/srv/irclogs.ubuntu.com/2014/01/15/#ubuntu-hr.txt

ravilovlo06:31
=== chaky_ is now known as chaky
BotaniCarivoks: vele da je ova bolja nago DasKeyboard http://elitekeyboards.com/products.php?sub=topre_keyboards,rftenkeyless&pid=rf_se170007:37
vilenijel ima netko da prodaje das keyboard u hr?07:58
jellysamo das auto08:12
BotaniCar:) 08:16
drj_crojutro08:17
jellygud mounin08:18
Mmikevileni, kre si je uzeo to neki dan08:30
Mmiketo = das08:30
Mmikedrj_cro, kak ti radi dms onaj? ja nisam uspio jos - vbox image koji sam skinuo je potrgan nekak :)08:31
drj_croMmike: olcno08:31
drj_croskinuo paket za ubuntu i instalirao08:31
drj_croi dizem ga samo kad mi treba(ne dize se kod boota)08:32
Mmikepaket za ubuntu?08:32
Mmikedrkserkenj08:32
Mmikede s inaso to? :)08:32
ravilovppa?08:33
drj_crosec08:33
drj_crododas u sources.list deb http://apt.nuxeo.org/;apt-get update;apt-get install nuxeo08:35
drj_cropodesis bazu koju zelis postgre/mysql i vozi08:35
iv4Njutro!08:43
Mmikehttp://www.index.hr/black/clanak/kako-biste-vi-reagirali-na-napad-bebe-iz-pakla/721677.aspx08:44
Mmikejebeno :)08:44
drj_croto doma imam svaki dan i ne jedna beba vec dvojcu vraga :)08:47
BotaniCar:)08:48
Mmikemoj je jos andjelak :)08:54
BotaniCarma uvijek su, kad ih usporedis s tim kakav si ti bil u toj dobi ;) Sad tek razumijem kad mi je stari govoril da nemrem bit' mangup kao on :) Sve se to razvodnilo :) 08:55
BotaniCarja sam s 3 izazvao svoju prvu eksploziju, moj mali jos nish nije raznio ;=08:55
Mmikehttp://goo.gl/c2TWJa09:01
Mmikeweird :)09:01
iv4NBotaniCar: s tri zapalio didi slamu na selu :) zar je današnjim klincima tako teško nabaviti šibice, nešto s tendencijom eksplozije ili sl. :)09:02
BotaniCariv4N: brijem da smo mi starci krivi, stojimo im nad glavom kao da ce to nesto pomoci :)09:04
iv4NBotaniCar: a i vremena su druga. nama je nešto kasnije zanimacija bila skupljati gerele, metke i sl., njima Temple Run :)09:06
BotaniCarhttp://cdn.visualnews.com/wp-content/uploads/2011/10/Computing_Before_Facebook_1.jpg10:11
ivokssigh10:14
ivoksnisam ni trebao ici u sibenik10:14
ivoksdosao po potvrdu da sam predao zahtjev za legalizaciju, jer u objektu kojeg legaliziram mislim obavljati djelatnost10:14
ivoksi veli zenska 'di? kako se zovete?'10:15
ivokszapise na papiric i kaze, evo, za 10ak dana dobijete rjesenje10:15
ivoks\o/ novi troskovi!10:15
Hrkikak se prije gradilo bez tih zahtjeva?10:16
Hrkividim da pol hrvatske ilegalno gradilo10:17
ivoksda pol...10:17
ivoks700.000+ objekata je izgradjeno bez papira10:17
ivoksto je 2/3 hrvatske :)10:18
Hrkine kuzim, kako ih nije bilo strah da im ne sruse10:18
ivokspa bili su clanovi partije/hdza/sdpa10:18
Hrkipa sta ljudi koji rade po zakonu uvjek najebu u hrv?10:18
ivoksbezakonje po pitanju urbane kulture je nesto sto je bilo normalno nakon raspada austrougarske10:19
Hrkiali bitno da su se radi perkovica svi digli na noge, a to sto svi varaju drzavu je ok :D10:19
Hrkijebeno dvolican narod10:20
Hrkifuj10:20
ivokszasto dovlican?10:20
ivokskoliko ti imas godina?10:20
ivoksili imas 70+, jer si ubijao ustase, kako si jednom rekao10:20
ivoksili imas 14, pa ni ne znas kako zivot tece10:20
Hrkine, mlatim mlade ustase10:20
Hrkiradim sacekuse poslije koncerata10:21
BotaniCarBrijem da sjedis doma i kopas nos , mastajuci o jedrim Ustaskinjama :)10:21
Hrkiimam jednu iz familije i dosta mi ih je :D10:21
Hrkiogorceni na srbe :)10:21
Hrkizato mi je muka tih komunjara i nacionalista, dosadni ko proljev su vise... uvjek jedno te isto10:22
ivokspa zasto ih onda stalno spominjes?10:23
Hrkipa ti si danas spomenuo, jucer sam trollo jer mi je bilo dosadno10:23
Hrkinemozemo svaki dan o bitcoinovima govorit10:23
ivokssvaki dan ih spominjes10:23
ivoksja velim anegdotu o legalizaciji bespravno sagradjenih objekata10:24
ivoksa ti u to uspijes uvesti pricu o perkovicu10:24
ivoksa ta prica je tipicna lijevo/desna gluparija10:24
Hrkipa da, jer zasto se ljudi uzmeniravaju za perkovica, a ne o sebi koji nisu legalizirali objekt10:24
Hrkiprije neka pocnu od sebe, a onda nek seru10:24
ivokspa zato sto je problem legalizacije rijesen10:25
ivoksmozda ne idealno, ali barem je rijesen10:25
Hrkipa resava se i on...10:25
Hrkiali svaki dan moram citati od komunjarama10:25
Hrkidosadno kao proljev10:25
ivoksOd 32 milijarde eura vrijednosti državne imovine Hrvatska ostvaruje oko 1 posto BDP-a, što je iznimno malo. Procjenjuje se da smo treća zemlja Europe po "bogatstvu" državne imovine.10:26
ivokstuzno.10:26
CTCP2cijela rvacka je tuzna :D10:26
Hrkipa kak nece biti, dok se govori o pizdarijama iz proslosti kao da su se jucer desile10:27
Hrkia ljudi onda ni ne kuze sta je kapitalizam, zovu ljudi jucer 101 i njima nije jasno kako ima u hrvatskoj bogatih obitelji10:27
Hrkikaj su mislili, da bude med i mlijeko dok otidjemo iz juge10:28
Hrkineka bude jos vise bogatih obitelji10:28
Hrkito je i cilj10:28
CTCP2http://www.youtube.com/watch?v=XcqR2SawLP4&list=WLVj--_8NSTaYHUcTnH4xb0DfI0ZfH8bmw10:28
datase`CTCP2: Title: Pesme o Titu i Jugoslaviji,remix,deo drugi,Nenad M., Views: 5333, Rating: %10:28
CTCP2xD10:28
ivoksljudi su navikli ne raditi10:29
ivoksmisle da zato sto su dosli na posao, da su radili10:30
Hrkipa ako su navikli ne raditi, onda su u jugi morali ostati10:30
ivoksu sibeniku ured za gradnju prima stranke ponedjeljkom, srijedom i petkom10:30
ivoksod 08 do 1110:30
ivoksutorkom i cetvrtkom ne rade10:30
Hrkigle sori, nemoj spominjat sibenik sa hrvatskom10:30
Hrkitamo su lijeni za popizdit10:30
Hrkineda im se ni govorit, kamoli radit10:30
ivoksi onda ja dodjem 9, i onda zena pizdi na mene ko da sam joj dosao bubreg uzet10:31
ivoksuredjujem dvoriste na murteru10:31
ivoksi tko vodi uredjivanje?10:31
ivokskanadjanin10:31
BotaniCarivoks: zvuce kao zupni uredi, rade 2/5 dana, a ako ih i ulovis, nisi bas dobrodosao (iako im donosis paru) :D10:32
ivoksi lik ti odma hoce prodati jos posla, sve ce ti napraviti10:32
ivoksa domaci mi je 3 mjeseca ravnao navezeni sljunak10:32
ivoksnasao tu dva-tri klinca i radi10:32
ivoksnije idealno, ali barem rade :)10:32
ivoksBotaniCar: zasto bi tamo uopce isao, ne znam :)10:33
CTCP2zanimljivo, skoro niko od dalmatinaca nece radit u gradjevini10:34
SilverSpacedan10:34
iv4Nivoks: tako je i u Slavoniji, radno vrijeme ne bih ja bolje izmislio :)10:34
Hrki zanimljivo, skoro niko od dalmatinaca nece radit10:34
Hrki:D10:34
CTCP2sve kaj im se radi, rade im kontinentalci10:34
iv4Nivoks: a kad dođeš, onda je kava ili marenda :)10:34
iv4Nivoks: i obavezno bezobrazan stvav ako ispituješ previše, kao gdje je ured X10:35
ivoksne bi rekao da dalmatinci nece raditi10:35
ivoksspecificno je to10:35
Hrkineznam, ja dok sam vidio kako se radnici secu u kninu po pogonu, a kako kod mene i to je druga prica :D10:36
ivoksda ti zivis gdje oni zive, i da ti zaradis od apartmana dovoljno da prezivis zimu, da ti ne treba auto i sve sto sad mislis da ti ne treba (a za sto njih boli k), ne bi ni ti puno vise radio10:36
Hrkinije ni cudno da sve u dalamaciji propada10:36
ivokspa ne bi rekao da propada10:36
ivoksdalmacija je samoodrziva, gospodarski10:37
ivoksskupa s istrom10:37
ivoksslavonija nije10:37
ivoksjer tamo jos uvijek briju da je psenica izvor blagostanja10:37
CTCP2ivoks : al ovi koji nemaju posla takodje nece radit10:37
Hrkipa je, kak mora biti tesko odrziv kad iznajmljujes stolice i krevete10:37
jellyivoks: pricas za trenutno ili za teoretski?10:37
Hrkito ti bar nemogu uzet :D10:37
CTCP2zna par ovih malih gradjevinaca kaj stalno rade po dalmaciji10:37
ivoksjelly: teoretski, ali ni trenutno nije daleko10:37
CTCP2nigdje nemreju nac radnike10:37
jellyjer za dalmaciju nisam bas siguran da su u plusu ili na nuli10:38
CTCP2stalno dovede kontinentalce10:38
SilverSpacejoj10:38
jellyistra vjerojatno jest10:38
iv4NCTCP2: jer mu rade par mjeseci, dok ne shvate da ništa od novca10:38
iv4NCTCP2: pa onda zove novu turu10:38
CTCP2iv4N : netocno, covjek normalno placa10:39
SilverSpaceipak nisu baterije riknuo daljinac 10:39
ivoksjelly: gledam sibenik10:39
Hrkinista, moram onda i ja upogonit stan za rentanje, vidim da se dobro zivi od toga10:39
ivoksjelly: prije 10 godina taj je grad bio grad slucaj; jad i bijeda10:39
ivoksjelly: od onda su dobro napredovali10:39
ivokskad im je propala subvencionirana industrija, rad je bio ocajan10:40
ivokss/rad/grad/10:40
Hrkipa nisu prosle godine napravili pokop za grad, kao da nema uopce industrije, da nema nicega 10:40
jellyivoks: imas li sto protiv da dovucemo jos dva bota na kanal, jedan za !ops koji se koristi na #debian*, #ubuntu*, ##Linux*, drugi za komentiranje banova i vremensko odbaniranje.  Prvi, ASM, je poluprivatni, drugi, eir je od freenodeta10:40
ivokskoji se to koristi na ubuntu*?10:41
jellyAntiSpamMeta bi trebao biti i tamo10:41
ivoksja sam inace protiv opova na kanalu10:42
ivokspodsjeca me na #croatia na idolnetu10:43
iv4N+110:43
ivoksgdje su ljudi dolazili na irc radi opanja i glupiranja, a ne razgovora10:43
jellyivoks: botovi nisu +o ako ne trebaju biti taj tren10:43
iv4Nna lzs se desio kaos radi toga10:43
ivoksjelly: protiv sam anti-spam botova jer do sada nismo imali problem sa spamom10:44
ivoksako postane problem, stavit cemo10:44
jellyto sto se bot tako zove, ne znaci da smao tome sluzi10:44
ivoksa cemu sluzi?10:44
jellyza !ops highlight10:44
ivoksa svrha toga je...?10:45
jellyi za tracking problematicnih korisnika kroz vise kanala10:45
ivoksza pinganje opova10:46
jellyivoks: da opovi budu obavijesteni o mogucem problemu bez da se vidi tko je op, i bez da se vidi na kanalu10:46
CTCP2gay10:46
ivokssama cinjenica da razgovaramo o opovima mi dize zeludac10:46
ivoksjelly: nack dok se ne pokaze potreba10:46
ravilovivoks je hippie :p10:47
CTCP2power to the people10:47
jellyivoks: radi se o infrastrukturi koja pomaze i drzi history o potencijalnim problemima10:47
rut:) 10:47
CTCP2A.I.10:48
jellyivoks: bar bi eir htio imati, da automatski brise banove10:49
CTCP2bome bi ovu ban listu trebalo zbrisat10:49
ivoksmozda sam hippy, ali ovaj kanal postoji od 2005.10:50
ivoksi nije bilo problema10:50
rut:)10:51
jellyivoks: da li se slazes da treuntno imamo problem koji se zove rut?10:51
rut:(10:52
ivoksne bas10:52
jellyivoks: i da ti nisi tu, i da ti se ne da obavljati whack-a-troll kad isti odluci biti bezobrazan?10:52
