jelly | ivoks: sretan rodjendan?!?!?! | 05:34 |
---|---|---|
jelly | ak me mobitel ne laze, nisam siguran kak zna :-\ | 05:34 |
BotaniCar | Call the cake patrol ! :) | 06:02 |
* BotaniCar pjeva "sretan rodjendan" ivoksu , uzasna li zvuka :) | 06:03 | |
BotaniCar | https://www.youtube.com/watch?v=o0gH_omVWIg | 06:19 |
datase | YouTube: IT Crowd - Best Of Moss - 0:07:05 - 568146 views - 2319 likes / 45 dislikes | 06:19 |
Mmike | Bibkec | 06:30 |
dodobas | yutro | 06:48 |
Mmike | dodobas: pdjeeeeeesi | 06:52 |
Mmike | mysql ima group_concat | 06:52 |
Mmike | postgres to nema :( | 06:52 |
ivoks | jutro | 06:52 |
ivoks | heh, hvala jelly BotaniCar | 06:52 |
Mmike | aha, pa ima array_agg() | 06:52 |
Mmike | i onda to samo prebacimo u string! | 06:53 |
Mmike | ivoks: ooo! | 06:53 |
Mmike | ivoks: jos koju sijedu nabacio? :) | 06:53 |
ivoks | vidis... zanimljivo | 06:55 |
ivoks | nemam niti jednu sijedu | 06:55 |
ivoks | nigdje :) | 06:55 |
Mmike | ivoks: nemam nit ja kad se na celavo osisam :D | 06:59 |
Mmike | a kad se ne osisam i dalje nemam kose :) | 06:59 |
Mmike | BotaniCar: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/540398_3648146236058_1382174360_n.jpg?oh=bcf783c21fd90fdab9226c7e74a49098&oe=566971BF | 06:59 |
Mmike | BotaniCar: pa de si to naso :D :D :D | 06:59 |
ivoks | iss | 07:02 |
ivoks | nekako mi se cini da ni 100 kava danas nece pomoci | 07:02 |
Mmike | true dat :( | 07:02 |
ivoks | jucer je 'beer bar' imao popust na sve 50% | 07:02 |
ivoks | i uz to su imali besplatni rostilj | 07:02 |
ivoks | pekli su ga 3h | 07:02 |
ivoks | toliko je ljudi bilo | 07:02 |
ivoks | tak da gemist 4,5kn | 07:03 |
ivoks | ubijes se s 50kn :) | 07:03 |
jelly | "beer bar" "gemist" *zbunj* | 07:03 |
ivoks | a gle | 07:05 |
ivoks | mjesto se zove beer bar | 07:05 |
jelly | za tu cijenu se ne pita :-) | 07:05 |
ivoks | jer imaju hrpetina raznih piva | 07:05 |
ivoks | ali mi vec pun kufer piva | 07:05 |
BotaniCar | Pravo je pitanje jel gemist bio ok ili te danas boli glava ? :D | 07:05 |
ivoks | skuzio sam da mi je gemist laksi (ne napuhuje), jeftiniji i direktniji :) | 07:05 |
ivoks | ne, ne boli me glava | 07:05 |
ivoks | samo ono, jedva sam se probudio | 07:05 |
ivoks | ne znam zasto | 07:06 |
BotaniCar | Mmike: kod Bobe na FB. Imas ti negdje slika s momacke ? | 07:06 |
ivoks | ovi kinezi nikako da nauce | 07:07 |
ivoks | opet precijenjuju svoju burzu | 07:07 |
ivoks | opet ce krknut | 07:08 |
BotaniCar | http://inhabitat.com/nyc/google-signs-agreement-with-nyc-mayor-to-replace-nyc-taxis-with-driverless-google-cabs/ # a mi raspravljamo o uberu :D | 07:18 |
ivoks | BotaniCar: dakle... | 07:19 |
ivoks | jesi procitao ti cijelu tu stranicu? | 07:20 |
BotaniCar | Citam komentare upravo | 07:20 |
ivoks | i onaj dio '5 months ago under April Fools' | 07:20 |
BotaniCar | Kakav si ti nevjerojatan spoilsport ! :) | 07:21 |
Mmike | <ivoks> skuzio sam da mi je gemist laksi (ne napuhuje), jeftiniji i direktniji :) | 07:21 |
Mmike | ivoks: sazrijevas, to mi se svidja :) | 07:21 |
dodobas | Mmike: morgen aus osterreich | 07:22 |
Mmike | dodobas: oo! Was machen Sie dort? | 07:22 |
dodobas | arbeit macht spass, :) | 07:22 |
ivoks | BotaniCar: vijest dana je http://net.hr/danas/sve-dize-iz-pepela-njemacki-biznismen-kupuje-hrvatski-olimpijski-centar-bjelolasica/ | 07:23 |
ivoks | sad ce se naci neki dusebriznik i reci 'zasto se to prodaje? treba ostati u drzavnom vlasnistvu.' | 07:24 |
ivoks | tko god to kaze ocito nije bio tamo ili nije bio nigdje drugdje :) | 07:24 |
ivoks | zadnji put kad sam bio tamo... socijalizam iz '60. je ispadao na sva vrata | 07:25 |
