je B rekao ' nemoj mu govoriti sto da radi' :)09:14
dodobasOTOH -> http://www.guardian.co.uk/world/2012/aug/09/islamist-fayzarahmanist-sect-underground-kazan09:17
coprnicami netko sažme problematiku ili da cupkam i dalje u mraku neznanja? :-)09:17
BotaniCarcoprnica: mi u stvari nemamo problema. Samo pricamo malo , pocelo je tak sto je Mmike pitao kaj mislimo da li smo mi krivi za globalno zagrijavanje09:20
BotaniCarkaj ti mislis, i zasto ? 09:20
BotaniCarI, da li je bitno ako utjecemo ( na to se tema nastavila kasnije)09:20
ivoksi ima li boga09:20
ivoks:)09:20
Mmike'krivi smo' podrazumjeva da 'jako utjecemo'09:20
Mmikenaravno da utjecemo09:21
BotaniCarto smo kasnije :) I ako ima, sto mislis sto je Bog ? 09:21
Mmikeal' dal' dovoljno09:21
ivoksutjecu i krave09:21
ivokssvi utjecu09:21
Mmikeuh09:21
Mmikei te kako krave utjecu!09:21
Mmikejeste gledali 'monsters i.n.c'09:21
ivoksako krave itekako utjecu, onda smo i mi krivi za to09:21
ivoksjer postoje samo radi nas09:21
Mmikemega super ideja - vriskovi djece daju energiju09:21
Mmikeda, nije Bog stvorio krave, mi smo :)09:21
BotaniCar:) :) !! mi smo ih nakotili toliko 09:21
ivokspa Bog je stvorio i komarce09:22
ivoksali njih ubijamo, nemilosrdno09:22
BotaniCarubijali smo i bizone 09:22
ivoksdok krave... svasta, neki cak i opce :)09:22
BotaniCarbas me zanima da li smo uzgojili vise krava nego smo ubili bizona09:22
BotaniCarhttp://www.youtube.com/watch?v=IvqkmbYlciQ09:22
dataseBotaniCar: Title: Ajs Nigrutin ft Crux - Krave (Album Kajmak i Katran), Views: 51869, Rating: 98.47619%09:22
BotaniCar"Oteli su nam krave, jebem im mamu!"09:23
coprnicakažu oni koji se bave time da se zemlja periodički (period tisuće godina) grije i hladi09:23
coprnicai da bi došlo do globalnog zagrijavanja s nama ili bez nas09:24
coprnicaPaar pače tvrdi da je efekt staklenika usporio zagrijavanje09:24
ivokspoznata je stvar da avioni usporavaju zagrijavanje09:24
BotaniCarAhh ! dakle, mislis da pomazemo da se trenutno stanje zadrzi/odrzi ! 09:24
BotaniCarposteno09:24
coprnicapo nasinim podacima pak su ektremne temperature sad više i niše, no u prosjeku se zemlja hladi09:24
ivokspomazemo, ali to je nemoguce bitka :)09:24
ivoksslazem se :)09:25
ivokstko je coprnica? :)09:25
ivoksvis kak zena zna09:25
BotaniCarcoprnica je super, kaj je bitno tko je i u kojoj banci radi ? :)09:25
coprnica(omražena statistika za jednog matematičara kaže)09:25
coprnicakak ste upleli temu boga u to sve? :)09:26
BotaniCardosao je sam 09:27
BotaniCarusput, kaj mislis, sto je bog ? 09:27
coprnicaimam iskustva u raspravama s katoličkim svećenicima i nekim sektašima ;-)09:27
ivokson se uvijek pojavi nepozvan :)09:27
BotaniCar:))))))))09:27
ivokstzv. ukazanje09:27
coprnicajednom sam rasplakala jednu tetu svojim pitanjima o Bogu :-|09:27
BotaniCarSamo jednom ? Zakaj si ju stedila ?09:27
BotaniCarja znam vegetarijance rasplakati 09:28
ivoksziher je jedno bilo 'zakaj je takvo djubre da ubija mladu crnu i gladnu djecu u africi? zar je on rasist?'09:28
coprnicaBotaniCar: nisam s njom razgovarala, ona je slušala razgovor09:28
BotaniCarcista dusha krstena, brinula je za tebe ! 09:28
coprnicaivoks: nije rasist, ubija djecu po cijelom svijetu09:28
ivoks:)09:28
ivoksali ovu crnu muci vise nego ostalu djecu09:28
obruTBotaniCar: zlikovce !09:29
coprnicabog je nastao kao potreba za držanjem ljudi pod kontrolom, da genetske potrebe i hormoni ne bi preuzeli i napravili opći kaos09:29
BotaniCarobruT: ne znam zakaj se naljute jako ako ih pitas zakaj ljudi imaju ocnjake ako ne bi trebalo jesti meso :)09:30
ivokshttp://arstechnica.com/science/2012/08/new-fossils-complicate-human-family-tree/09:30
coprnicaivoks stvar gledišta09:30
ivoksja mislio da smo mi svi od boga isti nastali09:30
ivokscoprnica: slazem se09:30
coprnicaza jednog kršćanina je smrt zapravo lijepa stvar jer se oslobađaš svega lošeg i sjedinjuješ se s bogom09:30
BotaniCarivoks: je, i u trzisnoj utakmici imamo svi isto polaziste :)09:30
BotaniCarkaj nije za svakog vjernika smrt guba stvar ? 09:31
coprnicaBotaniCar: zapravo je09:31
BotaniCarmislim, ima koja religija koja veli ' kad umres, najebal si' ?09:31
obruTne bi rekao da je nastao kao potreba za drzanjem ljudi pod kontrolom nego je doticni iskoristen za to... nastao je kao potreba ljudi za necim svevisnjim, za objasniti neobjasnjivo09:31
coprnicaBotaniCar: svaka vjera daje utjehu09:31
coprnicaBotaniCar: katolička! ako si griješio :)09:31
BotaniCarbrijem da mi je obruTova definicija simpaticnija 09:31
BotaniCarcoprnica: tko jos vidi svoje grijehe ? 09:32
coprnicaobruT: zapravo, kažu da inteligentna elita ima objašnjenje za neobjašnjivo prosječnom čovjeku odavno, no to su zatvoreni, tajni krugovi 09:32
coprnicaobruT: nije znanje za svakoga09:33
BotaniCarta mi je izjava uvijek bila smijesna :) 09:33
obruTgle, bog je nastao davno prije bilo kakve elite, tajnih drustava, cega vec09:33
coprnicaBotaniCar: well, da je Hitler imao atomsku bombu prvi, ne bi ti bila09:33
BotaniCarja bi skvadru zasuo znanjem, pola ih ionako ne koristi instrument interpretacije znanja koji ima u lubanji09:34
obruTdok su se ljudi bojali groma, oluje, poplava i koznaceg09:34
BotaniCarcoprnica: zakaj ? samo bi ircali na njemackom .. 09:34
coprnicaobruT: u krivu si09:34
obruTznaci tajna drustva postoje jos otkad je covjek zivio po pecinama i tako to ?09:34
BotaniCarivoks: ti onim linkom zelis reci da su krapinjonci silovali australopiteke !?!09:35
BotaniCarobruT: to je sigurno istina, ku*ac su oni znali za druge skvadre po drugim pecinama :)09:36
coprnicaobruT: uvijek je bilo onih koji su znali i onih koji su se bojali onog što nisu poznavali09:36
ivoksobruT: joj, bog je postojao prije09:37
ivoksodakle ti to09:37
ivoksodakle ti da bog uopce postoji09:37
BotaniCarivoks: odakle ti da ne postoji ?09:37
coprnicaivoks: ako kao krščanin vjeruješ da je Bog = ljubav, onda postoji, ne misliš?09:38
=== Pupuser is now known as Dud
Duddobar dan09:38
coprnicano onda se postavlja pitanje: što je ljubav?09:38
BotaniCarBok Dud, ne obracaj paznju na offtopicarenje ako trebas pomoc :)09:39
coprnicana što nitko ne zna dati konkretan odgovor, jer svatko doživljava ljubav na svoj način09:39
coprnicadud09:39
BotaniCarmislite da bi nam dud znao definirati boga, ili bar ljubav ? 09:39
Dudja sam tu da offtopicarim09:39
Dudteska pitanja09:40
DudBog je ljubav jer je Bog sve i sva09:40
ivoksBotaniCar: pa nemam. ali nemam dokaz ni da QEWr2333DSDd00++/ postoji09:40
Dudali onda opet postoji vise vrsta ljubavi09:40
Mmikecoprnica, krscani vjeruju da je bog ljubav?09:40
Mmikekoji to?09:40
BotaniCarivoks: onda se slazes da mozemo ravnopravno iznositi teze jer jednako nemamo dokaze za njih ? :)09:41
ivoksne09:41
ivokszato sto se nepostojanje ne moze dokazati09:41
BotaniCarDud: tim slijedom, bog je i neonacist koji tuce trudnu crnkinju u podzemnoj ?09:41
ivokspostojanje se moze09:41
ivoksako ne mozes dokazati postojanje, onda je to nepostojanje09:41
BotaniCarkak ne, jel to znaci da 0 nije dokaziva ?09:41
ivoks0 je broj09:41
ivoksbrojevi ne postoje09:42
Dudé pa zato sam reko da su to teska pitanja09:42
ivoksoni su ljudsko objasnjenje za neke pojave09:42
jelly0 je funkcionalna ideja09:42
Mmike0 nije broj09:42
Dudne gnjave se teolozi i filozofi badava takvim pitanjima kroz vijekove09:42
coprnicaMmike: izbjegavao si satove vjerunauka jelda?09:42
coprnica:D09:42
BotaniCarDud: kao sto vidis, bave se i inzinjeri, sto je ispravno ( IMO ) 09:43