ravilovhm10:52
jellyzadnji put si odustao i rekao da ga prijavimo policiji ako postoji kazneno djelo10:52
ivoksne sjecam se da sam to rekao tebi10:53
rutjelly jel ti imas neki problem ?10:53
* ravilov pocinje sumnjati da je "nije nikad bilo problema" zapravo jako subjektivna izjava10:53
jellyrekao si kanalu10:53
ivoksrekao sam covjeku koji se zalio da ga ovaj osobno zeza10:53
ivoksja sam ruta upozorio10:53
ivoksjel bezobrazan, je10:53
jellyopetovano, i ne pokazuje znakove poboljsanja10:54
ivoksali da cu mijenjati kanal koji uredno radi cijelo desetljece radi njega, necu10:54
* CTCP2 misli da je rut ok10:54
* ravilov smatra da takvima koji samo sire negativnu i toksicnu atmosferu nije mjesto na ovom kanalu i da to treba sankcionirati, pa makar to znacilo opovanje10:54
ivoksmene vise smetaju rasprave o coinovima :)10:54
jellymene smeta podjebavanje i imam volju to dokinuti10:54
ivoksjelly: i zato si dobio mogucnost kicka, bana i akicka10:55
Mmikeivoks, kak se to koristi?10:55
Mmiketj, kak si dam opa?10:55
ravilovivoks, kanal moze funkcionirati i 100 godina, ali je onda potreban samo jedan ovakav lik da kanal unisti10:55
ravilovit happened before10:55
ravilovsvjedocio sam tome10:55
ivoksMmike: ne mozes si dati opa, vec mozes chanservu reci da nekog bana/kicka/akicka10:55
jellyivoks: ok.  Trebao bih jos infrastrukturu za zapisivanje komentara o pojedinoj akciji.  To je eir.10:55
Mmikeaha10:56
Mmikeok10:56
ivokshttp://irclogs.ubuntu.com/2014/01/15/%23ubuntu-hr.html10:56
ivoksmeni je to dovoljno10:56
ivokskada ne netko potuzi na nekoga, *ljudska osoba* provjeri log i osobno intervenira10:56
iv4Nzaraza sa linuxzasve kanala je prešla i ovdje, nevjerovatno.10:56
ivokskakva zaraza?10:57
jellyivoks: ljudska osoba provjerava i logove od ASMa10:57
jellyiv4N: nema zaraze, imas ruta koji se pravi da je iznad pristojnosti i CoC10:58
ivoksjelly: mozemo staviti, ali ako kanal postane 'op ovo, ono, bananje svega i svacega, botovi lete van'10:58
ivoksgade mi se kanali na kojima opovi misle kako je kanal njihov, umjesto da to shvate kao odgovornost10:58
ivoksi kanali i takvi ljudi10:58
iv4Njelly: imaš preosjetljive pojedince, ništa više10:58
ivoksvrijedjanje nije dozvoljeno10:59
iv4Na ako uvede opove završit ćete kao #linuxzasve.com10:59
raviloviv4N, na ovakve provokacije je pogresno ne biti osjetljiv10:59
jellyivoks: ni ja ne volim vidljive opove i prepucavanje; poanta je imati kanal za normalnu komunikaciju10:59
iv4Nravilov: pa zajebavaj i ti njega10:59
ravilovda se spustim na njegov nivo? zasto?10:59
ivoksa kako je to vrijedjao?11:00
ravilovto je ko da kazes, bio mi lopov u kuci, umjesto da prijavim kradju idem i ja krast11:00
ivoksi kad?11:00
ravilovivoks, http://pastebin.com/1G2Rk8qH  <-- log od prije par dana11:01
CTCP2trolanje je sastavni dio irca11:02
CTCP2jedno bez drugog nejdu xD11:02
iv4Nslažem se11:02
ravilovCTCP2, sankcije isto11:02
iv4Nisto se sla11:02
iv4Nžem11:02
iv4Nali nikakvi ekstremi, ako je funkcioniralo do sada, ostaviti11:03
ravilovbtw pojam "vrijedjanja" isto moze biti subjektivno interpretiran ali to nije poanta, ako se ljudi osjecaju povrijedjeno i nelagodno, kanal gubi funkciju11:03
ivoksnda...11:03
ivoksrut: presao si mjeru11:04
iv4Nrut: koji je tvoj problem? prvo praviš frku radi opova na lzs, kasnije radi manjka opova ovdje?11:04
ivoksnije ni ravilov bio andjeo11:04
iv4Nrut: chill i sve pet11:05
jellyivoks: ravilov je popizdio jednom-dvaput u zadnjih 6 mjeseci, a rut se bahati otkad se pojavio. 11:05
jellyni blizu ista stvar11:06
ivoksprvo i osnovno11:06
ivoksja nisam vlanik ovog kanala11:06
ivoksvlasnik11:06
ivoksdrugo, kao sto sam rekao, uredno je ekzistirao 10 godina11:06
ivoksljudi su dolazili i odlazili11:07
ravilovhm da, kanal izgleda nema foundera11:07
weshmashianmornin'11:07
ivokstrece, ne trebam 'advokate'11:07
ivoksako netko radi sranja, uredno mi to mozete javiti11:08
ivokstu sam svaki dan11:08
ravilovproblem je sto te nema u kriticnom trenutku :(11:08
ivokskakve to veze ima? kakva se to smislena rasprava odvija u 1 ujutro?11:08
ravilovno dobro, sad ima drugih (polu)opova11:08
ivoksfounder kanala je canonical11:09
ravilovit's the internet, uvijek je vrijeme i za smisleno i za besmisleno11:09
jellyRuj 28 17:19:04 <rut>   jel vi radite sto pametnog ili se samo pravite da radite ?11:09
ivoksza otvaranje kanala je trebalo proci proceduru (do tad smo bili #ubuntu.hr)11:09
jelly^^ nije 1 ujutro11:09
jellya taj stav je ono, tipican11:10
ivoksda, ima drzak stav11:10
ivoksali isto tako ja Mmikea posaljem u kurac i on mene posalje u kurac11:10
weshmashianali mmike je micica :)11:10
jellyda, ali ne konstantno, a i Mmiketa preba ponekad11:10
ivoksi s vremenom smo jedan drugoga skuzili i uspostavili nacin komunikacije11:10
jellya rut bas prca dokle ide11:11
jellyjebiga, ako ti ne vidis razliku, ne znam sto bi rekao11:11
SilverSpaceotvorio ocistio i za sad radi daljinac11:11
ravilovivoks, cinjenica je da rut ne radi bas nista drugo osim trollanja i vrijedanja, respect drugih je njemu strani pojam11:11
ravilovSilverSpace, sad probaj bez baterije :p11:12
SilverSpaceprerano sam reko 11:12
SilverSpaceopet ne radi 11:12
ravilovlol11:12
ravilovdobro, onda vrati bateriju11:12
SilverSpaceizgleda da ce lemilica morat radit 11:13
SilverSpaceprelemit sve elemente 11:13
ravilovsretno11:13
SilverSpace50 eura je novi 11:14
* ravilov je tako jednom reinforce-ao lemove u bezicnom misu11:14
ravilovlosa vijest - ne radi nista bolje11:14
ravilovdobra vijest - ne radi nista losije11:14
ivokssorry, sidetracked11:14
ivoksdakle...11:14
ivoksvidim razliku i razumijem sto zelis11:14
ivokssamo je moj pogled na svijet malo drugaciji od tvojeg jelly 11:14
ivoksja nemam nista protiv zustrije rasprave koja bi nekome i digla zivac11:15
ravilovhuman moderation vs. automatic moderation11:15
* ravilov to tako vidi11:15
ivoksja mislim da nije uvreda 'ignoriraj me, ne zelim da me citas'11:15
ivoksili 'zasto mislis da mi ti nesto mozes zabraniti'11:15
ivoksitd11:15
ivoksuvreda je 'jebo ti pas mater'11:15
ivoksuvreda je i 'ti si budala'11:16
ivoksako se desi jednom, ok, svako moze planut11:16
ivoksrutov nacin komunikacije je primitivan11:16
rut:(11:16
jellyprimitiva nije problem11:16
ivoksje li to zbog toga sto je dijete ili sto, ne znam11:16
jellyzajedljivost u svakoj replici, jest11:17
ivoksali sjeti se sebe kad si imao 14 godina i visio na ircu11:17
ivoksjelly: to je njegov problem; zbog toga on nece imati prijatelje11:17
ivoksali mu ne mozes zabraniti postojanje11:17
ivoksja sam bio (a mozda sam i jos uvijek ponekad) zajedljiv u razgovoru11:18
jellyivoks: mogu zabraniti da se tako odnosi sa svim ljudima ovdje s kojima sam bio na pivi11:18
ivoksne zato sto sam zelio nekome zlo, vec zato sto eto, jebiga, nekako sam to pokupio negdje11:18
jellyirc nije bogom dano pravo11:18
jellybudi pristojan i postuj CoC, ili si nadji neku drugu zanimaciju11:19
ivoksnije pravo, naravno11:19
ivoksmora biti pristojan i mora postovati druge, naravno, slazem se11:19
ivoksjesi cuo rut?11:19
jellyali doslovno prve replike koje imam u logu su passive-aggressive bullshit, cak i kad je trazio support11:19
ivoksrut: nismo mi dosli tebi, vec si ti dosao k nama11:19
ivoksrut: postoje pravila ovdje11:19
jelly(2013-09-28 17:28-ish)11:20
ivoksrut: cak i ako ti je netko mrzak, to cuvaj za sebe i svog psihijatra; ovdje smo svi jednaki11:20
rutivoks daj ima te botove i ravilovu ovlasti :)11:20
ivoksili psihologa, ne znam koji je danas termin za ljude s kojima se ide popricati jer imas viska novaca :)11:20
ivoksrut: nebitno je koje ce ovlasti oni imati11:21
ivoksrut: ovdje se razgovara o tebi i tvom ponasanju11:21
rutivoks onda ce biti mir jer ce njih dvojica to sredit11:21
rutivoks posto samo njima smetam11:22
ivoksravilov nece dobiti opa dok sam ja op na ovom kanalu barem jos godinu dana11:22
ivoksne zato sto ga ne volim ili nesto11:22
ivoksvec zato sto se tek nedavno ukljucio aktivno na kanal11:22
ivoksjelly je tu godinama11:22
ivokskao i Mmike i SilverSpace 11:22
ivoksstekli su postovanje i reputaciju11:22
ivoksrut: ne smetas samo njima11:23
ivokssvojim pristupom smetas i drugima11:23
rutivoks nitko se nije bas zalio .. 11:23
rutivoks barem nisam ja vidio . 11:24
ivoksje, zalili su se drugi, meni direktno11:24
ivoksbarem 5 ljudi sve skupa11:24
rutivoks e to neznam .. ok 5 od 35 ..11:24
ivoksrut: i 1 je dovoljan11:24
rutivoks ok . kazem . 11:25
rutivoks moj ti je savjet da im dades to sto traze i bude mir 11:26
SilverSpacejao rut dosadan si daj se urazumi 11:26
rutSilverSpace kak ti kazes ;)11:28
jellyrut: po meni, bilo bi dovoljno da suzbijes vrstu komentara koja implicira da je neko glup, ili da ne zna posal, ili da nema reference, kajjaznam, ali cim ti se tako nesto spomene odmah udaras kontru11:29
rut?11:33
jellyok, mozda jesmo bahati i nemamo pojma o cem pricamo, ali _nije ok_ to nabijati na nos svaki put11:33
rutbrijes jelly11:33
SilverSpaceCheechoo, Vesce i Brast odbili sve ponude i ostaju do kraja sezone u medvescaku11:33
ivoksodlicno11:33
rutjelly ja nisam tu radi teh. podrske niti iceg vezanog za linux 11:33
Mmikee, a11:34
Mmikezakaj ne ignore? :)11:34
jellyna primjer:  "<rut> SilverSpace kak ti kazes ;)" ja, na zalost, citam kao "pricaj to sto god zelis, a ja znam da sam u pravu"11:34
ivoksrut: ali ovaj kanal je za to11:34
rutmmike to sam im i ja reko .. jednom i drugom i kome god smetam11:34
ivoksza linux i pomoc korisnicima11:34
jellyMmike: zato sto toksicna atmosfera od podjebavanja smeta vecini, ukljucivo i onima koji nis ne kazu11:35
ivokskao i neformalno druzenje clanova udruge11:35
ivoksili bivse udruge :)11:35
jellyMmike: ne jednome, ne ni petorici koji su se zalili, vecini11:35
ivoksMmike: ti si registrirao taj svoj nick?11:35
Mmikejesam11:35
ivoksMmike: ip ti nije cloaked11:35
Mmikenije11:35
Mmikemora bit?11:35
jellyne mora, cloak mozes trazit ako te volja11:36
Mmikea htio sam11:36
Mmikei onda nikak nisam11:36
Mmikei onda eto11:36
ivoksMmike: http://freenode.net/faq.shtml#cloaks11:36
Mmikeostalo vako11:36
ivokstreba za ovlasti na botu11:36
jellyMmike: zato sto ako to dopustis jednoj osobi, dajes signal da je takvo ponasanje prihvatljivo11:36
Mmikekj11:37
Mmikek11:37
