BotaniCar_ | Morgen | 06:54 |
---|---|---|
BotaniCar_ | ja maticne bez kucista palim ravnim odvijacem :) | 06:55 |
BotaniCar_ | https://www.youtube.com/watch?v=lM8MUyjAfTo | 06:55 |
datase | BotaniCar_: Title: General Woo - Znam, Views: 226488, Rating: 98.544254% | 06:55 |
vileni | BotaniCar_: trebas sa prstenom dotaknuti pinove, i onda kad se upali sapnes prstenu "my precious" | 06:58 |
BotaniCar_ | Mislis, kad zatvorim krug njezno zaurlicem "weagahawalalalalagabaga" :) | 06:58 |
vileni | ma, od par volti u najboljem slucaju :) | 06:58 |
BotaniCar_ | IT BURNS, my precious :) | 06:59 |
vileni | ali ako zaiskri ili pocne se dimiti, jos bolje | 06:59 |
BotaniCar_ | Tak sam popravljao rutere kojima je trebalo isforsirati garanciju :) Srafcigerom dijagonalno po stampanoj plocici , nek krepa, Bog ce vec prepoznati svoje :) | 07:00 |
BotaniCar_ | Matere mu, za predzadnji blok nam je trebalo 580% predvidjenog vremena :) | 07:00 |
vileni | jesmo zaradili sto | 07:00 |
BotaniCar_ | 5x manje nego bi prosjek nalagao :) Na tjednoj/mjesecnoj bazi smo jos tu negdje :) | 07:01 |
BotaniCar_ | Bilo je interesantno gledati kako oko 400% pool hashrate pada, ekipa odlucila majnati negdje drugdje dok mi mulci ne iskalkulamo do kraja :) | 07:01 |
BotaniCar_ | https://www.youtube.com/watch?v=IqrsoxIASnU | 07:28 |
datase | BotaniCar_: Title: General Woo - Zasto sada sutite, Views: 76898, Rating: 97.07174% | 07:28 |
=== MmikeRMRM is now known as Mmike | ||
obruT | jel ima tko kakvih zamjerki na zadnji utuntu/kutuntu/xutuntu ? | 08:45 |
drj_cro | obruT: vajneri ce ti uvijek imat zamjerki :) | 08:49 |
vileni | zamjerki? | 08:49 |
vileni | meni sve radi :) | 08:49 |
vileni | i dalje ne koristim unity naravno | 08:50 |
BotaniCar_ | Kakve zamjerke ? /me uvijek uzimao OSove as-is :) | 08:50 |
obruT | ja obicno xubuntu stavim tako da mi unity nist ne znaci... | 09:00 |
obruT | iako, doma sam stavio mate i radi sasma solidno | 09:00 |
BotaniCar_ | Izdajice, a debian smrdi,ha ? :) | 09:02 |
obruT | ljubavi jedina moja ti ! | 09:08 |
obruT | tko te sada dirka... i tko ti pod prozore dolazi... da ti svirka... | 09:08 |
SilverSpace | dan | 09:08 |
SilverSpace | raspjevani timeline | 09:09 |
SilverSpace | :) | 09:09 |
obruT | BotaniCar_: debian sam jako davno imao doma na kanti :) | 09:10 |
BotaniCar_ | obruT: https://www.youtube.com/watch?v=32fLjBbC6PQ | 09:10 |
datase | BotaniCar_: Title: TRANZISTOR - Ninja Romantic, Views: 11877, Rating: 98.63248% | 09:10 |
obruT | BotaniCar_: upravo mi taj link skrsio flash plugin :P | 09:11 |
BotaniCar_ | \o/ | 09:11 |
BotaniCar_ | ucinio sam svoje dobro djelo za danas :) | 09:12 |
ivoks | obruT: sram te bilo | 09:13 |
obruT | cega bih se trebao sramit ? :) | 09:14 |
vileni | xubuntu i ja jedino stavljam | 09:17 |
SilverSpace | ma unity je zakon | 09:19 |
SilverSpace | nemate pojma | 09:19 |
ivoks | mir mir... svatko koristi ono sto mu pase | 09:19 |
CTCP2 | windowsi ftw | 09:20 |
obruT | koliko ja vidim, samo silver se tu nesto svadja :) | 09:20 |
obruT | sam sa sobom :) | 09:20 |
obruT | a CTCP2-a ionako nitko ne shvaca (ozbiljno) | 09:20 |
SilverSpace | obruT: nemam soba :) | 09:20 |
* CTCP2 slaps obruT around a bit with a large superpenguin | 09:20 | |
obruT | SilverSpace: ukradi Djedu Mrazu :) | 09:21 |
SilverSpace | :) | 09:21 |
SilverSpace | u vrticu tete pocele pricat o djedu mrazu pa ih mon netjak prekinuo i reko "djeco to vam ne postoji to vam roditelji kupuju darove " | 09:22 |
obruT | nego, jesam li ja jedni cudak na svijetu koji ne shvaca to ludilo oko bozicnog shoppinga i poklona... svi se satiru oko toga, joj moram-ovo-ono... | 09:23 |
SilverSpace | obruT: nisi :) | 09:23 |
BotaniCar_ | SilverSpace: odgajate spoilsporta ! :) | 09:33 |
BotaniCar_ | obruT: ja se ove godine veselim Bozicnim blagdanima jer sam odlucio ne kupovati poklone :) Ima daq ovu godinu zavrsim u debelom plusu, a uz malo srece me neki ljudi vise nece ni u goste zvati oko Bozica :) | 09:34 |
obruT | BotaniCar_: ma ja volim te blagdane i sve, ali ta groznica oko shoppinga mi je bas odvratna | 09:36 |
BotaniCar_ | obruT: meni je jedno zgadilo drugo | 09:36 |
ivoks | rba e-bank kaput | 09:38 |
BotaniCar_ | Za privatne korisnike radi, bas placam racune | 09:39 |
SilverSpace | BotaniCar_: ma nitko mu to nije reko da sam vidis koje recenice izvlaci | 09:45 |
BotaniCar_ | SilverSpace: NishTiNeVjerujem :) | 09:46 |
SilverSpace | :) | 09:46 |
SilverSpace | pocela mala skola i sad ga tete hvale mada su se bojale jer nije htio bas raditi ono kajsu one radile | 09:48 |
SilverSpace | napravi brzo zadatak koji dobiju i onda pomaze ovim sporijim | 09:48 |
* SilverSpace je ponosni ujak :) | 09:49 | |
BotaniCar_ | Moj mali je (ako sve bude u redu) prestao nositi pelene po danu :) | 09:56 |
* BotaniCar_ je otac naglo oslobodjen troska pelena :) | 09:56 | |
SilverSpace | :) | 09:57 |
SilverSpace | lol http://www.youtube.com/watch?v=Hw77pS_jacE | 10:00 |
datase | SilverSpace: Title: Little Girl Snubs Luis Suarez, Views: 46996, Rating: 72.85714% | 10:00 |
SilverSpace | http://danas.net.hr/crna-kronika/muskarac-pocinio-samoubojstvo-skocivsi-sa-zgrade-ht-a | 10:34 |
BotaniCar_ | obruT: reci mi da si ziv ! | 10:35 |
BotaniCar_ | aha, 46godisnji , ok :) | 10:35 |
SilverSpace | uh | 10:35 |
tonil | na vrijeme je mudrinic uteka iz ht-a | 10:41 |
ivoks | http://www.jutarnji.hr/pobuna-dizajnera-pljuste-zestoke-kritike-na-lose-policijsko-rjesenje-za-tablice/1147192/ | 10:42 |
SilverSpace | cudno | 10:43 |
obruT | hmm... dobili smo mail da je neki HT-ovac "umro"... ne znam jel to taj | 10:43 |
BotaniCar_ | obruT: ma mislili su na ruter, ne na covjeka :) | 10:45 |
Hrki | jebes te nove tablice ako i dalje sadrze kratice gradova | 10:49 |
SilverSpace | zasto | 10:50 |
ivoks | jebes ih ako ce izgledati ovako kako mup predlaze | 10:51 |
BotaniCar_ | On bi na utakmicu u split, a da ima auto kad se bude vracao doma :) | 10:51 |
ivoks | pa to moras biti konjina da tak nesto predlozis | 10:51 |
obruT | drzava nam je u kurcu, a ekipa se zamara s tim kak ce izgledat tablice | 10:52 |
Hrki | zato jer kada dodjem sa zg tablicama u gospic me cudno gledaju7 | 10:52 |
Hrki | zato jer smo zemlja cobana koja se dijeli prema kraju | 10:52 |
obruT | Hrki: jel se rukujes s gospicanima ? | 10:52 |
ivoks | Hrki: gledat ce te cudno i ovak i onak, oni znaju tko je iz gospica, a tko nije :) | 10:52 |
SilverSpace | Hrki: jebiga nisu za to krive tablice :) | 10:53 |
Hrki | frend koji je rijecanin ima zg tablice, zivi kod kantride, i sad ovi papani se tamo secu i redovito mu sjebu auto | 10:53 |
BotaniCar_ | Mene vise brine mogucnost da me torcidasi razbiju, nego mogucnost da mi razbiju auto .. | 10:53 |
Hrki | ma cobanluk | 10:54 |
Hrki | pogotovo radi nebitnih klubova | 10:54 |
Hrki | ajde da nesto vrijede te pizdarije, ali uzas | 10:54 |
BotaniCar_ | Drugacije bi pricao da se prezivas Mamic :) | 10:55 |
Hrki | i to, pa vidi kakva je to bijedna liga kada jedan mamic je vladar svega :) | 10:55 |
SilverSpace | problem je u glavama vec generacijama roditelja | 10:56 |
Hrki | ma problem je u pripizdinama | 10:56 |
Hrki | umjesto da zaposle te branitelje, da rade nesto i zaborave na pizdarije, ovi ih uclane u udruge i daju mirovine 10000kn | 10:56 |
SilverSpace | svim udruge bi ukinuo bilo kaka davanja | 10:57 |
SilverSpace | od drzaveđ | 10:57 |
Hrki | ma nemozes, pola dalmacije zivi od toga | 10:57 |
Hrki | a o zagori da ni ne govorimo | 10:58 |
SilverSpace | Hrki: lol 10000 kaj si ti ponorio | 10:58 |
* BotaniCar_ ne zna ni jednog branitelja s 10kilokuna primanja | 10:58 | |
SilverSpace | i tebe hebe propaganda crvenih | 10:58 |
* BotaniCar_ doduse zna samo branitelje koji su otisli raditi po ratu, a ne u peMziju | 10:58 | |
Hrki | SilverSpace: ma karikiram, ali prosjecna mirovina je oko 6000kn | 10:59 |
SilverSpace | kome | 10:59 |
Hrki | mislim oni koji su se snasli, ionako su ovi najveci branitelji mrtvi :( | 10:59 |
BotaniCar_ | Hrki: kaj je to puno ? Mislim, imaju kua a ne 6k realno, ali i da imaju, mislis da to garantira lagodan zivot ? | 11:00 |
Hrki | ma nije to problem, nego sto onda neznaju sto bi sami sa sobom pa cijeli dan su u krcmama | 11:00 |
BotaniCar_ | jebo te, ljudi zdravlje ostavili po pickamaterinama da bi ti i ja smjeli ircat na latinici, onda im se to zeli uzeti radi onih koji su falsificirali dokumentaciju | 11:00 |
* BotaniCar_ se odmakne od teme | 11:00 | |
Hrki | ma nije to problem, problem je sto 50% uopce nema veze sa ratom | 11:01 |
Hrki | ovim pravim braniteljima bi sve dao, ali nema ih tolko kolko ih prima mirovinu | 11:01 |
Hrki | puno mojih je uopce odbilo mirovinu i radi normalan posao | 11:02 |
Hrki | i boili ih kurac za rat | 11:02 |
BotaniCar_ | Ako ides rezati penzije, kreni od partizanskih. Meni je nepojmljivo da mi u 2013 jos imamo primatelje takvih penzija, kaj ti zive po 200 godina ? | 11:02 |
Hrki | a jebiga, ista stvar kao i nasi branitelji, borili su se za nekog drugog | 11:03 |
Hrki | mislim koji idioti su stvorii ndh.... | 11:03 |
BotaniCar_ | Ah, i ti isto volis u tri recenice proci kroz 5 tema :) O cemu u stvari pricamo ? | 11:03 |
Hrki | i jos jedna stvar, to znam iz prve ruke, sto se tice knina | 11:04 |
Hrki | znaci, tamo ti je ekipa masovno dobila stanove, a rata nisu vidjeli | 11:04 |
Hrki | dosli su iz okolnih sela, maznuli stan (zauzeli) i sad ga iznajmljuju i zive od toga | 11:05 |
Hrki | a knin ti je pun takvih, jer tamo lokalno stanovnistvo ne postoji | 11:05 |
BotaniCar_ | Cek, iznajmljuju (uspjesno) nekom stan u Kninu ? :) | 11:05 |
Hrki | mislim postoji ali je pod zemljom | 11:05 |
BotaniCar_ | Kome to treba ? | 11:05 |
Hrki | neznam, ali treba, onda ti masovno prodaju te stanove | 11:05 |
Hrki | a niti jedan iz hr, sve hercegovci | 11:06 |
BotaniCar_ | Ma, da preformuliram pitanje , kome treba stan u gradu koji nije otvoreno radno mjesto vidio 20 godina ? Brijem da mi tamo ne mozes prodati/iznajmiti stan ni za kunu | 11:06 |
Hrki | pusti ti to, nije ti knin takva pripizdina | 11:07 |
