/srv/irclogs.ubuntu.com/2014/02/26/#ubuntu-hr.txt

Mmikeo srce ti00:36
Mmikematerino00:36
BotaniCaro,lol06:46
BotaniCarjutrofski :) 06:46
BotaniCarTrebalo mi je po ure da stignem sve napisano sinoc :) 06:46
ravilovzijev06:47
Mmiketesko mi je :/06:54
BotaniCarMeni ce tek da bude, zvao je jedan klijent da ima problem za koji vise nemamo inhouse kompetencije rijesiti, sad kad to javim shefu probat ce utovariti meni, a ja cu ga morati odbiti..06:59
BotaniCarhttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1794664_723965390967178_1774781592_n.jpg # mamica su strukle pekli, meni nisu nikaj rekli :D07:08
ravilovhttp://www.poslovni.hr/tehnologija/p-26503307:08
BotaniCarPuj, salesmani prljavi07:10
obruTja ne znam jel HTC shvatio da su im mobiteli smece07:14
vileniisto koliko i samsung :)07:14
ravilovnisu li svi mobiteli smece?07:16
obruTjesu nazalost07:16
obruTja fakat ne kuzim kak netko moze dati par tisuca kuna za smece07:16
vilenineki vise, neki manje, jos nisam vidio neki koji je super :)07:16
ravilovja jesam07:17
ravilovovaj koji mi je u djepu :p07:17
obruTja da sam kupio ovaj svoj, mislim da bih otisao u hq htc-a i slomio kicmu clanovima uprave07:17
obruTono, mobitel kosta 5kkuna, a fakat je smece07:17
vilenikoji je to? :)07:17
obruTone x07:18
ravilovobruT, mislis pozvao bi ih da vise sa stijene s tobom? :p07:18
raviloveh, ne mos tako07:18
ravilovX je "manji brat" pravog One-a07:18
vilenistariji je07:18
vilenione je ok07:18
ravilova cijene su oduvijek bile u nesrazmjeru07:18
obruTnema veze... znam da je kostao pun kua tad kad sam ga dobio, a stalno problemi s njima07:18
ravilovnaplacuju za njih koliko naplacuju jer mogu07:18
vileniobruT: to su ti sad uvalili?07:18
obruTuvalili su mi prije godinu i nesto07:19
obruTsad vec jedva radi07:19
ravilovobruT, jesi trazio zamjenu? ne za drugi fon/model nego za drugi primjerak07:19
ravilovmozda ti je falican07:19
ravilovne mozes sudit po jednom primjerku07:19
vilenipa vec sam se zabrinuo da kasnis 2 godine za trendom :)07:19
* ravilov ide odmah sutra kupit najnoviji symbian out there!07:19
obruTgooglao sam, vidim da je dosta ljudi imalo istih problema07:20
ravilovhmm07:20
ravilovjel tko tu cuo za Oppo?07:20
vilenida07:21
ravilovnavodno su izuzetno dobri07:21
vilenin1 se cini zanimljiv07:21
ravilovFind 5/7 je sad "the best thing ever"07:21
vilenirotirajuca kamera je malo hipsterska, ali kuzim zasto su stavili :)07:22
ravilovnavodno ne samo da su prilicno kvalitetni nego su potpuno nezakljucani, sluzbeno podrzavaju moddanje i custom ROM-ove, a kazu i da imaju odlican customer service07:22
ravilovu principu izgledaju iznimno otvoreni prema communityju07:23
vilenipa jesu, n1 mozes sa cyanogenmod dobiti07:23
ravilovpa da07:24
ravilovtako da07:24
ravilovtreba se okanit raznih samsunga, njoka, htc-a07:24
ravilovtreba u ovo investirat :)07:24
vilenidok god ne mogu dobiti to na poslu uz poslovnu tarifu, preskup mi je :)07:24
=== BotaniCar|2 is now known as SwetMuffin
ravilovvileni, zato se stedi07:25
ravilovall good things in life never come easy07:25
vilenima ovo sta obruT kaze, i ja bih bio lud da dam par tisuca za mob i onda skuzim da je smece07:25
vileniovako me nije briga previse07:25
vileniosim kad se ugasi prije alarma07:25
SwetMuffinJa bi bio lud da dam par kilokuna za mob, makar radio super. 07:26
ravilovjer si zaboravio napunit bateriju? :p07:26
vileniSwetMuffin: tocnije, bio bi vise lud? :P07:26
vileniravilov: imam 7500mah :)07:26
SwetMuffinvileni: hush there, it's ej sikrit :) 07:26
ravilovvileni, da je i 100Ah, jednom se mora potrosit07:26
vilenipa kad ga upalim ima po 40-50%07:27
vileniali svejedno se on ugasi, kao da se naspavamo07:27
* ravilov se pita sta to vileni ima i jel dolazi sa posebnim ruksakom za taj akumulator07:27
vilenievo http://www.youtube.com/watch?v=18c8gEoeJ9Y07:27
datasevileni: Title: Samsung Galaxy S4 ZeroLemon 7500mAh / 3000mAh Extended Battery, Views: 71792, Rating: 96.7033%07:27
ravilovufff 3rd party baterije07:28
ravilovtome ne vjerujem nista07:28
vilenipa ni ja inace, ali kod s4 moze biti samo kvalitetnija07:28
ravilovvileni, mozda je toliko jadan vristao da te probudi da je na kraju odustao i od budjenja i od zivota :p07:28
vilenioriginal mi se napuhao za 3 mjeseca07:28
ravilovhmm07:28
vilenimob se gasio cim je dignuo clock malo vise07:28
ravilovlos primjerak opet07:28
* ravilov je actually jako zadovoljan sa svojim trenutnim mobom07:29
ravilovstari mi je ispao (one time too many) i crko mu ekran pa sam trebao uzeti novi07:29
vilenioppo n1 ima scroll na pozadini07:29
vilenikao touchpad07:29
ravilovi toliko mi super radio da sam kao novi uzeo isti takav :)07:30
vilenikoji je to07:30
ravilovvileni, to je Motorola imala prije 5 godina... potrazi Backflip07:30
ravilovvileni, Motorola Atrix 4G07:30
ravilovalso07:30
vilenine volim motorole07:30
ravilovnisam ni ja volio07:30
ravilovdok nisam ovo vidio07:30
vilenii to sigurno nisi tu nasao :)07:30
ravilovda, to je nazalost tocno07:30
ravilovvrlo je moguce da Motorola za US trziste radi znatno bolje modele07:31
vilenipa i gomila ih nikad ne dodje, tipa maxx07:31
ravilovbtw, Atrix ima fingerprint sensor/unlock jos od 2011, znatno prije bilo kakvih gejfona i samsunga07:31
ravilovvileni, Atrix je dosao u eu ali ne u hr07:32
vilenionda imaju los marketing :)07:32
ravilovvileni, da, isto ko i Xerox koji je actually izmislio GUI kakav danas znamo07:32
ravilovali dosli apple i ms i pokrali07:32
ravilovsvi genijalci i oni sto vrijede nesto uglavnom se ne znaju reklamirat07:32
ravilovovi drugi ne znaju nista drugo nego se reklamirat, pa stvari koje nesto actually vrijede moraju krast07:33
ravilov(Xerox je to izmislio '70-tih, btw)07:33
ravilovbtw07:33
ravilovAtrix cak i nije bio prvi telefon sa FP sensorom07:33
ravilovmislim da je neki Sharp to imao jos prije07:34
ravilovajme, Oppo N1 je prava tacna!07:34
* ravilov no like07:34
vileniznam07:34
vilenija sam pomaknuo na 6" granicu "prevelikog" :)07:35
ravilovto mi je isto super kod Atrixa, i jedan od razloga zasto sam ga htio i opet07:35
ravilov4" ekran07:35
* obruT hoce A4 mobitel07:35
ravilovsve preko toga je pretjerivanje07:35
vileniobruT: it's called tablet :)07:35
ravilovobruT, da ti stane u fascikl?07:35
MmikeAndroid OS, v2.2 (Froyo), upgradable to v2.3 (Gingerbread)07:36
vilenimeni je 4.5 kao bilo veliko, sad mi 5" izgleda malo07:36
jaizzadobro jutro radni narode07:36
Mmikeatarix07:36
Mmikepljeh07:36
obruTnego sta, oduvijek sam htio nosit mobitel u fasciklu07:36
Mmikepa onda je HTC Legend jos bolji  :)07:36
vilenividio nokiu od 6" i taman je07:36
vileniosim sto je nokia jel07:36
ravilovMmike, da, nazalost tata Motorola je odjednom odustao od daljnjeg razvoja07:36
ravilovto je bilo u vrijeme kad ih je Google kupio07:36
Mmikeidem07:36
Mmikezdravo07:36
ravilovima custom JB ROM-ova07:36
ravilovvileni, sve preko 4" (pa bilo to i malo tipa 4.3") mi ne stane komforno u djep :)07:37
vileniimas mali djep07:37
ravilovda, ne zauzima cijelu nogavicu :p07:38
vilenidodatna prednost velike baterije je da ne mozes zaboraviti mob07:38
vilenijednostavno ti fali preveliki postotak tezine07:38
ravilovvileni, btw jesi znao da je Atrix prvi telefon za koji si mogao nabaviti lapdock? http://images.amazon.com/images/G/01/wireless/detail-page/motorola-atrix_dock-main-lg.jpg07:38
ravilovi onda se pretvara u pristojan laptop/netbook07:39
ravilov(ubuntu-powered, btw)07:39
vilenividjeh to07:39
vilenimalo nezgrapno izgleda :)07:39
markosejicd jutro07:40
vileniu principu, ja bi mob kao mali laptop07:40
ravilovpa eto ti atrix onda :)07:40
vileni5row qwerty, masivna baterija, tezina do 250gr, ekran negdje oko 5.5 do 6"07:41
ravilovnije nezgrapno, prilicno je slick07:41
vilenima sve u jednom :)07:41
ravilovi da traje bar 2 tjedna, jel07:41
vilenimozda da kickstarter pokrenem07:41
ravilovbaterija that is07:41
vilenii unajmim kineze07:41
vilenibaterija mi na ovom traje 3.5 do 4 dana kad ga normalno koristim, sa svim ukljucenim07:41
ivoksah, motorola atrix07:41
ivokssteta sto nije uspjelo07:42
ravilovda07:42
ravilovpulled the plug odnikud07:42
ivoksnije se prodavalo07:42
ravilovsvi se slazu da je definitivno bio ispred vremena07:42
ivoksje07:42
ivokssjecam se unutar firme rasprava07:42
ivoksmi smo im to radili07:42
ravilovda, pitanje07:43
ravilovone najranije demo snimke ubuntu-phone projekta07:43