jellyCoC upravo formalizira takve stvari11:37
ivoksjel mogu sad ici raditi?11:37
Mmikeja u biti nemam pojma o cem se radi11:37
Mmiketj, sto se desilo da netko zasluzi ban11:37
ivoksnece biti bana11:37
Mmikeznam da bi ivoks najradije banirao SilverSpacea zbog njegove djecacke ljubavi prema vettelu11:38
Mmikeal' ono11:38
ivoksosim ako se predje mjera11:38
Mmikenemre to :)11:38
ivoksMmike: mogu, ali necu11:38
Mmikeivoks, a di je mjera? :) kad SilverSpace pocne pjesme pisat o vettelu? :)11:38
ivoks:)11:38
ivokskad netko pokaze nepostovanje prema drugome11:38
rutivoks kao sto si napisao prije .. stavi me na ignore je za neke nepostovanje ?!11:39
Mmikeda, al' kak ces to definirati?11:39
Mmikeono sto tebe vrijedja mozda ne vrijedja mene, i obrnuto11:39
SilverSpaceMmike: gdje su zvucnici :)11:39
Mmikeheh, fakat11:39
Mmikek'o #croatia davnih dana :)11:39
MmikeSilverSpace, u pizdi materinoj! :)11:40
MmikeSilverSpace, nemam pojma, ne javljaju sdes11:40
MmikeSilverSpace, narucim veceras od trecih11:40
jellyrut: "Stavi me na ignore" je "ja cu nastaviti pisati ovako, boli me djon i za tebe i za ostale koji citaju"11:40
Mmikepa cemo vidjet11:40
Mmikemislim, smijesno mi je to11:40
SilverSpacenemres bolivit kak su ti nasi ducani poslovni 11:40
MmikeSilverSpace, eto, trazio moduloosam da mi da ponudu11:41
Mmikepa ce da vidimo11:41
jellyrut: e pa, mene je briga za ostale, barem za onih drugih 4 koji su se zalili.  Mislio ti da je ponasanje ok ili ne, radije bi da 4 osobe budu zadovoljne na kanalu nego jedna11:41
iv4NMmike: pokušati biti što objektivniji i smiren prilikom odluke11:42
iv4Njelly: al ga hraniš11:42
rutjelly ajde prestani se brinut za druge .. pa nisu maloumni .. reci iskreno ocu ga se JA rijesit i gotovo 11:42
jellyiv4N: ne hranim ga.  Ono sto pisem javno je za ruta i za publiku.11:42
rutjelly a nemoj se sakrivat iza drugih11:42
jellyrut: ok.  Ostaje da ce time profitirati jos bar 4 osobe na ustrb jedne11:43
jellymeni je to prihvatljiv kompromis11:44
rutimas ovlasti sad pa daj +b11:44
ivoksdjeca11:45
SilverSpacehm bas pogledao ignore listu i vidim petoricu unutra 11:46
jellynije mi jasno kak neko jedino na silu odgovara11:46
SilverSpacenisam ni znao 11:46
jellyivoks: a ko a djecom spada, budi se popisan11:47
jellyspava*, jel11:47
rutivoks vrijeda me jelly 11:48
ivoksja sam rekao da ste oboje djeca11:51
SilverSpacelol11:51
ivoksjer se tako ponasate11:51
ruti ja se nasmijao na to :)11:51
rutal da sam ja napisao "a ko a djecom spada, budi se popisan" .. sutra bi bilo 11:52
rutivoks copy/paste vidi kak me vrijeda 11:52
rut99.9%11:52
rutEOD11:52
iv4NIma li netko preporuku za BestBuy 7" tablet do cca 800-1000kn?11:53
ivoksjelly: covjek ima pravo :)11:53
SilverSpacejao rut dosadan si daj se urazumi "replay"11:53
rutSilverSpace primljeno na znanje ;)11:53
SilverSpaceiv4N: moje iskustvo bar do sada govori da u tom cjenovnom razredu nis ne valja 11:54
iv4NSilverSpace: prevario bi se11:54
* ivoks gleda kako ce coini isto jednog dana zavrsiti na sudu kao sto je to sad s forexom slucaj :)11:54
SilverSpacekaj sam god imao u rukama samo sranje 11:55
iv4NSilverSpace: možda početkom prošle godine11:55
iv4NSilverSpace: sad je drugačije11:55
jellyivoks: sorry, jedino na takve stvari ili +b dobijem ikakav odgovor11:55
drj_croma ovi jeftini kinezi su zakon11:55
drj_crokupio klincima 10" dualcorac i nakon 7mj jos radi11:55
iv4NSilverSpace: primjer, kod nas ja 750 kn, 2 god garancije:11:56
SilverSpaceiv4N: moze biti kao sto rekoh neznam nis o ovim novim 11:56
Mmikeiv4N, odluke glede/11:56
Mmikeoboje?11:56
Mmikeima curka neka tu? :D11:56
drj_croMmike: kaj ti nije dovoljna zena, pa jos curke po kanalima trazis?11:56
iv4NSilverSpace: Prestigio, 7" IPS, 1280x800, 2x1.5GHz A9, DualCore GPU,1GB, 8GB+card11:56
iv4Ni kamere11:57
Mmiketpa11:57
Mmikenisam bas siguran11:58
Mmikeza coine i sud11:58
Mmikeali11:58
Mmikevid't cemo vid't11:58
iv4NMmike: oko bananja11:58
SilverSpacekoliko se procjenjuje da je do sad vrijednost konja11:59
SilverSpaceups coina11:59
Mmikecoyne11:59
Mmikeili kojeg?11:59
SilverSpacemislim ukupno u opticaju 11:59
SilverSpacekoliko milijardi 11:59
MmikeSilverSpace, http://www.modulosam.com/multimedia-speaker-dell-ax510pa-sundbar-stere-10w-black/520-10704/product/12:00
SilverSpaceto nemre zavrsiti dobro da ga jebes12:00
Mmikeza to sam trazio ponudu12:00
Mmikema moze, kaj nebi moglo12:00
Mmiketo je novac, sredstvo placanja12:00
Mmikeak svi predju na to, onda ce proc12:00
Mmikeak ne predju, onda nece proc12:00
nikoSilverSpace: are you the only one on *!*@ubuntu.grad.hr ?12:00
Mmikeas simple as that12:00
SilverSpaceMmike: to to 12:01
Mmikeniko, most of the time he is - I sometimes join(t) from that box too.12:01
nikoMmike: mind if i cloak you ?12:01
nikothis way the bot will recognize you12:02
Mmikeniko, not at all!12:02
Mmikeniko,  I wanted to inquiry about that ages ago, but never actually had need :) 12:02
uBOTu-fr[#ubuntu-hr] [#401 +q jelly-home!*@*] edited by uBOTu-fr: expires at [2014-01-18 12:02:47 GMT], for 3d 0h 0s in total12:02
uBOTu-fr[#ubuntu-hr] ChanServ!ChanServ@services. sets [#401 +q jelly-home!*@* - jelly-home!~me@pdpc/supporter/active/jelly]12:02
nikoso you can take a look at 12:03
niko!help edit12:03
uBOTu-frniko: (edit <id> [,<id>] [<years>y] [<weeks>w] [<days>d] [<hours>h] [<minutes>m] [<seconds>s] [<-1>] means forever) -- change expiration of some active modes12:03
niko!help mark12:04
uBOTu-frniko: (mark <id> [,<id>] <message>) -- add comment on a mode change12:04
jellyniko: eugh, that's too chatty for the main channel.  Is there an #u*-ops channel to move those messages to?12:04
nikojelly: this is why i asked ivoks, he told me to send messages here12:05
nikoif you setup an -ops channel, messages can move there12:06
jellyoh, fine then12:06
niko!edit 401 1d12:06
uBOTu-frniko: done.12:07
uBOTu-fr[#ubuntu-hr] [#401 +q jelly-home!*@*] edited by niko: expires at [2014-01-16 12:06:59 GMT], for 1d 0h 4m 11s in total12:07
nikoas an example12:07
uBOTu-fr[#ubuntu-hr] [#401 +q jelly-home!*@*] edited by jelly: expires at [2014-01-15 14:07:31 GMT], for 2h 4m 44s in total12:07
jellygood enough12:08
jellyniko: this is exactly the same functionality as eir?12:08
nikoand to search on them use bansearch something12:08
nikojelly: same kind, yes, with some others features12:09
nikohttps://github.com/ncoevoet/ChanTracker12:09
jellyniko: thanks, that seems to be working fine12:14
nikofor search inside stored bans/quiets you can use bansearch, and retreive info with baninfo <id>12:15
jellyMmike: mozes probat recimo /msg uBOTu-fr mark 401 test12:15
jellyniko: is there a way to unban by #id?12:23
ravilova sta se raspisali... ne mogu ni sastanak odradit a da nema cijela knjiga za citat :)12:24
ravilov<rut> jelly ja nisam tu radi teh. podrske niti iceg vezanog za linux  <--- a zbog cega tocno JESI ovdje?12:24
ravilovcisto znatizelja12:24
nikojelly: yes, edit id 0s12:24
ravilovups, sad vidim da je rasprava zavrsila12:24
ravilovpitat cu kasnije12:24
jellyniko: heh12:24
uBOTu-fr[#ubuntu-hr] [#400 +b *!*@2001:15c0:660d:babe:babe:cafe:babe:dead] edited by jelly: expires at [2014-01-15 12:25:19 GMT], for 6d 7h 27m 54s in total12:25
ivoksvec od sume ne vidim sadrzaj12:29
ravilovma samo porodjajne muke12:29
jellyivoks: zato se to stavi na -ops kanal sa strane12:30
toniljedno pitanje ak ima iko sa FOI-a,jel istina da gori ubiju ljude sa ekonomijom pa da zbog toga vecina programera i odustane od faksa12:31
Hrkiivoks: pa kako bi coinovi zavrsili na sudu, nemos suditi matematici :D12:31
jellyivoks: za #d-o smo nagovorili da ide na #d-ops kao i za glavni kanal, ali tamo ima vise od jednog mamlaza na dan.  Mislim da ovdje nece biti previse smeca12:32
ravilovtonil, davno je to bilo, ali da, FOI je puno vise ekonomija/poslovanje nego informatika12:32
Hrkifoi je bezveze12:32
* ravilov je isto dropout12:32
Hrkitrebo sam tamo na prijamni, ali dok su mi glavni predmeti na prijamnome bili engleski i hrvatski odusto sam12:32
Hrkipa koji fakultet informatike briga za hrvatski12:32
ravilovonaj koji u imenu ima i organizaciju :p12:33
tonilda slazem se al jos mislim di bi upisa dvije godine poslije ove tri 12:33
tonilmislim jos sljedece godine upisat paralelno pomorsku nautiku uz ovo pa cu vidjet12:33
ravilovprilicno raznorodno?12:34
Hrkipa kakve veze organizacija opet imat sa hrvatskim :D12:34
tonilravilov, da upadnem kao OIM na drillship ovo ce mi bit od pomoci ,al mislim startat ko elektronicar il driller12:34
ravilovhttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/s720x720/6707_10151473758126955_644339218_n.jpg12:40
* SilverSpace da se ponovo rodi bio bi skiper 12:40
ravilovi ja isto... skipping work sve u 16 :p12:41
Hrkilol12:44
ivoksizasao van na terasu raditi12:49
ivokstoplije nego u kuci12:49
ravilovpa daj ostavi sva ulazna vrata sirom, da se ugrije u kuci12:50
ivoksnecu, veceras idem natrag za zagreb12:51
ravilovnitko drugi ne zivi tamo inace?12:56
ivokssamo radnici :)12:56
ravilovlol12:57
ravilovjeftine kineskinje? :p12:57
SilverSpace:)13:08
BotaniCaro, gle, uBOTu-fr je zu :) Tko je delal pizdarije ? :) 13:26
jellyBotaniCar: to je strasilo13:27
BotaniCarjelly: o covjece s pravim izborom rijeci :D13:27
obruTjelly: je Lav, SilverSpace limeni, a ravilov Dorothy13:27
jellya BotaniCar je glinda?13:28
ravilovobruT, da, Toto13:28
obruTjelly: ne bi bas reko :)13:28
BotaniCarPrvi put sam danas na digitalnoj kameri bezriblje-oko lece vidio efekt ribljeg oka .. naravno da nije zeljen, naravno da nitko nema pojma kak je to moguce .. 13:29
jellypay no attention to the man behind the curtain13:29
BotaniCarjelly: totalno bi se mogao uzivjeti u ulogu coprnice ! :)13:29
jellyBotaniCar: YKINMK :->13:30
ravilovcockblocked, literally: http://i1112.photobucket.com/albums/k497/animalsbeingdicks/abd-12292013.gif13:31
jellykapitalisticki kokot brani gledat zvijezdu13:33
BotaniCarkoliko sam puta u zadnjih godinu dana zavirio u urban dictionary zbog kratica, to je smijesno :D13:37
BotaniCarNish ne znam 13:37
Hrkija koristim google za riječnik13:38
Hrkineznam ni hrvatski :)13:38
CTCP2ne znas da se ne znam pise ne znam13:39
Hrkiznam ali ne jebem te lingvisticare nista, pa svakih pol godine nesto novo izume :D13:39
ravilov"ne znam" se nikad nije pisalo zajedno13:40