BotaniCar_ | Moze biti, zadnje normalno sto sam cuo za taj kraj je da su dogradili onu tvornicu vijaka, prije toga nista godinama | 11:07 |
Hrki | i ja sam to mislio, ali razvija se | 11:08 |
CTCP2 | te stoke s laznim mirovinama ima na tone | 11:08 |
CTCP2 | ja znam za hrpu slucajeva | 11:08 |
Hrki | za 10-20 godina ce to biti fini grad, ali se moraju maknut od cobana | 11:08 |
BotaniCar_ | CTCP2: jesi ih prijavio ? | 11:08 |
CTCP2 | prijavili su ih neki al nikom nis | 11:08 |
CTCP2 | znam iz druge ruke o njima | 11:08 |
CTCP2 | tipa, lik se napije ko stoka | 11:08 |
CTCP2 | napravio prometnu | 11:08 |
CTCP2 | i fino na temelju tog posto "vojni invalid" | 11:09 |
CTCP2 | jedan drugi pak takodjer se naroljo ko stoka | 11:09 |
CTCP2 | pogino | 11:09 |
CTCP2 | i pise se "pogino na bojistu" :)) | 11:09 |
Hrki | BotaniCar_: je , to je bivsi TVIK (tvornica vijaka knin) | 11:10 |
CTCP2 | zena mu na temelju tog dobiva neke masne pare | 11:10 |
SilverSpace | nisu oni krivi hebote nego oni koji su im to omogucili od tamo se mora krenuti | 11:10 |
Hrki | pa omogucio im je hdz :D | 11:10 |
Hrki | koji i dalje vlada zagoroim i dalmacijom :D | 11:10 |
CTCP2 | ma kolko se meni cini najmanje mirovina dobivaju pravi branitelji | 11:10 |
SilverSpace | joj | 11:10 |
CTCP2 | moj stari je bio 2x ranjavan | 11:10 |
CTCP2 | al nije htio nikakve beneficije i sranja | 11:11 |
Hrki | pa nece valjda oni glasat za nekog drugog, bi ti glasao za nekog da moras raditi? a ovako dobijas penziju i boli te | 11:11 |
CTCP2 | odradio do kraja svoj poso u firmi i sad je u mirovini | 11:11 |
CTCP2 | tocno tak, za lpove ce glasat lopovi | 11:11 |
CTCP2 | ovi su namjerno napravili tolku glasacku masineriju | 11:11 |
ivoks | https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/486680_10151879155024094_2053585537_n.jpg | 11:12 |
CTCP2 | da bi sebe odrzavali na vlasti | 11:12 |
weshmashian | mornin' | 11:12 |
BotaniCar_ | Hrki: kuzim sto zelis reci,ali to je pomalo plitko razmisljanje, u mirovinskim fondovima odavno nema nista osim paucine, a Linjara se sve teze zaduzuje :) Nece ni te mirovine jso dugo, samo mi je moje matere zao, koja je svoju zaradila. I mene mi je malo zao sto sam taj drek uplacivao vise od 10 godina | 11:12 |
BotaniCar_ | o0o0o weshmashian | 11:12 |
Hrki | moj deda ima mirovinmu 5800 bruzto | 11:12 |
Hrki | *brutto | 11:13 |
Hrki | tako se placalo inzenjere u jugoslaviji | 11:13 |
SilverSpace | lol hebo te jugoslavija | 11:13 |
ivoks | Hrki: tako se u jugi placalo inzenjere koji su bili odani partiji | 11:14 |
ivoks | Hrki: potpuno identicno kao i lazni invalidi i hdz | 11:14 |
BotaniCar_ | ^^^^ | 11:14 |
ivoks | Hrki: ja ti mogu pricati kako se inzenjere bacalo u zatvor jer su radili bez dopustenja partije | 11:14 |
CTCP2 | jugoslavija ftw | 11:15 |
Hrki | znas sta meni neide u glavu, znalo se da je partija zakon | 11:15 |
ivoks | nisu ubili ili krali | 11:15 |
ivoks | radili su | 11:15 |
Hrki | i neide mi u glavu zasto jednostavno nisu svi isli u pratiju i bok ? | 11:15 |
ivoks | Hrki: pa zasto ti ne udjes u hdz? | 11:15 |
CTCP2 | http://www.youtube.com/watch?v=jZKuDuQOoOk | 11:15 |
ivoks | i miran si | 11:15 |
datase | CTCP2: Title: I poslije Tita - Tito, Views: 26410, Rating: 95.33334% | 11:15 |
ivoks | Hrki: upravo je i to problem, hdz i sdp imaju isti pristup zivotu kao i partija | 11:15 |
ivoks | a trebali bi zivjeti u demokracaiji | 11:15 |
Hrki | ivoks: deda nije bio u pratiji, on je jedini imao visu u to vrijeme i bio je zamjenik tehnickog direktora | 11:16 |
SilverSpace | ti to mislis | 11:16 |
ivoks | Hrki: nisi morao biti u partiji, morao si raditi sto ti partija kaze | 11:16 |
Hrki | ivoks: neidem u HDZ jer nevolim domoljublje, niti tradiciju niti crkvu | 11:16 |
Hrki | sve njihove vrijednosti su mu lame | 11:16 |
* BotaniCar_ cita Hrkija i ne vjeruje | 11:16 | |
BotaniCar_ | Pa kad ti domoljublje toliko smrdi, sto ne bi odselio ? Mislim, ukurac | 11:17 |
* CTCP2 je ponosni pionir | 11:17 | |
* CTCP2 slaps BotaniCar_ around a bit with a large superpenguin | 11:17 | |
ivoks | Hrki: shvacas li da ti pokusavam pokazati kako je hdz=sdp=partija | 11:17 |
* BotaniCar_ bats the pinguin and his owner | 11:17 | |
ivoks | isti principi | 11:17 |
ivoks | ne shvacaju da se drustvo i okolina promijenila | 11:17 |
ivoks | i dalje se ide na podobnost | 11:17 |
Hrki | ivoks: pa je isti kurac, ali biram manje zadrto zlo :D | 11:17 |
ivoks | ne shvacaju drugacije misljenje | 11:17 |
Hrki | jer uvjek gdje su crkveni tuljani tu je i hdz | 11:18 |
Hrki | uvjek di je barjak tu je i hdz | 11:18 |
SilverSpace | lol | 11:18 |
ivoks | pa isto je bilo i s partijom | 11:18 |
ivoks | samo se nastavio kontinuitet | 11:18 |
CTCP2 | kad vidim ko su "domoljubi" i najveci nacionalisti i desnicari, zgadi mi se to domoljublje | 11:18 |
ivoks | prodji ce jos puno desetljeca dok naucimo zivjeti demokraciju | 11:18 |
Hrki | uvjek di se kralo tu je i hdz, mislim ako kradu svi, zasto hdz-ovci imaju najvecu cetu u remetincu | 11:18 |
CTCP2 | sto zadrtiji, to veci "domoljub" | 11:18 |
CTCP2 | tipican primjer su ovi HRAST-asi | 11:19 |
Hrki | BotaniCar_: pa di pise da moram biti domoljub da smijem zivjeti u zemlji? | 11:19 |
SilverSpace | domoljubje nije desnicarenje | 11:19 |
CTCP2 | sto veci domoljub, to veci lopov | 11:19 |
SilverSpace | krivo | 11:19 |
Hrki | ajde krivo sam se izrazio, ja pod domoljublje uvjek mislim na nacionalizam | 11:19 |
Hrki | jer svi poznati hrvatski domoljubi su u zatvoru | 11:20 |
SilverSpace | to su kpju ufloskule koje nazalost prolaze i danas | 11:20 |
ivoks | domoljublje nije nacionalizam | 11:20 |
Hrki | pa to to i pricam, i radi takvih majmuna mi se zgadila ova drzava | 11:20 |
ivoks | richard moore je domoljub, ali mrzi busha iz petnih zila | 11:21 |
ivoks | jer njegovo poimanje bolje amerike je drugacije od 'desnih' konzervativaca | 11:21 |
Hrki | pa i ja sam domoljub koji mrzi zadrte nacionaliste | 11:21 |
ivoks | isto tako iz ljubavi prema zemlji mozes joj zeljeti bolje | 11:21 |
ivoks | tvoje bolje ne mora biti isto kao i moje bolje ili necije trece | 11:21 |
ivoks | ja sam domoljub, ali ne slazem se s vecinom stavova desnice | 11:23 |
ivoks | dapace, mi ni nemamo desnicu | 11:24 |
ivoks | mi imamo samo kretene | 11:24 |
ivoks | populiste | 11:24 |
Hrki | pa tko su onda ovi koji glasaju za te krene over and over again... | 11:24 |
BotaniCar_ | Ima tko od vas pojma gdje da nadjem tablicu s vrijednostima za sifre pakiranja koje vrijede u Americi ( konkretno, trebam oznaku za karton-ljepenku) ? | 11:24 |
ivoks | Hrki: isti oni koji su slijedili partiju :) | 11:24 |
ivoks | sve je to ista stvar | 11:24 |
ivoks | za tita/hdz/sdp, do groba | 11:24 |
Hrki | pa cuj, medjimurje je jedna od razvijenijih zupanija | 11:24 |
ivoks | isto jednoumlje | 11:24 |
Hrki | tamo ve codinama vlada HNS :D | 11:25 |
Hrki | nikada tamo hdz nije dobio nista | 11:25 |
ivoks | nije to stvar hdza | 11:25 |
Hrki | ima posla, industrije, ali se radi u picku materinu | 11:25 |
Hrki | u 12h nema nikoga u gradu | 11:25 |
Hrki | nikakve kave i slicne pizdarije | 11:25 |
ivoks | ja sam siguran da medjimuski HDZovac ima vise toga zajednickog s rijeckim SDPovcem, nego li s HDZovcem iz zagvozda | 11:25 |
Hrki | a prosecem se kninom u 12h u svaki kafic pun | 11:25 |
Hrki | ne kuzim, zasto su tamo puni kafici | 11:26 |
ivoks | pa sad sam ti rekao | 11:26 |
ivoks | ja sam siguran da medjimuski HDZovac ima vise toga zajednickog s rijeckim SDPovcem, nego li s HDZovcem iz zagvozda | 11:26 |
ivoks | drugacija povijest = drugacije navike = drugacije radne navike | 11:26 |
Hrki | pa da, u dalmaciji ih nemaju :) | 11:26 |
ivoks | to je jako kompleksan problem | 11:26 |
ivoks | i nece se rijesiti izborima | 11:27 |
Hrki | dok ovi ljudi gore su radili u njemackoj / austriji i znaju radit | 11:27 |
ivoks | ne nuzno | 11:27 |
Hrki | tj. znaju sta je rad | 11:27 |
ivoks | bili su dio austrougarske | 11:27 |
ivoks | imali su mir | 11:27 |
ivoks | u miru su radili | 11:27 |
ivoks | ostatak je ratovao stoljecima s turcima | 11:27 |
ivoks | tada su se stvarale navike | 11:27 |
CTCP2 | <SilverSpace> to su kpju ufloskule koje nazalost prolaze i danas | 11:27 |
ivoks | vidis da jos uvijek slave borbu protiv turaka | 11:27 |
CTCP2 | isto tak su i floskule o "crvenima", "komunistima" i sl., glupe pizdarije koje brbljaju nacionalisti i "domoljubi" kak bi prikrili svoj kriminal | 11:28 |
CTCP2 | domoljublje po osnovnoj definiciji nije nis lose (i sam sebe smatram domoljubom), ali znamo u sta se pretvorilo nase domoljublje i sta znaci u nasem kontekstu | 11:28 |
Hrki | a koje su navike heregovaca iz zagore i dalmatinaca ? | 11:28 |
ivoks | Hrki: oportunizam | 11:28 |
CTCP2 | isto tako politika sama po sebi predstavlja nes plemenito i hvalevrijedno, al znamo kaj je u reali politika | 11:28 |
ivoks | Hrki: oportunizam ih je drzao na zivotu stoljecima | 11:28 |
ivoks | tu su naviku stekli | 11:28 |
ivoks | i tesko je to promijeniti | 11:29 |
CTCP2 | tak da savrseno pase ona izreka "domoljublje je posljednja utociste najvecih hulja" | 11:29 |
SilverSpace | CTCP2: nista danasnji sdp nije manje crven nego prije nazalost | 11:29 |
Hrki | iliti kradja? :D | 11:29 |
CTCP2 | SilverSpace : poserem se na te "crvene" karakterziacije | 11:29 |
ivoks | kradja svakako spada pod oportunizam, ali nije jedina odlika oportunizma | 11:29 |
CTCP2 | kad cujem "crveni", "komunisti" i sl., automatski mi se sugovornik diskreditira | 11:29 |
CTCP2 | to su parole u stilu zeljka keruma | 11:29 |
CTCP2 | i "urbanih jugoslavena" | 11:29 |
ivoks | CTCP2: tako i ovi drugi reagiraju na "nacionalisti" ili "klerofasiti" | 11:30 |
ivoks | kad naucimo razgovarati normalno, bez etiketiranja, napravit cemo dobar korak u pravom smjeru | 11:30 |
CTCP2 | s tom razlikom da su ovi klerofasisit i katotalibani tuzna realnost | 11:30 |
CTCP2 | hint: referendum | 11:30 |
CTCP2 | nisam vidio horde komunjara i jugoslavena kako drmaju rvackom | 11:31 |
CTCP2 | podizu bune, mrznju i sl. | 11:31 |