Mmikenisam isao na vjeronauk nikad09:43
Mmikebio valjda 2put u crkvi09:43
Mmike(ne racunam vjencanja razna)09:43
Dudnaravno svi bi se trebali bavit jer znanonst i vjera uopce nemoraju biti odvojene niti pobijati jedna drugu09:43
coprnicaivoks: postoje stvari koje nisu dokazive, ipak sve indikacije upućuju da je tako kako se tvrdi :-D09:43
jellyBotaniCar: nije ispravno ak nema pive ili kave uz razgovor09:44
Mmikedal' tu radimo razliku izmedju vjere i religije?09:44
ivoksnpr?09:44
coprnicaivoks: ni Higgsov bozon nije bio dokaziv do nedavno, ali se vjerovalo da postoji09:44
ivokspa da. nitko nije tvrdio da postoji09:44
ivoksto je bila teorija09:44
BotaniCarjelly: prvi korak, nekak cemo odshepat,valjda, i do birtije neke, jednom :)09:44
coprnicaMmike: onda ne propituj :)09:44
coprnicaivoks: dakle, ako trenutno postojanje boga nije dokazivo, ne znači da neće biti09:45
BotaniCarcoprnica: nemoj biti zlocesta, coik je lijepo rekao da mu fali edukacije, pomozi ! :)09:45
Dudja sam katolik djevojka mi je baptist oboje smo vjernici ali druge religije tj sve je to krscanstvo ali opet ralike postoje09:45
coprnicaivoks: u krajnjoj liniji dok napustiš ovaj svijet ćeš znati zasigurno :D09:45
ivokscoprnica: ja ne tvrdim da bog ne postoji09:46
ivokscoprnica: ja tvrdim da oni koji tvrde da postoji su - ispranih mozgova09:46
coprnicauz put, prosječan vjernik je vjernik jer su mu rekli da takav mora biti, bilo zemljopisno, bilo tradicijski 09:46
ivoksjer ne mogu dokazati09:46
ivoksnaravno09:46
coprnicaprosječan "vjernik" ne poznaje svoju vjeru09:46
ivoksvjera se zaustavlja na granici09:46
Mmikemislim da je ovaj gemist koji pijem - bogom dan09:46
Dudlol09:46
BotaniCar!!!!!09:46
Dudja vjerujem da Bog voli dobar gemiút09:47
jellyivoks: Aug 07 14:16:25 <ivoks> grad.hr i geof.hr nestali <IwA> a znas li na kojim je DNS serverima bilo? <IwA> tj. koji nisu znali odgovoriti <IwA> to tocno odgovara vremenu ispada linka... od 14:15 do 14:18 (+- par sekundi)09:47
coprnicasve je stvar gledišta09:47
obruT11:37 < ivoks> odakle ti da bog uopce postoji09:48
Dudcoprnica, prosjecan vjernik vjeuje ono sto mu kazu, pravi vjernik vjeruju jer to osjeca unutra tu potrebu to nesto09:48
coprnicasimbolika je oduvijek bila značajna na ovom području09:48
obruTpostoji, za one koji vjeruju u njega09:48
ivokspa da, odakle09:48
obruTpostoji kao ideja....09:48
ivoksal cek09:48
ivoksako postoji za one koji vjeruju09:48
ivoksonda je tima mjesto u ludnici09:48
jellyivoks: dakle, znas li mozda koji ns si pitao i sto si ga pitao09:48
ivoksnaime, tamo trpamo one koji vjeruju da su ih oteli vanzemaljci09:48
ivokstamo trpamo one koji vjeruju da su einsteini i slicno09:48
obruTpa strpaj ih onda09:49
ivoksjelly: kada?09:49
BotaniCarivoks: opet se vracamo na definiciju boga :) Do nedavno su u ludnicu pripadali i oni koji nisu vjerovali da je zemlja ravna ploca, ili da linux moze biti koristen u uredu09:49
jellyivoks: pise kada, prekjucer kad nije radilo09:49
coprnicapo meni bismo trebali prvo napunit ludnice onima koji vjeruju u novac09:49
obruTinace, da se Isus pojavio 2000 godina poslije, zavrsio bi u ludari definitivno09:49
ivoksjelly: a valjda t-comov neki09:49
ivoksobruT: bi, priznao bi09:49
BotaniCarcoprnica: znas da cu ovo proslijediti tvom HR odjelu, ako me ne zapioslis kao asistenta ?09:49
ivoksobruT: priznao bi gresku; snosio bi posljedice09:50
ivoksi sad stojim iza toga09:50
ivoksako boga stvarno ima09:50
ivoksi ako to sto ga negiram (ili sto sam skeptican) je dovoljno za pakao09:50
ivokse, onda... jebes takav raj :)09:50
coprnicaBotaniCar: ne razumijem gdje je prijetnja09:50
coprnica:D09:50
BotaniCaropet on s ovim biblijskim klaunom ;)09:50
jellyivoks: to sto ga negiras uopce nije problem, ali sto bi trpao vjernike u ludaru...09:50
coprnicaBotaniCar: te mogu zaposlit kao asistenticu? 09:50
ivoksjelly: to bi obruT 09:51
BotaniCarcoprnica: mozes ! 09:51
obruTproblem je tvoj sto u razgovorima o bogu ocekujes nesto materijalno, opipljivo i dokazivo :) ja pricam o bogu s filozofskog stajalista09:51
ivoksjelly: ja samo zelim ukazati da vjerojvanje u razne gluposti znaci ludnica09:51
ivoksjelly: dok te vjerovanje u izrazito nevjerojatne price cini dobrom osobom09:51
jellyja ne, vjera je korisna09:51
obruTivoks: zasto mislis da bih ih ja strpao u ludnicu09:51
obruTivoks: trebao bih potrpati svu moju familiju u tom slucaju09:51
coprnicaobruT: pa da se Isus pojavio 2000 godina poslije i da pretvara vodu u vino, ja mislim da bi se mmike potrudio da ga zadrži podalje ludnice ;-)09:52
BotaniCarivoks: ali kakva ludnica, velim ti, do nedavno si ti ,zastupajuci stav da je Ubuntu ok za rad, spadao tamo - ako si pitao bilo kojeg eminentnog UNIX/MS strucnjaka :) Jos malo ravnije bi te spalili zivog da kazes da orbitiramo oko sunca :)09:52
obruTcoprnica: bwahahaha :)09:52
BotaniCareh, da je pretvaranja vode u vino, blagoslovio bih svaku pipu koju bih vidio :)09:52
ivoksBotaniCar: ali ubuntu je bio cinjenica09:52
ivoksBotaniCar: jedno je misljenje09:52
BotaniCarKaj bi Mandusevcu napravil .. 09:52
ivoksdrugo je tvrdnja09:52
BotaniCarivoks: ovo s ubuntuom je bila shala, s orbitiranjem nije09:52
coprnicavjera je utješna09:52
BotaniCari, svaka cinjenica pocne kao ideja09:53
coprnicaljudi bez vjere su obično mrgudi ;-)09:53
ivoksslazem se da vjera ima svrhu09:53
Mmikevi, dakle,m vjerujete da je isus postojao i pretvarao vodu u vino?09:53
ivoksi sve je to ok09:53
BotaniCarljudi koji se ne vjere,obicno se ni ne ozene09:53
BotaniCarkakav sad isus :)09:53
coprnicaosim toga što je loše u vjeri? da li potiče na zlo? mržnju? ne, naprotiv, uči ljude da budu bolji09:53
BotaniCarja vjerujem u kamen mudraca i pretvaranje vode u vino, isus moze ,a ne mora 09:53
ivokscoprnica: pa, diskutabilno09:54
ivokscoprnica: najveca netolerancija dolazi upravo iz odredjenih religija09:54
Mmikevjera potice zatucanost09:54
ivoksili radi religija09:54
Mmikezakrzljalost mozga09:54
Mmikea nekad cak i dizanje u zrak :)09:54
Dudako za vjerovanje u Boga treba neki opipljiv dokaz, onda po tome ne bi trebali vjerovat u nista sto nemozemo nekim osjetilom osjetit, npr. sreca, nju osjecamo unutra ali ju ne vidimo ne dodirujemo ne cujemo, ali ju osjecamo isto kao sto vjernici osjecaju prisutnost Boga09:54
coprnicaivoks ne dolazi netolerancija iz religije, već iz čovjeka09:54
BotaniCarivoks: 'odredjenih' , ne svih. Na koje te zlo budizam potice ? Ili rastafarijanstvo, ili oni kaj u spagete vjeruju09:55
coprnicaivoks: takvim ljudima je religija izgovor za promicanje svojih niskih poriva09:55
Mmikecoprnica, upravo suprotno, masa religija danas siri netoleranciju09:55
coprnicaivoks: to nema veze s vjerom09:55
* obruT vjeruje u spagete aglio & oglio09:55
Mmikeda, ja ne09:55
coprnicaMmike: koja to?09:55
Mmikespageti su mi onak, za prigrist09:55
jellyobruT: vjerujes?  Ja sam ih VIDIO09:55
Mmikecoprnica, krscanstvo,09:55
coprnicaMmike: jesi pročitao kuran?09:55
Mmikeza pocetak09:55
Mmikenesto malo09:55
obruTjelly: vjerujem jer sam ih dozivio :)09:55
coprnicaMmike: kako kršćanstvo potiče netoleranciju?09:56
obruTcitavom svojom unutrasnjoscu :)09:56
Mmikedok mi nisu objasnili da je kurac namjerno sjebana knjiga09:56
BotaniCarjelly: imao si ukazanje ? Si pojeo tijelo Bozje nakon toga ? :)09:56
jellyobruT: onda ne moras vjerovati?09:56
Mmikenamjerno izmjesan redosljed09:56
Mmikecoprnica, yup09:56
DudMmike, ak vjera potie zatucanost kak to da su ateisti tak zatucani :P09:56