ravilovto je bilo na atrixu, jel?07:43
vilenisad bi barem trebalo biti jeftino za naci tih lapdockova :)07:43
ivoksravilov: da, imali smo ubuntu za atrix07:43
ravilovvileni, sad trenutno ih je actually jako tesko naci07:43
ravilovsvojevremeno su bile akcije, $10-20 za lapdock07:44
ravilovoriginalno je kostao $40007:44
ivoksono sto se desilo je da je netko 'prodao' neke dizajn fore iz tog sustavajednom trenutnom proizvodjacu07:44
ivokspa se odlucilo krenuti od pocetka07:44
ravilovivoks, ma samo se sjecam da u Atrix communityju nisu bili sigurni jel ono u videu stvarno Atrix 4G ili mozda Atrix2 ili nesto sasvim trece07:45
ravilovznaci industrijska spijunaza07:45
ivoksod onda nitko u firmi ne zna sto phone tim radi :)07:45
ivoksdo tad su svi sve znali07:45
ravilovcak ni oni? :)07:45
ivokscak se i nekim clanovima zajednice dalo uvid07:45
ravilovznaci07:46
ivoksal sad. ni cijela firma ne zna :)07:46
ravilovcijeli Atrix projekt je bio prilicno unfortunate07:46
ravilovsto je velika steta07:46
ivoksda07:46
ivoksali eto, par godina kasnije, biti ce jos bolje :)07:46
ravilovnavodno je Atrix itself bio brainchild ondasnjeg CEO-a, kad ih je Google kupio i postavio drugog CEO-a, ugasili su i projekt07:46
ravilovodnosno ne CEO07:47
ravilovnego CTO ili tak nest07:47
ivoksmislim da je atrix umro puno prije07:47
ravilovmozda interno, javno je umro u 9. mjesecu 201207:47
ravilovkad su javno objavili da se podrska obustavlja07:47
ravilovi to doslovce par dana prije nego je bio deadline za upgrade na ICS07:48
ravilova to je opet bilo par mjeseci nakon kupovine07:48
ravilov(Motorola -> Google)07:48
ravilovkako god bilo, meni je telefon genijalan, eto toliko da sam kao novi telefon pozelio isti taj07:49
ivoksgoogle je sjebo motorolu07:49
ravilovnemam prituzbe07:49
ravilovivoks, to svi znaju07:49
ravilovGoogle je htio Motorolu samo zbog patenata07:49
ravilovostalo su sve skartirali07:49
ivoksda07:49
ravilovi onda ih eto prodali07:49
* ravilov se prisjeca neke Nokie i nekog Elopa...07:50
ivokshttp://blog.laptopmag.com/ubuntu-with-android-demoed-on-motorola-atrix-207:50
ivoksmislis na ovaj demo?07:51
ravilovivoks, ne ne, bio je neki bas promotivni07:52
ravilovvrtio se na ubuntu.com negdje07:52
ivoksto je vjerojatno bio neki nexus07:52
ravilovkao coming soon, sneak peek il iensto07:52
ivokssav razvoj se radi na nexusima07:52
ravilovaha07:52
ravilovpih07:52
ivoksgovorimo o ubuntu touch naravno07:53
ravilovko da nije dovoljno sto nexuse cijeli google podrzava07:53
ravilovsad jos i ubuntu07:53
ivoksmislim da je razlog jednostavniji07:53
ivoksti telefoni nisu toliko zasticeni od strane proizvodjaca kao sto su to brendirane verzije07:53
raviloveh, to stoji07:54
ravilovnazalost07:54
ivokso joj07:54
ivoks841 tisuca ljudi radi u privatnom sektoru07:54
ravilovjedan od glavnih razloga zasto meni Atrix toliko lezi je zato sto su neki dobri ljudi uspjeli probit bootloader07:54
ivoks1,6 milijuna u javnom07:54
ivoks1,6 milijuna servisira ovih 840 tisuca07:55
ivokshalo?07:55
ravilova nije, servisiraju i sami sebe :)07:55
* ravilov se sad prisjeca kojekakve interne papirologije u medicini kojoj je jedina svrha da je producira jedan interni ured i preuzme drugi07:56
ivoksDRAMATIČNO STANJE NA TERENU U Kninu 919 službenika, a u puno većem Poreču dovoljno ih je samo 56707:56
SwetMuffinhttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1896925_825305227495580_484366871_n.jpg # gle, ivoks 07:56
ivoksahahahaha07:56
ivokskakva su to jedra07:56
ivokssminke radi07:56
SwetMuffinTrouglasta ! :) Ma, cijela stvar je sprdnja Ž.Badurine , frajer je legenda :) 07:56
ivoksznate li da vecina jedrenjaka koje vidite, u biti uopce ne moze jedriti?07:57
ivoksimaju ih samo radi sminke07:57
SwetMuffinto me uopce ne bi cudilo, nisam znao07:57
ivokspogledaj malo ove turisticke brodove07:57
ivokskoji imaju 'jedra'07:57
ivoksjesu li ih ikad razapeli :)07:57
ivoksto sam naucio u skoli jedrenja07:58
ivoksvise-manje sve vece od 12ak metara ima jedra samo radi ukrasa07:59
SwetMuffinTo im ne bi ni kao redunancija moglo posluziti ? Ono, nekaj se na motoru skrsi na pucini, pa se na jedrima dovuku do obale?08:03
* ravilov je bio na jedrenju na jedrenjaku koji je actually jedrio :)08:21
ravilovmotor smo palili jedino kad nije bilo vjetra08:21
jaizzahttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1379888_659278480775476_676331004_n.jpg08:26
drj_crojutro09:06
ravilovhttp://www.youtube.com/watch?v=l9ZqXlHl65g09:09
dataseravilov: Title: The Problem With Facebook, Views: 1323222, Rating: 99.287434%09:09
jellyivoks: a oni starinski sa 3-4 jarbola?09:09
jellykao iz Pirates!09:10
* SwetMuffin obrisao ~50GB starih AS2 poruka , oh joy09:12
ivoksti da09:12
jellyAS2 7i go5pe09:13
jaizzahttp://www.spiritscienceandmetaphysics.com/huge-underwater-pyramid-discovered-near-portugal-the-navy-is-investigating/09:13
jellyatlantis is calling09:13
igustinPerpetuum Mobile traži Linuxaša http://is.gd/DXYKQN09:23
jellyotkad imaju Mobile u imenu?09:32
jelly"Svaki vaš Linux certifikat dodatno ćemo cijeniti i diviti mu se" :-)09:32
jelly"Specijalist za logističke operacije za kontrolirane temperature" -- zvuci kao "vozac hladnjace"09:34
ravilovto je ko ono radno mjesto "voditelja produkta žitarice"09:44
ravilovu HZ-u09:44
ravilov(koje je btw nedavno ukinuto)09:44
jellys tim da ce ovaj u Metro C&C raditi a ne se zajebavati09:45
ravilovbar nece zivjet u strahu da ce ga ukinut09:45
ravilovmozda09:46
SwetMuffinErm, /me je delal u METRO C&C :) 09:55
SwetMuffinRecimo samo da sad mozda niej oportuno vrijeme za otici tamo :) 09:56
jellyvelis mozda postoji razlog zasto je mjesto slobodno?09:56
SwetMuffincekaj, u METROu traze sistemca ? Mislio sam da je to za perpetuum 09:56
SwetMuffinJebate, kum mi jos tamo dela kao sistemac, tko mu radi o glavi ? :D09:57
jellysorry, u perpetuumu se trazi sistemac, a metrou logisticar za cool stuff; to je odvojeno09:58
SwetMuffinAhh, nda, logisticari bi mogli fino laditi jaja tamo, ako je kolicina posla proporcionalna kolicini prometa :( 10:00
SwetMuffin"laditi jaja" bi mogao biti i dio opisa radnog mjesta :)10:00
markosejicD Dan10:01
jellySwetMuffin: vjerujem da sva jaja koja stignu treba drzati na kontroliranoj temperaturi10:02
SwetMuffinOu jea, imam i standard negdje u ladici, definira i temperature u skladistenju i u prijevozu ! :) 10:02
jellytako da, u doslovnom znacenju, to sasvim stoji10:02
SwetMuffinTo to i cini smijesnjikavim :) 10:03
SwetMuffin( znam da sam mogao u gornju liniju utrpati koji zarez, ali nisam siguran gdje) :)10:03
jellySwetMuffin: dobro da na posao.hr nema mogucnosti komentara!10:04
SwetMuffinU stvari, mislim da je to lose. Dobro samo za poslodavce10:04
SwetMuffinAko bi uopce imalo veze, tko treba placu  kbog kredita/gladnog deteta, otisao bi i u najgore rivjuanu firmu10:05
jellybilo bi samo pljuvanja10:05
SwetMuffinAko je argumentirano .. nu,da, ja isto ocekujem argumentirano $bilo_sto .. da je to realno za traziti, i newsi bi bili ok :)10:06
weshmashianmornin'10:06
markosejicmorning10:06
SwetMuffin*zakaj* ja na virtualki nemrem hot-plugati jos jedan disk i risajzati "/" ? Zato kaj mi je hyper-v virtualizator .. 10:06
SwetMuffindjes, weshmashinac10:07
* weshmashian je isto delal u METRO C&C10:07
SwetMuffinweshmashian: traze logisticare u metroju, ocemo ih ici uplasiti pojavom na vratima ? :D10:07
weshmashianSwetMuffin: moze!10:07
SwetMuffin"ne, ne ovi koje smo jedva potisnuli iz sjecanja" :)10:07
jellySwetMuffin: zato sto ti / nije na LVM-u?10:07
jellySwetMuffin: di ti je e10:08
SwetMuffinjelly: je, ali mi hajperve ne da da insertam jos jedan HDD u upaljenu virtualku </ashamed>10:08
jelly2008R2?  10:08
SwetMuffinjesteda10:08
jellya risajzovati ovaj jedan da?10:08
markosejicsinoc stavio minte debian 20143 RC10:09
SwetMuffinjelly: iskreno, nisam ni pokusavao, ali tvrde da se moze 10:09
markosejicsinoc stavio mint debian 20143 RC10:09
markosejicima neke stine bugove valjda ce se popraviti updatom10:09
jellySwetMuffin: ne sjecam se sad, ali u scsi emulaciju bi trebao moci hot-plugnuti disk; mozda samo u IDE/SATA emulaciju ne da10:09
weshmashianSwetMuffin: jebote, jel' Quinch i dalje u MC&C?10:10
SwetMuffinjelly: na hajperveju prvi disk mora biti IDE , a samo jedan disk ima per-virtualka ( stoga, root mi je na tom IDE disku i moral bum delat za vikend kad jedino smijem zgasiti virtualku)10:10