ravilovto nije izmisljotina...13:40
BotaniCarCTCP2: to je uvjetno. ( sa pridevima spojeno, sa glagolima odvojeno, osim nemam, neću i nemoj)13:40
Hrkiravilov: pogledaj kaj ti BotaniCar veli13:40
ravilov"mam" i "moj" nisu glagoli :p13:40
ravilovHrki, nemam sta gledat, to je tako oduvijek, nista od navedenog nije "nova izmisljotina"13:41
ravilovto sto neki ne mogu skopcat nije problem pravopisa, isto ko sto nekima nikako ne sjeda č/ć ili ije/je13:41
BotaniCar"NE se sa glagolom zajedno ne piše,đače toga se boj,osim u četiri riječi neću, nemam, nisam, nemoj!"13:42
Hrkipa sto ne skopcaju normalan jezik13:42
Hrkirecimo neki primitivan kao engleski, svaka budala ga nauci13:42
ravilovzacudio bi se koliko (cak i native speakera) zapravo ne zna engleski13:43
Hrkipa da , ali to je najprimitivniji jezik, najednostavniji bez komplikacija13:43
ravilovvec rekoh... to sto neki jednostavno ne mogu skopcat neke stvari nije problem ni pravopisa ni jezika13:43
ravilovsta si ti jezikoslovac? :p13:43
ravilovengleski je daaaaaaaaleko od najprimitivnijeg13:44
Hrkijesam, to mi je govorila instrktorica njemackog jezika13:44
Hrkivaljda ona bolje zna13:44
ravilovako je stvarno to rekla, onda nekako sumnjam u njen kredibilitet13:44
Hrkipa jel ti znas sta znaci primitivno za jezik ?13:45
BotaniCarbrijem da je hrki izvukao pouku iz konteksta u kojem je dana13:45
ravilovi meni se cini13:45
ravilovHrki, da, znam13:45
Hrkista13:45
raviloveh13:47
ravilovnaporno mi raspravljat vise13:47
ravilovne da mi se13:47
BotaniCarIma tko pojma kako da podesim android koji mi glumi WiFI AP , da koristi specificirani kanal , umjesto onog koji je njemu mio ?13:48
ravilovcommand line?13:48
BotaniCarravilov: imas kakvu kuharicu ?13:48
ravilov"android" je pregenericki termin, obzirom na masu raznoraznih ROMova13:48
ravilovi uredjaja13:48
BotaniCarnamjerno sam se tako izrazio, to bi morao znati podesiti na razlicitim divajsima 13:48
ravilovkuharica? nemam13:48
ravilovmoj ROM ima iwconfig pa to pomaze13:49
BotaniCarravilov: mozes mi reci kaj da guglam ? Ili da lupim "android AP change channel" i rokam ?13:49
BotaniCaro0o0o0 !!13:49
ravilovsvi hvale barnacle kao jako dobru wifi tethering opciju13:50
ravilovhttps://play.google.com/store/apps/details?id=net.szym.barnacle13:50
BotaniCarhvala, idem prvo malo po marketu kopati, mozda ima nesto vec gotovo13:50
ravilovpa to je market...13:50
ravilovhttps://lh3.ggpht.com/CkU-Jx-_ICOftKcpflsOvwA_NxdZJ4N5Uq_y3EOFTPdbC1wX_BtK3ang4Fm6m_r6nw=h90013:51
BotaniCar:) Napisao sam svoje prije nego sam vidio tvoju zadnju liniju 13:51
* ravilov nikad nije trebao wifi tether pa ne zna puno o tome13:52
jellykako se zvao Animal muppet na hrvatskom/srpskom13:56
BotaniCarZveki13:56
StephenShomie this is heavy13:58
nikoif needed, you can contact me in pm13:58
nikohave a good day13:58
civijamogu li i ja dobit op-a? :)13:59
civijaja sam isto tu od 2005.13:59
BotaniCar.penguinslap civija13:59
civijaha, ne radi :)13:59
StephenSmogu li i ja dobiti op-a?13:59
StephenS!op14:00
StephenS<;)14:00
Mmikeop cup14:00
StephenStanana14:00
ravilovza opa prvo uplate na racun14:00
BotaniCarravilov: moram platiti u € ili primas digitalne valute ? :D14:00
BotaniCarSjeti se jucerasnjeg razgovora prije nego odbijes digitalce ! :) 14:00
StephenSivoks koliko za op-a?14:01
civijamogu li ja umjesto para poslat crtez pauka sa 7 nogu?14:01
ravilovcold hard cash14:01
ravilovcivija, ne, jer ces ga kasnije trazit nazad14:01
jellycivija: ne moze, vec imamo jednog14:01
BotaniCarcivija: nacrtaj spajdermena i pocni pjevati "spider man spider man does what he wants" :) 14:01
jellyspiderpig!14:01
MmikeSTOP FEEDING THE TROLLS, bitte schoene!14:02
Mmikeumjesto toga, botanicaru, reci ti meni, jel' sanela jos doji?14:02
civijasta ti trollovi uopce jedu?14:03
StephenSzelen14:03
StephenSi korov, sto?14:03
civijalisce, susanj, ...14:03
StephenSKorov je zdrav protiv zatvora14:03
StephenSa i zara nije losa14:03
StephenSwhat ya talkin bout nikki14:04
ravilovtrolovi jedu zuc14:04
ravilov(ali ne kamence)14:05
civijazasto onda ne idu na #zuc-hr14:05
StephenSne nego #trolls14:05
StephenSustvari to je #trollLife14:05
civijaStephenS: to ti iz iskustva govoris ili ? :)14:05
civijaotkud znas za te kanale14:06
StephenSpa #trollLife je najpopularniji na freenodu14:06
StephenSima preko 100 usera14:06
MmikeSilverSpace, jel' mosh vjerovat da se nitko jos nije javio :014:06
ravilovtrolovi imaju zivot?14:07
StephenSda14:07
StephenSpa cekiraj14:07
StephenSimaju ckak i sajt tamo14:07
StephenSgde se okupljaju14:07
ravilovok14:07
ravilovi gdje je tu zivot?14:07
StephenSne znam pitaj njih14:07
StephenSali msm da ti za #trollLife treba key ili tako nesyo14:07
civijasta je ovaj -q i mogu li ja to imat?14:09
StephenSajd mozes14:09
StephenSdaj mi tvoj email14:09
civijatrebas li password isto?14:10
StephenSne14:10
StephenSsamo email14:10
civijacivija@yahoo.net14:10
StephenSnemoj da lazes sabljicu14:10
StephenSznam sve :)14:10
civijakako bogamu14:10
civijakurac i ovaj irc14:11
civijanema vise anonimnosti nigdi :)14:11
StephenSlagano ;]14:11
SilverSpaceMmike: svi su sefovi jos na skijanju :)14:11
MmikeSilverSpace, da14:11
Mmikeizgleda da nam nije sudjeno :)14:12
SilverSpaceprotis nam je zadnja sansa :)14:12
ravilovsta to kemijate?14:12
ravilovopet neki hardver zicate?14:12
StephenSdruze civija NSA & Federalni Agenti su ti na vratu14:12
SilverSpaceravilov: kupujemo preko veba i nitko nam se nece javiti 14:13
SilverSpaceweba*14:13
StephenSSta kupujete?14:13
StephenSKondome? Sramota vas uzivo14:13
StephenSE vis nije to losa ideja14:13
jellyStephenS: jos uvijek one zvucnike za dell monitore?14:13
jellySilverSpace: ^^14:13
StephenSkoje zvucnik14:14
SilverSpacehttp://www.modulosam.com/multimedia-speaker-dell-ax510pa-sundbar-stere-10w-black/520-10704/product/14:14
StephenSe14:14
BotaniCarsvega mi, pjesice bi im ih donio 14:14
StephenSsta se drogiras14:14
StephenSpre koliko si narucio14:14
StephenSpre 20 meseci/14:14
StephenSja moje zvucnike preko pcpracticuma dobio za 5dana14:14
StephenSyeah bitch14:14
ravilovto ne izgleda ko da daje 170kn vrijedan zvuk14:14
SilverSpace:)14:14
StephenSda14:14
StephenSkakav je to zvucnik14:14
StephenSizgleda kao kondom14:14
SilverSpaceto je za dell monitore 14:15
StephenSa ja imam LG14:15
StephenSjel moze na moj14:15
StephenSkoliko mu to dodje u evrima14:15
SilverSpacenadojeb koji se prikaci na monitor 14:15
ravilovnormalni zvucnici + ducttape14:16
ravilova moze i cicak traka14:16
civijaStephenS: bolje i oni nego zena ;)14:17
BotaniCarSilverSpace: nisam gledao na svojem, monitor ima neki nestandardni pristek za zvucnike ? Ova spika s zvucnicima cicak trakom i chinch kablima ne bi prosla ?14:17
SilverSpacehttp://i.ebayimg.com/00/s/MzY0WDUwMA==/z/iB4AAMXQt~hSJA4V/$(KGrHqN,!q8FIPWBjobOBSJ!4VRpsw~~60_3.JPG14:17
StephenScivija bolje ti nego mi14:18
SilverSpaceBotaniCar: imas iz na monitoru di se zakaci i imas prikljucak za struju isto14:18
StephenSa sta ako nema struje14:19
MmikeSilverSpace, super ti je ovaj url14:19
Mmikenish se ne vidi :)14:20
SilverSpaceBotaniCar: http://www.inf.u-szeged.hu/ipcg/ipcglab/docs/hardware/Dell_U2410/UsersGuide/UG/GRAPHICS/attach-speaker.gif14:20
Mmikeaha, ne14:20
Mmikeja sam tulav14:20
SilverSpaceMmike: a sad http://is.gd/9SeHpC14:20
MmikeBotaniCar, osh da i tebi narucim? :)_14:20
BotaniCarja nemam ovakav monitor SilverSpac14:20
BotaniCarMmike: moj PC je spojen na 2x360W i ako mi se slusa, ja pustim cijelom kvartu, jebo ove prculjke 14:21
Mmikekaj, tvoj je zut? :)14:21
SilverSpaceBotaniCar: svi su taj dell standard14:21
MmikeBotaniCar, da, to mi nikak ne valja. Jer onda recimo skype call imam i kaj?:)14:21
BotaniCarSilverSpace: hocu reci da moj zadnji kraj nije ni slican ovom sto si dao na zadnjem URLu, mozda kotva za zvucnik postuje isti standard, ali konektori za periferije mi nisu ni slicni 14:21
BotaniCarMmike: za skype imam naglavne slusalice u drugoj zvucnoj14:22
Mmikeimas 2 zvucne?14:22
StephenSma ti si lud14:22
StephenSpravi botanicar14:22
BotaniCarsto mi je 4x smislenije nego zvucnici pod monitorom 14:22
MmikeBotaniCar, ma jesu14:22
MmikeBotaniCar, ovo pase na dell monitore14:22
StephenSBotaniCar ma jesu14:22
StephenSBotaniCar ovo pase travu14:22
BotaniCarMmike: samo velim da mi se slika cini kao slika drugog modela monitora14:22
Mmikemogucno14:22
Mmikeali ovo pase na hrpu dell monitora14:22
StephenSmmike will made it kako si14:22
Mmikesansa je da pase i na tvoj14:23
StephenS[][][]14:23
StephenS[2][5][6]14:23
SilverSpaceBotaniCar: je drugi samo kaj pase i za nas 14:23
BotaniCarMmike: naravno da pase na moj, ja sam vam i dao inicijalni url na taj drek. Kako bilo, razmisli o joj jednoj zvucnoj ako zelis imati vise audio strimova u ludim kombinacijama, to + sluske je tu negdje s cijenom kao i ovi dell zvucnici14:24
SilverSpaceBotaniCar: http://youtu.be/PLO8Yt0OwMQ?t=1m30s14:26
datase`SilverSpace: Title: Dell Ultrasharp Monitors - the best choice for a Mac or PC?, Views: 15869, Rating: 94.05941%14:26
BotaniCarI,da, ako imas standalone 5.1 zvucnu, dobar dio njih ima softvere s kojima za rear out mozes simulirati da je druga zvucna, pa mozes skajpati na slusalice, a slusati mjuzu na front 14:26
SilverSpaceBotaniCar: jel ti sad bistro :)14:27
MmikeBotaniCar, to mi nema smisla14:28
BotaniCarkak me mozes pitati jel mi bistro nakon 2 minute, ako je video koji si mi dao da mi razbistri - 6 min ? :) Nije, i nece biti jos bar 4 min ! :) 14:28
MmikeBotaniCar, zvucnici ovi imaju izlaz za sluske14:28
Mmikemjuzu slusam na velike zvucnike na drugom laptoptu :)14:29
BotaniCarMmike: ali nemaju za mikrofon14:29
BotaniCarMmike: to ti ne bu za skajp dobro, moraces mic spajati odozada,a slusalice napred, neuredno14:29
SilverSpaceBotaniCar: traje samo par sekundi prikaz tog zvucnika 14:29
SilverSpace:)14:29
BotaniCarje, kad bi znao u kojem trenutku :D14:29
SilverSpaceBotaniCar: http://youtu.be/PLO8Yt0OwMQ?t=1m30s14:30
datase`SilverSpace: Title: Dell Ultrasharp Monitors - the best choice for a Mac or PC?, Views: 15869, Rating: 94.05941%14:30
SilverSpacetocno ti otvori na pocetak 14:30
SilverSpacebemte smotanoga 14:30
SilverSpacereko bi ti moj netjak smotan si ko sajla od tri dana :)14:31