CTCP2 | al ove jesmo | 11:31 |
SilverSpace | CTCP2: lol gle vjeruj mi nis nisu bolji i danas oni pjevaju od vardara pa do triglava i borbene vidio i cuo svojim ocima | 11:31 |
BotaniCar_ | CTCP2: bunu i mrznju jednako tako poticu oni koji nisu spremni prihvatiti promjenu zahtjevanu od vecine .. | 11:31 |
Hrki | evo, moju staru je sjebo za direktorsko mjesto sdp | 11:31 |
Hrki | ali i dalje su mi bolji nego cobanski hdz | 11:32 |
Hrki | jer ja nisam opurtinista | 11:32 |
CTCP2 | pa pjevam i ja jer kad vidim sta je bila jugoslavija (The Drzava), a sta je ovo danasnje govno (malo blaza varijanta "drzave" Kosovo) | 11:32 |
Hrki | ja volim ovu zemlju i kategoricko tvrdim da su hdz-ovci veca govna | 11:32 |
CTCP2 | Jugoslavija je bila neko i nesto | 11:32 |
CTCP2 | ovo danas je smece | 11:32 |
drj_cro | Hrki: nisi li ti spominjao da si imao neku vezu za posao? reci mi koja je razlika izmedju tebe i neko HDZovca ? | 11:32 |
CTCP2 | paravan za kradju | 11:32 |
CTCP2 | i eksplotiranje od stranaca | 11:32 |
ivoks | CTCP2: jugoslavija je bila oportunisticka zemlja i to je dobro iskoristila | 11:32 |
obruT | SilverSpace: tko su za tebe crveni danas ? | 11:32 |
SilverSpace | CTCP2: kao vec jednom rekoh jebala te jugoslavija | 11:32 |
ivoks | CTCP2: cicala je dok je islo, do samog kraja | 11:32 |
Hrki | drj_cro: upravo je to problem | 11:33 |
CTCP2 | sta god da je bila, bila je 10x bolja neg ovo danas | 11:33 |
CTCP2 | uostalom, i ovo danas govno od drzave cica | 11:33 |
CTCP2 | dok god ce moc | 11:33 |
Hrki | jer sam trazio posao u pripizdini gdje mi je samo veza mogla pomoc | 11:33 |
CTCP2 | a zatim ce se razletit u 3 pm | 11:33 |
ivoks | CTCP2: bila bi u puno gorem stanju da je opstala | 11:33 |
ivoks | CTCP2: nego sto smo mi danas | 11:33 |
Hrki | i ja se nisam nudio, mentalitet pripizdine mi je rekao da bez veze nemogu | 11:33 |
CTCP2 | ova drzava dise kolko tolko jer rasprodaje sve sto se stvorilo u jugoslaviji | 11:33 |
Hrki | i tako je i bilo | 11:33 |
drj_cro | CTCP2: sto se to stvorilo u jugi? | 11:34 |
Hrki | ja nisam nikoga zicao, rekao mi je covjek da nema kadra u gradu, da zna ljude isve to | 11:34 |
SilverSpace | kajse to stvorilo u yu | 11:34 |
SilverSpace | ne lupetaj | 11:34 |
CTCP2 | drj_cro : prakticki sve sto je vrijedilo | 11:34 |
drj_cro | koliko ja znam vecina toga sto se pripisuje jugi je sve sto je nastalo prije juge i prije oba rata | 11:34 |
CTCP2 | pokazi mi sta se to stvorilo nakon jugoslavije | 11:34 |
CTCP2 | gle, ne znam o cem ti/vi pricate | 11:34 |
CTCP2 | al ja pricam o bolnicama | 11:34 |
CTCP2 | zgradama | 11:35 |
CTCP2 | tvornicama | 11:35 |
CTCP2 | skolstvu | 11:35 |
Hrki | CTCP2: stvorile su se komore, javni biljeznici i slicno :D | 11:35 |
CTCP2 | sve je to nastalo tada | 11:35 |
drj_cro | bolnice/zgrade/tvornice sve je to nastalo prije oba rata | 11:35 |
CTCP2 | a kolko se tog napravilo nakon jugoslavije? | 11:35 |
drj_cro | samo je nacionalizirano nakon rata | 11:35 |
ivoks | CTCP2: pa da, dok je bilo SSSR-a, i pumpanja novaca od strane SAD-a i SSSR-a, moglo se | 11:35 |
SilverSpace | to bi se stvorilo i onak i ovak bez juge ili sa njom i puno vise bez | 11:35 |
CTCP2 | ma stvorilo bi se racku | 11:35 |
CTCP2 | bi s ogromnim kreditima | 11:35 |
CTCP2 | ko s autocestama itd | 11:36 |
Hrki | ok ajmo ovako, zasto su sve tvornice uspjesno privatizirale u medjimurju, a u dalmacije su sve propale? | 11:36 |
Hrki | oportunizam? :D | 11:36 |
SilverSpace | sjeverna koreja ti je promjer kaj bi se stvorilo | 11:36 |
ivoks | malo tko zna da je sj. koreja bila naprednija od juzne | 11:36 |
CTCP2 | sj koreja je umjetno izloirana od strane SADa tak da to nije nikakav primjer | 11:36 |
ivoks | i bila je | 11:37 |
ivoks | sve dok se SSSR nije raspao | 11:37 |
ivoks | nestala pipa | 11:37 |
ivoks | nestalo blagostanja | 11:37 |
ivoks | SSSR je sve to financirao | 11:37 |
SilverSpace | nestalo hrane | 11:37 |
ivoks | nisu te drzave same stvorile dobro | 11:37 |
Hrki | ma komunizam je isto zesce sranje | 11:37 |
Hrki | fuj | 11:37 |
ivoks | stvorio im je SSSR i to s visokom cijenom | 11:37 |
ivoks | jer nam je ostao narod koji ne zna produktivno raditi | 11:37 |
CTCP2 | gle, pustimo sad sssr, koreje itd | 11:37 |
ivoks | i koji brije kako su prije radili | 11:37 |
CTCP2 | juga je dobro funkcionirala | 11:37 |
CTCP2 | mozda nije savrseno | 11:38 |
ivoks | CTCP2: moras uzeti sve faktore | 11:38 |
SilverSpace | tako i u europi kad su bile podjele juga je zivila raspadom istocne zavorila se pipa i jugi | 11:38 |
CTCP2 | al 10x bolje neg ovo smece danas | 11:38 |
ivoks | CTCP2: ne mozes gledati ni jugu ni hrvatsku izoliranu od svijeta | 11:38 |
Hrki | CTCP2: kako kome | 11:38 |
ivoks | juga je bila tele koje je imalo dvije krave za cuclat | 11:38 |
CTCP2 | Hrki : ne govorim o pojedincima vec o sveukupnoj drzavi | 11:38 |
ivoks | i umjesto da je postala vodeca sila u europi, krajem 80ih je bila drek na sibici | 11:38 |
ivoks | i zato se i raspala | 11:39 |
Hrki | ivoks: a cime se placaju drzavni sluzbenici danas? | 11:39 |
ivoks | nije se raspala zbog HDZ-a i milosevica | 11:39 |
Hrki | opet sisemo bankama | 11:39 |
Hrki | isti kurac kao i juga | 11:39 |
ivoks | Hrki: pa mentalitet je ostao, da | 11:39 |
ivoks | to i je problem | 11:39 |
ivoks | mi i dalje zivimo kao sto smo zivjeli u jugi | 11:39 |
ivoks | ali nema vise krava za cicanje | 11:39 |
Hrki | nemamo para, zivimo jos bolje, najebat cemo jos vise :D | 11:39 |
CTCP2 | stari mi je radio u Sljemenu, bio je jedan od glavnih veterinara tamo | 11:39 |
CTCP2 | Sljeme, jedna od najvecih farmi u europi | 11:39 |
ivoks | hahahahahahahaha | 11:40 |
ivoks | !!!!!!!!!!!!! | 11:40 |
CTCP2 | cim su ovi dosli na vlast, propalo sam tak | 11:40 |
ivoks | parole :) | 11:40 |
ivoks | sljeme jedna od najvecih farma u europi | 11:40 |
CTCP2 | nisu parole, stari mi je tamo zaradio penziju | 11:40 |
ivoks | to su mogli prodavati budalama koje nisu bile u europi | 11:40 |
CTCP2 | a dobro, ti valjda bolje znas od njega koji je tamo radio pol zivota | 11:40 |
ivoks | kao i kamensko, tvornica mode | 11:40 |
BotaniCar_ | gadno mi ovih dana Japan kuca po firewallima :) | 11:40 |
ivoks | kakve mode jebo ih | 11:40 |
CTCP2 | ne skreci na modu | 11:40 |
CTCP2 | kakve veze moda ima sa sljivama i proizvodnjom mesa | 11:40 |
CTCP2 | svinjama* | 11:40 |
ivoks | CTCP2: govorim o parolama | 11:40 |
CTCP2 | jebe mi se za parole | 11:40 |
CTCP2 | ja ti pricam o cinjenicama | 11:41 |
ivoks | CTCP2: sljeme, jedna od najvecih farmi europu | 11:41 |
CTCP2 | znas li ti kolko je Sljeme bila velka farma? | 11:41 |
ivoks | CTCP2: znam da je bila manja od zagreba :) | 11:41 |
CTCP2 | ... | 11:41 |
ivoks | a farme po europi su velicine zagreba | 11:41 |
Hrki | ivoks: sve ovisi o ljudima koji preuzmu firme, zato pitam jos jednom kako to da se u medjimurju provela uspjesna privatizacija, a dok su na moru sve pokrali ? | 11:41 |
ivoks | Hrki: pa rekao sam ti vec, stil zivota | 11:41 |
ivoks | Hrki: dalmacija je odrasla na oportunizmu | 11:42 |
Hrki | znaci priznajes da su damlatinci ljencine i lopovi? :D | 11:42 |
ivoks | Hrki: priznajem? | 11:42 |
ivoks | Hrki: ti si veca budala od svih njih ako ces raditi takvu generalizaciju | 11:42 |
CTCP2 | ivoks : prico mi je stari, glavni direktor u sljemenu je brinuo o svemu tome godinama. Cim je HDZ dosao na vlast, ovaj je izbacen i postavljen je neki pizdek prek veze | 11:42 |
CTCP2 | i ubrzo je pocela cijela firma odlazit u kurac | 11:42 |
ivoks | Hrki: ja sam dalmatinac, pa nisam ni lijen ni lopov | 11:43 |
ivoks | CTCP2: pa to uopce nije sporno | 11:43 |
ivoks | CTCP2: sljeme je unisteno | 11:43 |
BotaniCar_ | Ahaha, neka baba rastura preko telefona emisiju na Sljemenu :) Ne znam o cemu se radi u emisiji,ali baba je nazvala i rekla da ne lazu, da nista nece biti bolje dok ne pocnemo nesto proizvoditi :) | 11:43 |
CTCP2 | pa to i vleim, ko i vecina firma nakon YU | 11:43 |
ivoks | CTCP2: ali reci kako je za vrijeme juge bila strah i trepet u europi je kretenizam | 11:43 |
CTCP2 | sve su il unistili il rasprodali | 11:43 |
ivoks | CTCP2: firme dolaze i odlaze, nastaju nove | 11:43 |
ivoks | kod nas je nazalost, stvaranje novih zapelo :) | 11:43 |
CTCP2 | ko je bio strah i trepet? | 11:43 |
Hrki | ivoks: i kakve je utjeha radnicima bez posla sto im je stil zivota oportunizam | 11:44 |
ivoks | pa rekao si kako je bila jedna od vecih u europi | 11:44 |
CTCP2 | ivoks : u nasim vukojebinama "nestaju" | 11:44 |
ivoks | Hrki: nikakve, ja ne znam sto ti zelis reci | 11:44 |
CTCP2 | u pametnim drzavama odbre firme samo jacaju | 11:44 |
ivoks | Hrki: ja ti samo govorim zasto je tako kako je | 11:44 |
ivoks | Hrki: ne kazem da je to ispravan nacin zivota | 11:44 |
ivoks | Hrki: vec trazim razloge zasto je tako kako je | 11:44 |
CTCP2 | ivoks : pa bila je jedna od najvecih u europi, al nisam reko da je imala trziste u europi i da je drmala tamo | 11:44 |
Hrki | pa znaci nije mi jasno, hdz opljackao dalmaciju, sjebali sve firme i ovi cobani i dalje glasaju za njih :D | 11:44 |
ivoks | kada nadjes razlog/uzrok, onda mozes naci i rjesenje | 11:44 |
Hrki | to mi nije jasno, kako mozes glasati za nekoga koji te je pokro | 11:45 |
CTCP2 | uglavnom, mi brbrljamo i raspravljamo bezveze | 11:45 |
ivoks | CTCP2: pa nije drmala niti u jugi | 11:45 |
CTCP2 | cinjenica je da je YU bila nesto i neko, a da je HR niko i nis | 11:45 |
ivoks | CTCP2: pik vrbovec je bio veci | 11:45 |
CTCP2 | ne jebu nas pol posto | 11:45 |
CTCP2 | ovo govno od drave moze jebat svako ko oce | 11:45 |
CTCP2 | a debilna vlast i politicari daju guzice svakom ko se sjeti | 11:45 |
SilverSpace | Hrki: pa normalno da glasaju po partijskom nalogu | 11:45 |
ivoks | yu je imala tu srecu da se nasla izmedju dvije vatre, a da ju te vatre nisu unistile nego dotirale | 11:45 |
CTCP2 | ova kretencina milanovic je htio pretakat otrove kod nas :))) | 11:45 |
BotaniCar_ | CTCP2: znaci, svi su krivi osim ovog u ogledalu ? :) | 11:45 |
CTCP2 | to dost govori kolko smo i debilni i dupelizaci | 11:46 |