vilenito gen1 ili gen2?10:10
SwetMuffinweshmashian: ako ga nisu otpustili, mislis da bi se on onakav angazirao oko trazenja drugog posla , dok je placa na ovom u redu ? :) 10:10
weshmashiantrue that...10:11
SwetMuffinweshmashian: : doduse, kad pogledam unazad i kakvi smo bili, cudno mi je da svi skup jos nismo u metrou :) 10:11
weshmashiana i to isto :)10:12
SwetMuffinKrivim supruge/djevojke za nesmisleno potpirivanje ambicija u nama :)10:13
weshmashianja krivim prekid sa isto za isto :)10:13
weshmashianili hvalim, ko ce ga znat :)10:13
weshmashianistom*10:13
SwetMuffinJoj , da, ti si s marom onomad bil :) 10:13
weshmashianneznamjanistamajkemi!10:13
markosejicto je ono nisam ja odavle10:13
SwetMuffinBubrega mi tvoga :)10:14
weshmashiannis ja neznam, samo radim ovdje10:14
markosejiche he10:14
jellySwetMuffin: hmph, onda bolje napraviti virtualke sa dva diska, jedan mali sa /boot particijom, i jedan veliki za LVM na kojem ce biti sve i koji se moze povecavati10:14
jellySwetMuffin: tak imamo na vmwaretu, s tim da vmware moze i hotplugnuti nove po potrebi10:15
jellyali nam se spannanje LVM-a preko vise diskova ne dopada10:15
SwetMuffinjelly: sad sam i sam pametan :( Inicijalna specifikacija za te servere je bila "daj mi nesto s 10GB diska i jednim procesorom" .. i tak je to po malo i bez plaan raslo pol desetljeca. Sad cu morati privremeno uvesti reda, a kad se pojavi centos 7 onda to migriram na smislenije projektiran hardver10:15
SwetMuffin*virtualni hardver10:16
SwetMuffins tim da ce u vrijeme te migracije valjda i kod mene sjediti neki sposobniji virtualizator10:16
SwetMuffinKazu da na 2k12 mogu hotplugati kaj hocu 10:16
jellybar virtualke nije problem rebootat, ne mora se cekati 8 minuta na POST10:17
budz0rweshmashian: a ti si taj :D10:17
weshmashian8 minuta? :)10:17
weshmashianbudz0r: kao sto rekoh - nisamjanistamajkemi!10:18
weshmashianbudz0r: kaj sam sad kriv? :)10:18
SwetMuffinRazmazio sam ove svoje, imaju 4 dana kumulativnog downtimea za citav taj tier virtualki. A u pogonu su ~5 godina. Sad frcu nosom i na pomisao o rebootu tijekom radnog tjedna10:18
budz0rweshmashian: paranoidu stari10:18
weshmashian:)10:18
weshmashianguilty as charged10:18
weshmashianbar za sad :D10:18
SwetMuffinkak te samo skuzio,para ? 10:18
jellyweshmashian: ibm x series, hp proliant, nisam probao dell10:18
budz0rlol10:18
markosejicmoj kolega je imao starog prolianta10:18
weshmashianSwetMuffin: neznam, a obrijan i osisan sam10:18
jellysvaka novija generacija ima sve duzi POST, jebem ih10:18
markosejicsever scsi diskovi10:18
weshmashianSwetMuffin: cak sam i 25kg smrsavil!10:19
SwetMuffinweshmashian: cak te ni /whois ne izdaje .. brijem da vam je frajer skrsio fizikl sikjuriti u firmi i da te gleda negdje iza coska :)10:19
markosejicali je jeo struje strasno10:19
budz0rweshmashian: to te slackware unistio :D10:19
markosejicSlackware of death10:19
weshmashianSwetMuffin: ak me gleda iza coska onda mi je doma sad... :)10:19
weshmashianbudz0r: indeed :)10:19
jellymarkosejic: prolianti pocinju sa 2x400W, pa na vise10:20
SwetMuffinweshmashian: cek, nisi usvojio moj prijedlog da se promptno preselis u firmu ? Ali .. less house credits ! :) 10:20
markosejicovo je imalo 768 sd rama10:20
markosejic4 scsi diska10:20
weshmashianSwetMuffin: nisam :(10:20
jellyah, to je bilo prije 12-15 godina10:20
weshmashianSwetMuffin: sad sam doma jer je zemsko bolesno pa bedinam10:20
SwetMuffin<naughty> manje brige ako ti je zeMsko bolesno, nego ako je dete </naughty>10:21
weshmashiantrue10:21
weshmashianali moram se i o detetu brinut ak je zemsko bolesno :)10:21
weshmashianbrb, vesh gotov10:21
SwetMuffinbah, "brinuti" oko zdravog deteta meni znaci "pometem kad nesto razbije i trudim se ne vikati jer sam si sam kriv sto je mogao do toga" :)10:22
weshmashiancek malo10:24
weshmashiankaj sam poznat samo kao "onaj koji je bio s marrom"? :)10:25
SwetMuffinweshmashian: mogao si daleko gore proci :)10:25
jelly<weshmashian> brb, vesh gotov # true to the name10:25
weshmashiantrue that10:25
budz0rweshmashian: a jbga10:25
weshmashianjelly: indeed :)10:25
weshmashianjelly: skoro sam napiso "wesh gotov"10:25
* SwetMuffin zeli vidjeti kako weshmashian plese kolo, vrti maramu nad glavom i proglasava to centrifugiranjem10:26
* weshmashian priprema webcam10:26
* SwetMuffin priprema lubrikant i maramice10:26
weshmashian1BTC/hr10:26
SwetMuffinwhoa ,  Y YU cost moar than a stripper ? :D10:27
weshmashiannecu ulazit u detalje kak znas kolko stripperica dodje :)10:27
markosejicneke stvari je bolje ne znati10:27
SwetMuffinje, pa sam i ne-tak-davno ovdje pricao kak kumchetu organiziram momacko :) 10:27
SwetMuffinkaj to ne objasnjava jos kojesta ? :D10:27
weshmashianaa, that would explain it :)10:27
markosejicomg10:28
markosejicoh your god10:28
* SwetMuffin se divi sam sebi jer ima uvjerljiv deniability za vecinu tog sto greskom istipka u javni chat :)10:28
* jelly sprema logove za ucjenu10:28
markosejicRansom is on10:29
* SwetMuffin pazljivo modificira svoje logove na nacin da moze dovesti u pitanje legitimitet jellyevih10:29
markosejicsomeone is Boned10:29
SwetMuffin"ja sam svoje logove drzao u cloudu, on nije, moji su sigurno ispravni" :)10:29
* weshmashian presto ikaj logirat10:31
SwetMuffinFrajer koji je bio velika njuska u CittyBanku na ljeto otvara crypto-exchange, napokon se struka umjesala u cuvanje para :) 10:36
SwetMuffinPrimam oklade o tome koliko ce veci njegovi feejevi biti nego oni kod drugih, danas 10:36
SilverSpacedan10:40
SwetMuffinmogu kak forwardati zvuk kroz ssh ? 10:50
SwetMuffin( prije nego me pitate zasto, ne znam jos, samo pitam da li se moze )10:50
SilverSpacekantom 10:50
SilverSpace:)10:51
SwetMuffinSilverSpace: nemam kante sposobne skupljati datastreamove, a ni spuzve ! :) 10:51
rutdi ste fukeri 10:52
SilverSpaceSwetMuffin: :)10:53
* igustin omg, here we go again10:53
SwetMuffinO, dje si megaadministratorcino ! 10:53
SilverSpaceovoj drzavi fakat treba revolucija 10:53
drj_croSwetMuffin: mozes ffpmegom jednim saljes drugim primas al mozda ti je bolje netcatom nego ssh-om(al ak bas hoces mozes) :)10:53
SwetMuffindrj_cro: ako mogu enkriptirati ffmeg, onda mi ne treba ssh10:54
SilverSpaceDržavni odvjetnik postaje zamjenik, a zamjenik državni odvjetnik!10:54
SilverSpaceidioti10:54
ravilovswitcharoo10:55
SwetMuffinSilverSpace: tko ce tocno u revoluciju ? Ekipa koja je vec vidjela rat i spusila sve kaj ima jer nije bila u profiterskim vodama za trajanja, ili klinci koji radije mjenjaju modele tenisica nego zemlju u kojoj zive ? 10:55
* igustin ah, opet o revolucijama :-/11:00
SwetMuffinigustin: vrati se prodavanju oglasnog prostora na stranicama HULKa :P11:01
igustin:D11:01
SwetMuffinmalo sam popizdio na oglas, ni zbog cega nego zato jer svi kupuju gurue, a ni-itko vise ne uzima klince da napravi od njh strucnjake :(11:01
igustinnema prodaje, i dalje besplatno objavljujem sve ponude i potražnje Linux poslova :P11:01
SwetMuffinma, trolam te malo, ne zamjeri :)11:02
igustinSwetMuffin: mislim da mladi konačno trebaju shvatiti da su vremena da im firma financira *inicijalnu* edukaciju prošla11:02
SilverSpaceSwetMuffin: sdp je isto kriminalna udruga kao i hdz 11:02
SilverSpacejos i gora 11:02
SilverSpacene gledam to sa sadasnjeg stajalista 11:03
SilverSpacenego od samog pocetka 11:03
SwetMuffinigustin: nije samo stvar inicijalne edukacije, meni su na praksu doalzili formalno obrazovani informaticari koji inicijalna znanja nisu dobili na fuxu i u hobizmu doma. Nego tko ce im u glavu uliti sto treba nego prvi poslodavac ? 11:03
igustinSilverSpace: gle, nema te stranke, vlasti ili bilo koga koja će toj ekipi olakšati život, vremena kad te država održava na životu su prošla, i to nikakva revolucija neće promijeniti11:03
SilverSpaceigustin: vjeruj da hoce 11:04
igustinSilverSpace: uzdaj se u se i u svoje kljuse - više nego ikada; posla ima, nema dovoljno sposobnih i voljnih raditi, i očekivati da će bilo koja *vlada* to promijeniti je iluzija11:04
SwetMuffinjebate, takav "snadji se sam" stav nam je isproducirao ovakvu privredu di nitko nista ne zna raditi jer ga nije tko imao nauciti ( pogledaj val tkaza i penzioniranja menadzeras i tutor-type osoblja tijekom 90ih)11:04
igustinSilverSpace: i ja njurgam na propise i birokraciju, ali imam izbor, pitanje je samo do *mene*11:04