Mmikecoprnica, nemoj da moram googlat za tebe samo da bi ti URLove pejstao tu :)09:56
coprnicaMmike: konkretiziraj09:56
ivoksjelly: ti si onda spageti-isus09:56
MmikeDud, da, ako si ateist to ne znaci nuzno da nisi glup :)09:56
BotaniCarMmikeT: ali, radis to za sve nas ! 09:56
ivoksateisti su gluplji od vjernika :)09:56
Mmikene09:56
Mmikeza sve vas popravljam webcams.com09:56
ivoksjednostavno ne mozes biti ateist ako imas imalo mozga09:56
Mmikeda mozete fino gledat tete09:57
jellyivoks: ne, to bi bio da radim kao kuhar u spageteriji09:57
BotaniCarMmikeT:  :* jel free access ? 09:57
Mmikeda09:57
Mmikedijelom09:57
Mmikenemam pojma u biti09:57
Mmikes mog vpna me ne pita passworde nikve09:57
BotaniCaridem odma tamo, da  dodam load u znak podrske09:57
Mmikeivoks, kak to mislis ? (ateist/malo-mozga)09:57
jellyBotaniCar: corpus christi je zapravo jedna zanimljiva teorija09:57
ivoksMmike: ateisti tvrde da nesto ne postoji09:57
ivoksMmike: ne mozes tvrditi da bog ne postoji jer ne znas sve09:58
BotaniCarjelly: sto mislis reci ?09:58
ivoksMmike: mozes ga preispitivati i izraziti sumnju ili nevjerovati, ali tvrditi da ne postoji...09:58
jellyBotaniCar: ne mislim nista vise reci09:58
coprnicaivoks: e to09:58
Mmikeda, al' to nije ateizam09:58
ivoksto je ateizam09:58
BotaniCarjao, ovaj webcams .. neka sirota dusa bi mogla tamo uletit kupuuci kameru ..a tamo "take me private" :) 09:58
BotaniCarjelly: "ono si sto jedes" zanimljivo, ili ?09:59
ivoksagnocizam je 'sumnja'09:59
jellyBotaniCar: ne, kao religijska teorija zanimljivo09:59
Dudkad smo kod toga tko vjeruju u sto, a parapsihlske pojave, duhovi , demoni , cudoista iz jezera i takve stvari, vanzemaljci09:59
BotaniCarjelly: kajaznam, meni su sve religijske teorije zanimljive , vjezba iz mashte, ako nista drugo09:59
Mmikene, to nije ateizam09:59
Mmiketo je09:59
obruTnazalost, vecina deklariranih vjernika su agnostici, samo nece da priznaju zbog zajednice09:59
Mmikecek da konnzultiram sveznadara10:00
BotaniCarMmike: agnostizam ?10:00
MmikeobruT, to je drugo - zato neki i windowse koriste ;)10:00
MmikeBotaniCar, jok10:00
Mmikeagnostik je u principu - boli me kurac10:00
Mmiketj, ne bas tak 10:00
jellyBotaniCar: imas doslovnu interpretaciju od Heinleina u Stranger in a Strange Land10:00
Mmikeagnostik veli da nema pojma i da mu nije bas bitno pretjerano10:00
BotaniCarjelly: guglam10:00
Mmikeateist ne vjeruje10:00
Mmikene tvrdi da ne postoji10:00
coprnicaMmike: agnostik ne niječe, ali ni ne priznaje10:00
Mmikeateist odbacuje vjeru10:00
Mmikecoprnica, agnostik zna da ne zna10:01
Mmikeal' brijem da ga nacelno boli kurac :010:01
jellyMmike: ateist vjeruje da ne postoji ;-)10:01
coprnicaMmike: a-teist = nema boga10:01
Mmikejelly, takoje :)10:01
Mmikeateist je vjernik!10:01
ivokspa da:)10:01
jellytocno to10:01
BotaniCarjelly: nasao, bu'm prochitnul 10:01
Mmikeda, ateist VJERUJE da nema boga10:01
jellyzato i znaju biti tak naproni10:01
Mmikehttp://en.wikipedia.org/wiki/Irreligion10:01
jellynaporni*10:01
Mmikeha! :)10:01
coprnicaMmike: zar ti je to novina?10:01
coprnicaako ne znaš da li je ili nije, onda ti ostaje jedino da vjeruješ da si u pravu10:02
coprnicaosim toga, svi ovdje ćemo.. kad ono .. 21.12.? o.g. znati tko je bio u pravu ;-)10:03
Dud21,12, cemo peci kolace za Bozic :10:05
BotaniCarja ne, odbijam umrijeti od kraja svijeta; kakav je to ojadan uzrok smrti ? 10:05
Mmikenije10:07
Mmikeveseli me kak spominjanjem globalnog zagrijavanja skoro uvijek mozes doci do boga :)10:07
Mmikea cak se i hitler spomenuo :)10:07
Mmikeljudi su ovce10:07
Mmikepromatrajte radove Jamesa Randyja, on to tako slikovito zna objasniti10:08
BotaniCarPustimo na tren to. Kaj mislite, da se pokefaju licki medvjed i tigar, tko bi obrao bostan ?10:11
drj_crotigar10:11
Dudbilo bolje da se posexaju pa da dobijemo lickog tigra10:11
coprnicatigar se ne bi usudio napasti ličkog međeda jer je zaštićena vrsta10:11
drj_cro:)10:11
obruTda ne zavrsi u zatvoru10:12
BotaniCarzakaj ? Nije ni veci ni nish .. kontam, zakaj prvu gardijsku nisu nazvali, na primjer, 'licki medvjedi'10:12
obruTtigrovi su jebeni, puno su brzi10:12
BotaniCarpa nije ni medvjed bas spor10:12
obruTimaju veci dexterity10:12
MmikeLICKI TIGAR10:12
Mmiketo :)10:12
obruTmedo ima bolji AC i strength10:13
Mmikeda, a ovi imaj los THACO10:13
BotaniCarsad sam se sjetio, odem u Bjelovar ne tak davno, zavrsim kod frenda, nema pive i smota se smotka .. dodje drugi frend i pocne prica kak ce si nabaviti kajmana kao ljubimca .. i kontamo, kakvog jos ljubimca moras imati da dovede kajmana u red ako popizdi ... 10:13
BotaniCarna kraju smo se dogovorili da bi gorila bila ok kao sigurnosni element, da moze izubijati kajmana 10:13
coprnicazakaj se ne bi netko nazvao "žohar" - now there is one tough little beast 10:14
BotaniCarCek, kaj tigar ima armor class ? Leather armor je .. zanemariv 10:14
BotaniCarcoprnica: ali nisu pojavni, zohati10:14
Dudo kukci su zakon, da su kukci velicine sisavaca nas tu vise ne bi bilo10:14
coprnicažoharu ni radijacija nemre niš10:16
coprnicalupiš ga novinama, samo odmigolji10:16
BotaniCarmedvjedima ne treba atomska bomba da ubiju Bo(n)ga u zoharima 10:16
coprnicaBotaniCar: teško10:16
BotaniCarSvi obožavatelji Lady Gage karte za koncert u Beču 18.8. mogu kupiti na blagajnama Interspara u King Crossu!10:17
coprnicaosim toga, znanstvenici pretpostavljaju, ako postoje vanzemaljci, da su najvjerojatnije slični žoharima :)10:17
BotaniCarako je tako, bolje im je da su veliki, ako nisu, mogli bi proci k'o bosi po trnju kad se spuste10:18
Dudja volimkukce10:19
jellyBotaniCar: znači Gaga neće ponovo u Zagreb?10:19
Dudto cu su naljepnicu za auto nabavit10:19
coprnicaBotaniCar: možda su ko oni skarabeji (ili što su već bili) u "Mumiji"10:19
BotaniCarima tajlandski restach u dubravi, ne znam posluzuju li kukce10:19
BotaniCarcoprnica: bumo vidjeli, ako dodju prija 12 mjeseca :)10:19
coprnicakad smo kod kuhinja10:19
Dudma ja dosta slikam macro kukaca pa zato ih tolko volim10:20
Dudfakat su fascinantni10:20
coprnicakaže stara kineska: Pas koji laje nije dobro skuhan10:20
Dudlol10:20
* jelly rucak10:20
BotaniCarjelly: javi kak je proslo ! 10:20
obruTjel gledao tko "Naked lunch" od Cronenberga ? tamo se skuzi tko su kukci !10:21
BotaniCarNew York Times je nedavno objavio tekst koji se bavi fenomenom "oslanjanja na roditelje" u Španjolskoj. Brojke su poražavajuće – u istraživanju iz 2010. godine, 15 posto starijih od 65 godina izjavilo je kako uzdržava barem jednog mlađeg srodnika; u istom istraživanju ove godine, ta brojka se popela na 40 posto. 10:21
BotaniCarhttp://danas.net.hr/hrvatska/vbulic/vladin-ured-mijenjali-30-godina-buducnosti-za-60m2-stana?fb_action_ids=4464079800741&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%224464079800741%22%3A10150955333186256%7D&action_type_map=%7B%224464079800741%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D10:21
BotaniCariss, pardon za link, uzas10:21
Mmikeza ne povjerovat10:22
Mmikesviraju 'suzu za zagorske brege'10:22
Mmikena rivi10:22
Mmikesad pjevaju 'fala'10:22
coprnicasad mi je žao što nemam bolje zvučnike tu10:23
Mmikea negdje u vinkovcima neka klapa sad pjeva 'infisa san u te'10:23
coprnicaEliades Ochoa — Chan Chan10:23
Dudmeni na drugom kompu svira sidharta-ring10:23
coprnicada imam dlake, sad bi mi se digle 10:25
BotaniCarmeni 101 tambura10:25
coprnicaBotaniCar: sad ću se i ja preselit na temu dana10:26
BotaniCarkaj je danas na tapeti ?10:26