BotaniCarbesh mi sve ako ja vidim konektor na videu, vidim mounting brackete i power line 14:31
ravilovzvuci ko borilacke vjestine14:31
ravilovprvi dan, drugi dan...14:31
BotaniCarNo, fuckas mene, samo da vi znate kaj delate 14:31
MmikeBotaniCar, pa nema konektor za zvuk14:32
Mmikesamo za power14:32
BotaniCarodakle mu dolazi audio input?14:33
SilverSpaceiz racunala 14:33
SilverSpaceod kud bi drugdje 14:33
BotaniCarNda, onda je to fakat pljuga, imo.Silver, kajaznam, iz racunala preko HDMIa 14:34
SilverSpacekam ti prikopcavas slusalice i mikrofon 14:35
BotaniCarMoja je situaciaj malo drugacija, meni je to dvoje bezicno. Jbg, ja sam igrao WoW, nemres raidat, slagat si sendvic i nekaj jos, a da se popikavas na kable od sluski 14:37
BotaniCarI, prikopcano mi je u zvucnu #214:37
jellykod mene se detektiraju ne 2 nego 5 zvucnih :-| onboard audio, onboard intel hdmi, nvidia hdmi, usb zvucna koju stvarno koristim, i webcam mikrofon14:43
BotaniCarzato sam i spomenuo HDMI medij kao opciju 14:45
Mmikecek, kak mislis, preko HDMIja?14:46
Mmikejelly, koji webcam imas14:46
Mmikeja bi neki webcam14:46
Mmikeal' da ne kosta bas 500 kuna14:46
jellyMmike: neki... 046d:0808 Logitech, Inc. Webcam C60014:46
BotaniCarMmike: hdmi prenosi i zvuk i sliku, sto se "moze li se" tice, mosh do monitora dofurat i zvuk i sliku prek HDMIa, a (jer monitor defaultno nema zvucnike) na monitoru je nekak da to spusti u zvucnike14:47
Mmikehttp://www.links.hr/?naziv=web-kamera-satzuma-webcam-man&option=artikl&id_artikl=102.500.07014:47
MmikeBotaniCar, 'nekak'? :)14:47
Mmikekak nekak? :)14:47
jellyMmike: audio pojacalo se spoji na hdmi i pokupi svoje14:48
BotaniCarU ovom slucaju nikak, zato sam i pital silvera jel se vidi konektor za audio, misliio sam da monitor "hrani" zvucnik14:48
jellyal cisto sumnjam da ovo tak radi, prije ce bit usb audio14:48
ravilovovaj webcam je u najmanju ruku smijesan :)14:50
ravilovizgledom mislim14:51
BotaniCarhttps://www.youtube.com/watch?v=bInyi55IOoc14:51
datase`BotaniCar: Title: Bad Copy - Dzastin Biberi (tekst), Views: 199899, Rating: 89.76%14:51
* ravilov ima webcam ugradjen u laptop14:51
ravilovdoma imam neku (sic) microsoft14:51
Mmikema monitor nezna za zvuk, opce14:51
Mmikezvucnici imaju audioprikopcnicu14:51
Mmikei to uguras u zvucnu14:51
BotaniCarImam jednu malu kutiju punu kojekavih webcamova, nikad nisam ni jednu spojio za sebe .. to je za decke kaj su lepi :)14:51
MmikeBotaniCar, pa da aj daj enku!14:52
Mmikeneku!14:52
BotaniCarMmike:nemrem ti firmin inventar poklanjat' :)14:52
ravilovMmike, koliko si zahtjevan?14:52
Mmikeravilov, a ovo: http://www.links.hr/?naziv=web-camera-satzuma-action-webcam-usb&option=artikl&id_artikl=414.000.00114:52
Mmikeravilov, nisam14:52
BotaniCarDoduse, mogu ti posuditi jednu na neodredjeno ako mi potpises revers ! 14:52
Mmikesam da me se vidi kad skajpam14:52
MmikeBotaniCar, dogovorito!14:52
ravilovimam ja doma neki webcam star ko zemlja, a takva je i kvaliteta14:53
ravilovhmm14:53
ravilovsatzuma (tko god to bio) se izgleda fura na "cute"14:53
BotaniCarravilov: ako izgledas kao ja, onda je pikselizacija dobra stvar :)14:53
ravilovsatzuma takodjer prodaje i ovo: http://www.links.hr/photo/big/410.500.050.jpg14:53
ravilovsto je ustvari coffee mug14:53
ravilovkad imas familiju preko bare, nije opce bitno kak izgledas14:54
ravilovMmike, jel ti bitno da webcam ima (dobar?) mikrofon ili to mislis odvojeno?14:54
jellyMmike: bitno je da je uvc chip i driver za webcam, ako je to, support ili postoji, ili ce uskoro postojati.  Ali najbolje da guglas model i ubuntu ili model i linux, standardno14:55
* jelly se zacudio kak random logitech kamera ima ok mikrofon14:55
* ravilov -ova prastara webcam takodjer ima lens na vrcenje, nema autofocus i slicne novotarije14:55
* ravilov nikad nije imao srece sa built-in mikrofonima, webcam, laptop or otherwise14:56
ravilovza cut se sa familijom imam headset14:56
jellyna laptopu je bilo uvijek sumovito, tad sam koristio headset14:57
SilverSpaceBotaniCar: preko hdmia ne dofuravas zvuk nego samo signal 14:58
ravilovkoji se dekodira (izmedju ostalog) u zvuk ;)14:58
BotaniCarSilverSpace: slazem se, zvuk dofuravam preko zraka, kablovi slabo titraju :) Kaj si htio reci ? :D14:58
SilverSpacemoras imati neko pojacalo 14:58
BotaniCarSilverSpace:pojacalo drito moze biti u monitoru14:59
SilverSpaceposlje da bi zvuk dobio na zvucnike 14:59
BotaniCarzato sam pitao kakav stek ima14:59
SilverSpacea gle onda ne bi trebali zvucnike da monitor ti ima 14:59
SilverSpaceih*15:00
SilverSpacesestra ima zvucnike i hdmi na monitoru ali mora ipak skopcati na racunalo kabel za zvuk 15:01
SilverSpacejer grafa ne daje signal za zvuk 15:02
ravilovteoretski, hdmi kabel bi trebao moci prenositi i zvuk, ne?15:02
ravilovhmda, grafa15:02
SilverSpacesamo za sliku15:02
SilverSpaceravilov: hdmi ide u graficku 15:03
SilverSpacekaj ne 15:03
ravilovpostoji mozda neki split kabel, pol ide u grafu pol u zvucnu, pa se to ujedinjuje u jedan a/v hdmi?15:03
ravilovSilverSpace, da15:03
StephenSSilverSpace ne15:03
BotaniCarSilverSpace: pojacalo je moglo biti i u zvucniku, a moglo je biti u monitoru s ciljem da posebno naplate zvulje , nish me ne bi iznenadilo od DELLa :) 15:03
SilverSpaceto jos nisam vidio 15:03
StephenShttp://www.youtube.com/watch?v=KTbZhA8wHl4 kako je dobra pesma15:03
datase`StephenS: Title: Nikolija - Nikolija // OFFICIAL VIDEO HD 2013, Views: 893113, Rating: 63.424892%15:04
StephenSNIKOLIJA15:04
StephenSNE MOGU BITI RUZNIJA15:04
BotaniCarSilverSpace: stare grafe nisu preko HDMIa furale zvuk ako nisi MBO u grafu spojio jos jednim dvozilnim kablom 15:04
BotaniCarmoja 6670 je takva 15:05
hrvojemmeni HDMI prenosi i zvuk i sliku imam RPi spojen sa TV-om 15:05
hrvojemi ima i slike i tona 15:05
ravilovrpi je prica za sebe15:06
ravilovisto ko i konzole tipa wii, xbox itd15:06
hrvojemali radilo mi je na "starom" media centru15:06
hrvojemobicni ubuntu+xbmc 15:06
hrvojemspojen na tv sa HDMI kablom15:06
ravilovpa da15:07
hrvojemstari media centar = obicni komp15:07
hrvojemne rpi15:07
Mmikeravilov, pa imam mikrofon neki, tak da je svejedno15:08
ravilovMmike, pogledam doma u kakvom je stanju ta sto imam15:12
Mmikehnx15:12
Mmiket15:12
Mmikes/h/th15:12
ravilovshith15:13
SilverSpacehrvojem: nemam pojma za graficku na racunalu 15:45
SilverSpacekod sestre ne radi 15:45
hrvojemmeni je radilo (tm)15:46
hrvojemSilverSpace: moras namjestit da ide audio na digitalni izlaz15:46
SilverSpaceda znam15:46
SilverSpaceisprobavao sve izlaze 15:46
SilverSpacejedino moguce kaj je xp15:47
SilverSpaceali opet zvucna daje signal 15:47
hrvojemah, ja sam na ubuntu-u to radio15:47
SilverSpacena laptopu radi hdmi na tv 15:48
hrvojemjedino mislim da mi je prvi puta zvuk bio na Mute u alsamixeru15:48
hrvojempa zato nije bilo zvuka15:48
SilverSpacevis nisam probao sestrin monitor spojit na laptop15:48
SilverSpacesestra je dobila audio kabel uz monitor15:49
Mmikehttp://www.centro.hr/kategorije.4fcdbc09c9874f058bdd18569425bb56.web-kamere.aspx15:49
Mmikeima ih za 60ak kuina :)15:49
hrvojemMmike: stari mi ima neku logitech za ~100kn radi sasvim ok na linuxu15:50
Mmikeaj vidi koju15:51
SilverSpaceove od 1.3 ili 2 Mpixel tu moras biti miran za dobru sliku 15:51
hrvojemmislim da je ova: http://www.links.hr/?naziv=web-kamera-logitech-hd-webcam-c270&option=artikl&id_artikl=102.500.05215:52
hrvojemMmike: -^15:52
hrvojemprovjerim kad budem isao tamo15:52
SilverSpacehttps://wiki.ubuntu.com/HardwareSupportComponentsMultimediaWebCameras15:52
SilverSpacejel se to kaj popravilo sa linux i webcam 15:53
SilverSpacebilo je dosta kaj ne rade15:53
hrvojemova je proradila cim sam je ustekao :)15:54
SilverSpacemoja radi svugdje osim u skype15:55
SilverSpacetam daje crnu sliku 15:55
SilverSpacena laptopu thinkpad edge radi ok15:56
SilverSpacemislim njegova 15:57
ivoksSilverSpace: ja imam genius neku16:05
ivoksSilverSpace: kupio u ve-milu, cak na njoj ima ikonica pingvina i pise da radi na linuxu16:05
ivoksplug and play16:05
ivokse da, ne genius, vec logitech16:05
ivokshttp://www.links.hr/?naziv=web-kamera-genius-facecam-320&option=artikl&id_artikl=102.500.09216:06
ivoksu biti, ipak je genius16:06
SilverSpace:)16:10
SilverSpaceeto Mmike 16:10
SilverSpaceprovjereno radi 16:10
rutjel treba tko mozda http://gateworks.industrialpartner.com/embedded-computers/gw2345.htm16:12
SilverSpaceivoks: jedino kaj je to mala reza 640 x 48016:12
SilverSpacerut: kaj to prodajes16:13
StephenSprodaje telo16:14
rutda . treba mi hitno lova16:14
StephenSza pare16:14
Mmikeivoks, radi ok?16:14
Mmikeivoks, imas skajp? mosh sad prikopcat da te vidim? :D16:15
ivoksMmike: sad sam na murteru gdje nemam tu kameru16:15
SilverSpacerut: hebi ga bas na toj ne radi openwrt http://wiki.openwrt.org/toh/start#gateworks16:16
Mmikeeh16:16
Mmikekako to, odes na murter, a ne nosis kameru!16:16
rutma radi SIlverSpace . ja ga instalirao 16:16
Mmikebrijem da cu to ic kupit danas16:16
Mmikepa ak ne radi, lako vratim16:16
SilverSpacerut: ima li to usb16:18
rutajmo pvt16:18
rutravilov:  <rut> jelly ja nisam tu radi teh. podrske niti iceg vezanog za linux  <--- a zbog cega tocno JESI ovdje? <---- zvucan mi kanal #ubuntu-hr16:44
* CTCP2 je radi litecoina16:47
ruteto .. :) 16:48
CTCP2i malo bitcoina... :D16:49
rutnemogu vise gruvat svasta . :( sad trebam pametno pisat ..16:51
CTCP2"Britanija nikad nece prihvatiti euro"16:51
CTCP2pametno..16:51
jellydok nije radi superpingvina, dobro je16:53
rutvecer jelly .. kako je ?16:54
SilverSpacebenti fakat daljinac od tv riknuo 16:59
jellyrut: radno17:06
rutjelly: pa jel mogu oni tebe platit kad radis po cijele dane ?17:06
ravilovSilverSpace, kakav je to daljinac koji kosta 50 EUR?17:08
jellyrut: ne bi bio tu da ne mogu17:17
rutjelly cuvaj zdravlje . j**** pare17:18
SilverSpacerut: http://is.gd/GBbp1u17:19
SilverSpace40 17:19
* ravilov nije rut, SilverSpace :p17:20
* rut nedaj boze !!!!!17:20
ravilovjos uvijek mi nije jasno, sta ima toliko specijalno u njemu da je tako precijenjen?17:20
rutal ovaj daljinac po meni ne vrijedi toliko 17:21
SilverSpaceorginal toshiba jebi ga 17:21
ravilovdakle "zato sto mogu"17:21
SilverSpaceevo proradio nakon prelemljenja 17:21
SilverSpaceza sad radi 17:22
rutvjerovatno ce i dalje .. hladan lem 17:23
ravilovsad odi zapij tih 40 € :p17:23