BotaniCar | Nemam nish protiv da netko s vizijom kupi objekt koji je u stanju kao na slici. Da je drzava s tim nesto mislila napraviti, napravila bi. | 07:25 |
ivoks | dobro da je izgorilo i zamelo to sve :) | 07:25 |
Mmike | kaj nije to izgorilo? | 07:25 |
Mmike | da | 07:25 |
Mmike | bas to | 07:25 |
ivoks | sad ce covjek moci na miru sloziti to | 07:26 |
Mmike | daklem, ivoks | 07:26 |
Mmike | idi u dupe | 07:26 |
Mmike | i ti i amazon | 07:26 |
ivoks | a onako bi bilo 'treba sacuvati ovaj soc-kom kompleks' | 07:26 |
* Mmike je spizdio jucer oko 250 dolara na sranja na amazonu! | 07:26 | |
Mmike | BotaniCar: kupio sam onu tastaturicu malu :D | 07:26 |
ivoks | oce to, da :) | 07:26 |
BotaniCar | Ahahahaha :) Mmike necu te nish pitati jos par dana :) | 07:26 |
ivoks | a jesi vidio koliko su fotici i objektivi jeftiniji u engleskoj? :) | 07:27 |
ivoks | i to sam si kupio neki tjedan | 07:27 |
ivoks | baterije i punjac za moj eos | 07:27 |
Mmike | ma | 07:27 |
Mmike | nisam | 07:27 |
Mmike | necu to gledat :) | 07:27 |
* Mmike ima hrpu foto opreme koju ne koristi | 07:28 | |
Mmike | trebao bih prvo tijelo bolje kupiti | 07:28 |
ivoks | imas neke objektive? | 07:28 |
Mmike | al' kol'ko fotkam, 450D je vise nego dovoljan | 07:28 |
Mmike | imam | 07:28 |
ivoks | ja imam 550d | 07:28 |
ivoks | i sasvim je dovoljan | 07:28 |
ivoks | treba mi sirokutni objektiv | 07:28 |
ivoks | a polarizirana leca mi je jedna od najboljih investicija | 07:29 |
ivoks | iako je svega par dolara | 07:29 |
ivoks | s/leca/filter | 07:29 |
Mmike | od ovih 'boljih' imam 50mm prime 1.4, 70-210 f4.0 all the way, i onu sigmu k'o sto ima oburt | 07:29 |
Mmike | 10-12 ili kak vec | 07:29 |
Mmike | e, i imam 15-85 canonof, f3.5-5.6, to mi je najprakticniji objektiv koji izvrsno fotka | 07:29 |
jelly | ne veli se "izgorilo" nego "neko zapalio da se lakse proda" | 07:30 |
Mmike | trebao bih bolje tijelo, al' vecu klasu, ovaj 450D koji imam nist nije famozno bolji od starog 350D | 07:30 |
Mmike | ivoks: je'l ima 550D vdeo? | 07:30 |
Mmike | sestra ima 50D, mislim, i taj ima video, i prejebeno videjizira (jedino nece zvuk snimat) | 07:30 |
Mmike | al mi treba recimo bolji fles | 07:31 |
Mmike | a onda i dron da mogu okacit taj fotic nekud :D | 07:31 |
Mmike | dosle sve kartice | 07:33 |
Mmike | i rba i diners i maestro | 07:33 |
Mmike | od zabe | 07:33 |
BotaniCar | ja bi si kupio drona da spijuniram susjedu u kupaoni :) | 07:33 |
Mmike | jedino osobnu moras cekat mjesec dana | 07:33 |
ivoks | ja sam si kupio fles | 07:34 |
ivoks | samo ga ne mogu naci vise :) | 07:34 |
ivoks | jelly: pa sumnjam... da se zapalilo da se proda, prodalo bi se prije 5 godina, kada je izgorilo | 07:34 |
Mmike | BotaniCar: http://www.bhphotovideo.com/c/product/680103-USA/Canon_2751B002_EF_70_200mm_f_2_8L_IS.html | 07:34 |
Mmike | BotaniCar: to si kupi za spijunitar susedu :) | 07:34 |
ivoks | Mmike: video? moze snimati video | 07:34 |
BotaniCar | Mmike: s tim nemrem gledati iza kuet ( jebena sprava ) | 07:35 |
BotaniCar | *iza kuta | 07:35 |
* jelly proda BotaniCaru ogledalo na selfie sticku za $400 | 07:36 | |
ivoks | http://www.dpreview.com/reviews/canoneos550d | 07:36 |
Mmike | kakav konj | 07:37 |
Mmike | kupio sam onaj rii sa svapskim rasporedom na tastaturi! | 07:37 |
ivoks | eh, pocetnicke greske | 07:38 |
BotaniCar | jelly: za te pare prostitutku rentam, a ne da susjedu gledam kak tische pristeve :) | 07:38 |
Mmike | veli lik 'provalilo mi na server' | 07:39 |
Mmike | i onda dodjes gore, i : | 07:39 |
Mmike | 248 packages can be updated. | 07:40 |