coprnicaBotaniCar: znaš da gori u Sesvetama?10:28
BotaniCarne! di, kaj ?10:28
coprnicačini se kod Zovka opet10:28
BotaniCaropet neki drogerasi pale konkurenciju .. 10:28
coprnicakod Jelkovca10:28
coprnicaali i kuće goe10:28
coprnica*gore10:28
coprnicahttp://www.index.hr/vijesti/clanak/veliki-pozar-u-sesvetama-gore-kuce-i-skladiste/630540.aspx10:28
BotaniCarcitas komentare ? "zanimljivo kako se u ovoj krizi povećao broj požara na skadištima, robnim kućama, pogonima. "10:31
coprnicaBotaniCar: kod Zovka je gorilo i prošle godine10:32
coprnicana benzinskoj10:32
BotaniCarbila je i lani kriza :) 10:32
coprnicanije kupil reket na vrijeme10:32
BotaniCarmosh mislit kak mu to ne pashe10:32
coprnicautaja poreza kažu10:32
coprnicaBotaniCar: bi li ti prijavio utaju poreza?10:32
BotaniCarda10:32
coprnicaiha!10:33
BotaniCarmislm, vjerojatno10:33
coprnicaiznenadio si me10:33
coprnica:-)10:33
BotaniCarkajaznam , moram se ograditi, da znam da porez taji netko tko bi inace morao otpustiti nekog (fakat morao, a ne otpustio nekog da zadrzi luksuzan shefovski nacin zivota), mozda i ne bi10:33
BotaniCarTakodjer, vjerojatno ne bi,kad bi me potplatili jako10:33
Mmikehm10:36
Mmiketesko je danas10:36
Mmikemislim da moram po novi gemist10:36
Mmikesuper je na ovom omru sto se po suncu i vjetru gemist osusi odma10:45
Mmikeerm10:45
Mmikeves10:45
Mmikes/gemist/ves10:45
BotaniCarLOL ! 10:46
SilverSpacedan10:51
coprnicaomru kaže mmike10:51
Mmikeimat nonu, ljudi moji10:52
Mmikestaru zenu koja je zivjela na otoku10:52
Mmikei koja je jos luda na cijeli svijet10:52
Mmikepa to je priceless10:52
Mmikebrijem da nezna plivat uopce :)10:52
Dudmoja je u prigorju i samo je luda :(10:52
Dudi škrta je, hmm u neku ruku pricelles10:53
BotaniCarja nemam :( 10:53
Mmikeda, i moja je skrta10:54
MmikeBracanka :)10:54
Mmikeili brocka :)10:54
Mmikeiako zivi na hvaru od svoje 15te godine10:54
Mmikeal' bila najizdasnija za svadbeni poklon10:54
Dudkad joj dođemo u goste i napravi nam ručak onda kuka kak jadna neće cijeli tjedan ić u dučan da se ne sitroši10:55
Dudistroši10:55
Mmikeda10:55
Mmikeklasika10:55
Mmike:)10:55
Mmikeha, i ja cu bit star10:55
Mmiketko zna sto ce mene onda puknut10:55
Dudto je istina svi mislimo da nećemo bit takvi10:56
BotaniCarbit cemo isti , ili gora, predmnijevajuci da cemo dogurati do starosti :) 10:57
BotaniCarTreba se toj cangrizavosti veselit' :)10:57
Mmikelinks je kul10:59
Mmikezamijenili su mi crknuti sharkoon10:59
BotaniCarimaju oni dostavu ?11:00
Dudkad smo kod trgovina ja ću morat u 9. mjesecu sa sekom ić tražit neki laptop za 3000 kn-a za faks11:00
Dudkaj mislite koji brand je najkvalitetniji11:01
MmikeDud, NEMOJ UZET HP PROBOOK11:02
Mmiketo je drektop11:02
BotaniCarstari moj, u tom ces rangu imati sve laptope koji slice kao jaje jajetu11:02
Dudaceri su najjeftiniji ali kolko su kvalitetni11:02
BotaniCarmoja zena ima nekakvog HPjca, mozda malo skupljeg vec 4-5 godina, samo smojoj memorije dokupili kad se imalo para, radi milina11:02
Dudčini mi se da se dosta ljudi žali na acerov ekran da im rikne brzo11:02
BotaniCarcuj, pitanje je i koliko dugo zelis da laptop potraje ? Ako pucas na 4 godine (cijeli fax), ne bi se nadao tome od laptopa tog cj. ranga11:03
ivokspih11:03
ivoksne znam koji bi laptop izdrzao 4 godine11:03
BotaniCarivoks: velim, moja je zena imala srece, ali rijetko tko ima11:04
ivoksbar ne meni11:04
BotaniCarma, nikom tko je stvarno mobilan11:04
BotaniCaridem malo racune platit, da vidim jel ce mi ostat za ratu kredita nakon toga .. 11:06
Dudma frendica joj ima tj sve frendice joj imaju acera i njoj se baš sviđaju i ona bi to11:06
DudBotaniCar,  ne brini neće :P11:06
BotaniCarDud: nije sve tako sivo, do sad svaki mjesec je, jedva cekam da zena pocne opet radit pa da mi neki ku*ac i ostane nakon svega :) Ubije me sto uz kredit i rezije moram i jest svaki dan :)11:07
Duda znam, midoma imamo još jedan kredit do 10. mjeseca ionda smo skoro čisti11:08
Mmikeuh11:08
Mmikesvaka cast11:08
Mmikeme ima jos 5-6 godina kredita za stan11:08
Mmikei onda nema vise nista11:08
Mmikeda dobijem na lotu prvo bih to rijesio, koliko god glupo bilo11:08
Dudseka sad radi na moru prek sezone11:08
BotaniCarja jos samo 13g za stan :)11:09
Dudali inače smo svi nezaposleni11:09
Dudtak da life sucks. ali neka bit će bolje 11:09
Dudvaljda11:09
Dudjednom11:09
Dudnadam se11:09
MmikeDud, glupo pitanje, al', zakaj ne radis(te)?11:10
Dudnije glupo pitanje11:10
BotaniCarnego je odgovor porazavajuc, vjerojatno :)11:10
Dudtata je prošle godine strgo nogu sad ima šipku , dobio otkaz i nitko ga više neće11:11
Duda priznaju mu samo 5% invalidit11:11
Dudja sam na burzi već dugo, tu i tam neki poslovi, a i sad se lječim od operacij ebruha tak da sam trenutno u k...11:11
Duda mama radina crno11:12
Dudza 1500kn11:12
Dudi tata ima s burze 130011:12
Dudi to je to kaj imamo11:12
BotaniCarja se divim ljudima kaj s takvim primanjima i plate rezije i nekaj jedu .. 11:12
Dudkredit je 600 a računi 120011:12
BotaniCarsram me reci koliko vise imam, a brijem da spajam kraj s krajem .. 11:12
Dudja sam ti onak skoro na selu11:13
BotaniCaruzas11:13
Dudpa se uvijek nađe vrt, pa živad i tak11:13
Dudhvala Bogu škrinja(zamrzivač)mi je puna11:13
Dudne bojim se gladi11:13
Dudglavno da se računi plačaju na vrijem11:13
BotaniCarsto me podsjetilo, ipak se ni pri meni ne bu prestalo s kolinjima, deda zenin ipak rani prasce, saznao sam :)11:13
MmikeDud, a, di si doma? Te, sto studiras?11:13
Dudja sam ti iz Velika Gorice11:14
Dudne studiram, školovani fotograf sam11:14
Dudnezaposlen več 10 godina11:14
Dudsamo onak tu i tam11:14
obruTpa jel fotkas stogod ?11:14
Dudradil sam svašta od pilane do tiskare11:14
obruTfrend fotograf radi non stop, stalno ga zovu amo tamo11:15
Duda u fotografiji posla nema jer sad svi imaju digitalce11:15
Dude pa to je11:15
Dudako imaš veze onda ide11:15
Dudznaš ono moraš imat ime11:15
Dudda te znaju11:15
Dudznam dečka koji mi j eprizno u facu da on nema pojma o slikanju, ali ljudi ga zovu i on nije glup da odbije11:15
Duda eto11:16
SilverSpaceobruT: jesi jucer bio na sljemenu jel puhao vjetar11:16
obruTSilverSpace: bio i puhalo je, mislim, nije strasno, ali osjetilo se malo :)11:16
obruTDud: cuj, fotkaj okolo, vataj sto mozes, mozda dobijes kakvog posla11:16
SilverSpaceobruT: jel bilo svjeze ili vruce 11:17
obruTimam frenda koji fotka iz gusta, ekonom je, ali je vec prodo nesto fotki i zovu ga povremeno11:17
obruTSilverSpace: bome, gore mi bilo zimkasto11:17
SilverSpacena bliznecu je uvijek nesto svjezije11:17
Dudma evo prošli tjedan sam pak dizajniral plakat i pozivnice i pohvalnice za dječji kamp pa sam tu dobil 300kn-a, eto i ja kradem posel dizajnerima11:17
BotaniCarfrend se u Bj 15 godina krvil, prosle je godine foto obrt otvoril. Za sad zivotari od svadbi, nish drugo ne ide 11:18
MmikeDud, pa, ne ljuti se, al' nisi bas snalazljiv11:19
Mmikenadji drugi poso11:19
Mmikekak mislis 'nema posla jer svi imaju digitalce'11:19
Mmikepribavi digitalac, kreni i ti11:19
Dudpa radil sam svašta več ali niš za stalno11:19
Duda zadnje dvije godine samo boleštine, više sam bil u krevetu nego na nogama :/11:19
Mmikeda, oce to :/11:20
Mmikeja sam isto mr sve-mi-sjebano11:20
Mmikeplus sjebe psihu pa si depresivan pa onda jos i bolest koju bi pregrmio napravis si k'o da je najveca11:20
Mmikebitno je shvatiti da je drustvo u kurcu i da ti nitko nece pomoci i da si moras sam pomoci11:20
Dudko da se to sranje iznutra počne očitavat i vani na fizičko zdravlje11:20