SilverSpaceigustin: ma nije tu birokracija u pitanju nego ovi kaj sjede u viletinama 11:05
SilverSpacekoliko samo jos ima vidosevica11:05
igustinSwetMuffin: današnje firme nisu bivše socijalističke firme koje imaju 1500+ ljudi, uzimaju neuke i školuju ih za ono što trebali sami napraviti prije dolaska na posao; očekuje se samoučenje jer resursa za to postoji, firma će te nagraditi za to i dalje educirati11:06
jellySilverSpace: da nema birokracije nego ljudi s radnim navikama, onda bi ti vidosevici puno ranije bili pozvizdani11:06
SilverSpacekaj je najgore sad da se ide na izbore opet bi taj vidosevic dobio glasove isto ko i glavas pa i sanader 11:06
jellySilverSpace: ovako vlada stav ne-talasaj 11:06
igustinSilverSpace: tebi se neće ništa promijeniti ako ga zatvoriš/ubiješ, jedino ćeš biti sretan da je "pravda zadovoljena"11:06
SilverSpaceeto bit cu sretan 11:07
SilverSpacei to mi je dovoljno 11:07
SilverSpacekaj oces vise11:07
SwetMuffinigustin: firma koja u startu kupuje gurua ce investirati u njega dalje, nemojmo se zavaravati. Da imaju takav plan, ulozili bi 6 mjeseci i ispod cijene uzeli nekog klinca. 11:07
igustinjelly: ljudi ne kuže da smjena vlade ili njurganje neće promijeniti ono točno za što oni štrajkaju11:07
SilverSpaceiza kojeg danasnjeg ministara stoje radnici svi su u nekoj svadi  11:08
igustinSwetMuffin: sve manje je takvih firmi, i to treba prihvatiti a ne njurgati na to11:08
igustinSwetMuffin: razloga ima više11:08
SwetMuffinigustin: to ne treba prihvatiti !! Protiv toga se treba boriti. 11:08
jellySwetMuffin: koliko god ja bio ekspert, opet cu prvih 6 mjeseci negdje provesti uceci 11:08
SilverSpacejelly: da navika je gadna stvar 11:09
SwetMuffinAko je dobro da parajlije guraju startupe, zasto nije dobro da firme guraju ljude ?11:09
jellyako nista drugo popisujuci zateceno stranje11:09
jaizzane pomaže kava 11:09
igustinSilverSpace: iza niti jednog ministra koji će raditi ono što treba raditi neće stati radnici, jer umjesto u ogledalo gledaju u njega; jedini koji će dobiti podršku će onaj koji se kupovati socijalni mir dodatnim zaduženjima11:09
SilverSpacejelly: popi dvije :)11:09
SwetMuffinjelly: uciti ces kako da budes optimalan za taj use case, neces uciti nista drugo,ne ? 11:09
jellySwetMuffin: ovisi koliko je situacija kriticna11:10
igustinSwetMuffin: lol, boriti se protiv koga/čega? promjena tržišnih prilika i svjetskih trendova?11:10
SilverSpacejaizza: popi dvije :)11:10
SilverSpace**11:10
SwetMuffinigustin: da, oboje. 11:10
jaizzaSilverSpace: popila sam dvije i još jednu nesicu11:10
jellySilverSpace: meni bi se ruke tresle da popijem dvije :-)11:10
jaizzakud ću više11:10
SilverSpacedoma spat11:10
SilverSpace:)11:10
jaizzaSilverSpace: nisam sigurna da bi prošlo to kod šefa11:10
igustinSwetMuffin: ne misliš da je oportunije prihvatiti činjenice i plivati u tome, umjesto dočekati smrt uzaludno očekivajući povratak socijalizma?11:11
jaizza"šefe, znate, meni se jako spava danas, mogu li ja doma na spavanac danas?"11:11
igustinSwetMuffin: nije da firme ne guraju ljude, ali ne za početak i za temeljna znanja11:12
SilverSpaceigustin: eto ja jucer kod doktora i trebam specijalisticki pregled jednom godisnje i to se do prije pola godine cekalo mjesec ili dva e sad sam dobio termin 20.1211:12
SwetMuffinigustin: jasno da je, ali to nije dobro ni za ljude, ni za industriju. Da su tvrtke spremne educirati ljude, a ne samo kupovati gurue (banaliziram) , trziste bi bilo zasicenije kvalificiranijim ljudima 11:12
SilverSpacekaj da ga za vrat copim 11:13
jellySwetMuffin: klinca nemres nista naucit za 6 mjeseci ako se sam ne uci, mom sefu je trebalo 18+ mjeseci da ok linuxasa nauci radit samostalno11:13
* jelly je sam suflirao i gledao kak mu je sef izvrstan trener11:13
igustinSwetMuffin: prvo, trend je da postoji sve više manjih firmi koji i nemaju previše vremena i novaca da financiraju edukaciju, posloprimci su globalno dostupni, mogućnosti besplatne samoedukacije na netu su beskrajne - stvari se mijenjaju nepovratno, možeš prihvatiti i uspjeti, ili beskrajno prigovarati i biti na ulici11:13
jellyigustin: to je ok ako samoedukaciju mozes (bar dijelom) obavljati u radno vrijeme11:14
igustinSwetMuffin: by default, tvrtke nisu namijenjene edukaciji, tome služi akademska zajednica, edukacijske ustanove i samoučenje, u firmama se *radi* i eventualno specijalizira i napreduje11:15
SwetMuffinigustin: ocito je da nisam na ulici, takodjer je ocito da se klincima adekvatno ne bave ni skole ni firme. Deca kaj mi na praksu dolaze su sve gora, poslijedicno moram uloziti vise u njih jer me sram da se moje ime veze uz nekog loseg. 11:15
jellyigustin: ali da smo ih pustili da sami rade ne bi nikad uhvatili siru sliku11:15
SwetMuffinigustin: a mnogi moji kolege nemaju taj moralni problem jer "nisu oni tu da educiraju" .. 11:16
igustinSwetMuffin: zamisli sebe kao poslodavca, bil' ti na totalno neiskusnog platio za 1 godinu cca 20 k€ samo da ga educiraš, a da nakon toga ne znaš hoće li valjati i ostati?11:16
SilverSpaceSwetMuffin: dijecom se ne bave ni roditelji prvenstveno 11:16
igustinjelly: slažem se11:16
jellyigustin: edukacija kolege je ovdje normalan dio posla11:16
weshmashianmi imamo obavezan trening u firmi kad se netko zaposli11:16
weshmashianne racunam to kaj se cijelo vrijeme uci nekaj11:16
weshmashianspada pod opis posla zapravo11:17
SwetMuffinigustin: Platio bih ga manje nego gotovog covjeka, to je sigurno. ne bi ga uzeo bez zadanog minimuma znanja. Do ove tocke se slazemo. 11:17
igustinjelly: naravno, ovdje pričamo o inicijalnoj edukaciji osnovnih znanjima novozaposlenih11:17
SwetMuffinigustin: ne ne , ne pricamo o tome , nego da bi svi samo gurue, a ne bi ih stvorili11:17
igustinjelly: nećete uzeti bilo koga, poslati na ga godinu dana na edukaciju samo tako?11:17
jellyigustin: tome sluze tehnicki intervjui i testoviprije zaposlenja11:17
SwetMuffinigustin: bolja paralela bi bio jellyev ranije spomenut shef, koj je uzeo OK covjeka, i proizvodi gurua11:17
jellyigustin: mislim da nitko ovdje nije imao takvu ideju11:18
igustinSwetMuffin: nije da baš svi traže gurue, to što piše u oglasu je "visoko postavljena ljestvica", teško da će dobiti takvog, ali će ih rangirati11:18
weshmashiannece uzet bilo koga, ja nisam uletio sa manjkom znanja :D11:18
SwetMuffinigustin: oprosti, ali svi traze gurue. Tek kad ih ne dobiiju gledaju sto imaju11:18
igustinSwetMuffin: to je i najčešći slučaj, ali svakako to ne možeš postaviti kao uvjet i ne dati maksimum za samoedukaciju11:19
jellySwetMuffin: to pak ne stoji.11:19
igustinSwetMuffin: vjeruj mi - ne11:19
SwetMuffinigustin: ja ni na tren nisam odbacio samoedukaciju/motivaciju, pricam o ne davanju prilika i inzistiranju na kupnji top-noch kadra, umjesto na produciranju istih. 11:19
jellySwetMuffin: mi smo trazili junior admina sa nekim osnovnim znanjima koja bi ocekivao za nepretenciozni web hosting, od 50 ljudi koji su se javili 3 je imalo znanja da debugira zasto apache ne radi11:20
SwetMuffinigustin: zasto bih ti vjerovao, vjerujem tekstu ovog i slicnih oglasa11:20
jellySwetMuffin: od tih tri, jedan je htio 12kkn za entry level posal :-)11:21
igustinda su dali oglas "tražimo neiskusnog", samo takvi će im se i javiti11:21
SwetMuffinigustin: a da su samo dali specifikaciju posla ? 11:21
jellyigustin: i kad trazis iskusnog dobijes djecu koja su instalirala ubuntu11:21
igustinok, ali u toj šumi možda uleti i neki iskusniji11:22
weshmashianmi smo eksuli zaposlili jednog takvog11:22
igustinSwetMuffin: pa dali su specifikaciju posla :)11:22
weshmashian"instaliro sam tutubuntu prije 3mj"11:22
SwetMuffinjelly: stoji, da su posloprimci isto izasli iz okvira zdravog razuma je istina. Mislio sam da ce igustin prvo tako kontrirati :) 11:22
weshmashiani eto, jos radi i uci :)11:22
jellySwetMuffin: gdje su ti gurui, to mi reci! :-)11:22
SwetMuffinigustin: prva linija navodi "budi guru"; tek onda sve drugo. necem se svadjati jer ne pricas gluposti, ali smatram to i vezani stav krivim 11:23
* jelly ih nije vidio11:23
igustinSwetMuffin: meni nije jasno da toliko malo ljudi uopće ulaže svoje vrijeme u toliko dostupnu samoedukaciju, i time automatski imaju komparativnu prednost kod bilo kakvog zapošljavanja11:23