ivoks | to pretakanje otrova... na trenutak sam pomislio kako smo se konacno probudili | 11:46 |
CTCP2 | BotaniCar_ : ja ne vodim drzavu tak da ja nisam ziher kriv | 11:46 |
ivoks | jer za protuuslugu obje strane su trebale pristati da ina dobije natrag naftna polja | 11:46 |
CTCP2 | ivoks : bajke | 11:46 |
ivoks | al eto, nasa vanjska politika nema muda (doslovno), pa je tako kako je | 11:46 |
CTCP2 | BAJKE | 11:46 |
CTCP2 | ko ce ti garantirat vracanje naftnih polja? | 11:47 |
CTCP2 | ameri? lol | 11:47 |
BotaniCar_ | CTCP2: reci cu ti nesto sto je znanac branitelj rekao : veli , ja se vise necu dizati za nikoga, sami ste si krivi, mi smo vam sve obranili, a vi ste sjedili i gledali dok vas pljackaju. Jesi, kriv si koliko i ja. | 11:47 |
ivoks | ne, bitnije je bilo da assad pristane | 11:47 |
CTCP2 | to su bile floskule milanovica i idiota a ne nikakvi realni dogovori | 11:47 |
Hrki | SilverSpace: pa koji partijski nalog, pa poartija (hdz) ih je doveo do gladi, pa ova zagora je sirotinja za popizdit | 11:47 |
CTCP2 | ivoks : asad nije nikome ponudio vracanje polja | 11:47 |
CTCP2 | i btw, to ti je dobar primjer | 11:47 |
CTCP2 | nase debilne rvacke | 11:47 |
CTCP2 | kak su zbog lizanja dupeta | 11:47 |
CTCP2 | popusili ta polja | 11:47 |
ivoks | pa nisu tak puno izgubili | 11:48 |
ivoks | a ne bi to mogli niti koristiti sad | 11:48 |
CTCP2 | ma gledaj cijelu sliku | 11:48 |
CTCP2 | ova drzava = sranje | 11:48 |
ivoks | ostalo im je, sta, 5 godina koncesije | 11:48 |
ivoks | toliko i traje rat | 11:48 |
CTCP2 | samo kaj mi ni nismo svjesni u kolkim sranjima smo | 11:48 |
ivoks | i nist ne bi izvukli | 11:48 |
ivoks | ja sam svjesan, ali trazim rjesenje | 11:48 |
CTCP2 | bome nisi u svim segmentima | 11:48 |
ivoks | necu kukati kako je u nekim bajkama bolje | 11:48 |
CTCP2 | ova drzava po svemu losem nije otisla daleko od YU | 11:48 |
SilverSpace | Hrki: glasacka masinerja to ovi nikada nece svatiti koliko je jedan glas vise mocan | 11:49 |
CTCP2 | ali je sve sto je bilo dobro u YU zasrala | 11:49 |
ivoks | CTCP2: pa koliko ti imas godina, ako smijem pitati? | 11:49 |
CTCP2 | nase pravosudje je npr TOTALNA KATASTROFA | 11:49 |
BotaniCar_ | CTCP2: i di si bio 91ve ! :) | 11:49 |
ivoks | mislim, ja se sjecam juge | 11:49 |
CTCP2 | BotaniCar_ : u pionirima :D | 11:49 |
ivoks | ja se sjecam da sam morao preko granice po osnovne potrebstine | 11:49 |
CTCP2 | moro si po osnovni luksuz :) | 11:50 |
ivoks | poput brasna? | 11:50 |
CTCP2 | isli su i moji po coca cole i sl. govna | 11:50 |
ivoks | ne, islo se po osnovne stvari | 11:50 |
Hrki | SilverSpace: pa onda nisu zasluzuili nista vise nego da sve pare idu u zagreb | 11:50 |
Hrki | i nek crknu od gladi | 11:50 |
ivoks | sjecam se i redova za kruh pred ducanima | 11:50 |
ivoks | jer poslijepodne vise nije bilo brasna | 11:50 |
Hrki | sad ja radi tih cobana cu mozda gledat karamarka nakon slijedecih izbora | 11:51 |
Hrki | koji ima karizmu fikusa | 11:51 |
ivoks | isli smo u austriju po secer | 11:51 |
Hrki | mislim to ti sve govori o stranci koja je njega odabrala za vodju | 11:51 |
ivoks | kraj svih tih silnih secerana | 11:51 |
CTCP2 | ivoks : gle, bilo je "nedostatka robe", al moji starci su bili obicni sljakeri sa sugavim placama i NIKAD nije bilo krize, da se nema sta za jest, rezije itd | 11:51 |
Hrki | skupina cobana... | 11:51 |
ivoks | koje su bile strah i trepet europe :) | 11:51 |
CTCP2 | svi su zivjeli bez straha | 11:51 |
ivoks | moj deda je isao u zatvor jer je radio | 11:52 |
ivoks | kad smo kod toga | 11:52 |
ivoks | idem do trgovine po voce | 11:52 |
ivoks | jos jedne namirnice koje nismo imali | 11:52 |
CTCP2 | ne znam sta mislis pod tim "jer je radio" | 11:52 |
SilverSpace | c vitaminž | 11:52 |
ivoks | doslovno | 11:52 |
ivoks | dosao milicajac | 11:52 |
ivoks | i zatvorio ga jer je radio u 9 navecer | 11:52 |
ivoks | drugovi nisu mogli piti u blizini | 11:52 |
ivoks | smetalo ih je sto ovaj radi | 11:53 |
CTCP2 | radio je van radnog vremena il kaj? | 11:53 |
ivoks | pravac po voce... | 11:53 |
SilverSpace | banane su imali jedino majmuni u maksimirskoj sumi | 11:53 |
Hrki | CTCP2: nije placao porez kao pravi dalmatinac oportunist :) | 11:53 |
CTCP2 | dobro, u individualne slucajeve nemrem ulazit jer nemam pojma o njima, niti one mogu odrazavat cjelokupnu sliku | 12:04 |
CTCP2 | oni* | 12:04 |
CTCP2 | i u najboljem mogucem sistemu uvijek ce bit sranja i pizdarija | 12:04 |
CTCP2 | primjerice, ova danasnja policija i "pravosudje" nije nista otislo od YU | 12:04 |
CTCP2 | to sam i sam vidio na svojoj kozi u kakvoj je komi cijeli taj "pravosudni" sistem gdje te doslovno bilo tko moze optuzit za bilo sta | 12:04 |
CTCP2 | a sud odjebavat sve protudokaze koji ne samo dokazuju da si nevin i da je sve laz, vec i da su "svjedoci" preociti lazljivci | 12:04 |
CTCP2 | i di te svi stupnjevi suda samo automatizirano odjebavaju kak je "sve ok" prema njima | 12:04 |
CTCP2 | (HR je drzava ("drzava") s najvise zalbi na europskom sudu za prava i s najvise ponistenih presuda) | 12:04 |
CTCP2 | al ja govorim o ekonomskoj snazi jugoslavije | 12:04 |
CTCP2 | i snazi drzave | 12:05 |
CTCP2 | i ugledu u svijetu | 12:05 |
CTCP2 | primjerice, zadnjih dana trckaram po bolnicama i bas gledam | 12:05 |
Hrki | ma meni je fascinantno da oni koji najvise zeljeli hrvatsku da se maknu od komunizma danas nista ne rade :) | 12:05 |
CTCP2 | sve je to izgradjeno 70-ih godina | 12:05 |
CTCP2 | i bas si mislim kak bi se to danas islo radit | 12:05 |
CTCP2 | pa nema teoretske sanse da se naprave tolki kompleksi | 12:05 |
BotaniCar_ | kak bi vi preveli ljepenku ( a da nije card/cardboard) ? | 12:05 |
CTCP2 | u danasnje vrijeme kad ni place nemaju za lijecnike | 12:05 |
Hrki | farbalo bi se kao i tunele :D | 12:05 |
CTCP2 | Hrki ma jebo to sve | 12:06 |
CTCP2 | primjerice ona sveucilisna bolnica | 12:08 |
CTCP2 | gradila se dok nije srusena yuga | 12:08 |
CTCP2 | poslije toga, sve to tamo samo propada | 12:08 |
CTCP2 | 20 godina vec trune | 12:08 |
CTCP2 | mislim da se koristi nes sitno kao skladiste trgovcima i to je to xD | 12:09 |
BotaniCar_ | errr, sveucilisna se bolnica gradila samo na papiru i u jugi :) | 12:09 |
BotaniCar_ | Oni krateri tamo su vec 30 godina | 12:09 |
CTCP2 | gradile se do 1990. | 12:09 |
CTCP2 | gradila* | 12:10 |
BotaniCar_ | "gradila" | 12:10 |
CTCP2 | ma dobro | 12:10 |
CTCP2 | al velim, deseci drugih bolnica i svega po HR | 12:11 |
SilverSpace | 1982 | 12:11 |
CTCP2 | skoro niceg tog ne bi bilo da se krenulo radit u HR | 12:11 |
CTCP2 | il bi kostalo ko sv. petra kajgana | 12:11 |
SilverSpace | tad je pocela gradnja | 12:11 |
CTCP2 | da, i trajala je do pocetka 90. | 12:11 |
CTCP2 | izgradjeno je oko pola | 12:11 |
CTCP2 | i onda je sve stalo | 12:11 |
SilverSpace | to je najveca krada novca od gradana | 12:12 |
SilverSpace | u ju | 12:12 |
CTCP2 | kraja zato jer su debili upropastili projekt | 12:12 |
CTCP2 | a moglo je biti jebenica | 12:12 |
CTCP2 | bitnije da su napravili ono govno arenu | 12:12 |
CTCP2 | za par stotina milijuna eura | 12:12 |
tonil | nanana nana nana | 12:13 |
weshmashian | elem, docker je skroz kul, igrah se nesto malo s istim :) | 12:13 |
BotaniCar_ | weshmashian: de mi ti prevedi karton/ljepenka ! :) | 12:15 |
BotaniCar_ | A da nije cardboard/paperboard | 12:15 |
obruT | nego, jel se majna štogod :P | 12:16 |
BotaniCar_ | jasta :) | 12:16 |
Hrki | nego, da zavrsimo ovu temu, po meni bi trebale sve ove lopove natjerati na radne akcije | 12:16 |
Hrki | kako je bilo u jugi | 12:16 |
Hrki | to je dobra strana juge :) | 12:16 |
BotaniCar_ | trazim kodove pakiranja materijala , za karton ima cijelo cudo ( http://jebo.me/pas/1 ) | 12:16 |
weshmashian | BotaniCar_: hm, jedared sam trazio i ja tocno to, brijem da je paperboard najblize | 12:16 |
BotaniCar_ | weshmashian: imaju i "carton" .. | 12:16 |
weshmashian | \o/ | 12:17 |
BotaniCar_ | nabijem ih, idem si o trosku firmina vremena skuhati firminu kavu, forminom dzezvom, i naliti u firminu sdalicu, i doliti firmina mlijeka. Ko pravi proleter | 12:17 |
weshmashian | brijem da je naski karton 'corrugated board', po opisu | 12:17 |
BotaniCar_ | Ne, moja firma ne daje mlijeko, samo ga kupue :) | 12:18 |
weshmashian | BotaniCar_: pocni dojit pa neces ovisit o firmi za mlijeko! | 12:18 |
BotaniCar_ | weshmashian: tak sam i ja brijao dok nisam isao izguglat "ljepenka" i vidio da imamo 4000 vrsti iste .. | 12:18 |
BotaniCar_ | weshmashian: doji ga ! :) | 12:18 |
weshmashian | BotaniCar_: ja imah briju slozit prototip stola za igranje od kartona/ljepenke | 12:18 |
weshmashian | BotaniCar_: dopizdilo mi kad sam krenuo trazit materijale po netu :) | 12:19 |
BotaniCar_ | weshmashian: zakaj prvo prototip ? Ono, ke nebi ubro 2m2 lesonita i neceg slicnog jeftinog i bo bo ? | 12:19 |
BotaniCar_ | Frend slozio u redu stol (turnirska velicina) za tjedan dana | 12:19 |
BotaniCar_ | Sad radi blokove terena | 12:19 |
weshmashian | pa, brijo sam da je ovo jeVtinija varijanta | 12:20 |
weshmashian | jel' bero? :) | 12:20 |
weshmashian | ak je bero onda ne vjerujem, on zadnjih 5 godina barem slaze stol/teren :) | 12:20 |
BotaniCar_ | Nene , Bero je picajzla poput tebe, on bi isto prvo prototip radio :) | 12:20 |
weshmashian | isto ko ija :0 | 12:20 |
weshmashian | i rest my case :D | 12:20 |
BotaniCar_ | ^^^^^^^^ | 12:20 |
BotaniCar_ | Beri u korist, vise je stolova slozio ( i naplatio) drugima nego sebi :) | 12:20 |
weshmashian | true that | 12:21 |
BotaniCar_ | Hmm, zelis reci da otvaras djelatnost ?:D | 12:21 |
weshmashian | i to mi je palo na pamet :) | 12:21 |
weshmashian | but no :) | 12:21 |
BotaniCar_ | OK, radit' cu ti ko stolar, tesko da moze biti jebanje mozga u rangu ITa | 12:21 |
BotaniCar_ | vat ju min NOU ? :) | 12:21 |
weshmashian | elem, zast karton - jeftino, lako popravljivo i lagano :) | 12:21 |
BotaniCar_ | weshmashian: ali .. lakat na stolu, krhko, kak to ? | 12:22 |
weshmashian | lakat na stol - lakat u glavu, done&done :D | 12:22 |