Mmikeda, to je normalno11:20
Mmikeduh i tijelo su povezaniji no sto bi agnostik-ateist htio sebi priznati :)11:21
Dudhehe11:21
BotaniCari svemir, i globalno zagrijavanje, i mazda ! 11:21
jellystovise to nema veze sa vjerom11:21
BotaniCarjelly: sunac mu, satima cekam da cujem di si i kaj jeo :) 11:22
jellyBotaniCar: bila jos kafa11:22
BotaniCarkak me drzi na iglama :) Pobogu, kaj se jelo :) !!11:22
BotaniCarcoprnica: si tu mozda ?11:22
Dudja imam gljive danas, šumske11:22
BotaniCarsam sam doma, ne komplicira mi se samo za mene 11:23
BotaniCarbrijem da bu kajgana :)11:23
jellyBotaniCar: ček, saću da ti kop-pejstam...11:23
BotaniCarok, kad nema coprnice, zna li mi netko reci kak se kreira poziv na broj ? Ne-o-pisivo mi idu na jaja kaj ih mijenjaju ,a ocigledno je ( vid' t-com) da se ne mora, pa za svaki predlozak za e-placanje, ipak moram kuckat taj broj .. 11:24
jellyBotaniCar: bakalar file na indijski + pikantni grah i kuruza + riza; zelena salata & radic11:24
DudBotaniCar, na ulju sprži malo špeka il neku salamu na to dodaj kruh narezan na kockice, posipaj paprom i origanom, malo poprži i onda na to razbij jaja i peci11:24
BotaniCarjelly: kak to u praksi izgleda 'na indijski' ? 11:25
jellyBotaniCar: zaliveno curryjem ;-)11:25
Dudto je za ručak, a za poziv na broj pojma nemam, moja cura bi znala ona je ekonomist11:25
BotaniCarDud: tocno to :)11:25
Dudali ona je kod svojih danas :(11:25
BotaniCarmah, znam tko zna, ali kukam :( 11:25
drj_crojelly: uf di to gablas?11:25
BotaniCarnije dosta kaj mi srce place dok placam rezije, nego moram i prekucavat brojeve ko debil 11:26
coprnicaBotaniCar: sad sam11:26
coprnicaBotaniCar: ako me zoveš na neku pivu tj.11:26
BotaniCarcoprnica: imam nekaj bolje za tebe !11:26
jellydrj_cro: u menzi od t-mobajle 11:26
BotaniCarznas li mi  reci kak se kreira poziv na broj ? Ne-o-pisivo mi idu na jaja kaj ih mijenjaju ,a ocigledno je ( vid' t-com) da se ne mora, pa za svaki predlozak za e-placanje, ipak moram kuckat taj broj ..11:26
jellydrj_cro: obicno zvuci bolje nego sto je, al danas je bilo fino11:27
coprnicakako misliš kako se kreira?11:27
drj_crobome fino zvuci :)11:27
BotaniCarpa, da odakle taj broj i zakaj je nekima svaki mjesec drugaciji, a nekima ne11:27
drj_crodi vam je ta menza i jel se moze prosvercat tamo :)11:27
coprnicaBotaniCar: to moraš pitat računovodstvo njihovo11:27
coprnica:D11:27
BotaniCarcoprnica: ne znas za neko generalno pravilo ?11:28
coprnicanope11:28
BotaniCarmislite da ima smisla zvati ope informacije ?11:29
Dudsad se naplačuju pa pazi kolko dugo buš pričal11:29
BotaniCar*opce11:29
BotaniCarna poslu sam :) Isto mi je :)11:29
Dud:)11:29
BotaniCarionak imamo milion kuna racuna , zbog helpdeska11:30
Duda ja na tavanu sjedim i prčkam po starim kompovima11:31
drj_crohttp://www.vecernji.hr/data/slika/117/583886.jpg nasli su piromana iz sesveta :)11:31
BotaniCarja doma imam jos samo nesto dijelova, taman za jedan komp, sad nisam pametan dal da sklopim i prodam pc, ili komponente, ne da mi se natezati s klincima koji bi htjeli ne znam kaj, a kupuju robe za 75kn 11:31
Dudja fakat ne kužim ljude koji sad idu palit korov, ja bum svoje susjede počel tužit11:32
Dudma ja se zabavljam sa ultra starim, probavam lagane linuxe na pentiumu 3 npr11:32
coprnicaBotaniCar: u čem je problem?11:33
Dudovo pišem na pentium 3 900mhz11:33
Dudi 512 rama11:33
Dudzorin os 6 lite11:33
BotaniCarcoprnica: problem je u tome sto mi predlosci za placanje na e-bankarstvu postaju poluupotrebljivi ako ipak jedan dio predloska moram prekucavati svaki put. Zavaravao bi sam sebe da je to ok, da istovremeno nemam neke tvrtke u predloscima koje zadrzavaju isti poziv na broj.11:34
BotaniCardrj_cro: sad sam tek sliku videl :)11:34
coprnicaBotaniCar: prilično sam sigurna da to isključivo ovisi o računovodstvu11:34
BotaniCarcoprnica: neka regulativa mora postojati ( koliko brojeva u koliko skupina, ako nista drugo)11:35
coprnicazakon ti nalaže kojeg oblika mora biti po kojem modulu, a kako će te one teta (i stričeki) prepoznati da si to ti taj koji je platio ovisi o onima koji izdaju račun11:35
BotaniCarmnijem da kompliciraju iz neznanja. 11:36
coprnicaBotaniCar: tako i ja neke račune plaćam na isti broj uvijek jer sam dogovorila s računovodstvom da će me tako prepoznati11:36
BotaniCarsto me cini bjesno/zalosnim11:36
BotaniCarcoprnica: pa po cemu me prepoznaju ako platim u ZAP-u ( ZAP! !!!! )11:36
coprnicaBotaniCar: well, ako postoji neki algoritam po kojem pišu brojeve, meni nije poznat, sorry11:37
BotaniCarok 11:37
coprnicaBotaniCar: kako misliš kako te prepoznaju?11:37
BotaniCardodju kuci muz i zena....i pita on:11:37
BotaniCarzeno, ocemo prvo da rucamo ili da vodimo ljubav?11:37
BotaniCarkaze ona:11:37
BotaniCarkako ti hoces, pa da rucamo11:37
BotaniCarpusti me, poceo sam bulazniti, zanemari ovo zadnje (ne vic)11:37
coprnicaBotaniCar: možda bi i ti mogao malo po gemištima 11:38
coprnica:D11:38
Dudnevjerojatno koliko stvari nije logično i normalno u našoj državi kaj se tiče financja11:38
BotaniCarmorao, ne mogao 11:38
Dudkad mi cura počne pričat onak  ... :/11:38
BotaniCari budem,frendici rodjkas danas, idem drito nakon posla na cugu11:38
coprnicaBotaniCar: no super! a samnom na pivu ni tad!11:38
BotaniCarti mi nisi na 4m od firme11:39
coprnicaizgovori izgovori11:39
BotaniCarosim toga, pre sexy si da bi se usudil smucat oko tebe, bum na greh pomislil11:39
coprnica:-))))))))))))))))11:39
coprnicašto me nasmija11:39
BotaniCara kaj, volim malo punije :)11:39
BotaniCarukiselio se osmijeh :)11:40
coprnicajednom mi je jedan rekao kad mi se upucavao (ozbiljno) da imam savršeno tijelo11:41
BotaniCar- Da bi bili sretni s muškarcem, morate ga puno razumjeti i malo voljeti.11:41
coprnicakugla11:41
BotaniCar- Da bi bili sretni s ženom, morate je puno voljeti i uopće ne pokušavati razumjeti.11:41
BotaniCar:D11:41
BotaniCargledal je on tvoje kuglice :)11:41
coprnicapa onomad su bile kuglice11:42
coprnicatako da mislim da je ipak pao na moj šarm :-P11:42
Mmikeono kad skuzis da imas jos gemista a nije se zggrijo11:42
SilverSpace http://dl.dropbox.com/u/966116/IMAG0399.resized.jpg11:43
coprnicaipozgaj: 11:44
ipozgajcoprnica: 11:44
SilverSpacekaj malo sam vas presjeko sa fotkom :)11:44
coprnicaSilverSpace: lijepa je11:44
coprnicaSilverSpace: gotovo da mi je žao što ne smijem mlijeko i mliječne proizvode11:45
ipozgajjaizza pa nismo se culi 10000 godina :D11:45
coprnicaipozgaj: indeed! :-|11:45
SilverSpacecoprnica: i fina 11:45
coprnicaipozgaj: pa gdje se skrivaš?11:45
SilverSpace:)11:45
ipozgaja evo, nisam bas redovit na ircu11:45
obruTipozgaj! ajme, ziv je11:45
ipozgajtrenutno sam malo u guzvi sa zivotom pa nema vremena za nista .)11:45
coprnicaipozgaj: (i meni je danas prvi dan od prije ljeta)11:45
BotaniCarPlemeniti Igor Pozgaj :) 11:45
SilverSpaceljuta kisela paprika u kajmaku 11:45
ipozgajo turbo i Botanicar :)11:46
coprnicaipozgaj: ima kakvih novina?11:46
ipozgajuf, koliko hoces :)11:46
BotaniCarjelly: ping! pomagaj :)11:46
ipozgajne znam sto ste zadnje culi :)11:46
coprnicaipozgaj: do tell!11:46
coprnicaipozgaj: meni bu sve novo 11:46
coprnica:D11:46
jellyBotaniCar: Oliver Mandić - Pomagajte drugovi?11:46
coprnicaako si mi i rekao, vrlo vjerojatno mi je isparilo iz glave pa .. bu mi novo :D11:47
ipozgajajmo onda sa najnovijim :)11:47
ipozgajozenio sam se prije tri mjeseca :)11:47