SwetMuffinjelly: odu u Abu Dabi kad se sami nauce jer nemaju lojalnosti prema nikom ovdje ( necu sad siriti temu, ali ljude sam educiras dijelom zato jer ih vezes uz firmu)11:23
SwetMuffinigustin: slazem se. 11:23
igustinSwetMuffin: nisu stvari crno-bijele, Perpetuum (koliko znam) nema niti jednog Linux majstora, a imaju puno jakih korisnika, oni (sada!) nemaju vremena educirati nikoga, nego nekoga koga će baciti u vatru, a siguran sam da će educirati i njega i nove Linuxaše11:25
igustinSwetMuffin: imao sam djelatnika koji mi je s 32 godine u guzici na moj poticaj da uči neke određene nove stvari (ja sam htio financirati edukaciju) izjavio "prestar sam da učim nove stvari", i takvih je više nego onih drugih11:26
ravilovSilverSpace, "sad sam dobio termin 20.12" -- bar mozes rec da ne moras do Bozica cekat :)11:28
ravilovSilverSpace, also, mozda da predjes na srpski, oni bar nemaju problema sa ije/je :p11:29
SwetMuffinigustin: vjerujem da je tome tako. Zato i kazem da se necu svaditi jer govoris kako je, dobar dio problema je u posloprimcima. I nisam ljut na perpetuum konkretno, nego opcenito na oglase koje mogu vidjeti. Jasno mi je da postoje okolnosti u kojima nemas vremena/resursa drilati novog covjeka jer trebas insta-strucnjaka, realno je bas takvih scenarija malo, vecina trazi gurue jer moze, a treba im /11:29
jellyigustin: tehnologija se mijenja toliko brzo da si takvo razmisljanje nitko u IT-ju osim managera ne moze priustiti11:29
SwetMuffin-.. treba im netko prosjecan11:30
jellySwetMuffin: a gle, traziti insta-gurua je ok, ali onda ce to morati i platiti11:30
igustinjelly: zato taj lik više i ne radi kod mene, i dan-danas štika isti plain-PHP kao i pred 10 godina :)11:30
igustinSwetMuffin: složio nbih se s tobom u onom dijelu gdje se pojavi oglas gdje traže sva moguća znanja za plaću tipa <5 kkn (kao što je bilo na IRB-u koliko se sjećam), to je bullshit11:31
igustinali PM je spreman platiti kvalitetnog čovjeka11:32
pkilleroprostite na part/join... izgubio sam boje u weechatu, a ne mogu dokučit dali je do tmux-a ili do weechata11:32
SwetMuffinigustin: imam frustraciju zbog ovih slicnih IRBu :( Pa onda to preljevam tu u javni chat, sorry .. 11:32
SilverSpaceravilov: lol 11:32
jellyako te salju cesto na konferencije, edukacije, itd, posal na IRB-u, u CARNetu ili slicno bi mogao biti ok i s manjom placom11:32
ravilovpkiller, jedan part, jedan join... drugi ne mare za 15x vise prometa, lol11:33
jellya ako su popisali sve od AD-a to haproxyja za mizernu lovu onda moraju nauciti pisati oglase11:33
pkillerobzirnost mi je uvijek bila najveća mana :)11:34
SilverSpaceravilov: mogo bi ti biti prvi koji ce dobiti od mene kickass na kanalu 11:34
ravilovovisi i o ocekivanjima, ako ti je ok da ti dio place ide kroz kojekakve kompenzacije onda ok11:34
ravilovSilverSpace, zasto?11:34
SilverSpaceprovokator11:34
pkillerbrb... da probam forsat u tmux-u 256 color :)11:35
ravilovSilverSpace, tako i politicari isto, iznosenje cinjenica je provokacija :p11:35
igustin:)11:36
igustinSwetMuffin: jednom i nikad više sam prije cca 10 godina dao oglas za zapošljavanje, iako je u oglasu jasno rečeno za što mi treba, javilo se 20 ljudi koji su bili nule11:38
igustiniako su i sami bili svjesni toga, trošili su mi vrijeme za razgovor11:38
igustinod tada samo na preporuke ili drugi filter11:38
SwetMuffinigustin: ne mislis da se je dio od tih 20 javio jer je vecinu IT oglasa pisao netko iz hjuman risorsa, pa ima nade ?11:39
jellyigustin: a koliko ih se javilo koji su imali relevantnog znanja?11:40
pkillerevo jedva11:40
SwetMuffinBilo me strah to pitait, po tonu kak je opisao sve :) 11:40
SilverSpaceravilov: danas je sve provokacija11:40
ravilovonda kickban svima :p11:40
SilverSpaceod ranog jutra trpim provokacije 11:40
SwetMuffinAko me kickbanate, vadim war bota iz arhive, necete me vidjeti pol godine dok ga ne prilagodim freenodeu :D11:41
* SilverSpace je danas ratoboran 11:41
* ravilov vidi11:41
SwetMuffinSilverSpace: istina, dodjem ujutro u pekaru, cijena kruha 10kn - provokacija ! :) 11:41
SilverSpaceSwetMuffin: nisi jos bio na benziskoj 11:42
ravilovkoliko je kruh na benzinskoj?11:42
jellymozda je juzina11:42
igustinjelly: nitko, uzeo sam 21. kandidata (tj. kandidatkinju) koju sam našao neovisno o oglasu :/11:42
SwetMuffinSilverSpace: bil sam juce, jedva sam isteturao nakon placanja :)11:42
SilverSpace:)11:42
ravilovkolega bi rekao11:42
ravilovdobro su me11:42
ravilovautobus mi se moze parkirat11:42
jellyigustin: 3:50 je bolji omjer od 0:20... you lose :-)11:42
igustin:D11:43
SilverSpaceeto i ovo je provokacija http://www.youtube.com/watch?v=pZ12_E5R3qc11:44
dataseSilverSpace: Title: Beyoncé - Partition (Explicit Video), Views: 2143280, Rating: 94.38624%11:44
igustinSwetMuffin: ja sam složio oglas koji je išao na radio i web, i nisam tražio gurua; ali uzeti takve značilo bi ponovo im financirati kompletno obrazovanje :(11:45
SwetMuffinigustin: je, mogu samo ponoviti da je dobar dio problema u posloprimcima. 11:45
MmikePosoplopl/plap, zaradio jos 10ak LTCova :)11:46
SwetMuffinMa, kak, o,kak ?11:46
MmikePosoCTCP2: aj ti meni daj namajnane coine da ti ja trgujem njima :)11:46
igustinSwetMuffin: pa je, slažem se11:46
MmikePosoSwetMuffin: lako - prodas skupo, kupis jeftino :)11:46
igustinSwetMuffin: ni jedna generalizacija nije OK11:46
CTCP2MmikePoso : kolko dobim provizije? xD11:46
SwetMuffinMmikePoso: s kojim volumenom ti trejdas, sunac ti ?11:46
pkiller400 mb logova iz #bitcoin ... oce tko kupit :)11:46
MmikePosoSwetMuffin: 100njak11:46
SwetMuffinO, je*o.te/pas ! 11:47
CTCP2oklen ti 100 @_@11:47
MmikePosoCTCP2: neznam, kol'ko se dogovorimo. Dobis i 60% ako nemam penale za lose trgovanje :)11:47
SilverSpaceMmikePoso: kaj si poceo naplacivati u coinima :)11:47
MmikePoso:D :D11:47
pkillerigustin: mogao si mene zaposlit :)11:47
igustindo neki dan nisam ni znao za tebe, kao ni ti za mene ;)11:48
SwetMuffinSto je u jednu ruku garancija da ce ti teze muljati ! :) 11:48
MmikePosoigustin: pa mogo sam ti ja isto doc! ja bi ti knjige vodio, recimo :D11:48
pkillerma bolje da nisi ... onda bi spavao oko 4 sata dnevno ... i ovako imam 3 posla... to bi mi bio 4ti :)11:48
igustinpkiller: oglas je tada bio na županijskom radiju bar dva tjedna, što se nisi javio? danas bi na FB kupio za 19 B$11:48
SwetMuffinigustin: ja bi te mogao voziti, gazdi 20 godina stare firme ne prilici da sam vozi ! 11:49
igustinMmikePoso: tebe bih rado imao, jedini uvjet bi bilo da tvoja klopa ne ide na račun firme :P :D11:49
pkillerigustin: radio slušam samo 808 i otvoreni preko neta...11:49
igustinSwetMuffin: ooooo, low! :P :D11:49
* SwetMuffin rofl's at food clause11:49
jellyigustin: a ostalima placas i rucak?!11:49
MmikePosoigustin: aha haha haha aha11:49
igustinjelly: tada su svi djelatnici imali plaćenu marendu, da11:50
weshmashianigustin: nemere, mmike je moj minion :)11:50
jelly/o\11:50
igustinMmikePoso: ali, naravno, ne bi se ti bavio papirima11:50
igustinMmikePoso: ti bi bio MySQL-guru!!! :P :D11:50
weshmashianigustin: jos mu uvali da se i iskljucivo mongom bavi i dam ti ga :)11:50
SwetMuffinEventualno Mongo-guru :) Nadam se da sam dobro zapamtio mmikeov  hate-level-per-database 11:51
weshmashianSwetMuffin: that's easy one - ako mu nije mssql - ne valjda ;)11:51
SwetMuffinweshmashian: imam negdje slike Miketovog desktopa s MS visual studiom, ako ikad dodje do toga da ima dovoljno para da ga ucjenjujem .. :)11:52
weshmashianoooh!11:52
igustinSwetMuffin: to je manji grijeh nego da ga ulovimo s MySQL-om11:53
igustinu VS može programirati i u C-u za Linux ;)11:53
obruTSwetMuffin: sta bi za mene reko da vidis kakvu majicu trenutno nosim :)11:54
SilverSpacehttp://www.tportal.hr/scitech/tehno/318069/Archos-Quechua-Phone-5-je-vodootporan-no-ne-i-u-vodi.html11:55
SilverSpace:)11:55
igustinjelly: što? to je samo dio privilegija koje sam ljudima tada dao, na žalost, nisu svi to opravdali i zaslužili, ali to je druga priča, ona sa strane poslodavca koju većina vas posloprimaca teško može shvatiti i odobriti :(11:56
weshmashian3,11:56
MmikePosoigustin: a velis, ako mi to dosadi, uvijek je tu mongodb :)11:56
MmikePosonda11:56
* MmikePoso ne cita :/11:56
MmikePosoobruT: kaj, pise BNet? :)11:57
* igustin busy11:58
ravilovSilverSpace, lolfail11:59
obruTMmikePoso: nabrojano je par tehnologija neprijateljskog tabora :)12:00
ravilovobruT, jel pise iza "C# is my game"?12:00