weshmashian | ne brijem napravit nesto na sto ce se moc sjest bez da se raspadne, mora izdrzat tezinu terena i modela | 12:22 |
weshmashian | i cuge | 12:22 |
weshmashian | :) | 12:22 |
BotaniCar_ | i pepeljara .. na kraju ispadne da mozes bas i sjest na njega :D | 12:23 |
weshmashian | pepeljare bas i ne ak ce bit kod mene :) | 12:24 |
weshmashian | elem, a fora je da ga mogu rastavit i spremit kad mi nije potreban | 12:24 |
BotaniCar_ | Mogu razumjeti da ti zelis zivjeti vjewcno, alid a i gostima branis da se truju .. | 12:24 |
weshmashian | onih ostalih 360 dana u godini :) | 12:24 |
BotaniCar_ | Nda, i portability je bitno bolji nego ako radis od hrastovine :) | 12:25 |
weshmashian | nisam reko da se ne trujem, ali od kad je lima u igri nema pusenja u stanu :) | 12:25 |
* BotaniCar_ si misli o tome koliko se dima nagutao kao klinac i nish mu nije | 12:26 | |
BotaniCar_ | Imas pravo ! Nema dima dok si sam ne pocne kupovati pljuge :) | 12:26 |
weshmashian | takoe! | 12:26 |
tonil | neznam kako neko moze pusit, stari mi popusi dvi kutije malbora na dan, ja provao svega 3-4 cigarete u zivout | 12:28 |
tonil | zivotu* | 12:28 |
BotaniCar_ | tonil: trebas step by step guide ili nesto drugo zelis reci ? :) | 12:28 |
BotaniCar_ | Pusio bi i ti, da ti bolje ide majnanje :) | 12:28 |
tonil | zelim reci da su cigare nepotreban trosak | 12:28 |
BotaniCar_ | tonil: zivot je nepotreban trosak :) | 12:28 |
weshmashian | ^^ | 12:29 |
BotaniCar_ | I pivo/kava u gradu isto, a nad tim se nitko ne cudi | 12:29 |
tonil | koje su uzrokovane stresom u zivotu | 12:29 |
Hrki | BotaniCar_: nema ti para u stolarstvu | 12:29 |
Hrki | frend mi je stolar, radi na crno i jedva prezivljava | 12:29 |
weshmashian | uzrok cigareta je stres? kul, to nisam znao do sad s:) | 12:29 |
BotaniCar_ | Hrki: ne bi se slozio. Imam u familiji stolara, ne jednom sam im isao pomoci kad sam bio kratak s lovom | 12:29 |
BotaniCar_ | uzrok cigareta je Filip Moris ! :) | 12:29 |
SilverSpace | i kaj je ovo vijest http://www.jutarnji.hr/bagerom-preorao--srce-hrvatskog-jadrana--daily-mail-prenio-tekst-jutarnjeg-lista/1146828/ | 12:29 |
ivoks | CTCP2: ne, bio je stolar, radio je sam | 12:30 |
Hrki | BotaniCar_: zagreb ? | 12:30 |
SilverSpace | trebali bi biti sretni kaj ce netko posaditi masline | 12:30 |
BotaniCar_ | Hrki: Bjelovar, ali stolarija je isla kojekuda | 12:30 |
ivoks | stolarima je sad nesto teze jer ekipa se pali na ikeu | 12:30 |
ivoks | ali zato se treba specijalizirati | 12:30 |
Hrki | da, to je pizdarija | 12:30 |
ivoks | ikea i pvc stolarija su veliki problemi drvene stolarije | 12:31 |
Hrki | recimo za neki mali ormaric, treba mu 2-3 dana, kad zaracuna rad, materijale svi ostanu paff :D | 12:31 |
Hrki | zajebano je to, sad sve ovisi kakav si igrac | 12:31 |
Hrki | recimo, pola medjimurskih firmi ti gradi apartmane na moru jer su jeftini | 12:32 |
Hrki | ovi valjda ne zele radit :) | 12:32 |
ivoks | nije da ne zele, nego traze brzu zaradu\ | 12:32 |
ivoks | tako su zivjeli stoljecima | 12:32 |
ivoks | ne znaju drugacije | 12:32 |
ivoks | onda si danas bio, a sutra nisi | 12:32 |
Hrki | pa koja je brza leglana zarada? | 12:32 |
ivoks | snalaze se | 12:33 |
ivoks | uglavnom je to prodaja djedovine | 12:33 |
Hrki | heh, bas me zanima sto bude kada sve prodaju | 12:33 |
ivoks | plakat ce | 12:34 |
BotaniCar_ | brza zarada je najveca bolest koja je nase obrtnike opsjela u zadnjih 20 godina | 12:34 |
ivoks | ne samo obrtnike | 12:35 |
ivoks | nitko kod nas ne razmislja ni 5 godina unaprijed | 12:35 |
BotaniCar_ | za druge mi puca patka, ali obrtnici sunam/bi trebali biti motor privrede | 12:35 |
ivoks | pa evo, trudim se :) | 12:35 |
ivoks | ne mogu sve sam :D | 12:35 |
BotaniCar_ | Da, meni se vlastita zena doma smije kad planiram da cu s necim zaraditi za 5 godina. I onda ju pitam sto je ona stvorila osim mjesecne place, pa se ljuti | 12:36 |
ivoks | uvezo sam vise dolara nego sljeme u 50 godina :D | 12:36 |
Hrki | evo, moj bivsi sef se brine da nema dovoljno posla za sljedecih 20godina | 12:36 |
Hrki | sad je pun, ali on se zeli osigurati za 20 god | 12:36 |
* BotaniCar_ potapse ivoksa po ledjima, veca nagrada nego je vjerojatno od drzave dobio :) | 12:36 | |
ivoks | kaj bi od drzave dobio? | 12:37 |
ivoks | drzava mi kasni s placanjem poticaja za zaposljavanje :) | 12:37 |
BotaniCar_ | zahvalnicu ! :) | 12:37 |
ivoks | al to je bilo i ocekivano | 12:37 |
Hrki | sad je pun, ali on se zeli osigurati za 20 god' | 12:37 |
Hrki | jel placas clanarinu hgk-u ? | 12:37 |
Hrki | i koja je svrha toga? | 12:37 |
weshmashian | <3 brzu zaradu | 12:37 |
ivoks | ne, nego HOK-u | 12:38 |
tonil | hebes ovu drzavu treba se vani zaposlit,evo ja u offshore biznisu neznam niti jednog pomorca koji ima ispod 10k$ placu | 12:38 |
ivoks | svrha je da mi posalju bilten i pozivnice za druzenje uz zakusku :) | 12:38 |
weshmashian | tak je sogi uspio ulupat nekoliko k€ u 'online preprodaju zlata' | 12:38 |
weshmashian | doduse, problem je nastao kad je pokuso povuc nazad ono sto mu je ostalo :) | 12:39 |
SilverSpace | tonil: pitaj mojeg bratica kak mu je dobro na brodu to ti je rudarenje | 12:39 |
Hrki | SilverSpace: treba znati odabrati brod :) | 12:39 |
tonil | SilverSpace, sve zavisi o kompaniji ak je na nekoj nasoj onda nema tu puno pomoci nase su krs | 12:39 |
Hrki | nisu svi isti, pola rijeke zivi od broda | 12:39 |
Hrki | a pola od iznajmljivnja stanova, jebem im mater sto su napravili od nekada mocne industrijske rijeke | 12:40 |
tonil | pricam npr o Exmaru rodjak mi je tamo i uplaciva se doprinose i porez belgiji,kapo je makinje ima 14k€ placu i imat ce 2500€ penzije pa ti reci jel to lose | 12:40 |
SilverSpace | nemaju svi srece da dobar brod uhvatit ti su rijetki | 12:40 |
SilverSpace | ne kaze se badava kruh sa sedam kora | 12:41 |
Hrki | mada ja neznam dali bi mogao ici u limenu kutiju na pola godine :D | 12:42 |
tonil | SilverSpace, zavisi koji brod ak je tanker,lng onda je laganinica a na ovim manjim u offshoreu psv,ahts,drillship i kontenjerima se radi ko lud ;) | 12:42 |
tonil | al jebes ga kad te ovo zatekne http://www.youtube.com/watch?v=LwKXfc_a4Ag | 12:46 |
datase | tonil: Title: Tanker in big storm, Views: 4607479, Rating: 96.568174% | 12:46 |
Hrki | nego mene zanima slijedece, dali se placa porez na pare koje primim iz inozemstva | 12:47 |
Hrki | recimo, imam 100BTC-ova, to sam sad prodo na burzu koja mi salje pare wire transferom na banku | 12:47 |
Hrki | ili imam prijatelja kao i mesic iz argentine i on mi zeli posuditi 100 00$ | 12:49 |
ivoks | placas porez na dohodak | 12:50 |
Hrki | ali kada primam paypal uplate ne placam porez | 12:50 |
ivoks | a koliko je to ovisi o tome koliko zaradis | 12:50 |
Hrki | koja je raznika? | 12:50 |
ivoks | mozda nisi jos dohodovao toliko da si bitan drzavi | 12:50 |
ivoks | ali pazi da ne primas dohodak bez registrirane djelatnosti | 12:51 |
ivoks | to ti je rad na crno i kaznjava se | 12:51 |
Hrki | pa kako da onda naplatim coinove? :D | 12:51 |
ivoks | to ces morati razgovarati s nekim tko se u to bolje kuzi | 12:52 |
ivoks | ja sam svoj prvi bankovni racun otvorio kao obrtnik | 12:52 |
ivoks | ja ni ne znam kako je biti gradjanin bez da te drzava sise | 12:53 |
Hrki | :) | 12:53 |
ivoks | nisam ni faks zarvsio, a vec sam imao svoj obrt | 12:53 |
Hrki | mene je ova sugava porezna sjebala, stara ima stan na moru, ja zamo zivio i studiro | 12:53 |
Hrki | i sad kao moram platiti porez na kucu za odmor, a tamo sam zivio | 12:54 |
ivoks | nisi se prijavio | 12:54 |
Hrki | studiro i sve, bio prijavljen | 12:54 |
ivoks | kak oni znaju da si ti tamo zivio | 12:54 |
Hrki | kaze kuja na poreznoj da mi preostaje samo ustavna tuzba | 12:54 |
Hrki | jebeni djiberi | 12:54 |
Hrki | a cekas rjesenje duze od 1.5godine | 12:55 |
ivoks | tak i ja | 12:55 |
Hrki | i jos nije doslo i pise da moras platiti a tek onda se zaliti | 12:55 |
ivoks | hocu pokrenut posao na otoku | 12:55 |
ivoks | a oni mi ne mogu izdati rjesenje o legalnosti objekta | 12:55 |
ivoks | a ja bi i platio i sve | 12:55 |
ivoks | samo eto, nisam jos dosao na red | 12:56 |
ivoks | jednostavno ne smijes raditi | 12:56 |
Hrki | da, nisi politicki podmazan | 12:56 |
ivoks | dobra stara yu praksa | 12:56 |
Hrki | i kako da onda volim ovu zemlju dok sami cobani u upravama i tim izmisljenim agencijama | 12:56 |
Hrki | drzavni sluzbenici misle da su bogom dani | 12:56 |
ivoks | tako da se boris protiv gluposti, a ne protiv zemlje | 12:56 |
ivoks | a zemlju volis radom i postenjem | 12:57 |
ivoks | ne zastavama | 12:57 |
Hrki | pa gradjani cine zemlju :) | 12:57 |
* ivoks isplatio bozicnicu svojim zaposlenicima | 12:58 | |
BotaniCar_ | Hrki: ti bi se u stvari najradije borio samo za Hrkija , jelda ? ivoks ti je iznad u dvije recenice sazeo ono sto ti *mozes* napraviti, i sto ce sigurno pomoci. | 12:58 |
* BotaniCar_ broji peneze od svoje bozicnice | 12:58 | |
Hrki | BotaniCar_: ja bi se borio za sve hrkije koji su posteni, zele raditi i primati normalnu placu, ne broje ljudima krvna zrnca i muka im je od crkvenog terrora | 12:59 |
drj_cro | Hrki: po cemu tebe crkva terorizira? | 13:00 |
Hrki | po tome sto im placamo porez, po tome sto se mjesaju u svaki kurac | 13:01 |
Hrki | po tome sto govore jedno, a prakticiraju drugo | 13:01 |
Hrki | jos jedna partijska tvorevina | 13:01 |
Hrki | uhljebi, placas clanarinu a nemam nikakve koristi od nje | 13:01 |
drj_cro | hm,,a kak ti to placas clanarinu? | 13:02 |
tonil | ja nisam imao dobra iskustva sa crkvom | 13:02 |
Hrki | pa svi gradjani placaju poreze i dio ide njima | 13:02 |
Hrki | to ti je to | 13:02 |
tonil | doduse potrali su me doslovno iz njihove skole | 13:02 |
Hrki | i to im jos nije dovoljno, pa jos primaju milodare | 13:02 |
Hrki | znaci lijepo, neka se napravi lista vjernika i neka oni dobrovoljno placaju | 13:03 |
CTCP2 | kod mene pop doslovno govori ak im donesu "smijesne cifre" da ni ne dolaze u crkvu :))))))))) | 13:03 |
Hrki | sto mene teroriziraju | 13:04 |
Hrki | opet, radi cobana koji su u vecini takvi | 13:04 |