BotaniCarthe 'grub-pc' package failed to install to /target/ , system will be unbootable, kajsad ?11:47
obruTijao :)11:47
BotaniCarcestitam, ipozgaj11:47
ipozgajs ircericom! :D11:47
obruTijao !! :)11:47
ipozgajhvala :)11:47
BotaniCarjelly: na debianu 6, u VmWare virtualki imam tu gresku11:47
obruTpa sad, cestitam i ja ak se to cestita :)11:47
coprnicaipozgaj: vidjela slike11:48
jellyBotaniCar: alt-f4, vidi sta mu je bilo11:48
ipozgajnije bilo bas planirano, trebalo je biti iduce godine negdje11:48
obruTznaci, ima jos jedna novost na putu ? :)11:48
coprnicaipozgaj: da pogađam dalje onda?11:48
ipozgajali s time dolazimo i do druge vijesti zasto smo ubrzali :)11:48
Dudja sam novi tu ali i ja bi čestital11:48
ipozgajajd, pogadjaj, bas da vidim jel ces pogoditi :D11:48
BotaniCarjelly: dizem paniku bezveze, cini se, lupi sam back i rucno odabrao install grub, sad je proslo. Hvala11:48
coprnicaipozgaj: aj aj, dijete je uvijek lijepa vijest11:48
ipozgajnije trudna11:48
jellyBotaniCar: alzo: alt-f3, otvori shell, chrootaj se u /target i probaj rucno11:48
jellyah11:48
coprnicaipozgaj: seliš izvan države?11:49
ipozgajda :)11:49
ipozgajajd, iz druge, nisi losa11:49
obruTkamo cete ?11:49
coprnicaipozgaj: ha čuj, po redu :D11:49
ipozgajSan Francisco, iduci mjesec selimo11:49
coprnicaipozgaj: ako bih selila, tamo bih11:49
jellyravno pa u silikonsku dolinu11:49
ipozgajda :)11:49
obruThmm... cek, jesi ozenio ircericu ili ircera ? :)11:49
coprnicaSimple Minds — Alive & Kicking11:50
ipozgajhaha, gizma! :)11:50
ipozgaja onda dolazimo i do trece vijesti zasto selimo :)11:50
obruTgoogle ?11:50
ipozgajod 1.10. radim za Facebook :)11:50
obruTijao ! FB!11:50
coprnicakatastrofa11:50
coprnica:-d11:50
coprnicasorry izletelo mi je11:50
ipozgajhaha :)11:50
obruTspijunu !11:50
ipozgaj:P11:51
obruTsva sreca da nemam acc na FB11:51
* jelly se kriza triput11:51
coprnicada i ja razmišljam pobrisat ga11:51
BotaniCarneka tebe, sad bar imamo direktnu pipu za kukanje gazdi FBa :)11:51
ipozgaj*prekrst*11:51
coprnicaionako mi ničem ne koristi11:51
ipozgajcoprnica: bio sam i u Googleu btw na on-site intervjuima :)11:51
SilverSpacebokte na ebay nesto narucis i sad ti sa svih strana stize spam kao i mi to imamo kao povoljnije11:51
coprnicaipozgaj: i?11:51
SilverSpacekoja je to spijunaza11:51
ipozgajal sam id odjebao jer je a) bilo za Zurich, b) nisam prosao za poziciju koju sam htio pa su mi onda ponudili neku drugu11:52
jellySilverSpace: to su isti ti, zapravo -- niko drugi nemre znat sta si kupio11:52
jellySilverSpace: tj. ak i mogu znati, mogu ti poslati samo na onaj ebay mail11:52
ipozgaji tak, to je pretty much all sto je novo11:53
coprnicaipozgaj: meni se zamjerio FB jučer kad mi je naturio ovaj timeline s*anje ili kak se već zove11:53
SilverSpacejelly: hm moze biti da je to to kinezi jedni i drugi11:53
coprnicajel mene tko pitao oćul ja to?11:53
ipozgajsad sam na godisnjem/otkaznom tu u Erste11:53
coprnicanije11:53
coprnicamrš11:53
ipozgajpa nije tak los timeline :)11:53
coprnicaipozgaj: ne reagiram dobro kad mi netko nametne nešto 11:53
ipozgajobruT: ti si jos u t-scum?11:54
jellyhehe, cinjenica je da ti sad vise niko nis ne vjeruje glede komentara o fb ;-)11:54
coprnicakako je rekao frend kad su mu rekliu t-comu "morate pričekat malo"  -  "ne, ne moram" i prešao na vip11:54
ipozgajjelly: da :). 11:54
Mmikethunderu!11:54
ipozgajinace ne volim pricati bas o tome jer sam vec 100x pricao isto :)11:55
coprnicaipozgaj: ma super je to uspjeh11:55
coprnicaipozgaj: svaka čast11:55
ipozgajkao pokvarena ploca sam vise :)11:55
ipozgajMmike: !11:55
Mmikepa djes, python lover! :)11:55
ipozgajdoktore kebabologije :)11:55
BotaniCarpa bas svaka cast, sjecam se kad si pocel studirat, a vid' sad :)11:55
Mmikeoklen ti vamo?11:55
jellys druge strane to znaci slobodno radno mjesto u Erste ;-)11:55
Mmikeoh hoh :) /me sad pun ponosa :)11:55
ipozgajBotaniCar: a lete godine, evo 5.5 godina staza je vec iza mene11:55
obruTipozgaj: jesam da :)11:55
ipozgajjelly: nasli su zamjenu vec :)11:55
BotaniCaripozgaj: u principu bi potpunije bilo da se sjecam kad sam po boriku hodal, a vidi di si sad :)11:56
ipozgajpredugo sam ostao tamo, trebao sam vec odavno zbrisati 11:56
ipozgajBotaniCar: hehe :) A iz Bj sam odselio tamo negdje prije 3.5 godine :)11:56
coprnicaipozgaj: ne, na 5 godina poslodavci najbolje reagiraju11:56
BotaniCar:)11:57
ipozgajcoprnica: da stvar bude bolja, nisam se javio za posao ni u Google ni u Fb :)11:57
coprnicaipozgaj: znači da ćeš biti dovoljno predan na novom poslu, nećeš zbrisat odmah, dok s druge strane si poduzetan11:57
ipozgajjavili mi se recruiteri preko linkedina, rekao ajd idem probati11:57
coprnicaniš gajz, došal mi je komad na kavu11:57
coprnical8r11:57
Mmike        Seconds_Behind_Master: 10638911:58
Mmiketo ja zovem slave delay :)11:58
ipozgaje obruT znas onda mozda koliko prije moram javiti da odjavljujem broj na pretplati (mob)11:58
Mmikeipozgaj, ne moras, odjavi i prestani placat, sto ti mogu :)11:59
ipozgajmogu ti nastaviti slati racune kao da nisi odjavio, been there, done that :)11:59
Dudme is filling small and uselles now11:59
MmikeDud, da, cekaj da ivoks dodje, pozeljet ces si zivot oduzeti11:59
Mmikeal' to je samo privid :)12:00
Mmikeu biti ti daje snagu12:00
BotaniCarili njemu ..12:00
Dudidem jest gljive možda u otrovne12:00
MmikeBotaniCar, lol :)12:00
Mmikenene12:00
Mmikene otrovne12:00
Mmikepsilocibicne12:00
ivoks?12:00
ivokshttp://www.jutarnji.hr/multimedia/archive/00510/terraneo_festival4_510973S0.jpg12:00
ivoksdolje desno, ljubicati telefon12:00
SilverSpaceMmike: za to mozes lizati i žabu12:00
ivoksremi iz elementala :)12:00
ipozgajMmike: jesi nasao posten kebab u Zg? 12:01
Dudma dobro kad slušam ovakve priče prvo me zbediraju i onak imam baš filing small i uselles ali onda...imaš pravo daju nadu i snagu12:01
ivoksremi koristi sensation :)12:01
Mmikeivoks, osh da te upoznam? :)12:01
weshmashianooo ipozgaj!12:01
Mmikenisam znao da se palis na mlade reperice12:01
ipozgajweshmashian! :)12:01
SilverSpaceivoks: hm ljepa usta :)12:01
weshmashianipozgaj: pa congrats na sve ;)12:01
ipozgajfala :)12:01
MmikeSilverSpace, tja, sorry, ipak je ivoks vise njen tip12:01
obruTipozgaj: nemam pojma nista o uslugama, ugovorima, nicem :) ja sam trkeljam po kodu :)12:01
Mmikeu biti nit to12:02
ivoksMmike: davno sam ja nju upoznao12:02
obruTDud: imas kakvu online foto galeriju ?12:02
SilverSpaceMmike: :)12:02
ipozgajnisi li ti bio sistemas?12:02
ivoksMmike: dok jos nisu bili popularni12:02
ivoksMmike: dok su jos u tom bendu bili neki drugi ljudi12:02
Dudimam, mogu linkat ako smijem?12:02
Mmikeivoks, ona je cura od frenda mog dobrog vec neko vrijeme12:02
weshmashianipozgaj: sad cu imat nekog u jamerici za sveranje stvari a da me ne oderu za shipping ;)12:02
obruTDud: stavi link, sta pitas uopce :)12:03
ivoksja sam nju upoznao prije jedno 12ak godina12:03
Dudevo sad ću12:03
ivoksna tulumu kod frenda :)12:03
Dudhttp://d-u-d.deviantart.com/12:03
ivoksfak, kaj sam vec toliko na faksu12:03
ipozgajweshmashian: sumnjam da cu bas tako cesto dolaziti nazad12:03
ivokspoanta fotke je bila 'remi u publici' a ne remi kao takva :)12:03
weshmashianipozgaj: ma znam, zajebajim :D12:04
Mmikeoho12:05
Mmikepoceo maestral12:05
Mmikemalo kasno danas12:05
Mmikeal' fiiiiiiiiiiino12:05
Mmikeivoks, jel' bilo bure na srednjem jadranu?12:05
* Mmike se izogrebo za mysql konferenciju u njujorku krajem ove godine12:05
ipozgajja prije 2h dosao od zeninih (Porec), bilo je dosta vjetra oko Rijeke12:06