SilverSpacebumo vidjeli za sad im nedam pare17:23
SilverSpaceravilov: :)17:23
SilverSpacerut: da vjerojatno ili negdje puko vod na tiskanoj prije lem 17:26
rutoce to kad je made in china pa makar i toshiba gore pisalo :)17:28
SilverSpaceu nutra nema nis ni za 5$ cip i dva kondezatora 17:29
rut:)17:29
raviloval zato je plastika vrhunska17:31
SilverSpace:)17:37
SilverSpacetreba vidjeti kojih sre televizora najvise prodaje pa kupit 1000 daljinaca direktno iz tvornice 17:41
SilverSpacenije orginal uzeo si ovog http://is.gd/Yr2N2Q17:45
SilverSpacekaj je sigurno sigurno 17:45
OneKoreaOcel ko invajt za irccloud? Sad se logiram i vidim da imam 3 komada17:45
SilverSpace120kn17:46
SilverSpaceOneKorea: kaj ti je to17:46
jellyirc prek weba17:48
jellyi perzistentni proxy kao bnc/znc, u jednom17:49
OneKoreada, mozes se spojit na do dvije mreze u ovom besplatnom trialu koji traje 7 dana17:49
OneKoreameni je super, prije sam svakih par sati dobivao disconnect, sad mi je 24/7 uptime, a treba mi samo browser ^^17:50
OneKoreaima par sitnica koje još nisu ispolirane, recimo moram spamat esc da mi obiljezi kanal kao procitan17:51
jellyOneKorea: samo 7 dana?17:51
OneKoreaiako to moze bit i do moje stare Opere17:51
OneKoreaa meni pise tako17:51
OneKoreaFree trial 5 days17:52
CTCP2gay17:52
jellynije neka navlakusa17:52
CTCP2jebes irc za koji moras placat17:52
jellyOneKorea: gnjavi StephenS'a da ponudi besplatni znc ili nesto ;-)17:52
OneKoreatraze 5 baksa mjesecno za full17:52
CTCP25!17:53
CTCP2ha!17:53
SilverSpacehebes to irssi zakon 17:53
jellyali je komotno17:53
CTCP2pff17:53
StephenSOneKorea imas kod mene free znc :)17:53
StephenSSamo sto istekne ako ne radis !keep accname17:53
CTCP2da je 0,5 USD/mj, jos ajd17:53
StephenSto je irccloud?17:53
jellymeni je kompletni Xen VM 2.5$ na mjesec, gore znc i jos svasta17:54
SilverSpaceja sam prije imao preko bshellz.net17:54
StephenStesko xen za 2.5$17:54
StephenSmozda neki crappy, pre ce biti da je openvz17:54
jellyStephenS: 1.90 eura17:54
ravilovSilverSpace, lol... "Someone has bought this item in the past hour"17:55
ravilovtko li bi to mogao biti17:55
jelly(ubodeno na lowendbox, sad je 3.90)17:55
jellyxen brate, upgradeao debian sa 6 na 7, ukljucivo i kernel17:55
StephenSheh17:56
OneKoreaxen, kvm, svejedno17:56
jellyi jos PET ipv6 adresa ;-)17:56
StephenSpa dobro ipv6 se dele za dzabe17:56
StephenSaj ti nadji 5 ipv4 ;)17:56
SilverSpaceravilov: nemam pojma :)17:56
jellyluksuz :-)17:56
* ravilov disablea ipv6 gdje god moze :)17:56
jellyravilov: to se koristi samo za irc i spam17:57
ravilovpa da... za irc mi ne treba (v4 meni radi sasvim dobro), spam ne prakticiram...17:57
jellylazem, gmail prima postu na 'v6 uredno17:57
OneKoreaja sam gledao neke vmove Virtuozzo tipa, kakav je to hipervizor, ima ko iskustva? wiki je škrt17:57
jellyOneKorea: virtuozzo = openvz = kontejneri (jedan kernel, puno nabildanih chrootova)17:58
OneKoreamislim da virtuozzo čak nije ni open source17:58
jellytak je, openvz se desio kad su opensorsali kernel i osnovne komponente17:59
OneKoreaznači toga se bolje klonit i gledat samo xen, kvm. to je barem moj zakljucak bio17:59
jellyali je najstarije i najkvalitetnije od linux-based kontejner rjesenja17:59
OneKoreaneznam o kvaliteti. Ja ne mogu pričat osim iz osobnog iskustva. A osobno koristih samo VirtualBox, koji je dobar za 'desktop' potrebe.18:00
jellynije pitanje cega se klonit, kontejneri vs. full vm su razlicita tehnologija za razlicite potrebe18:01
jellykontejnera mozes nadrobit recimo 10-20 vise od VM-ova na nekakav host18:02
jelly10-20x18:02
StephenSOneKorea nema nista za dzabe18:06
StephenSsamo kod mene :018:06
OneKoreaS18:09
OneKoreajel ovo cudo nema tab completition wtf18:09
StephenSvidis da nema18:09
CTCP2ok, sad mu ne bi dao ni 0,5 USD/mj18:10
CTCP2jel ima logiranje18:10
CTCP2custom timestampove18:10
OneKoreaŠtefens, uptime ti nije ni 2 sedmice, sramtebilo18:10
StephenSpa na free nije18:10
StephenSpogledaj elite servere :)18:10
CTCP2StephenS sta ti prodajes18:10
OneKoreaima timestamps, a mora bit i tab completition negdje, mislim kako mogu radit aplikaciju bez toga18:11
CTCP2a jel ima CUSTOM timestamps18:11
* CTCP2 mrzi kad timestamp ne prikazuje :ss18:11
CTCP2(sekunde)18:11
StephenSCTCP2 prodajem maglu18:11
StephenShoces malo da kupis?18:11
StephenS:D18:11
CTCP2StephenS : ovisi.. posto?18:11
OneKoreadisplay preferences: 24 hour clock, Show seconds18:12
OneKoreaPlay alert sound on background highlights18:12
CTCP2a jel ima custom oblika YYYY-MM-DD HH:mm:ss18:12
OneKoreablin fičrsi a nemogu nać TAB18:12
OneKoreabling*18:12
CTCP2i jel ima logiranje18:12
StephenSA sto se tripujete toliko oko ircclouda?18:12
CTCP2StephenS : ismijavamo ga18:12
StephenSBolje uzmite shell kod mene za $3 i dobijete znc setup sa 36IP adresa i custom vhostova i miran.18:13
StephenS:)(18:13
StephenSipv4**18:13
OneKoreamisslim da nema offsite log18:13
StephenSi jos birate lokaciju :)18:13
OneKoreajos je to WIP18:13
OneKoreakoji ce mi vrag 36 IP adresa18:13
CTCP2StephenS jel mogu s tim floodat i spamat18:14
StephenSNe moze18:14
CTCP2OneKorea : pa za spamanje kad te baniraju18:14
CTCP2StephenS : e jebiga onda... propast ce ti biznis18:14
StephenSTj. ako te uhvatimo (a hocemo) bices suspendovan ;]18:14
StephenSImam neke vrlo dobre provere na serveru da bi sprecili abuse :)18:14
StephenSNece, ne prodajem ja spam botove18:15
OneKoreaharrasuje me support na tvojoj stranici StephenS18:15
StephenSI treba18:16
StephenSDa te natera da kupis nesto :)18:16
OneKoreajadni indijci kazu mi da ih placas 2 dolara po danu18:16
StephenSLol18:16
StephenSNemam Indijce nego Amerikance :)18:16
CTCP2amerikarizirane indijce18:17
CTCP2uvezena jeftina radna snaga18:17
OneKoreamoraju reć da su ameri, inaće ćao18:17
StephenSlol18:18
OneKoreadobro onda kad nitko neće invajt, poslat ću si ga sam sebi pa malo produzit ovaj account trial :))18:19
OneKoreapa onda opet kad dobijem na novom acc invajtove opet si posaljem.... i evo mi ircklaud za đaba. what could possibly go wrong! :]18:21
StephenSlol18:24
StephenSTi mislis da su oni glupi?18:24
StephenSne mozes to raditi odma ce te banovati18:24
OneKoreaajde vidjećemo18:25
shriikeraditi što18:26
OneKoreashriike, hoćeš ircat iz browsera?18:27
shriikebaš i ne18:28
shriike:D18:28
StephenSpa koji ce ti irccloud onda18:29
StephenSOneKorea zasto ne probas free plan?18:30
shriikepa ni nemam irccloud18:30
DomaMuffinAko slozim tethering i spojin neke uredjaje na takav AP, da li se ti uredjaji i medjusobno vide ? 18:40
SilverSpaceDomaMuffin: hm zanimljivo pitanje 18:40
DomaMuffinZnam :D18:40
DomaMuffin./j android .. sigh18:41
SilverSpaceja mislim da ne i da se ne bi smjeli vidjeti 18:41
DomaMuffinImas neki drugi nacin da wifiem spojim dva uredjaja, neki p2p ? 18:42
vilenipa postoji ad hoc ?18:43
vilenikakvi su uredjaji?18:43
DomaMuffinvileni: konkretno imam wifi kameru i tablet, imam softver s kojim gledam sto kamera snima - trenutno preko klasicnog wirelessa. Htio bih moci otici u sumu i staviti kameru na drvo, i onda s drugog drveta na tabletu vidjeti sto kamera snima. 18:45
DomaMuffinDruga recenica je izmisljen primjer(TM)18:45
DomaMuffinEnivej, htio bi izbaciti iz igre potrebu za vajfaj akzes pojntom18:45
DomaMuffinako ima neko point-to-point rjesenje, bio bi zahvalan18:46
vilenikuzim, ali ako nece ad hoc, neznam kako bi to slozio18:46
vilenis druge strane, tplink 703n je fora :)18:46
DomaMuffin:) 18:46
vilenimozes ga na bateriju isto18:46
DomaMuffinnije mi to opcija, diglo bi mi trosak na vecem deploymentu. Mislim naseliti cijelu shumu 18:47
vilenia kako bi napajao kamere?18:47
DomaMuffinakumulator18:47
DomaMuffin**auto punjac. U sumi bi bio dio vremena, dio vremena bi se vozio do druge shume. Recimo da struja i autonomija nisu problem 18:49
vilenipokusavam zamisliti namjenu, i ne pada mi na pamet nista legalno :D18:49
DomaMuffinTrenutno mi je u interesu da ne izlazen stvarnu namjenu. Legit je :) Kako bilo , to nema veze s tehnickim dijelom mog pitanja :) 18:50
vileniznam, zato i ne pitam :)18:51
DomaMuffinbum videl' kak adhoc ide/neide18:51
Mmikeflje18:54
MmikeDomaMuff1n, vide se18:54
SilverSpaceMmike: kak se vide ? kaj to nije sigurnosna rupa 19:04
Mmikezakaj bi bila?19:04
SilverSpacenaprimjer ja se na tu tocku ne bi htio spojiti kad bi me svi ostali vidjeli 19:05
SilverSpaceNokia na Androidu sve je bliže19:08
SilverSpacehm kasne kasne 19:08
DomaMuffinZakaj bi interkonektibilnost uredjaja na istom APu bila issue ? Po toj logici su switchevi losa stvar, a i uredi s umrezenim racunalima. 19:09
DomaMuffinvele na #android da se jednostavno ne da nikom pisati ruter :) 19:10
DomaMuff1nFakat pretjerujem s nickovima 19:11
SilverSpacekaj19:13
StephenSkaj krofnica i botanicarka su isit nikovi?19:14
StephenSvov19:14
StephenSI just hit the lotto19:15
StephenSWOHOOOO19:15
StephenS6figures comin in!19:15
StephenSWHATATATATTA19:15
SilverSpacejucer sam svoj mob skoro tresnuo u pod sony smece proizvodi 19:15
SilverSpacebaterija im godinu dana traje 19:16
StephenSpa kad si piksla19:16
StephenSovaj piksel19:16
SilverSpacema smeche 19:19
DomaMuff1nSilverSpace: da, uzela ih hiperprodukcija. Ekrani su im i dalje sjajni .. 19:23
jelly-homehttp://imgur.com/gallery/UzQLIHL police za spajzu u 4 dimenzije19:24
MmikeSilverSpace, pa, to je ok :)19:25
MmikeSilverSpace, al' se isto tako onda ne spajas na freewifi po birtijama i tako to, jelda? :)19:26
MmikeDomaMuff1n, ali, to radi19:26
MmikeDomaMuffin, ali, to radi19:26
StephenSDomaMuff1n , ali, to radi19:26
DomaMuffinMmike: procitao sam te, hvala ! 19:26
MmikeDomaMuff1n, ne kuzis19:26
MmikeDomaMuff1n, to radi19:26
Mmike:D19:26
DomaMuffinahh 19:26
DomaMuffincek19:26
StephenSDomaMuff1n  kuzis ga19:26
StephenSguzis ga19:26
DomaMuffinzelis reci .. 19:26
DomaMuffinasad ces jos reci da to radi19:26
StephenS[][][][][][][][]19:26
StephenS[][][][][1]-[+]19:27
DomaMuff1nnemo'sh ugasit' taj irc .. ubijao sam klijent pola sata, na kraju samga dotuk'o metarskim dildom :) 19:28
DomaMuff1n./name19:28
MmikeDomaMuff1n, jok, to radi ok19:29
Mmikeja sam tak kopiro neke slike sa svog na zenin laptop na moru19:29
Mmikeradi fakat ok19:29
DomaMuff1nel valja ovo kaj ( ebay link ) http://tinyurl.com/qy3q5on ? ste ikad pozeljeli pravu tastaturu uz tablet ? 19:31