ravilovobruT, par tehnologija neprijateljskog tabora? recimo, kvalitetan support? :D12:00
obruTpise "Sharepoint 2007", "SQL Server 2005", "BizTalk Server 2006" ".NET 3.0" :)12:00
ravilovpih12:01
ravilovto sve staro12:01
ravilovtrebas upgradeat majicu12:01
obruTmajica s neke konferencije, a nosim ju za zbunjivanje protivnika :)12:01
ravilovsigurno ti ta majica puna rupa12:01
ravilovtreba to pokrpat12:01
ravilovupgrade12:01
SwetMuffinobruT: posteno priznaj da najvise iznenadis sebe svaki put kad se vidis u ogledalu/izlogu :) Dobro da jos nisi napao sam sebe :)12:02
ravilovself-inflicted kick in the butt12:02
SilverSpacehttp://www.bug.hr/vijesti/kriptirani-pozivi-poruke-iz-deutsche-telekoma/130744.aspx12:23
ivokspa jebemti kineze12:25
SilverSpacešefe :) problem sa zaposlenicina 12:27
SilverSpacemoram neku kucnu antenu za tv nabaviti da vidim kaj uopce lovim okolo sebe 12:29
SwetMuffinSilverSpace: sto mi garantira da ta 'plikacija nece biti enkriptirana necim supljim i/ili vec ima backdoor .. ovo je samo jos jedan hype12:29
CTCP2pa podrazumijeva se da ce imat backdoor12:30
SilverSpaceu stvari neki vanjski uredaj 12:30
CTCP2"qali samo za DE murjake"12:30
CTCP2ali*12:30
SilverSpaceSwetMuffin: sve kaj je kriptirano da se i odkriptirat12:30
SwetMuffinSilverSpace: je, ali dekripciju u idealnom slucaju mozemo napraviti samo ti i ja, ne i CTCP212:31
* CTCP2 ce upogonit rudarilice i probit sve te vase enkripcije12:31
SwetMuffinili jaizza. Ona mi je najsumnjivija, tko zna koliko resursa ima na raspolaganju, znamo da matematiku kuzi 12:32
SwetMuffinCTCP2: aj ti vec jednom napravi svoj pool , to bi ti bilo oportunije nego da te tu gadjaju blatom cim progovoris :)12:32
* CTCP2 ima vise planove od nekog tamo poola12:32
SwetMuffinimas 400kilokuna teskog investitora,sad je vrijeme12:33
SwetMuffinpa, za exchange jos nemas para :)12:33
CTCP2nemam jos, s tim jos nije dogovoreno xD12:33
SwetMuffinsvoj coin se ne isplati, dakle - pool 12:33
SilverSpaceSwetMuffin: CTCP2 to radi za nekoga drugoga :)12:33
* CTCP2 slaps SilverSpace around a bit with a large superpenguin12:33
CTCP2SilverSpace krivo mislis12:33
* SwetMuffin diskretno pokusava saznati kaj to CTCP2 radi za nekog drugog :)12:34
SilverSpacetko zna za kaj ga koriste ovi rudari 12:34
SwetMuffinSilverSpace: boli ga noga, dok god ima svojih 33% :)12:34
CTCP2true12:34
SilverSpaceno i tebe isto i ti si u tom drustvu :)12:34
SwetMuffin:))))12:34
SwetMuffinMeni je sve ravno, nek me koriste da mi probiju pin za tekuci racun, ionako necu na njemu imati nista, ako ovo s majnanjem uskoro ne postane jos profitabilnije :) 12:35
SwetMuffinKontam, da sam imao para za tri graficke, vec 1/4 godine mi je majnanje moglo placati kredit za stan :) 12:35
SilverSpacedoduse meni mogu i pin uzeti :) mogu mi jedino minus pokriti 12:35
SwetMuffinSilverSpace: to je to, zato smo mi u RH neustrasivi, nemas jos puno za izgubiti :)12:36
SilverSpaceda je sef lako biti sef bi bio onda svatko 12:38
* SilverSpace je bio ratni sef 100-120 ljudi kako kad godinu dana i bome nije lako 12:40
SwetMuffinPostane znacajno lakse ako ih ne slusas :) Doduse, da si tako postupio vjerojatno bi poginuo isti dan :)12:41
SilverSpaceSwetMuffin: uvijek ima u ekipi ljudi koji imaju elan i spremni su raditi za tebe samo to treba znati iskoristiti12:43
SwetMuffinHa ! Chrome fakat zna biti u redu. Gledam, ako u nekom tabu svira ( youtube, drugo nisam jos probavao) taj tab desno od naslova ima ikonu zvucnika ! 12:43
SwetMuffinSilverSpace: mislis, s tobom :) Robovlasnice :)12:43
SwetMuffinhttps://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-Y1TznsTwdg12:43
dataseSwetMuffin: Title: DINO DVORNIK - Tebi Pripadam (Frankie Goes Deep Tribute Dub), Views: 735, Rating: 100.0%12:43
SilverSpaceSwetMuffin: za mene :)12:43
SilverSpaceSwetMuffin: kao sto ti rudaris za nekoga drugog12:44
SilverSpace:)12:44
SwetMuffin:) 12:44
SilverSpacehttps://www.bonbon.com.hr/ jos uvijek nes serucka12:44
* SwetMuffin klima glavom na mudre rijeci12:44
SwetMuffinKak da 4 cronjoba koji sadrze nekakav find sabijem u jedan ? Nije mi bed imati 4 joba, nego kaj u isto vrijeme zele cackati po disku12:45
SilverSpaceSwetMuffin: kaj se nem moze zadati da rade jedan iza drugog12:46
SwetMuffinSilverSpace: mogao bih, kad bi znao kad ce koji zavrsiti, ili predlazes da ih pajpam jednog za drugim ? 12:47
SwetMuffinu stvari bi htio nekakav find query koji ce moci zahvatiti vise lokacija na disku, po razlicitim kriterijima12:47
SwetMuffinovako jedan finda na mjestu A po kriteriju a , drugi po mjestu B, po kriteriju b ; siguran sam da to mogu zgurati u jednu naredbu 12:48
SilverSpaceda na taj problem nisam mislio da ne znas kad ce koji zavrsiti12:48
SwetMuffinVelim, mozda i nije problem, ako ih slozim da jedan pocne tek kad drugi zavrsi 12:48
ravilovman find?12:48
SwetMuffincek da dam nekaj konkretno12:48
ravilovima hrpetina opcija12:48
SwetMuffinravilov: pa da propustim priliku da usput naucim jos 5 nevezanih stvari ( to mi se obicno desi kad tu nekaj pitam) ? Ne ! 12:49
ravilovto isto mozes i citajuci man12:49
SwetMuffinVjeruj mi, man nije ni do gleznja randomnessu pomoci koju dobijem ovdje.12:49
SwetMuffinEnivej, ovo je trenutno stanje: http://jebo.me/pas/5 12:50
ravilovrjesenje je shell script wrapper12:55
SwetMuffinbas pisem jedan :) 12:56
SwetMuffin**jednu skriptu za to 12:56
ravilovfind ne moze pretrazivati vise pathova svaki sa svojim uvjetima12:56
SwetMuffinravilov, ceksec da otipkam kaj sam mislio i uploadam. 12:56
ravilovhm12:57
ravilovctrl+click == right-click12:57
ravilovu xfce12:57
ravilovnisam to znao12:57
ravilovops, ili to samo na taskbaru12:57
ravilov*panelu12:57
SilverSpaceSwetMuffin: stopericu u ruke :) pa stavis po vremenu jedan za drugim :)12:58
SwetMuffinravilov: mislio sam nesto ovakvo http://jebo.me/pas/7 ( trebao bih dvije takve, jednu za mtime +90, drugu za mtime +14) 12:59
* SilverSpace sere nema pojma kak bi to rijesio 12:59
SwetMuffinSilverSpace: ma mogu ih chainati s ";" ali mi se to cini losim, ne znam jel samo brijem da je lose , pa pitam12:59
SwetMuffinnda, mogao bih i "done & " dodati na ovo zadnje 13:00
ravilovovo nema nikakvog smisla13:01
ravilov"/path1 /path2 /path3" je sve jedan path jer je quotan13:01
ravilovto nece nista naci13:01
ravilovja sam mislio da ti trebaju razliciti uvjeti13:01
SwetMuffintrebam razlicite uvjete, konkretno dva - patk i mtime. 13:02
ravilovto nisu uvjeti nego parametri13:02
SwetMuffinPardon13:02
ravilovako za sve pathove treba isti uvjet, pathovi se mogu nabrojat jedan iza drugog13:03
ravilovfind to kuzi13:03
SilverSpacemislis da ";" ceka naredbu prije da zavrsi pa 13:03
ravilovinace, cronjobovi se izvrsavaju pomocu sh -c13:03
SwetMuffinSilverSpace: da13:03
SilverSpacefakat nemam pojma 13:03
ravilovtrebas odluciti sta ti zapravo treba13:03
SwetMuffinravilov: imam ono sto mi treba, ali vjerujem da sam napravio skroz krivo. Skripta/job treba procesljati navedene putanje i obrisati starije od definiranog. 13:04
SwetMuffinOvo iz prvog pejsta radi. 13:04
ravilovu tom slucaju ova druga skripta nema nikakvog smisla jer je potpuno neispravno13:05
SilverSpacejeste probali link dali i vama sere o cetifikatu https://www.bonbon.com.hr/ 13:05
ravilovuvjet je +90 ili +1413:05
ravilovsta ti onda treba od toga?13:05
SwetMuffinravilov: u drugom pejstu sam naveo samo putanje kojima treba +9013:06
ravilova13:06
ravilovnisam gledao detalje13:06
ravilovSilverSpace, The certificate expired on 11/06/201213:06
SilverSpaceravilov: znaci da :)13:06
ravilovfind /path1 /path2 /path3 /path1000 -mtime +90 -exec rm -f {} \;13:06
ravilovSilverSpace, da13:06
SwetMuffinravilov: oce pretrazivati sve pathove istovremeno, ili redom koji su navedeni ?13:07
SilverSpaceravilov: no da, to je do jos jednoga nesposobnog administratora13:07
ravilovsve13:07
ravilovSilverSpace, sta i takvih ima??? :p13:07
SilverSpace:)13:08
SwetMuffinnda, to mi je onda isto kao i cronovi pokrenuti u isto vrijeme, nesto manje tipkanja13:08
SwetMuffinThx13:08
ravilovpuno je efikasnije13:08
ravilovjedan find uvijek prodje CIJELU filesystem hijerarhiju ispod zadanog direktorija i onda izbaci samo ono sto zadovoljava uvjetima13:09
ravilovdakle jedan find u vise pathova izbaci vise rezultata u jednom prolazu13:10
SwetMuffin! istina, fala jos jedared. Idem vidjeti kaj smijem obrisati na testnoj instanci :D13:10