BotaniCar_ | Hrki: ne vjerujem ti, da si takvog stava ne bi tipkao ovo sto tipkas nego nesto kao "E, dat cu ove u Instituciji X na sud, nece vise zajebati ni mene ni meni slicne". Po ovom sto si napisao zakljucujem da bi ti bilo daleko draze da taj sud dobije netko drugi, da se ne moras zajebavati. I, de se probaj jedne teme drzati, samo ih mijenjas :) | 13:04 |
tonil | koji su u vecini takvi | 13:04 |
tonil | <BotaniCar_> Hrki: ne vjeruje | 13:04 |
tonil | http://www.youtube.com/watch?v=b3_NyVr-hJY#t=23 | 13:04 |
datase | tonil: Title: Techno Party in Uganda, Views: 190402, Rating: 96.544% | 13:04 |
BotaniCar_ | Free joint for every raver ! | 13:04 |
BotaniCar_ | Cek, jesi ti to iznad napisao da je Crkva Partijska tvorevina ? | 13:05 |
BotaniCar_ | Idem na #windows malo, pre jaki ste mi :) | 13:05 |
CTCP2 | sve je to isto sektastvo | 13:06 |
CTCP2 | ja sam il za diktaturu | 13:06 |
Hrki | BotaniCar_: pa mijenjamo teme, al ne kuzim ovaj tvoj tekst sa institucije | 13:06 |
CTCP2 | il za direktnu demokraciju | 13:06 |
CTCP2 | sve izmedju je neefikasni proljev | 13:06 |
ivoks | ja nisam za demokraciju | 13:06 |
Hrki | znaci ja te pitam, zasto moram placati poret crkvi a zaboli me za nju ? | 13:06 |
BotaniCar_ | Hrki: jesi se pred 10 linija zalio da oko stana ne mozes nista bez ustavne tuzbe ? Pa pokreni proces, na to sam se referencirao | 13:06 |
Hrki | *porez | 13:06 |
ivoks | ja sam za ono sto istok ima vec tisucljecima i sto je engleska probala pred dva stoljeca | 13:06 |
Hrki | BotaniCar_: to govno kosta, ja nemam pare | 13:07 |
CTCP2 | ivoks : iskreno, nisam ni ja za demokraciju kod nas nakon sto vidim ove iz HRASTa i sl. | 13:07 |
ivoks | a to je meritokracija | 13:07 |
BotaniCar_ | Hrki: nekakve pare moras imati, inace neces platiti ni porez, a siguran sam da ces ga platiti | 13:07 |
Hrki | stan je od stare, ona odlucuje, toliko puta ju je sjebala drzava da odustaje od nje := | 13:08 |
Hrki | da je moj, sigurno me nebi neka tamo porezna jebala bez osnove | 13:08 |
BotaniCar_ | Velim, odem na #windows, tamo su teme lakse a rjesenja brza :) | 13:08 |
ivoks | meritokracija + kapitalizam bi bio idealna kombinacija | 13:08 |
ivoks | BotaniCar_: kaj, reset? :) | 13:08 |
BotaniCar_ | ivoks: taj carobni gumb koji rjesava skoro-sve :) | 13:09 |
BotaniCar_ | Negho, majneri http://bitcoinwisdom.com/litecoin/difficulty , ide difficulty dolje, bas me zanima da li ce i tecaj u tom smjeru | 13:09 |
Hrki | neka padne, cekam te za bozic | 13:09 |
BotaniCar_ | :) Ako padne ispod 30 , ne prodajem :) | 13:10 |
Hrki | lol | 13:10 |
Hrki | pa kolko je sad | 13:10 |
CTCP2 | dolje? wtf? | 13:10 |
BotaniCar_ | nemam pojma :) | 13:10 |
* CTCP2 otvara sampanjac | 13:10 | |
BotaniCar_ | CTCP2: ako cijela ta *coin prica ima veze s mozgom, onda bi morala pasti i vrijednost :) | 13:11 |
BotaniCar_ | meni je rast tezine odgovarao dok je god vriejdnost novcica proporcionalno (ili vise) rasla | 13:11 |
CTCP2 | nema veze rast medjusobono | 13:11 |
CTCP2 | niej vrijednost rasla kak je rastao diff | 13:11 |
CTCP2 | a isto vrijedi i obrnuto | 13:12 |
CTCP2 | nece padat ak pada diff | 13:12 |
CTCP2 | iako, nekak sumnjam u pad diffa | 13:12 |
CTCP2 | to je nekakav glitch | 13:12 |
BotaniCar_ | zato mi se stvar i cini nerazumnom .. tocno se vidi da cijelu tu pricu samo vjera i Kina drze iznad vode | 13:12 |
BotaniCar_ | Tesko da je glitch, brijem da je vjerojatnije da su se neki resursi preusmjerili na altcoine i ja je hashpower pao | 13:13 |
BotaniCar_ | *da je | 13:13 |
CTCP2 | daj boze :D | 13:13 |
CTCP2 | inace, i treba se prebacit na alt coine | 13:13 |
CTCP2 | trebam to pronjuskat kak ide | 13:13 |
BotaniCar_ | stra' me | 13:13 |
CTCP2 | i jel ih lako prebacit u LTCe/BTCe | 13:14 |
BotaniCar_ | Nije, zato me i strah | 13:14 |
CTCP2 | si gledo ti sta oko tog? | 13:14 |
BotaniCar_ | jesam | 13:14 |
CTCP2 | kolki postotak se uzme kad prebacujes u druge coine? | 13:14 |
CTCP2 | pucaj, sta si sazno :D | 13:14 |
BotaniCar_ | spekulantsko drkanje,da ne duzim. | 13:14 |
CTCP2 | zas | 13:15 |
CTCP2 | oni WDC i FSTi su navodno ok | 13:15 |
CTCP2 | unosniji i pouzdani | 13:15 |
BotaniCar_ | mislim, uclanit ces se na multipool ili njemu slicne, i nakon metar dana ces se naci s 20 walleta, a na svakom 3 kune, od toga pola u coinima koje tesko ili samo na jednom mjestu mozes pretvopriti u nesto drugo | 13:15 |
BotaniCar_ | WDC pouzdan ? De odi probaj otvoriti wallet, pa mi reci sto mislis : ) | 13:15 |
CTCP2 | lol, nisam skido wallet | 13:16 |
CTCP2 | i kak 3 kn :D | 13:16 |
CTCP2 | LTCa mozes zrudarit za 2000 kn | 13:16 |
BotaniCar_ | tesko mi je pricati ti,ako nisi ni oko bacio na to kak stvar radi | 13:16 |
CTCP2 | ti imas 1300 kH/s, jel | 13:17 |
CTCP2 | 350 USD/mj | 13:17 |
BotaniCar_ | "[14:16:38] <CTCP2> LTCa mozes zrudarit za 2000 kn" de ovo stavi u kontekst, mogu i za 20000000000000 kuna :) | 13:17 |
CTCP2 | kontekst: na tvojim grafama :D | 13:17 |
BotaniCar_ | c c c, big numbers memory, napisao sam da je to nekakav peak bio, imam oko 1Mh/s | 13:17 |
CTCP2 | ok, nek je i 1000 kn/mj | 13:17 |
CTCP2 | WDCa onda bi mogo 1300 kn xD | 13:17 |
CTCP2 | a FSTa oko 1700 kn | 13:18 |
BotaniCar_ | Ti bas nisi gledao kak pretvoriti te *coine u kune na tekucem racunu jelda ? :) | 13:18 |
BotaniCar_ | Velim, probaj za pocetak opce otvoriti WDC wallet :) | 13:18 |
CTCP2 | pa prebacio bi WDCe i FSTe u LTCe il BTCe | 13:18 |
CTCP2 | zato i pitam kolku proviziju drmnu | 13:18 |
CTCP2 | a poslije tog u USD | 13:18 |
CTCP2 | il kune il kaj vec | 13:19 |
CTCP2 | ne mislim ih ionak dizat | 13:19 |
CTCP2 | cirka jednom mjesecno | 13:19 |
CTCP2 | dok se nakupi nekih 10.000 kn :> | 13:19 |
* BotaniCar_ drzi fige CTCP2 | 13:19 | |
BotaniCar_ | ja kontam bi li prodao graficku skuplje nego sam ju kupio, dok ova pomama ne splasne :) | 13:20 |
CTCP2 | xD | 13:20 |
vileni | nova, nekoristena | 13:20 |
CTCP2 | :) | 13:20 |
CTCP2 | "niti jedna igrica igrana!" :)) | 13:21 |
BotaniCar_ | "nikad overklokana" :) "jos mirisi na novo" :) | 13:21 |
CTCP2 | ebote, za 6-12 mj bude popplavi ATIevki xD | 13:21 |
CTCP2 | polovnih | 13:21 |
BotaniCar_ | ako ako :) | 13:21 |
BotaniCar_ | Generalno se slazem, samo cekam da ekipi pocne dolaziti racun za struju :D | 13:21 |
Hrki | BotaniCar_: evo opet ja skacem sa teme, http://www.njuskalo.hr/?ctl=browse_ads&sort=new&categoryId=9580&locationId=1603&locationId_level_0=1165&locationId_level_1=1603&locationId_level_2=0&priceLimitFrom=&priceLimitTo=&mainAreaFrom=&mainAreaTo=&flatTypeId=0&floorCountId=0&roomCountId=0&flatFloorIdFrom=0&flatFloorIdTo=0&gardenAreaFrom=&gardenAreaTo=&balconyAreaFrom=&balconyAreaTo=&teraceAreaFrom=&teraceAreaTo=&yearBuiltFrom=&yearBuiltTo=&yearLastRebuildFrom | 13:22 |
Hrki | :D | 13:22 |
Hrki | nisu bas cijene jeftine za zauzete stanove | 13:22 |
BotaniCar_ | TINYURL, damn you !:) | 13:22 |
Hrki | bi se bunio da dobijes 50 000€ a nisi ni oro ni kopo? :D | 13:22 |
BotaniCar_ | Ja se ne bunim ni kad dobijem 10 kn .. iako, ne sjecam se kad sam zadnji put nesto doslovno dobio, uvijek bude caka :) | 13:23 |
BotaniCar_ | nego, ne otvara mi ovaj tvoj turbourl :) | 13:23 |
ivoks | http://www.njuskalo.hr/nekretnine/stan-knin-89-m2-oglas-8204987 | 13:24 |
ivoks | netko je pokusao pokrenuti biznis u ovom | 13:24 |
ivoks | podrucje od drzavne skrbi | 13:24 |
Hrki | a takvih stanova je pola grada, sve zauzeli sa lokalnih sela koji rata nisu vidjeli | 13:25 |
ivoks | kakve veze rat ima s tim? | 13:25 |
Hrki | pa kak nema, pobili srbe, a u njihove domove se naselili sa sela | 13:25 |
ivoks | pobili srbe? | 13:26 |
BotaniCar_ | "pobili Srbe" ? | 13:26 |
BotaniCar_ | :) | 13:26 |
ivoks | svasta | 13:26 |
Hrki | ?? | 13:26 |
ivoks | tko je pobio srbe? | 13:26 |
ivoks | i koliko ih je pobijeno? | 13:26 |
Hrki | pa neznam, valjda su se sami od sebe poklali | 13:27 |
obruT | pa ima ih pobijeno po nekim selima | 13:27 |
obruT | pogotovo dolje u tom podrucju | 13:27 |
ivoks | ne kazem da nema, pitam; koliko? | 13:27 |
Hrki | pa sta vi pricate, prije rata u kninu je bilo 80% srba | 13:27 |
Hrki | nakon rata je 80% u korist hrvata | 13:27 |
ivoks | Hrki: ali nisu pobijeni svi | 13:27 |
ivoks | jer eto ih, glasaju | 13:27 |
ivoks | dodju s busevima svako malo | 13:27 |
Hrki | pa nisu, protjerani su :) | 13:27 |
obruT | vecina su se pokupili | 13:27 |
Hrki | a u njihove domove su se naselili cobani sa sela | 13:27 |
ivoks | pa to da, ili su protjerani ili su otisli | 13:27 |
ivoks | ali nisu pobijeni | 13:27 |
obruT | Hrki: jel ti znas kako je izgledao to "protjerivanje" ? | 13:27 |
BotaniCar_ | dapace, ako se dobro sjecam dokumentaraca i njihove kolone, fini broj ih je prebjegao ziv i zdrav | 13:28 |
ivoks | s mercedesima | 13:28 |
Hrki | a zasto su opce bjezali? | 13:28 |
ivoks | mislim, naravno da je bilo ubijenih | 13:28 |
ivoks | kamo srece da se u svakoj vojnoj akciji takvih razmjera, kao sto je oluja, pobije tako mali broj civila | 13:28 |
ivoks | ameri vise civila ubiju u jednom napadu sa svojim dronom | 13:28 |
obruT | to protjerivanje je izgledalo tako da ih je njihova tamosnja vlast potjerala, a na podrucju oko Slunja su plasili ekipu da uz ustase dolaze i muslimani i da ce ih sve poklati | 13:29 |
obruT | znam jer mi je teta bila tamo, htjela je ostati, ali su je splasili i potjerali | 13:29 |
obruT | tetak je ostao | 13:29 |
BotaniCar_ | obruT: jel umro ? Jel od straha ? :D | 13:30 |
obruT | nije, ziv je i zdrav | 13:30 |
ivoks | obruT: i di ti je sad teta? | 13:30 |
obruT | sad je s tetkom u crnoj gori | 13:31 |
ivoks | zasto se ne vrate? | 13:31 |
BotaniCar_ | o0o0o , zelisreci da imas apartman za iznajmiti na ljeto, obruT ? :D | 13:31 |
obruT | zato sto sumnjam da bi tetak ovdje nasao posao | 13:31 |
obruT | barem ne u Slunju, tamo u okolici imaju kucu | 13:31 |
ivoks | da, to je problem | 13:31 |
ivoks | treba nekako oziviti te krajeve | 13:32 |
ivoks | pa ce se ljudi manje zamarati glupostima | 13:32 |
obruT | BotaniCar_: bio sam kod njih pretproslo ljeto na ljeto :) | 13:32 |