vilenija sam probao original tipkovnicu od galaxy note 10, bilo mi skroz cudno to koristiti19:32
vileniali mozda se treba naviknuti19:33
vilenitransformer je izgledao nesto bolje, ali hardver mu i nije nesto :)19:33
DomaMuff1nImaju i roze u prodaju .. hmm19:33
vileniu principu, izgleda mi presitno da bi bilo korisno19:34
vilenieee 701 je imao 7" ekran, tipkovnica je bila sira od ekrana i opet je bila sitna19:34
StephenShttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1555550_667318263310864_539878626_n.jpg TO E TO19:38
CTCP2hm, di online cuvate LTCe i BTCe (il di bi ih cuvali kad bi cuvali)19:39
SilverSpaceMmike: kad se spojim u birtiji najprije posnifam koga ima jos :)19:51
HrkiCTCP2: nikada online ne cuvaj :D19:51
Hrkidi ti zivis jebote :D19:51
CTCP2ma znam, al treba mi nes online :D19:52
Hrkinemoj ti meni19:52
CTCP2za nes temporary :D19:52
SilverSpacedropbox :)19:53
Hrkihttps://blockchain.info/wallet/demo-account#19:53
Hrkividi ovo19:53
SilverSpaceCTCP2: mozes i kod mene 19:53
CTCP2nemere dropbox :D19:53
SilverSpace:)19:53
Hrkiovi su trusted, ali mores i kod mene19:53
CTCP2xD19:53
CTCP2aha, znaci na krakenu19:54
Hrkitamo je burza, ali mozes na svakoj19:54
ravilovCTCP2, http://devnull-as-a-service.com/19:55
SilverSpacejelly-home: netko se u crtanju zajebo :)19:55
Hrkisamo neznam dal se moze prebacivati na drugi wallet19:55
* CTCP2 slaps ravilov around a bit with a large superpenguin19:55
CTCP2Hrki kak mislis ne znas jel se moze prebacivat? naravno da moze19:55
Hrkineznam sa krakena dal se moze19:56
CTCP2ne kontam. Sumnjas da s njihovog walleta mogu prebacivat pare na druge adrese? WTF?19:57
Hrkija sam tebe skuzio da zelis kraken koristiti kao online wallet :D19:57
CTCP2pa ocu privremeno prebacit LTCe s ovog sranja di rudarim19:58
Hrkipa ti kazem da neznam dal se na krekenu moze slati btc-ovi na druge wallete19:58
CTCP2na neku burzu il di vec19:58
Hrkisigurno se moze, jer ako se ne varam na krakenu se isto radi sa BTC / LTC konverzijama19:58
Hrkitako da bi se moglo19:58
CTCP2Ne kuzim, a zas se ne bi moglo? wallet = druga LTC adresa19:58
Hrkiinace, wallet moze imati 100 adresi19:59
Hrkijedan wallet19:59
Hrkiali stavi na kraken, tamo ces si pare podizat ionako20:00
Hrkijer ako imaju konverziju ltc u btc, onda si te btcove ljudi moraju slat20:01
Hrkimada si ja nikada nebi slao pare online, zajebi ti to...20:01
CTCP2stavit cu na btc-e i kraken20:01
CTCP2ma privremeno20:02
Hrkiimas lokalni wallet i bok, i onda taj wallet jos stavis na dropbox i bok20:02
CTCP2ma nabijem ja wallet koji ima par GB20:02
CTCP2ak tak nastavi, napunit ce mi SSD20:02
Hrkipa kakav je to wallet bokte20:02
Hrkiwallet je mali fajl od par kb20:02
Hrkiako ima i uopce tolko 20:02
CTCP2ne znam, skino sam "Litecoin v0.8.5.1-beta"20:03
Hrkii ako recimo ti se obrise wallet sa pc-a, a imas stariju verziju na dropboxu bez problema to importas i sinkronizira se novo stanje20:03
CTCP2i on se sinkra sa svim transakcijama20:03
CTCP2i to mi zauzima oko 2 GB20:03
Hrkizast koristis betu :D20:03
CTCP2c:\Users\ctcp\AppData\Roaming\Litecoin\20:04
Hrkima wallet je sitan file, 20:04
CTCP2pogledaj si tamo kolko je velko20:04
CTCP2meni je 2,2 GB20:04
Hrkigooglaj, nema sanse da je veci od 500kb20:04
Hrkijel imas opciju u programu close wallet?20:04
CTCP2imam encrypt, backup itd20:05
CTCP2http://forexfbi.com/wp-content/uploads/2013/04/litecoin-wallet1.jpg20:05
CTCP2taj imam20:05
CTCP2i to cudo se pol dana sinkralo prvi put kad sam ga pokreno20:05
DomaMuffinwallet je mali file, ali blockcahin koji povuce po aktivaciji .. 20:06
DomaMuffinusput, CTCP2 to nije zadnja verzija imo 20:06
Hrkibogat covjek je, vidi kolko para ima 20:06
CTCP2to je od prije 3 tjedna20:06
CTCP2Hrki :)))20:07
Hrkipa te pare da stavis na kreken bi ti vlasnik burze mazno i reko da su hakeri :D20:07
Hrkizatvorio burzu i bok20:07
CTCP2to nije moj wallet :D20:07
DomaMuffinda stavi te pare na burzu,samo bi zatvorili burzu. Vlasnici ionako zive u nekoj zemlji s labavijim zakonima 20:07
Hrkima znam, gle mora biti neki export wallet20:08
Hrkije, nebi ih ni mogli tuzit :D20:08
DomaMuffinPa imas backup wallet, to spremi wallet file ( kljuceve) blockchain ionako nije toliko bitan, resyncat ces vech 20:08
Hrkija ni neznam, nisam litecoinove nikad koristio20:09
Hrkiali isti je princip20:09
CTCP2DomaMuffin : begam s onog sugavog ltcrabbita20:09
DomaMuffinCTCP2: predlozio sam ti to pred 2 tjedna, do sad si vec mogao javiti 'el drugdje bolje :) 20:09
DomaMuffinjavi ! 20:09
Hrkijeste uspjeli dobiti kakve pare od ltc-ova ?20:10
CTCP2DomaMuffin kad ides na manual cashout, jel mozes unijet adresu? meni je to blokano20:10
CTCP2Hrki ja sam na cca 400 USD20:10
CTCP2tj 16 LTCa20:10
Hrkijebeno, javi ako ce ti cash trebat20:11
DomaMuffinCTCP2: i manual i auto cashout idu na istu adresu, to promijeni prije isplate20:11
Hrkineznam jel kupuju ljudi te ltc-ove, na kraken mislim20:11
CTCP2ma ne mijenjam ih do kraja godine xD20:11
CTCP2mislim da ce LTC rasti znatnije neg BTC20:12
Hrkizast?20:12
Hrkija mislim bas suprotno20:13
CTCP2zas xD20:13
Hrkidovljna je jedna valuta20:13
CTCP2LTC je napredniji od BTCa20:13
DomaMuffinja nis ne mislim, samo si cash povucem jednom mjesecno. Ako sam se zahebo, bar sam se zahebo ali sam neke pare ubro .) 20:13
Hrkidesilo se mom frendu da je poslo neke sitne btc-ove i propala mu transakcija20:13
Hrkividio mu ju je jedino jedan peer, i pukla mu veza20:14
Hrkimoro je povuc stariji wallet i onda se resyncalo20:14
Hrkipo cemu je ltc napredniji?20:14
DomaMuffinjel to na linuxu bilo ? :) 20:14
CTCP2pojma, tehnicki je napredniji20:14
HrkiDomaMuffin: nope :D20:14
CTCP2nisam iso u detalje20:14
Hrkima krade net susjedu pa mu valjda stekalo :D20:15
Hrkiali i program je bugovit kazu20:15
Hrkina linuxu je navodno najbolji neki electrus ili kak vec20:15
DomaMuffinCTCP2: meni je najveci bed kod tog LTCa sto u stvari nijenist posebno naspram ostalih scrypt coina, samo je tu bio prije ostalih. I, nije nish napredniji, samo drugaciji. 20:15
Hrkitaj cak moze ici i preko tora 20:15
CTCP2DomaMuffin : napredniji od BTCa, to velim. u usporedbi s drugima neam pojma20:16
Hrkipa bas to, mozda je napredniji za sitnice, ali princip je isti20:16
CTCP2DomaMuffin : jel i tebi zasivljena cashout adresa http://s27.postimg.org/q9k0hq4v7/ltcrabbit.png20:16
DomaMuffinpa nie nish napredniji od btca, samo drugaciji. 20:16
CTCP2il to trebam gore upisat pa ce se i dolje pojavit20:16
Hrkidrugacija mu je enkripcija ?20:16
CTCP2idem probat20:16
DomaMuffinHrki: BTC je sha2 , LTC je scrypt .. LTC je guba ekipi koja nema para da prati tempo kojim raste diff za BTCe , pa nakupovase graficke da rade isto na LTCu .. kapa k'o i sesir, jedni imaju farne CPUa , drugi GPUa 20:18
CTCP2hm, ovo je glupo. Kaj nemrem poslat samo *DIO* ltca, bas moram sve?20:18
DomaMuffinCTCP2: pa ti gore opce nemas payment address. Unesi to i potverdi PINom, onda oscjezi stranicu i vidi 20:18
CTCP2da, unio sam, skuzih20:18
DomaMuffinda, cashout znaci bas to. 20:19
CTCP2ok, znaci nema nigdje opcije za poslat samo dio?20:19
CTCP2nabijem ih smotane20:19
DomaMuffinInace si slozis periodicki payout na wallet ( tipa, svakih 1,2 LTC )20:19
DomaMuffinCTCP2: to nije bug, to je feature20:19
Hrkii daj mi reci ovo mineanje je nista drugo ne razbijanje tih sha2 blokova, dok se to probije se transakcija sprovede? :D20:19
CTCP2a nis, poslat cu si sve na BTC-e acc20:19
DomaMuffinHrki: tako nam bar kazu, bog zna za koju agenciju u stvari nesto krekamo 20:20
DomaMuffinCTCP2: posalji si na offline wallet sve20:20
DomaMuffini onda od tamo na nekoliko exchangea, ispast ce ti manji fee nego da s BTC_E saljes na kraken i kajazanam kaj 20:20
DomaMuffinmosh i na moj wallet poslat, ja to lako potrosim da nemas brige 20:21
CTCP2hm, a kolko papci s BTC-E uzimaju fee za transfer?20:21
DomaMuffinidi vidi :) 20:22
CTCP2"Fee for withdrawal is 0.01 LTC"20:22
CTCP2nis20:22
DomaMuffinSumnjam da je tako, dok sam ja gledao su fijevi bili vampirski. Mozda je tako samo za flat valute a ja krivo pamtim 20:23
CTCP2pa oso sam na withdraw LTCa i pise "Min amount for withdrawal - 0.5 LTC", "Fee for withdrawal is 0.01 LTC."20:24
DomaMuffinOK20:25
CTCP2u FAQu nis ne pise dodatno20:25
Hrkii kolko otprilike treba da se razbije 8bitni blok ?20:25
Hrkiili kolko je vec dugi20:25
DomaMuffinHrki: postoji parametar koji se zove difficulty i dinamicki se odrzava na takvoj vrijednosti da ukupan mrezni hashrate ne moze razbiti blok za manje od 2.5 mi20:26
Hrkimi ti je ?20:28
DomaMuffinminute, pardon20:28
Hrkia o cemu ovisi mrezni hashrate?20:29
CTCP2ukupnom broju grafickih20:29
CTCP2tj njihovoj snazi20:29
DomaMuffinukupnom broju uredjaja koji melju brojeve20:29
DomaMuffinnda, to kaj hrki tipka 20:30
CTCP2sto je po meni malo pederski =)20:30
SilverSpaceo jebote koliko ovi novi procesori trose Ima li koji ispod 100 W20:30
DomaMuffinkak mislis pederski ?Inace bi izmajnali sve u 3 dna i kaj onda ? 20:31
Hrkipa kako se razbija sha256? sta nije to dobra zastita?20:31
DomaMuffinE, i de otvorite #coinku*ac-exyu kanal, fakat prevec meljemo o tom dreku tu :) 20:31
CTCP2a tak, trebalo bi bit nes "izmedju", tipa ak hashrate poraste 30%, da se ne poveca i diff 30% vec recimo 15% xD20:32
CTCP2jebes rudarenje ak se ne isplati :>20:32
DomaMuffinCTCP2: cijeli koncept onda uopce ne bi imao smisla :) 20:32
Hrkima ionako je tiho, slobodno se netko ukljuci sa linux problemima20:32
Hrkinema ih bas puno ovih dana20:32
CTCP2na kolko je limitiran ukupan broj LTCa?20:32
DomaMuffin"jebes rad ako se ne isplati" i "jebes rad ako se ne obogatim do jutra" nije isto :)20:32
CTCP2pa ko ce radit oko tog kad ce zaradit 10% vise od racuna za struju20:33
DomaMuffinHrki: kad vide o cemu pricamo , ljudi pomisle da nama nema pomoci,a ne da cemo pomoci njima :) 20:33
CTCP284 milijona LTCa je limit, jel20:33
DomaMuffinCTCP2: meni je 10% profita na "ni oro ni kopo" nacin sasvim u redu 20:33
DomaMuffinPogotovo za hobi20:33
CTCP2"Litecoin, Peercoin does not have a hard limit on the number of possible coins"20:34
Hrkiali mene niti ne zanima kopanje, nego kako to funkcionira, dakle tehnicke prirode je prolazi na ovom kanalu :)20:34
DomaMuffinHrki: nije linux, nije ubuntu, nije ontopic .. nije cak ni F120:34