ravilovvise findova mora proci hijerarhiju vise puta13:10
* SwetMuffin zgrabi stopericu13:10
MmikePosoravilov: zakaj exec rm kad imas --delete13:18
MmikePosoili ak vec oces rm, zakaj ne -print0 | xargs -0 rm13:18
SwetMuffinzato kaj je c/p ostatak onog kaj sam ja linkao , ja sam krif13:19
SwetMuffinovo kaj ti predlazes je bolje ? Kako ?13:19
MmikePosobrze je13:20
MmikePosoumjesto 1000k rmova imas jedan13:20
MmikePosoili par13:20
MmikePoso'brze' je, na papiru :)13:20
MmikePosoinace, kolega tu testirao, kako najbrze obrisati direktorij sa 12964192634192736419236419674128936741296741 fajlova13:21
MmikePosoreko bi covjek, rm -rf13:21
MmikePosoal' ne13:21
MmikePosorsync --delete /tmp/empty.dir /mnt/dir/koji/hoces/obrisati/13:21
MmikePosoto je puno brze13:21
SwetMuffinneki dan na #d sam procitao to da je rsync brisanje brze, da13:21
ravilovMmikePoso, jer je --delete BSD-ism13:27
ravilov-exec je POSIX13:27
ravilovsto se tice xargs, to bi bilo zgodno, da13:28
ravilovMmikePoso, da, netko je tu vec linkao topic na stackoverflowu o tome13:28
jellyMmikePoso: zaboravio si -a13:31
pkillerhttp://www.redbullairrace.com/en_HR/event/rovinj13:32
pkiller12-13.04.201413:32
pkillerprvo sam mislio da me zajebava neki frend jer smo baš par dana prije gledali na youtube-u :)13:33
MmikePosojelly: ack13:33
SilverSpacepkiller: da vec se zna neko vrijeme13:40
MmikePoso/'o'\13:43
MmikePoso350 eura karta13:46
MmikePosolol :D13:46
ravilovstrasno13:49
* ravilov jucer kupio kartu do USA13:49
ravilovsamo duplo toliko :)13:49
SilverSpaceMmikePoso: ima i skupljih 66013:49
MmikePosoravilov: kad ides?13:50
ravilov5. mj13:50
SwetMuffinMmikePoso: samo si mi zakomplicirao oneliner s xargsima, ima fajlove koji imaju spejs i lajnbrejk u imenu, sad fakat moram man upogoniti :) 13:51
* SwetMuffin shakes fist13:51
SilverSpacenocas nestalo struje i svi su mi se uredaji upalili kad je dosla lampa tv komp rpi 13:51
SilverSpacegledam da nisu vanzemaljci u sobi 13:52
ravilovkakve veze imaju space i linebreak?13:52
MmikePosoSwetMuffin: a jos sam reko -print0 | xargs -013:53
ravilov-print0 | -013:53
ravilovpa da13:53
SwetMuffinnda, ja ko seljace napisao --null :) 13:53
weshmashianwhat they said :)13:53
* MmikePoso shakes the dusts off his hair13:53
MmikePosohaed13:53
MmikePosohead13:53
MmikePosoblej13:53
weshmashianmead?13:53
ravilovwhich head?13:53
SwetMuffin:*13:53
igustinMmikePoso: ne baljezgaj13:56
MmikePosoigustin: mlje?13:56
MmikePosonemrem13:57
MmikePosoal' 13:57
MmikePosobitno mi je znati sto smatras baljezganjem13:57
igustinMmikePoso: ti nemaš hair koji bi držao ikakav dust na tvojoj head13:57
MmikePosoeh13:57
MmikePosoOFF YOU GO, LADDIE, OFF! :)13:57
igustin:P13:57
weshmashianhe does have a point... :)13:57
SwetMuffinhe does not have hair enough to mock others on subject :) 13:59
ravilovzato svaki tjedan ide kod frizera na glancanje14:01
ravilov*poliranje14:01
weshmashianodjem po potomka u vrtitj14:02
ravilovpokupi i SilverSpace-ovog14:02
SwetMuffinMozes i mojeg .. mozete i do slane sobe skupa :) 14:03
igustinMmikePoso: jbg, reci ti što hoćeš, ali ja danas idem na šišanje, crkni od ljubomore :P :D14:04
MmikePosoigustin: ja se sisam svaka 2 tjedna14:05
jellyigustin: pix or it didn't happen14:05
MmikePosofino mi izmasiraju tjeme i to14:05
MmikePosotak da14:05
igustin:D14:05
MmikePoso:) i dig you, dude, dig you totally :)14:05
jellydig +short14:06
* SwetMuffin giggles14:08
* ravilov se isto sisa bar svaka 2 tjedna, inace mu pocne u oci ic14:10
obruTsisas se ? :P sto si sisas ? :P14:11
igustinglede rsynca...14:12
igustinjedan kolega Apple-fanboy kupio WD MyCloud NAS storage14:12
igustinpoludio je nakon što Finderom nije uspio skoro ništa skopirati na njega14:12
igustinpucao je na raznim fajlovima, pogotovo velikim14:12
jellysamba ili nfs?14:13
MmikePosohttp://monkeypatch.me/blog/move-a-running-process-to-a-new-screen-shell.html14:17
MmikePosomeni ne radi :)14:17
igustinnisam siguran, ali mislim da je onaj Appleov apfs ili tako nekako (nisam radio na tome)14:17
* SilverSpace ide na sisanje vec dva tjedna i nikako otici 14:17
igustini na kraju je grunuo rsync u terminalu i sve prošlo, oduševio se14:17
ravilovjedina pozitivna stvar osx-a je da ima terminal14:21
ravilovMmikePoso, meni radi14:22
ravilovsa reptyr14:22
ravilovako ti javi "unable to attach process: operation not permitted", to je do kernela (security)14:23
jellyhm, 80MB ldif, bas me zanima hoce li proc14:27
obruTvjerojatno ce ti crknut negdje na pola :P14:38
obruTobozavam kad importam u ldap pa mi krepne negdje na nekom memberu neke grupe jer vec postoji14:38
jellyizgrepao sam vani one koji su vec unutra unaprijed14:39
obruTja sam zadnji put napravio skriptu koja mi napravi report i izbaci van postojece... iako, ne bi se smjeli kao ulazni podaci pojavit vec postojeci14:40
jellyidealno bi bilo kad bi slapd imao transakciju, pa da mi napuca ili cijeli ldif unutra ili nista14:40
* jelly bi bi muzcku zelju14:40
obruTto je i meni palo na pamet, begin, ..., commit14:40
obruTevo, ispunjavam muzicku zelju: https://www.youtube.com/watch?v=qlwnRhlh7ts   iako mi stvar nije bas nesto, ne znam zasto, svidja mi se ova izvedba14:41
dataseobruT: Title: Can't Help Falling in Love - Elvis Presley Ukulele Cover, Views: 212046, Rating: 99.40838%14:41
MmikePosos tim ldapom samo problemi :)14:44
obruTnemoj tako... meni radi (tm)14:45
obruTfakat, nikad niti jedan problem u produkciji, da se skrsi, ne radi ili sta ja znam14:45
SwetMuffinJe, a kaj radi ? :) 14:45
SwetMuffin"biva tu" :) "ajdla" :) 14:45
obruTimport podataka je vec druga prica :)14:45
obruTSwetMuffin: radi svasta :) autenticira, provajda podatke, stagod14:46
SwetMuffinLazes, da sve to radi imao bi probleme, it's by design ! :) 14:46
ravilovnama isto ldap radi (tm)14:47
ravilovs tim da je nama ldap == ad14:47
obruTbas me zanima kako ce se ponasat kad presele jedan sustav na novi ldap... tamo ce biti miljoni upita u sitnoj jedinici vremena14:47
ravilovmeni je to crna kutija, ali kazu da radi14:47
ravilovobruT, pa zove se *lightweight*, znaci da ce podnijet :p14:48
obruTvaljda hoce... backend baza nece biti bdb i tak neka slicna :)14:48
ravilovnego dbf? :p14:49
ravilovcsv?14:49
obruT.csv :P14:49
ravilovplaintext?14:49
obruTbwahahaha :)14:49
obruTbiti ce php asocijativni niz :P14:49
ravilovoh, znam!14:49
ravilovphp!14:49
ravilovmrsh14:49
ravilovto je najbolja baza!14:49
obruT:)14:49
ravilovjednom cu slozit i sql za nju14:49
ravilova onda cu ti prodat licencu, da imas kao backend za ldap14:50
jellyobruT: ima backend-ldif, gdje su mu plaintext fajlovi backend14:51
jellyzvuci skalabilno14:52
obruTma za backend treba staviti crnce (i kineze) koji ce pamtit podatke, prihvacat upite i odgovarat nazad...14:53
obruTfino ih organiziras u stablo i djenja14:53
jellyza red-black tree ti trebaju crnci i indijanci, ne znam koji algoritam ciljas sa crncima i kinezima14:54
ravilovinterracial14:55
ravilovkoja tisina15:25
ravilovvidi se da je gotovo radno vrijeme15:26
ravilovCTCP2, zanimljiv opis dogecoina na http://hrblog.ivoras.net/dajte-mi-dogecoin.html ... :p15:28
jellynije gotovo, jos se radi15:32
markosejicD Vecer15:34
jellyovdje jos sunce sija15:36
jellymarkosejic: di si ti!?15:36
CTCP2ravilov : tl;dr15:36
CTCP2:D15:36
markosejicu Zagrebu15:36
CTCP2salim se, procitat cu kasnije15:36
CTCP2btw, kaj mozes od gugleta trazit da ti zblura sliku kuce (na google street view)?15:37
ravilov"Dogecoin, parodija BitCoina koja je narasla u popularan internetski meme sama po sebi i postala kvazi-ozbiljna."15:38
markosejicSada ce opet rasprava o bitcoinu15:38
CTCP2ravilov : ok, semi-provokacija zabiljezena, move on15:38
ravilovzasto provokacija?15:38
ravilovzar nije istina?15:38
CTCP2jer je to "tvoj thing" :>15:39
markosejicModus Operandi15:39
ravilovpa zar nije tako nastao dogecoin?15:39
CTCP2pa je, al kaj onda :D15:39
CTCP2bitno je da je preasto svoju misiju :D15:39
CTCP2imas pun kurac tih smece-coina15:40
CTCP2svaka budala izmislja nes15:40
ravilovpa zasto onda provokacija15:40
ravilovsamo sam primjetio cinjenicu15:40
ravilovi provjeravam jel tocna15:40
ravilov(actually nisam znao da je tako nastao)15:40
CTCP2pa zato jer inace stalno "bockas" :D15:40
CTCP2pa reko "here we go again" :D15:40
jellynagradno pitanje je kako ubrzati ldapadd15:41