obruT | ljeto na ljeto :) | 13:32 |
* obruT ne zna sto pise | 13:32 | |
tonil | heh bila je traktorijada tamo ranih 90tih | 13:32 |
BotaniCar_ | obruT: ja biJo u CG pred ~4 godine, nije me se bas dojmila higijena u javnim objektima, a malo im zamjeram i sto su mi sverceri pokusali prodati cigarete skuplje nego su na kiosku :) Dobro sam jeo, doduse ! .9 | 13:33 |
obruT | ivoks: tamo dolje gdje se postavlja spomenik Franceticu, srbinu koji je za vrijeme rata bio u Slunju (bez obzira jel bio civil) ce tesko biti naci posao | 13:33 |
tonil | inace da mi je bar imati skill ovako nesto nacrtati ovo je savrseno ispalo,imam wacom tablet al nisam odavno nista pokusavao http://nebezial.deviantart.com/art/um-she-s-hot-yeah-im-a-dumbass-375690131 | 13:33 |
Hrki | no i vama je normalno da su cobani sa okolnih sela, koji nisu imali veze sa ratom uselili i uhljebili u stanove postenih srba koji su protjerani? i nikada ne zive u tim stanovima, vec ih prodavaju i iznajmljuju | 13:34 |
obruT | BotaniCar_: uf, ja se super proveo, obisli smo cijelu CG, dio probiciklirali, nesto proplaninarili, nesto proraftali, kupali se u moru i Skadarskom jezeru... malo zasli i u Albaniju :) zakon je bilo... | 13:34 |
ivoks | obruT: znam | 13:34 |
BotaniCar_ | Banned site: deviantart.com Categories: Time Waster | 13:35 |
Hrki | ja znam oko 10 starijih ljudi iz knina, niti jedan nije kupio stan, sve preko pokljanjanja | 13:35 |
ivoks | obruT: velim, kada bi ekipa radila, ne bi se time zamarala | 13:35 |
ivoks | http://danas.net.hr/novac/u-gomili-nezaposlenih-ovaj-posao-za-4000-kuna-nitko-ne-zeli-raditi | 13:39 |
ivoks | svi oce bit manageri | 13:39 |
tonil | BotaniCar_, ? sto devianart ima neke odlicne umjetnike i dobar je za inspiraciju pr | 13:40 |
tonil | pricas gluposti da je time waster | 13:40 |
tonil | trollas :P | 13:40 |
BotaniCar_ | za core bizniz moje firme je timewaster, shodno tome sam konfigurirao i content filter :) | 13:40 |
tonil | ma | 13:40 |
BotaniCar_ | Doduse, pustim ljude na moj posao i na facebook, nisam tako zao :D | 13:40 |
* tonil nece da slusa te nebuloze | 13:40 | |
tonil | eh facebook to je vec time waster | 13:41 |
vileni | BotaniCar_: to je if petlja? | 13:41 |
vileni | if facebook then mojposao | 13:41 |
tonil | haha | 13:41 |
vileni | i automatski mail | 13:41 |
tonil | lol dobra dobra vileni | 13:41 |
BotaniCar_ | Vish kak vileni sve kuzi :) Slozis proxy tak da zaposleniku koji otvori facebook, prvi iduci klik pokaze moj posao :) | 13:41 |
CTCP2 | idem ja bacit "na papir" ove LTCe | 13:44 |
CTCP2 | tj u excel | 13:44 |
CTCP2 | da vidim kak ce to ic xD | 13:44 |
CTCP2 | jer mi se ovaj net diff popeo na racku xD | 13:44 |
Hrki | ne kuzim zasto firme ne bloikiraju fejs i slicne pizdarije | 13:44 |
Hrki | to bi prvo blokiro da imam firmu | 13:45 |
BotaniCar_ | Dodji se isplakati kad shvatis da ce ti zarada bude nikakva :) | 13:45 |
* CTCP2 slaps BotaniCar_ around a bit with a large superpenguin | 13:45 | |
SilverSpace | konacno ga nives drzi u rukama http://www.jutarnji.hr/nives-celzijus-dobila-kiklopa-urucili-joj-nagradu-nakon-pet-godina/1147398/ | 13:45 |
CTCP2 | cudi me kaj nema vec online taka neka tablica | 13:45 |
BotaniCar_ | Hrki: zakaj, fino das ekipi fejs, a onda gledas koliko dnevno to zlorabe > moj.posao :) | 13:45 |
BotaniCar_ | Slabo nesto novine pisu o situaciji u Italiji :) Traze da se politicarima smanje beneficije, prometnice blokirane vec tjedan dana :) | 13:47 |
Hrki | vidis, nije to los pristup | 13:47 |
BotaniCar_ | Hrki: ti si juce pitao kako daisy-chainati napajanja ? | 13:48 |
Hrki | njet, nisam bio gore par dana | 13:49 |
SilverSpace | BotaniCar_: zasto ti jeto cudno | 13:49 |
Hrki | pa nisu talijani ludi, mi samo seremo a nitko ne pokrece pametne referendume | 13:49 |
BotaniCar_ | SilverSpace: mislio sam da nasi mediji jedva cekaju neku nevolju kod susjeda, da ne bi morali pisati o nasim nevoljama | 13:50 |
Hrki | jebo te brak u ustav da te jebo | 13:50 |
SilverSpace | nase novine i novinarstvo nikada nije bilo u gorem stanju ni za vrijeme tudmana nije bilo ovako | 13:50 |
Hrki | i naravno opet najvise glasova dodijelile primitivne sredine :=) | 13:50 |
tonil | wow nisam znao da imamo ovako odlicne crtace stjepan sejic http://youtu.be/hj8-Jzazj2k | 13:51 |
datase | tonil: Title: mm, Views: 8267, Rating: 100.0% | 13:51 |
SilverSpace | Hrki: vidis krivo opet ne rezoniras dobro | 13:51 |
Hrki | ajde mi objasni | 13:52 |
BotaniCar_ | ali na /msg :) | 13:52 |
BotaniCar_ | Jebote, niste danas ni jednu jedinu lijepu stvar napisali :) | 13:52 |
BotaniCar_ | CVIJECE, mothewrfu*kers | 13:52 |
Hrki | kako to da zupanije koje su bile pod utjecajom europe su glasale protiv, a cobanluk za :D | 13:52 |
Hrki | BotaniCar_: evo jedna lijepa vijest, pocinjem sljakati od nove godine | 13:52 |
BotaniCar_ | Hrki: mozes te svoje karakterizacije zamijeniti s "zupanije koje su neposredno iskusile rat" i zupanije koje su samo posredno iskusile rat" , da bi stvari stavio (imo) u kontekst | 13:53 |
SilverSpace | za i protiv nije izraz primitivizma nego demokracije a glasanje je po partijskoj duznosti kaj mislis da su istra rijeka i medimurje nesto pametniji | 13:53 |
BotaniCar_ | Hrki: di/sto/posto ces raditi ? Cestitam ! | 13:53 |
SilverSpace | sve je to odnost politike | 13:53 |
Hrki | ali kakve veze ima rat sa brakom? | 13:54 |
ivoks | http://www.youtube.com/watch?v=ynYwTU7z6BI | 13:54 |
datase | ivoks: Title: Guy Brings His White Girl To Barbershop In Harlem And Gets Hated On By Black Hairdresser, Views: 4386049, Rating: 98.26614% | 13:54 |
Hrki | opet su one zupanije gdje prevladava nacionalizam rekle svoje, a otvorene multikulturalne rekle svoje | 13:54 |
SilverSpace | BotaniCar_: nasi samo pisu kaj im pase i kome pase | 13:54 |
BotaniCar_ | Hrki: nema veze direktno s brakom , nego s svjetonazorom. Tamo di su metci fuckali nad glavama ekipa rezonira kao "tradicionalno je dobro, to je meni i mojima glavu sacuvalo sve ove godine" | 13:54 |
BotaniCar_ | ivoks: si vidio smijeha ? :D | 13:55 |
obruT | samo pokretanje onog referenduma je iskaz primitivizma | 13:55 |
SilverSpace | obruT: slazem se to sam i ja reko | 13:55 |
SilverSpace | do toga nije smjelo doci | 13:55 |
ivoks | BotaniCar_: ? | 13:55 |
BotaniCar_ | Nabijem vas na otvoren multikulturalni tuki. Kvaziintelektualna elita je , ocito, bila pre lijena ustati nakon subotnjeg tuluma, pa ste spusili :) | 13:55 |
SilverSpace | ali hebi ga nesposobni su do bola u vladi | 13:56 |
BotaniCar_ | ivoks: docekao me taj video uutro u inboxu :) | 13:56 |
Hrki | pa nije im to sacuvalo glavo, nego branitelji iz cjele republike | 13:56 |
Hrki | puno njih je bilo iz zupanija koje vezu nisu imale sa ratom | 13:56 |
SilverSpace | Hrki: glasanje je samo odnos snaga politike a ne nikako gdje tko zivi | 13:58 |
Hrki | sve pet, ali kad ce vise ljudi naucit da je tradicija zastarjela, zivimo u novom dobu | 13:59 |
Hrki | nema vise sigurnosti, nema vise sigurnih poslova, nema vise prava radnika, nema toga jer su se borili za demokraciju i kapitalizam | 13:59 |
Hrki | pa nemos i ovce i novce | 13:59 |
SilverSpace | Hrki: lose mislis selo moze izumrjeti ali tradicija ne | 14:00 |
CTCP2 | fuck, bolan | 14:00 |
CTCP2 | kalkulacije nisu bas blistave | 14:00 |
CTCP2 | jel oce ko tablicu xD | 14:00 |
Hrki | pa izumire, sve vise i vise mladih uopoce neide u crkvu | 14:00 |
SilverSpace | CTCP2: kaj rudnik presusio | 14:00 |
CTCP2 | SilverSpace : cini se da ce vrlo brzo :/ | 14:00 |
Hrki | prije se tradicionalno postivalo starije, sad ovi mulci ne jebu nikoga | 14:01 |
SilverSpace | Hrki: hebala te crkva | 14:01 |
BotaniCar_ | CTCP2: kaj / kak si racunao, i zasto (ima vec kalkulatora online) | 14:01 |
Hrki | prije se zenilo sa 20 godina, sad se vise nitko ne zeni :D | 14:01 |
SilverSpace | zapiknuli ste se za crkvu ko pijan plota | 14:01 |
CTCP2 | BotaniCar_ : daj da vidim di ima online kalkulatora koji ti pokazuju za sljedecih par mjeseci | 14:01 |
BotaniCar_ | CTCP2: svaki, samo mu stavi diff koji zelis | 14:01 |
CTCP2 | koji zelim | 14:01 |
Hrki | pa dok se javljaju a nitko ih nista ne pita, uvjek kad su crveni na vlasti ovi nesto seru | 14:01 |
CTCP2 | al ne predvidja diff | 14:01 |
CTCP2 | koji ce bit | 14:02 |
BotaniCar_ | Bo(n)g otac ni tri exela ti ne mogu pouzdano predvidjeti diff, stoga ti kazem da si se jebal s exelicom bezveze :) | 14:02 |
BotaniCar_ | Ali, do tell, kak i kaj si racunao, mozda grijesim | 14:02 |
CTCP2 | pa uzo sam average 14% | 14:02 |
SilverSpace | Hrki: pa kaj to nije demokratsko pravo?? | 14:03 |
BotaniCar_ | CTCP2: kak si dosao do 14% ? | 14:04 |
SilverSpace | ovim je na vlasti kao i svakoj vlasti da ljudi ne razmisljaju nego da su ovce | 14:04 |
Hrki | pa da, ali dosadni su vise i bogu i ocu | 14:04 |
CTCP2 | a tak negdje raste svaka 3-4 dana | 14:04 |
Hrki | japanci su rekli, demokracija nije za cobane i neskolovane ljude | 14:05 |
Hrki | sto ti znaci misljenje 100 000 cobana ? | 14:05 |
CTCP2 | da stavim manje od 14%? | 14:05 |
CTCP2 | 16.12.2013.5,74 | 14:05 |
CTCP2 | 12.12.2013.8,6 | 14:05 |
CTCP2 | 9.12.2013.21,44 | 14:05 |
CTCP2 | 6.12.2013.12,93 | 14:05 |
CTCP2 | 3.12.2013.13,3 | 14:05 |
CTCP2 | 30.11.2013.13,89 | 14:05 |
CTCP2 | fuck | 14:05 |
BotaniCar_ | CTCP2: nisam mislio predlagati da mijenjas , samo me zanimalo kako si dosao do toga. | 14:05 |
CTCP2 | eto ti zadnjih par dana rast | 14:06 |
SilverSpace | Hrki: japanci su tradicija i oni nisu ljudi | 14:06 |
CTCP2 | oko 14% ispada | 14:06 |
Hrki | SilverSpace: gradjani su rekli svoje sto misle o crkvenim idejama svojim odazivom na referendumu | 14:07 |
Hrki | ali naravno, nemos protiv ovaca koji dobiju naputak na misama | 14:08 |
Hrki | pa vidio sam na ulazim vratima su oni plakati od one prasice zeljke m. | 14:08 |
SilverSpace | okreni to i na drugu stranu | 14:08 |
CTCP2 | evo stavio sam 10% | 14:09 |
CTCP2 | opet nije bajno | 14:09 |
SilverSpace | tko god bio coban, ovce su uvijek iste | 14:10 |
Hrki | sta je najgore, ove ce izgubit izbore (hdz) radi tih pizdarija :D | 14:11 |