CTCP2ak nema limit, onda ne vidim u cem je problem da se diff povremeno "rucno shifta" kak bi rudari imali bolju isplativost20:34
Hrkibas sam htio spomenuti da bi to moglo biti u f1 kategoriji20:34
DomaMuffinCTCP2: koncept nije smisljen da ti zaradis :) To je nuspojava. 20:35
CTCP2yea right20:35
DomaMuffinNda, Vettel <320:35
CTCP2DomaMuffin i za tvojih 10% profita, nabijem i kartice20:35
DomaMuffin'el ziv Shumy ? Jos u komi ?20:35
CTCP2i njihovo habanje 24/720:35
DomaMuffinCTCP2: tebe ce zivot odraslog bas posteno razocarati :)20:35
CTCP2sad je omjer struja:zarada oko 1:420:35
CTCP2i isplati se20:35
CTCP2fuck that ak bude 1:1,1 20:36
DomaMuffinmene ne jebe, dok je zarada prisutna, dobro je, kad je en bude, idem traziti port SETIj koji utilizira GPU :) 20:36
CTCP2DomaMuffin : jebes biznis u kojem ti godisnje zaradis 10%20:36
CTCP2bolje orocim pare u banku il tak nes20:36
StephenSja zaradim 100%20:36
StephenSkaj cemo sad?20:36
CTCP2StephenS :-O20:37
DomaMuffinCTCP2: ti si smijesan :) 10% cistog profita je zivamilina. 20:37
DomaMuffinStephenS: ti pimpas male djecake po Srbiji, nije isto 20:37
CTCP2mozda tebi20:37
Hrkii curice isto idu20:37
DomaMuffinCTCP2: da, zato velim da si smijesan, ne bi bilo lijepo da ti kazem da si pohlepan 20:37
StephenSHrki sta se javljas ti20:38
StephenSti si MRKI20:38
StephenSHRKI20:38
DomaMuffinHrki bi dobro izgledao u bijelom muci-muci krznatom odijelu s pink ovratnikom, stap za hodanje s lavljom glavom je nezaobilazan 20:39
Hrkilol, to si ni nemrem predociti20:39
DomaMuffinDaj sliku glave, sacem ti nesto sloziti :) 20:40
Hrkipa da na redditu zavrsim, kak onaj koji je trazio da mu srede sliku njega i sina :D20:41
Hrkidaj mi reci di ti pare dizes?20:42
DomaMuffinPlanetarna slava, bez muke ! 20:42
Hrkina burzi prodajes20:42
HrkiCTCP2: jesi skuzio dal se moze exportati wallet?20:43
DomaMuffinHrki: mosh ili nanekoj burzi, ili fejs2fejs s nekim, ima sajtova i za tu vrstu dogovora. Koliko vidim, nasi ljudi za sad vise prodaju nego kupuju pa ces vjerojatno trziti negdje u Brezicama ako se odlucis za ovo drugo 20:43
Hrkiti si preko burze?20:44
jelly-homebrak je... http://imgur.com/gallery/EmOCp20:44
DomaMuffinjest20:44
=== DomaMuffin is now known as CivilMuffin
CivilMuffinjelly-home: meni su rekli da se ne zajebavam s brakom, da nadjem zenu koju najvise mrzim i kupim joj kucu, da je tak brze 20:45
Hrkihttp://www.jutarnji.hr/multimedia/archive/00628/brazil2_628252S0.jpg20:48
Hrkieko kremiranje20:48
CTCP2CivilMuffin : ovisi o kojem biznisu govorimo21:09
CTCP2ako govorimo o nekom biznisu koji vrti 100 milijuna kuna prometa, 10% zarade od tog je jebenica21:09
CTCP2a ako govorimo o small home biznisu koji godisnje ima troskova cca 100.000 kn i od tog mu ostane 10.000 kn, fuck that21:10
CTCP2radje se negdje uhljebim i ne riskiram21:10
CivilMuffina sto tu riskiras ??21:32
SilverSpaceCivilMuffin: kaj si dezertirao :)21:44
CTCP2CivilMuffin pa govorimo generalno o biznisu21:44
CTCP2ti ovdje ne riskiras jer hebe se tebi, vjerojatno si kupio grafu ovak, radi igri itd21:45
CTCP2al da si isao ulozit 100.000 kn u hardver itd21:45
CTCP2vidio bi te kak bi sretno mahao repom ak bi u godinu dana zaradio 10.000 kn :D21:45
CTCP2bi sipak :D21:45
CivilMuffinCTCP2: mozes mi reci kakav rizik imas tocno, a da ga ne biimao s bilo kakvim drugim ulaganjem ? Ja sam sasvim zadovoljan s 10% nekakvih novaca koji padaju s neba , a da ja jednokratno moram nesto napraviti da to pokrenem. Mislim, ovo je "posao" gdje nemas ni-ikakvog angazmana :) 21:46
CTCP2govorimo generalno o biznisu - svaki biznis je ogroman rizik koji se isplati samo ako imas VRLO DOBRU ZARADU21:47
CivilMuffinSilverSpace: ja ? Ne , nikad ! :) 21:47
CTCP2a sto se tice ovog rudarenja, tu je itekak velik rizik21:47
CTCP2jer sve ovo moze riknut sam tak i popusis21:47
CTCP2meni ce recimo racun za struju bit cca 1.500 kn/mj21:47
CTCP2a dok ne prodam LTCe (za cca godinu dana), sve ovo moze riknut21:48
CivilMuffintrolol, zivot ce fakat biti okrutan prema tebi,stari moj :) Sto sve ne moze riknuti u bilo kojem trenutku ? Prehrtambena industrija ? Imas tamo primjer gdje kupis kravu za 1X, a onda imas bez da taknes kravu godisnje 0.1X ? 21:48
CTCP2tak d aje ovo itekak riskantno21:48
CivilMuffinI, tvoj biznis kejs je da stekas i nadas se najboljem, zasto mislis da je jedini/najbolji ? 21:48
CTCP2CivilMuffin : ja sam vec vodio par 'biznisa' i znam o cem pricas21:48
CTCP2pricam*21:48
CTCP2ak imas neku vecu/ljepsu cifru, bolje je orocit u banku i zaposlit se ovak21:49
CivilMuffinPokri tekuce troskove zaradom, vec nakon mjesec dana svaka kartusa vrati malo manje od 1/3 vrijednosti. nek ode scve sutra kvragu i rasprodas hardveetr - OK si. Dakle, rizika da ce ti doc kamatari doma nema21:49
CTCP2neg razbijat glavu, mucit se, zivcirat i kaj sve ne radi neke mizerije21:49
CivilMuffinpa to ti govorim, ti u stvari nemas glavobolje. Ulozio si neke resurse u jedan .. dinamican model rada. Mos samo sjedit' i cekad vrijeme isplate, od razbijanja glave oko toga sad nema nista kad si vec do grla unutra :921:50
CTCP2CivilMuffin : ti sad govoris o trenutnoj zaradi, al pricali smo o situaciji kad ce zarada iznosit nes sitno vise od troskova struje21:50
CTCP2kad naraste diff21:50
CivilMuffinsve sto sad tipkas su misli koje imas prije pocetka projekta, sunac mu.21:50
CTCP2sad se ja nis ne bunim, sve 521:50
CivilMuffinpa isto mi je i kasnije. Novac pada s neba, samo je break-even kasnije. 21:51
CTCP2nije isto21:51
CivilMuffinUstekas > $profit$ 21:51
CTCP2racku bi ja ulozio u ovo da mi je sad omjer struje i zarade 1:1,121:51
CTCP2sad mi je oko 1:4 i to je ok21:51
CivilMuffinnego sto je nego isto, opet imas break even, samo nije prije nego poslije, kak mozes izgubiti ?21:51
CivilMuffinI ovo s stavom da je 100kkn ulaganje .. buraz, to je sibicarenje isto kao i 10kkn - ni protuvrijednost jednog stana ili neke prave kapitalne investicije . Zasto nisi ulozio pola u rudarenje a pola u nesto drugo ako ne vjerujes da ce ovo biti ok ?21:53
CivilMuffin"Pioniri maleni, mi smo vojska kriva, svakog dana popijemo po tri litre piva" :) 21:55
CTCP2cifra od 100k je ulaganja, ovisno od biznisa do biznisa. Vec sam reko da ne pricamo o firmama koje imaju 100 milijuna kuna prometa i sl. vec o "small home biznisima" (a sto rudarenje i je, tj. cak je i ispod te kategorije)21:55
CTCP2pa ulozio sam zato jer je omjer vise od 1:5 trenutno21:55
CTCP2da nije bio tolki u pocetku, vraga bi ulozio21:55
CTCP2vjerujem da ce i ostat 1:3 jos duze vrijeme21:56
CTCP2al velim, neko ko tek krene ili ce kasnije radit s omjerom 1:1,1, fuck that21:56
CTCP2ak vidim da LTC nece rast itd, rasprodat cu hardver i ulozit u nes drugo21:56
CTCP2(za cca 6-7-12 mj, jel)21:56
CivilMuffin:) 21:57
* CivilMuffin nema nikakvih problema uloziti po malo na 10 strana i brati po malo novca s svake od tih strana :) 21:57
CivilMuffinDoduse, zato jos nisam bogat :) 21:57
CTCP2pa ok, nije glupo imat vise izvora/biznisa21:58
CTCP2al ak ti jedan na 1000 kn uloga donosi 100 kn godisnje, jebes to21:58
CTCP2da je rijec o 10000 vecem iznosu, onda je to super21:58
CTCP2al ovak za nas male pizdeke, takvi omjeri su nezanimljivi21:58
CTCP2(i neisplativi)21:58
CivilMuffinPa digni nenamjenski kredit :) 21:59
CTCP2xD21:59
CTCP2inace, u ovoj nasoj rvackoj, trebas imat muda ulagat u nes22:00
CTCP2em je drzava u kurcu, em ljudi nemaju para22:01
SilverSpaceodoh spat sa civilima se ne druzim22:05
SilverSpace:)22:05
CivilMuffinsamo zato jer si se usudio uloziti te ne za**bavam jos vise :D22:05
=== CivilMuffin is now known as MilitaryMuffin
MilitaryMuffinSilverSpace: vratiii seeeeeeeeeee22:05
SilverSpacelol22:05
SilverSpacehm vise bi mi pasao PijaniMuffin 22:07
MilitaryMuffinI meni :) 22:07
SilverSpacebemti rakija ce se usmrdit 22:07
MilitaryMuffinSlobodno se ti prekrsti, nem're biti previse muffina na kanalu :D22:07
* MilitaryMuffin popije casu octa da se kazni sto rakija ceka22:07
SilverSpaceMilitaryMuffin: stara je neki dan spremila 5L loze za visnjevac dok jos susjed ima 22:10
MilitaryMuffinVi ste pametni ljudi, radite likere s lozom. Kad cujem da mi se netko pohvali da je radio visnjevac s sljivom zeludac mi se okrene kad zamislim mjesavinu mirisa :) 22:11
SilverSpacecini mii se da ce na kraju godine poskupjeti alkohol jebo ih linic22:12
SilverSpacepa da u lozu idu razne trave itd 22:13
SilverSpacesa ljivom ni u ludilu 22:13
SilverSpaceorahe isto stavi stara u lozu 22:14
MilitaryMuffinloza je najjaca, ni okusa ni mirisa ne ostavi u likeru22:14
SilverSpacemislim da je vec uskladistila 10L22:14
MilitaryMuffinjoj , jebemti, SilverSpace kak bi mi ctcpa nagovorili da rasproda sve te graficke i zaposl nas u pecari ? :) 22:15
MilitaryMuffinti jos i nemres pit zbog gihta, mogao bi voziti ! :) 22:15
SilverSpacejebga sad trebali smo ko klinci sadit sljive i orahe umjesto da klatimo muda 22:16
SilverSpacei vinograd pokoji 22:16
SilverSpacesad je kasno 22:16
MilitaryMuffinJa sestru nagovaram vec 3 godine da za klince zasadimo 22:16
MilitaryMuffinNije da se nema grunta .. 22:16
SilverSpacepa da i kod mene stoji grunt 22:17
MilitaryMuffin:( Imas nekaj blizu ? Meni je malo skupo do bjelovara ici svako malo radi toga 22:18
SilverSpacekad sam dosao u zg sa 15g da sam zasadio bilo okaj to bi sad bio fini kapital 22:18
SilverSpacekrizevci 22:18
SilverSpaceskoro nis blize 22:18
MilitaryMuffino, to je vec na pol blize nego Bj :D22:18
SilverSpace64km u dvoriste stare kuce iz dubrave 22:19
MilitaryMuffinIdem spat' i mastati o prodaji badema ! LN :D22:20
SilverSpaceti ides kroz zabno 22:20
SilverSpacesv ivan zabno22:20
SilverSpaceVožnja putem D28 · 64,3 km22:28
SilverSpaceVožnja putem D28 · 78,5 km22:29
SilverSpaceln22:33
StephenSajde da igramo22:35
am42hey23:18
am42gde ste svi?23:18
StephenStamo23:38
StephenSPreko save23:38
StephenSSTO23:38
StephenSGDE SI TI AMD4223:38
am42Gde dunav ljubi nebo23:39
StephenSNA KREKU SI NEKOM OPASNOM23:39
am42am4223:39
am42ne konzumiram23:39
am42opijate23:39
am42ali mogu da ti zavrsim sta god pozelis23:39
am42;)23:39
* am42 slaps StephenS around a bit with a large trout23:41
am42:)23:41
StephenSok aj cuti sad malo ok?23:41
am42sto...23:41
am42?23:41

Generated by irclog2html.py 2.7 by Marius Gedminas - find it at mg.pov.lt!