jellyvrti se vec 20 minuta, pise jedva 20MB/s na disk15:41
jellyradi, ali upisuje mozda 100-200 entryja u sekundi)15:42
jellywow sky is clear, much amaze15:43
jellyhttp://dogeweather.com/15:43
ravilovjelly, hipotetska teorija - insert direktno u backend bazu?15:44
raviloviliti zaobidji ldapadd15:44
jellyto ne znam napraviti15:44
jellyjednom kad su unutra, znam slapcat pa slapadd, ali ne znam generirati metadata15:45
ravilovni ja15:45
ravilovzato je samo hipotetski15:45
Hrkioi, ovaj iskon blokira udp portove ili samo public trackere ?15:56
jellyHrki: ne.15:56
Hrkipa kako mi je onda invalid url :/15:57
jellykoji url?15:57
Hrkiudp://tracker.openbittorrent.com:80/announce15:57
jellytracker.openbittorrent.com. 3528 IN     A       31.172.63.25315:57
jellytracker.openbittorrent.com. 3528 IN     A       31.172.63.25215:57
ravilovudp:// nije razumljiv protokol15:58
ravilovotkud ti to?15:58
Hrkisa utorrenta15:58
Hrkiidem staviti noviju verziju utorrenta, izgleda da ovaj 1.8.5 uopce ne podrzava udp15:59
ravilovbtw15:59
SilverSpace:)15:59
ravilov"invalid url" nema nikakve veze sa ISP-om ili blokiranjem portova15:59
ravilovnajlakse odmah krivit providera :p15:59
Hrkima da, ali ovaj ne kuzi sta mu je udp15:59
ravilovpa da, i?15:59
ravilovnije sigurno do iskona15:59
Hrkinovije verzije kada stavis udp:... napravi kak spada15:59
Hrkijebe se meni za protokol16:00
ravilovtome nije iskon kriv....16:00
Hrkipa zato i pitam16:00
MmikePosorasti LTCu, rasti, da te prodam :)16:00
jellyHrki: tu je specka, pa generiraj ispravan upit i posalji netcatom, vidi dal se nesto vrati http://xbtt.sourceforge.net/udp_tracker_protocol.html16:03
Hrkievo sad ide, kad sam skinuo 2.2.1 utorrent :) ja bio na 1.8.516:04
SilverSpaceda mi je samo znati gdje treba kopat 16:13
pkillerMmikePoso: sve raste :)16:17
SilverSpacehttp://is.gd/NPgyqt16:21
markosejiclol16:22
markosejicklasika kod windowsa16:23
SilverSpacehttp://makets.vsemayki.ru/catalog_img/110432/manshort/black_500.jpg16:27
SilverSpacehttp://www.youtube.com/watch?v=e9b2-mchamg16:34
dataseSilverSpace: Title: Meizu MX3 and BQ Aquaris are the first Ubuntu phones, Views: 7048, Rating: 98.6722%16:34
MmikePosojednog ce dana netko zapalit index :)16:34
SilverSpace? seve 16:40
SilverSpacelol http://www.index.hr/black/clanak/slavko-linic-otvorio-profil-na-facebooku-i-opravdava-pljacku/730910.aspx16:42
hbognerda cujem kritike i komentare, radi se letak pa je input dobrodosao: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1902793_10152198568368346_1997549752_n.jpg17:19
hbognerslobodno se prikljucite na https://www.facebook.com/groups/541098862671461/ ako zelite17:20
SilverSpacehbogner: ma dobro je to za printanje 17:38
hbognerovo sam mu napisao:17:41
hbognerJel mozes napraviti da se u pozadini vidi vise tipova OSM prikaza?17:41
hbognerNešto u stilu one slike na:17:41
hbognerhttp://www.openstreetmap.org/about17:41
hbognerDa se pokaze raznolikost opcija?17:41
ivokshttp://vimeo.com/8736052817:58
ivoksstazu postavio: Ante.17:59
ivoks:)17:59
SilverSpacea tek poceli 18:09
SilverSpacei odlicno igraju 18:10
SilverSpacemededi 0:1 18:11
jelly-homehuh, bukovace uzgojene na potrosenoj kavi18:48
OneKoreajel kaze da uzgoji pola tone mjesecno? waw18:55
markosejicd vecer19:02
jelly-homeventilator od napajanja se ekcenticirao kod premjestanja, koliko dodje genericko 400W napajanje?19:23
jelly-hometj. jel se isplati otvarat, mijenjat vent ili ne19:23
SilverSpacejelly-home: ovisi kakvo je napajanje i koliko mislis ulozit u ventilatore 19:24
SilverSpaceako je neko žnj onda ne isplati dat novce za ventilatore 19:25
SilverSpacei onda se dogodi ko meni da crkne napajanje sa nova dva ventilatora 19:27
jelly-homemislim dat sto manje novaca :-)19:27
jelly-homedo 100kn, na primjer19:27
jelly-homedal je žnj ili ne, ne znam19:28
SilverSpacejesu dva unutra 19:28
SilverSpace?19:28
SilverSpaceili jedan19:28
jelly-homečisto sumnjam19:28
jelly-homevidi se jedan izvana19:28
SilverSpaceak je jedan onda 100kn nije puno za bolji vent 19:29
SilverSpaceza dva 100kn do nebi bilo dobro19:29
Hrkihttp://www.jutarnji.hr/hrvatskoj-treba-novih-1-5-milijuna-radnika-da-bismo-svi-zivjeli-bolje--a-place-i-penzije-napokon-bile-vece/1168446/19:30
Hrkihttp://www.jutarnji.hr/multimedia/archive/00641/Untitled-7_641907S0.jpg19:30
Hrkii sad se ja pitam, jesmo mi li gore na sjeveru budale sto radimo ko konjevi da hranimo ove uhljebe dole?19:30
jelly-homeili je pitanje zasto dolje nema posla19:32
Hrkipa jer nitko ne radi, lijeni ljudi19:32
Hrkinema druge19:32
jelly-homeili je ljudima dobro, pa se ne zele odseliti tamo gdje posla ima19:33
Hrkipa dobro im je jer nista ne radi a primaju pomoc19:33
Hrkibi ti radio da nemoras nista raditi?19:33
jelly-homeda, inace bih se osjecao lose19:33
Hrkia cuj, hrvati katolici tamo dole se ne osjecaju19:33
* jelly-home nije katolik19:34
Hrkioni sad grade tamo najveci crkvu u jebenom kninu koji je srpski entitet19:34
Hrkinema posla, ALI za crkvu se ima19:34
jelly-homenek je shareaju sa pravoslavcima19:34
Hrkisa kojima, svi su protjerani :)19:34
jelly-homepa onda u cem je problem19:35
jelly-homegradnja = posal19:35
jelly-homeak crkva placa taj rad, super19:35
Hrkii tko ce kasnije imati koristi od toga?19:35
jelly-homevjernici19:35
Hrkionda nek crkvu zicaju za pomoc, a ne proracun19:36
Hrkii nema uopce problema19:36
jelly-homecrkva je i mjesto druzenja19:36
jelly-homei sirenja nekih korisnih (i nekih manje korisnih) nacela19:36
Hrkine vidim da im pomazu, kad su i dalje nesposobni da otvore firmi ili nesto drugo19:37
SilverSpaceja da imam para izgradio bi stadion 19:38
SilverSpacenogometni naravno 19:38
Hrkija bi izgradio najveci kriz na svijetu19:38
jelly-homePower supply integratedLC420H-8 V1.319:39
SilverSpacejelly-home: i nije nesto 19:39
* jelly-home nije zahtjevan19:40
SilverSpaceHrki: kaj se onda bunis za crkvu 19:40
jelly-homehttp://www.njuskalo.hr/kucista/napajanja-stolno-racunalo-oglas-6489007 80kn cijelo to napajanje19:40
Hrkine bunim se, bas me briga sta cobani rade, ali su mutavi19:42
Hrkiumjesto da naprave neku tvornicu, ovi grade najvecu crkvu, i to jos u gradu koji nema domicilno stanovnistvo19:42
jelly-homecrkva kao socijalni element moze donijeti puno dobra u mjesto, iako nije direktno opipljivo19:43
CrazyLemonjelly-home bolje ti je da kupiš bolji vent nego cijelo to napajanje.. jer češ na kraju opet mora kupit vent :)19:44
SilverSpaceTatari necu Rusima 19:44
* CrazyLemon ima to napajanje19:44
SilverSpacebolje 80kn za vent nego 80kn za napajanje 19:46
jelly-homeCrazyLemon: ali ovo novo ima nove jeftine kondenzatore i vent, a novi vent je samo novi vent19:47
jelly-homevent je radio ok 2g dok ga nisam tumbao 19:48
jelly-homeoh well, brb19:49
Mmikehttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1794664_723965390967178_1774781592_n.jpg19:49
Mmikeweshmashian, ping20:03
SweetMuffin" Na glavnim stranicama za Dogecoin možete skinuti aplikacije za nekoliko popularnih sustava (ne i Linux - rekli smo popularnih sustava) te ih instalirati. " :)20:06
SilverSpacegdje je onaj druker za janukovica http://www.vecernji.hr/svijet/janukovicev-sin-zubar-ima-pola-milijarde-dolara-92342220:06
SilverSpaceSweetMuffin: lol20:06
SweetMuffinjelly: vilo je nedavno nekaj na newsima, nacelno svi govore da je pri samostalnoj zamjeni venta bitno u ducanu reci za kaj kupujes, da ti proda visokoprotocni vent. 20:10
Mmikehttp://vimeo.com/5820010320:43
SilverSpacehttps://www.youtube.com/watch?v=V0fJYYmLflI20:50
dataseSilverSpace: Title: Chinese corset advertisement, Views: 853515, Rating: 95.81254%20:50
ravilovto vise lici na japance20:59
ivokshttp://www.windowsservercatalog.com/item.aspx?idItem=72f0c00b-28c9-458a-9759-67a8d65cb048&bCatID=152121:05
jelly-homesrecom, malo detaljnije ciscenje i reseat ga je utisalo21:21
jelly-hometoliko da nisam siguran da radi...21:21
Mmikepornmd21:49
Mmikepa jebemti  :)21:49
Mmikehttp://www.youtube.com/watch?v=-vVblGlIMgw22:30
dataseMmike: Title: Inside Adam Savage's Cave: Awesome Robot Spider!, Views: 2065053, Rating: 98.175412%22:30
SilverSpacehttp://webcafe.net.hr/2014/02/26/0325007.48.jpg23:01
SilverSpacehttp://www.bug.hr/anketa/23:23
SilverSpacespori smo 23:23
Mmikeerror: unsupported dictionary type: pqsql23:52
Mmikekme :/23:52
Mmikedisleksicni majmun :;/23:52

Generated by irclog2html.py 2.7 by Marius Gedminas - find it at mg.pov.lt!