Mmikemislim da ce me izbacit kad dodje 'postavi pitanje'12:06
weshmashianako ne i prije12:06
ivoksMmike: slabo12:06
Mmikeipozgaj, gizmetta je iz poreca?!12:06
BotaniCarima smisla na neku drugu mrezu preci s VIPa ? sad sam skuzio da mi istice ugovor za 2 tjedna. trosim na mob 200kn/mjesec :912:06
ipozgajMmike: pa da12:06
Mmikeides12:06
Mmikeja brijao ona iz krapine :)12:06
Mmikeili tako nesto :))))))))))))12:06
MmikeO LOL :))))))))))))))))))))))))))12:06
ipozgajlol12:06
Mmikenemoj joj to rec na glas, plz :):):)12:07
weshmashianBotaniCar: ijao :) tolko sam i ja na t-mobiletu trosil dok si nisam smanjil tarifu na minimalnu12:07
ipozgajkasno, gleda sto pisem :)12:07
weshmashianipozgaj: al' joj mozes natip... nda :)12:07
BotaniCarweshmashian: zakaj ijao ?12:07
ipozgajmoram si poshishati obrve, izgledam kao Mesic12:07
weshmashianBotaniCar: pa ono, men' je to i dalje puno previse :)12:07
weshmashianbolje ko mesic nego k'o milanovic12:08
BotaniCarweshmashian: prije nemapolsata sam placao zenin racun za mob i za fiksni telefon koji ne koristim, kumulativ - 600kn, ne, ne cini mi se mojh 200kn previse12:08
weshmashianili milinovic?12:08
weshmashiano_O12:08
weshmashiane, preporodil sam se od kad sam ukinuo telefonsku liniju12:09
Mmikedoso ticket12:09
Mmikeprebacuje se neki klijent kod nas12:09
Mmikei sad, dao popis baza 12:09
ipozgajMmike: ti jos sa Spoletom radis?12:09
Mmikei jedna od njih se zove: jebotenevenka4412:09
BotaniCarweshmashian: ja bi samo dobio alimentaciju da to napravim :)12:09
Mmikeipozgaj, jeps12:09
weshmashianBotaniCar :))12:09
weshmashianBotaniCar: ja sam punicu otpilil da tak i tak svi imamo i pricamo na mobitel pa me ne dira kaj me nece moc nazvat usred noci na fiksni :)12:10
ipozgajMmike: btw jos uvijek imamo u frizideru Harisu koju smo ti obecali :)12:10
ipozgajili kako se vec pise12:10
ipozgajjos otkad smo u Tunisu bili :)12:10
BotaniCarweshmashian: kao sto brojke kazu, kod mene je zena ta koja zove :)12:10
weshmashianBotaniCar: i kod mene, al' se to svodilo uvijek na zvanje mobitela12:10
BotaniCaripozgaj: napisi to VELIKIM SLOVIMA, SilverSpace misli da mu vec dugo cuva rakiju :)12:11
weshmashiansto mi nema smisla :)12:11
BotaniCarweshmashian: suglasan ..12:11
SilverSpaceMmike: kerumova baza :) http://is.gd/5MIWN412:11
Mmikeipozgaj, dadadadada, nemojte to zaboravit/bacit, molim vas12:11
BotaniCarnego, koji graficki mail klijent za debian/ubuntu, a da nije thunderbird12:11
Mmikeipozgaj, kad vi bjezite preko12:11
Mmike?12:11
ipozgajnegdje 20.9.12:11
weshmashianzoves doma - nema nikog - zovi mob; puni zove - nitko se ne javlja - panika na mobitel "di ste!?"12:11
ipozgajpa ti si nam blizu IIRC, mi smo u Gajnicama12:12
dodobasBotaniCar: mutt u grafickom treminalu :)12:12
ipozgajmozemo na pivo onda jedan dan 12:12
Mmikeda, cim se vratim vas zovem pa idemo na pivo neko12:12
Mmikeili biljar12:12
Mmikeili u graz na kebap12:12
BotaniCardodobas: nemoj tako :)12:12
weshmashianBotaniCar: to kaj dodobas veli :)12:12
SilverSpaceipozgaj: i ja Mmike cuvam rakiju dvije litre :)12:12
BotaniCar'balsa' ? 12:12
ipozgajdeal! (ovo za pivo, ne za kebab :)12:12
SilverSpaceipozgaj: mogli bi se udruziti pa ko hebe Mmike :D12:13
Mmikeipozgaj, jel pedalirate?12:13
ipozgajMmike: ma jok, ona ima bike, a ja nisam vozio bic pa da ne pretjerujem vec 10 godina :)12:14
Mmikeaha12:14
Mmikea onda cemo autima doc nekud :)12:14
ipozgajMmike: jel kuglate mozda? :)12:14
Mmikespole da12:15
Mmikeja bas i ne :)12:15
Mmikeal' nije greda12:15
ipozgaja onda biljar, to znam da igrate kad smo vas jednom sreli dolje na Savskom :)12:16
ipozgajtebe i zenu12:16
SilverSpaceuh vruce mi je12:33
* BotaniCar on debian woooo :) Zivjele virtualke12:38
Mmikeipozgaj, nismo dugo12:43
Mmikeiako, spole je 3-4 klase iznad nas12:43
Mmikenego12:43
Mmikemoram ic nesot jest12:43
Mmikei pit gemist12:43
Mmikenaporno je radit i bit na moru12:43
dodobasMmike: osim sto mozes biti voajer, ali nemos pauzirati video ? :)12:50
Dudpojedoh gljive pa tko živ tko mutav :)12:51
hbognerpozdrav12:51
Dudbok12:51
Dudhmm x- chat za win se plača, onda ću i ja jedan virtualni linux instalirat12:52
jellyDud: xchat-wdk build je besplatan12:53
ivokssigh, jos nije ni 15h12:53
ivoksa toliko toga sam vec obavio12:53
Dudidem vidjet12:53
hbognerivoks, bijah svuda po obali, ali nikako se zaletit prema murteru12:54
ivoksha cuj...12:55
Dudjelly, tnx super, to ću si stavit, ali iapk ću i linuxe just for fun12:56
jellyhuh, sad se to zove hexchat i pravi fork13:05
coprnicaja ja13:09
BotaniCarkak bum sve potrgal , napravio sam aptitude backport upgrade :) Pa kak bude-bude :)13:13
coprnicaBotaniCar: opet si se zanio malo13:14
BotaniCarnisam , treba probat', trebat ce na produkciji prije nego poslije :)13:15
coprnicaBotaniCar: nije dobro baš sve u životu probavat, znaš13:18
BotaniCarpa, nije da su backportsi u rangu s heroinom 13:19
coprnicanikad manje ilitiga nevertheless 13:20
jellyBotaniCar: squeeze-backports repozitorij je slozen tak da apt nece automatski kupiti pakete iz njega, nego samo one koje mu velis13:20
BotaniCarnonetheless, filozofiras :) 13:20
coprnicaBotaniCar: ma hajde, kao da si tek sad otkrio tu moju karakteristiku13:21
jellymam pojma kak su slozeni na buntu13:21
BotaniCarjelly: aptitude -t squeeze-backports upgrade bi morao 13:21
ivokscek, pa xchat je besplatan za windowse13:21
jellyBotaniCar: to se ne radi.13:21
BotaniCarjelly: na debianu se igram13:21
ivoksne kuzim13:21
BotaniCarjelly: odma i prvo sam napisao da bum sad nekaj potrgao, ne ? :) 13:21
jellyivoks: build od autora je shareware13:21
jellyBotaniCar: u tom slucaju se slazem13:22
ivokshm... xchat.com i xchat.org su razliciti :)13:22
ivoksjelly: ne razumijem? http://xchat.org/download/13:22
ivoksah13:22
ivoksYou may use XChat for Windows for free for 30 days.13:22
coprnicaBotaniCar: ne slušaj ih13:22
coprnicacoprnica: nitko nije napravio nikakav napredak ponavljajući i oponašajući prethodnike!13:23
BotaniCarcoprnica: znam da su dobronamjerni, ali za slucaj da bum sutra kod njih trazil posla moram svaki put napominjati da testiram , na virtualkama :)13:25
coprnicada imam kunu za svaki put kad su mi rekli da je nešto nemoguće...13:26
BotaniCarprosla bi daleko bolje nego da dobijes bazen svaki put. Do sad bi te pune sesvete bile13:27
coprnicada ponovo sitiram Muhammad Alia?13:28
coprnica"Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live the world they've been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It's an opinion. Impossible is not a declaration. It's a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing."13:28
coprnicaRead more: http://wiki.answers.com/Q/Who_wrote_the_quote_impossible_is_nothing#ixzz233Ucwkdi13:28
BotaniCarsamo ti sit-iraj :)13:29
coprnicadaj me pusti, ne slušaju me prsti danas13:29
BotaniCarkaj si delala ? Gulila krumpire 6h ? 13:30
coprnicane, pisala sam po papiru pa mi se sad osvećuju13:31
BotaniCarehh , a neka tamo formaticarka, a shume unistava .. ista si ja :)13:31
BotaniCar*wink*13:31
coprnicaBotaniCar: nemoj nikom reći, ali ja jesam ja *wink*13:32
BotaniCardrito to !!13:32
coprnicaditto13:34
BotaniCarkaj mislite , oce mi se prvo Xi strgati ili nekaj drugo ? :) 13:36
coprnicanešto drugo kao zupčani remen recimo?13:37
BotaniCaruvijek je lijepo imati kreativne sugovornike ! 13:38
BotaniCarveli debilcek da moram rebootati, pa i budem 13:39
coprnicakak je taj botanicar poslusan dečec13:41