SilverSpace | zasto bi to bilo najgore? | 14:12 |
Hrki | jer ne kuze da su zaostali i prikljucuju se glupim pokretima protiv cirilice i brak je mrak | 14:12 |
CTCP2 | http://s13.postimg.org/hf5ig3yxj/LTCs.gif | 14:13 |
CTCP2 | eto BotaniCar_ | 14:13 |
SilverSpace | zasto bi to bilo najgore da sdp izgubi izbore ? | 14:14 |
SilverSpace | nesposobni su do bola | 14:14 |
CTCP2 | gornji zeleni dio tablice je ak krenes sad rudarit | 14:14 |
CTCP2 | s grafom od 1000 kH/s | 14:14 |
CTCP2 | i kolko ces zrudarit svaka 3 dana | 14:14 |
SilverSpace | napravili nered u drzavi medu gradanima | 14:14 |
CTCP2 | kak se digne diff | 14:14 |
SilverSpace | Hrki: nazalost to se ne moze popraviti vise i od koje vlasti koja dode | 14:17 |
BotaniCar_ | CTCP2: meni to i dalje izgleda debelo isplativo.Ostaju upitnici koliko ce coin vrijediti i kakav ce diff zaista biti | 14:17 |
CTCP2 | hm, po cem ti se cini isplativo | 14:18 |
CTCP2 | 26.2.2014. | 14:18 |
CTCP2 | ispada 1 USD/dnevno | 14:18 |
CTCP2 | a sad je | 14:18 |
CTCP2 | 9,3625797 | 14:18 |
BotaniCar_ | 5 kn dnevno mi se i dalje cini miljama daleko od 0 kn dnevno | 14:19 |
CTCP2 | to ti je 150 kn mj | 14:19 |
CTCP2 | a struja ti je 150-200 kn | 14:19 |
CTCP2 | zisku | 14:19 |
BotaniCar_ | u stvari mi je struja 0kn, no to je moj partikularni slucaj. | 14:19 |
BotaniCar_ | velim, imamo 2 nepoiznanice na kojima se ovo bazira, tako da tablica u stvari nema tezinu. Uz to ne znam kako ukalkulirati mesetarenja i spekulacije koje ce doci | 14:20 |
BotaniCar_ | CTCP2: kaj ovo znaci, ti dizes ruke od majnanja ? :) | 14:24 |
Hrki | SilverSpace: http://zokstersomething.com/2013/11/26/da-li-ste-znali-sta-znace-tri-prsta vidi ovo, promjenjena je tradicija, prije smo se pozdravljali sa 3 prsta, a danas sa dva :D | 14:25 |
weshmashian | zanimljivo, ja pozdravljam s jednim samo | 14:26 |
BotaniCar_ | weshmashian: kad si prije f pilani delal :) | 14:27 |
SilverSpace | Hrki: to me uopce ne zanima niti se time zamaram to je za ovce | 14:28 |
SilverSpace | weshmashian: isto ko i vettel :) | 14:29 |
Hrki | samo sam ti htio rec da je tradicija upitna :p | 14:31 |
SilverSpace | to nije tradicija to je idiotizam svojeg vremena isto ko i danasnji | 14:32 |
CTCP2 | BotaniCar_ : bome moram razmislit jer ovo prebrzo raste | 14:34 |
CTCP2 | diff | 14:34 |
CTCP2 | a ne vjerujem da ce vrijednost LTCa ubrzo rasti | 14:34 |
BotaniCar_ | Meni je svesvejedno, vec sad je stabilniji jer su padovi vrijednosti u zadnja dva tjedna obeshrabrili more spekulanata koji su isli vidjeti sta se da zaraditi s 100$ na burzi :) | 14:35 |
BotaniCar_ | Taman da padne i na 20$, meni se i dalje isplati (za sad) | 14:36 |
CTCP2 | pa sad se jos isplati, kolko tolko | 14:36 |
CTCP2 | al velim, kroz mjesec dana ce bit pusiona | 14:36 |
BotaniCar_ | Tak i treba, onda kad more ekipe ispadne, onda ce opet postati isplativo :) | 14:37 |
CTCP2 | pitanje je oce li ispast | 14:37 |
CTCP2 | najvjerojantije nece | 14:37 |
BotaniCar_ | Ionak se ovo sad valja na talasu klinaca kojima su mamice kupile gejmersku karticu za bozic, ap su si pomislili zaraditi :) | 14:38 |
CTCP2 | vecina rudari na 0 kn isplativosti | 14:38 |
CTCP2 | rudari coine pa ceka godinu dana | 14:38 |
CTCP2 | da naraste vrijednost | 14:38 |
CTCP2 | tak je bilo s BTCima | 14:38 |
BotaniCar_ | To stekanje bi moglo ubiti coine, valuta koja ne cirkulira ne vrijedi nikom | 14:38 |
CTCP2 | ok, veli neki lik na #litecoin da nema sanse da tak raste diff | 14:42 |
CTCP2 | :> | 14:42 |
BotaniCar_ | A cuj, ovisi koliko je klinaca zaista od mame dobilo graficku, brijem da 12 mjesec treba ne gledati/citati nista, vidjet cemo u sijecnju :D | 14:43 |
SilverSpace | smanjili mi kamatu na kredit | 14:51 |
BotaniCar_ | o0o0o0o | 14:52 |
SilverSpace | nije puno al veseli :) | 14:53 |
BotaniCar_ | https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WfD5NTYyC5s #wazaaaaaaaaaaaaaa | 14:58 |
datase | BotaniCar_: Title: Budweiser Whazzuup: complete mythic 2002 series, Views: 20366, Rating: 98.11024% | 14:58 |
* ivoks nadopunio CV | 15:03 | |
ivoks | i salje... | 15:03 |
jelly | PopustPlus elektronsko izravno pismo ( EIP ) nisu spamovi nego su masovno | 15:09 |
jelly | poslana pisma. Ukoliko želite na mail primati najbolje ponude u Hrvatskoj | 15:09 |
jelly | [2]prijavite se ovdje. | 15:09 |
ivoks | :) | 15:09 |
obruT | jelly: dobio sam taj mail i rado bih popricao s posiljatem oko toga | 15:10 |
ivoks | mislis, osakatio ga? | 15:10 |
obruT | pa sad, ne znam da li je lomljenje ruku i nogu sakacenje... | 15:10 |
obruT | uglavnom, zavrsio je u specijalnom mailboxu | 15:11 |
=== jelly is now known as Guest28423 | ||
=== FallOnMe is now known as jely | ||
=== jely is now known as jelly | ||
SilverSpace | druže tito, tvoje dupe sito, moje jadno golo i gladnooooo.... | 15:39 |
obruT | s/tito/tudjman/ s/tito/sanader/ s/tito/milanovic/ s/tito/linic/ ... | 15:40 |
tonil | haha | 15:51 |
tonil | http://www.bug.hr/vijesti/amiga-chromeu/129000.aspx | 15:51 |
obruT | ja bas za vikend upogonio svoju 1200-ticu... | 15:52 |
obruT | odbija suradnju sa starim disketama pa nisam siguran jel problem u disketama ili driveu | 15:54 |
tonil | ne rabim chrome | 15:55 |
obruT | a onda sam prikljucio i neku 500-ticu, al ta vjerojatno uopce ne radi | 15:55 |
=== civija_ is now known as civija | ||
tonil | al ako izadje za firefox rado cu probati | 15:55 |
SilverSp1ce | http://www.tportal.hr/sport/kosarka/304962/Trener-Buducnosti-psovao-majku-igracima.html | 16:07 |
SilverSp1ce | jedan moj frend trener isto tako na tekmi klincima "jebat cu vam majku" i poslje utakmice mu dosla mama i kazem mu da bi trebao izvrsiti svoje obecanje :) | 16:08 |
obruT | je, a moj susjed je Pero Lozac :P | 16:11 |
SilverSp1ce | strani mediji u Engleskoj Francuskoj i Njemackoj te Svicarskoj javili da otrov iz Sirije iskrcan u Hrvatsku i Albaniju | 16:11 |
SilverSp1ce | Mmike: http://www.youtube.com/watch?v=B41LTCxiTYk#t=196 | 16:17 |
datase | SilverSp1ce: Title: Sky Sports F1: Natalie Pinkham Learns F1 Driving accompany by Daniel Ricciardo, Views: 57203, Rating: 98.68132% | 16:17 |
SilverSp1ce | ne bi izlazio iz simulatora | 16:18 |
tonil | SilverSp1ce, koji otrov? | 16:22 |
=== CTCP is now known as Guest72828 | ||
tonil | http://www.theuntappedsource.com/blog/worst-music-album-cover-art-youll-ever-see/ | 16:26 |
=== Guest72828 is now known as CTCP2 | ||
tonil | http://www.youtube.com/watch?v=Dsp_8Lm1eSk | 16:29 |
datase | tonil: Title: Shakira;Artista Invitado Alejandro Sanz - La Tortura, Views: 91438258, Rating: 97.589512% | 16:29 |
SilverSp1ce | tonil: iz sirije | 16:31 |
tonil | i di bas u nas zavrsio | 16:33 |
tonil | i albaniji | 16:33 |
tonil | daj link na vijest | 16:33 |
tonil | lol | 16:33 |
SilverSp1ce | nis nasi ne pisu reko mile da se nece kod nas prekrcavati | 16:35 |
Hrki | pa koji je problem sa tim odpadom, ako dobijemo pare i nista se ne zagadi ne vidim u cemu je problem | 17:10 |
CTCP3 | problem je u tom "ako" xD | 17:12 |
Hrki | a cuj, usli smo u nato moramo slusati velike decke :D | 17:15 |
=== StephenS_ is now known as StephenS | ||
ivoks | http://www.jutarnji.hr/darinko-kosor-nema-milosti-paukom-i-prometnim-redarima-krenuo-na-vladine-aute-/1147427/ | 17:34 |
ivoks | Automobile pauk nije odnio na deponij na Velesajam obzirom da su vozači bili u blizini, no prometni redari ispisali su kazne koje će se tako iz državnog proračuna preliti u gradski proračun. | 17:34 |
ivoks | Kosor radi za Grad :) | 17:35 |
Hrki | legenda | 17:37 |
Hrki | na hrt1, tema o bitcoinovima :D | 17:43 |
CTCP3 | lol | 17:43 |
Hrki | opet su pizdarije napisali :) | 17:44 |
Hrki | bokte, kakvi novinari svaku temu koju razumijem ovi napisu nesto sasvim drugo | 17:44 |
Hrki | treba zabraniti televiziju i portale | 17:44 |
CTCP3 | kaj su pricali? vidio sam zadnjih 10 sec | 17:49 |
ivoks | ajde vi mintajte | 17:51 |
ivoks | ja idem radit djecu :) | 17:51 |
Hrki | ma nis, rekli su da je vrijednost pala 3x | 17:53 |
Hrki | standardni novinarski lapsusi | 17:54 |
Hrki | http://www.24sata.hr/nogomet/teska-kazna-fife-simunic-je-dobio-10-utakmica-suspenzije-345533 | 17:54 |
Hrki | ode ustasa u penziju :) | 17:54 |
CTCP3 | bas mi ga je zao xD | 17:55 |
Hrki | smece jedno glupavo, i ti koji nemaju veze sa hrvatskom najvise i seru | 17:55 |
CTCP3 | rvatina | 17:56 |
Hrki | najaci su mi oni iz australije, svi imaju tetovirane sahovnice i kraljeve, a nisu nikada bili ovdje | 17:57 |
SilverSp1ce | sssssssssssss | 18:18 |
SweetMuffin | neznam jesi citao blog jerdnog takvog mladog 'rvata odraslog vani. Decko dosao u tu mitsku i opjevanu 'rvaCku i kaze da nije mogao vjerovati - nije opce kako mu djedovi pricashe :) | 18:50 |
SweetMuffin | Ni zmajeva, ni dvoraca, a ni djeve nisu nesto bajne :) | 18:50 |
SweetMuffin | A njih doje pricom o raju-na-zemlji od rodjenja :) | 18:51 |
SweetMuffin | Jbg, ja brijem da je Dzo bio uvjeren da radi nesto super | 18:51 |
SilverSp1ce | glup je onaj kaj mu je dao mikrofon | 18:53 |
SweetMuffin | :)))))))))))) | 18:54 |
=== SilverSp1ce is now known as SilverSpace | ||
SilverSpace | ne ulazim koliko je glup yoe | 18:55 |
SweetMuffin | drito | 18:55 |
StephenS | diste krdze | 19:11 |
StephenS | STIGO JA | 19:11 |
* StephenS vu vu | 19:11 | |
StephenS | koji je ono trol na kanalu | 19:11 |
StephenS | jel tur? | 19:11 |
StephenS | tur* | 19:11 |
StephenS | rut* | 19:11 |
CTCP3 | haker rut | 19:13 |
=== rut is now known as StevoS | ||
StevoS | ee sigal | 19:37 |
StevoS | mene trazis ? | 19:37 |
StevoS | jesi ti neki kreten ? | 19:37 |
StevoS | jer tako mi izgledas | 19:37 |
StevoS | ctcpdf jesi rego taj nick vise ? | 19:41 |
=== OneKorea_ is now known as OneKorea | ||
=== chaky_ is now known as chaky | ||
SilverSpace | https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1462959_613846298679094_373977602_n.jpg | 23:24 |
SilverSpace | http://www.tportal.hr/scitech/tehno/304963/Norvezani-otpilili-bitkoin.html#CommentPaging,P:1 | 23:41 |
Generated by irclog2html.py 2.7 by Marius Gedminas - find it at mg.pov.lt!