Mmikecoprnica, ti znas da ja radim s tvojim muzem?13:54
BotaniCareto, nije boljelo14:03
BotaniCarsjebalo se sto se sjbat i moralo (valjda) - vmware toolsi14:03
BotaniCarodnosno, driver za misha 14:03
BotaniCardrugo je delalo iz prve14:03
coprnicaMmike: ooooookkkkkk?14:04
Mmikecoprnica, ak neznas, sad znas14:06
coprnicaMmike: kaj mi poručuješ točno time?14:06
Mmikepa de te botanicarske botanije u privmsg, mislim, neugodno mi, a covjeka nit ne poznam dobro14:07
Mmikeda se kontroliras, ti, razvratna ircerice :)14:07
coprnicaMmike: :-)))))))))))))))))))))14:07
BotaniCarkaj sam sad , dok sam offline bio, napravio ? 14:07
BotaniCarSamo da nije jos koje dijete ! 14:07
Mmikesrecom, onog Kerum-Boya nema tu14:07
coprnicaBotaniCar: nemam pojma, ja sam samo komentirala kak si poslušao svog debilčeka 14:07
BotaniCarjashta da jesam, nas dva znamo tko je gazda ! 14:08
coprnicaMmike: kojeg kerumboja?14:08
coprnicakvragu, sad mi je pobudio znatiželju, morat ću doma skoro, a njega sad nema14:09
Mmikecoprnica, sasa iz splita14:12
Mmikekak se zvao14:12
Mmikeinterceptor14:12
Mmikethe ultimate debil14:12
coprnicakaj s njim?14:12
Mmikeneznam14:12
Mmikekaj s njim? :)14:12
coprnicapa ti si ga spomenuo!14:12
coprnicaMmike: zakaj je sreća da ga nema?14:13
Mmikeha14:13
Mmikedosla murija14:13
Mmikeza one dve babe14:13
BotaniCarjer on brije na sex cesce nego ja :)14:13
Mmikeveli jedna murijaku 'i onda mi je rekla da nisam prava krscanka! zapisite to!'14:13
coprnicaBotaniCar: :-)))))))))14:13
Mmiketu se treba preselit14:13
Mmikecasna rijec14:13
coprnicanisam ni znala koliko mi je irc faliJo14:13
coprnicaMmike: reci mi sad14:14
BotaniCarcoprnica: ponovi to dok nitko ne bu prical cijeli dan ! :)14:15
hbognero Mmike djesba14:16
Mmikecoprnica nedostaje ti?14:17
Mmikeda, pravi jebac je bio14:17
Mmiketako bar vele zenke s irca iz onog doba14:17
Mmikehbogner, eto, na hvaru14:17
Mmikeradim14:17
Mmikeprekovremene14:17
Mmikekad si na moru onda placaju troduplo14:17
Mmikepa se grebem14:17
BotaniCartocno to zelim cuti, sjecam se kad sam u Crnoj Gori , na godisnjem, nekim cobanima na brdu obijao vrata u nadi da imaju interneta .. imali su :) Nije mi bas bilo TAK placeno :)14:18
Mmikema drek mi je placeno14:21
Mmikemislim, je14:21
Mmikeal' ne troduplo :)14:21
BotaniCarajde, platio te i (za nase uvijete) preplatio , vec i onim bonusom za zakasnjelu placu :)14:21
Mmikemoram jos jedan gemist popit14:21
Mmikepod hitno14:21
Mmikenije mi dobro14:21
coprnicaBotaniCar: kaj da ponovim?14:21
coprnicaMmike: inteceptor? lol 14:22
coprnicaMmike: nego, si mene nekako povezao s njime možda?14:22
Mmikeda, fakat14:22
Mmikesigurno sam te zamijenio s nekim 14:22
coprnicaMmike: :-))))))))))))))))14:23
coprnicajoj14:23
coprnicammike da te nema trebalo bi te zmislit14:23
Mmikecoprnica, mislim pol irca brujalo o vama, neki logovi se izvlacili, svasta nesto bilo14:23
coprnica:-D14:23
coprnicaMmike: o nama??14:23
Mmikecovjek bi pomislio da znate bolje skrit svoje nestasluke :)14:23
coprnica:-D14:23
Mmikemladost - ludost14:23
Mmikeuglavnom14:23
coprnicaMmike: do tell14:23
Mmikede se suzdrzi molim te od botanicara14:23
Mmikefakat mi neugodno pred muzem ti14:23
coprnicaMmike: dakle, ja njega nisam upoznala do.. prije 4-5 godina14:23
coprnicadakle, nije mogla biti mladost ludost :D14:24
coprnicano nakon iskustva sa ... kako  mu ono biješe nick.. simfonik ili tako nekako, niš me ne čudi s irca14:25
coprnicaali slatko nasmije14:25
coprnica:-D14:26
coprnicanego pola 5 je, vrijeme je da se krene14:29
hbognerMmike, na hvaru? a jel frizider stigao?14:34
Mmikene14:42
Mmikena korculu je isao14:42
Mmikei stigao14:42
Mmikecoprnica, da, ti si pobrkala nesto14:42
Mmikecini se :)14:42
hbognera neki otok je bio u pitanju, bar to nisam fulao14:45
Mmikeda14:46
Mmikehvar/korcula14:46
Mmiketo je sve tu14:46
Mmike:014:46
hbognerblizu su bar14:48
hbognernisam ih pomjesao sa krkom :D14:49
Mmikenisi da14:50
Mmike:)14:50
hbognerkradem bambuse po dalmaciji14:54
hbogneru 4. mjesecu ukrao susjedu jedan cca 30cm i posadio ga, sad se oporavio s dovoljno vode14:55
hbognernekidan iscupao drugi cca 120 cm, sad je u vodi da se oporavi od puta i sutra ide u zemlju, samo ovaj izgleda losije14:55
Mmikeidem se brcnit14:58
jellykaj nema se para za kupit svoj kaktusssssss15:07
hbognerkaktus? ja kradem bambuse samo :D15:09
hbognerma poanta je da uzmem neki skoro suh i unisten i oporavim ga :D15:09
SilverSpacelol15:09
jellybtw. kaktusi rastu tamo di je susa default i mogu jako puno izdrzat15:14
jellybambusi... ok, ja ne znam citat15:14
jellyOVAJ PUT SI SE IZVUKAO15:14
hbognerhe he he15:15
hbognerbambusi vole puno vode15:15
hbognerali izdrze i suse u dalmaciji15:15
jellyHey15:24
jellyI just met you / and this is crazy, / I have Alzheimers / HEY I JUST MET YOU....15:24
SilverSpaceBambusa imas u rasadniku raznih vrsti 15:27
hbognerSilverSpace, znam15:31
hbognersadnica 120 kuna15:31
hbognerali ovaj ima pedigre :D15:32
SilverSpace:)15:33
SilverSpacepa nije ti to pes15:33
SilverSpaceobicna travaa15:33
SilverSpacevulgaris15:33
hbognerhe hehe15:33
hbognerma znam15:33
hbognervec sam nasao di cu na proljece ukrast i granu kivija15:38
hbogner:D15:38
SilverSpacelol15:42
jellymuskog ili zenskog?15:42
hbogneroba15:44
hbognersad sam skuzio koji je koji, ljevi muski, desni zenski :D15:45
SilverSpacehm hm15:46
dodobaszanimljivo http://blog.macromates.com/2012/textmate-2-at-github/16:01
Mmikecompiz + gnometerminal _+ puno updateiranja 17:10
Mmikelose17:10
Mmikecpu ode na 100%, sve se teli, uzas17:11
Mmikexterm, dakako, leti17:14
dodobasMmike: ti bas volis bitchat, a? ;)17:19
Mmikeda17:19
Mmikepogotovo kad mi usere laptop17:19
Mmikedoma to nisam skuzio jer nemam compiz17:19
dodobassto ti nije jednostavnije staviti debian-testing s xfce-om ?17:20
Mmikea nije sad na moru17:24
Dudbok..ako ima koga..evo mene na winsima na hexchatu17:29
dodobasprekrasno :)17:31
* Mmike si ide po gemist17:32
Mmikesve drugo nema smisla17:32
dodobashehe, sportski17:33
hbognerMmike, bevanda17:37
dodobaslol, hetzner nudi 1 ipv6/64 subnet for free17:44
dodobas18,446,744,073,709,551,616 IPv6 adresa17:44
jelly-homedodobas: /64 je manje-vise minimalni segment koji ces dobiti kao customer igdje18:25
jelly-home/48 vjerojatno tipicnije18:25
dodobasjelly-home: ok, ali ipak ... kad ces to iskoristiti :)18:27
dodobasza milijun godina bavit cu se ipv6 reseller biznisom :)18:28
jelly-homeak nekom treba Xen VPS 512MB za 1.8 EUR/mjesec, https://www.providerservice.com/root-vps/18:30
jelly-home1.90 EUR - 19% pdva jer jos nismo u EU18:31
jelly-homeveli kolega da radi pristojno i host nije overcommittan da se sve teli kao kod nekih18:32
dodobasuhh nice :)18:32
dodobasodmah uzmem 4 i nadam se da nisu na istom hostu18:34
Mmikecek19:21
Mmikeal19:21
Mmikepdv ne placas19:21
Mmikezato jer nismo u EU19:21
Mmikeright?19:21
Mmikehttp://www.youtube.com/watch?v=kAz1B4kG3u819:22
dataseMmike: Title: Swing Republic - Any Old Thing (feat. Tommy Dorsey), Views: 24237, Rating: 99.45206%19:22
jelly-homeMmike: tako je, sustavi jos nisu integrirani19:22
jelly-homeda jesu, mogao bi provjeriti svoj VAT ID na http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/19:24
Mmikejelly, ja imam na hecneru par servera i ne placam PDV19:28
Mmikedatase, faco!19:28
jelly-homedatase: botsnack19:36
dataseYummeh.19:36
Mmikelol :)19:39
hbognerlaku noc20:12
jelly-homewelcome to zombo.com21:48

Generated by irclog2html.py 2.7 by Marius Gedminas - find it at mg.pov.lt!