Mmike | 167 updates are security updates. | 07:40 |
Mmike | i to je ubuntu 12.04 | 07:40 |
Mmike | "Ali, mi smo iza VPNa" | 07:40 |
ivoks | With all this taken into account, it is hard not to recommend the EOS 550D. Quite simply, taken as a whole, it is the best camera of its class that we've ever seen, and one of those rare cameras that won't look out of date in a couple of years' time. | 07:41 |
Mmike | ae, jeftilen cannon | 07:52 |
Mmike | k'o sto su bili i 350D i 450D | 07:52 |
Mmike | samo sto je ovo novija generacija | 07:52 |
Mmike | za ucit se fotkat i za povremeno fotkanje, dusu dalo | 07:52 |
Mmike | iako, ak ne planiras prec u jacu klasu, brijem da se vise isplati kupit dobar kompakt | 07:53 |
Mmike | radi bolje fotke, a manje toga za nosit naokolo | 07:53 |
Mmike | s 550D i inima moras sjest u lightroom ili neki drek i poigrat se s fotkom | 07:53 |
ivoks | zbilja? | 07:54 |
ivoks | ne bi znao | 07:54 |
ivoks | osim kaj imam i 300d i 550d, nemam nikakva iskustva s tim foticima :) | 07:54 |
Mmike | a tush naucit osnove, kaj je blenda, kak utjece na fotku (mala blenda = siroki otvor = veliki bokeh tj mala dubinska ostrina, mozes fotkat s kracom ekspozicijom, velika blenda = uski otvor, velika dubinska ostrina, al' treba kratka ekspozicija, ili treba rokat ISO gore) | 07:57 |
Mmike | kad ISO povecavas onda ovi losi senzori u tim foticima daj zrnate slike | 07:57 |
Mmike | pa onda kompozicija fotke, pa objektiv i odnos blenda/ekspozicija, pa vidjet zakaj 18-350 wideltelezoom objektivi kurca ne valjaju jer izoblice sliku (iako danas photoshop to moze popraviti bez nekog veceg beda) | 07:58 |
Mmike | pa onda skuzis da kad fotkas u RAWu dobijes masu bolju fotku, al' omras masu vise vremena provesti u LightZoneu ili tak necem | 07:59 |
Mmike | u biti je skroz ok otic na tecaj | 07:59 |
Mmike | na vsiteu ima svako toliko, frend predaje tamo fotografiju i videopimpekiranje, i svako malo ima nekakvo predavanje/tecaj/radionica | 07:59 |
Mmike | naucis hrpu stvari tamo | 07:59 |
ivoks | nisi skuzio sarkazam :) | 08:00 |
SilverSpace | dan | 08:12 |
jelly | kad vidim "bokeh" odma mi se pogled zamuti i ne citam dalje | 08:22 |
BotaniCar | Pda, kaj se ne smije reci "jako mutno" umijesto "velik bokeh" ? :) | 08:23 |
BotaniCar | kad smo na temi, koja je mjerna jedinica za blur ? :D | 08:24 |
jelly | jacina glavobolje? | 08:24 |
BotaniCar | Ima smisla, jedinica za bokeh bi mogla biti boca viskacha :) | 08:25 |
ivoks | bome... | 08:35 |
ivoks | amazon kaze da je paket vec u zagrebu | 08:35 |
ivoks | a poslan jucer u 8 navecer | 08:36 |
BotaniCar | taj amazon je tak ( s moje strane pulta ) jeben :) Treba im dati da fakat pocnu svojim dronovima dovoziti :) | 08:36 |
weshmashian | ohai | 08:37 |
SilverSpace | https://pbs.twimg.com/media/CNUgpXUU8AE2UHz.jpg:large | 08:46 |
SilverSpace | f1 zatvorili kokpit | 08:46 |
ivoks | OPERATED BY: ALL NIPPON AIRWAYS, NH 218 | 08:46 |
BotaniCar | uvijek mi je bilo cudno zakaj to nisu napravili | 08:47 |
ivoks | EQUIPMENT: BOEING 787-9 | 08:47 |
ivoks | o da... | 08:47 |
Mmike | bokeh | 08:47 |
Mmike | tak se veli :) | 08:47 |
Mmike | ono kad je centar ostar a okolo mutno :) | 08:47 |
BotaniCar | SilverSpace: jos samo da maknu vozaca, ap da mogu sloziti bolide bez krhkog vozaca kao smetnje :) | 08:47 |
ivoks | biti ce sushi na letu! :) | 08:47 |
BotaniCar | Mmike: kaj se to ne veli "mutno" ili "pijan sam" :) | 08:48 |
SilverSpace | BotaniCar: vozaci ce sjedit u simulatoru i vozit po stazi | 08:48 |
SilverSpace | moram uvjezbat Franka | 08:49 |
BotaniCar | SilverSpace: pa da :) | 08:49 |
SilverSpace | jucer je bio na hokeyu | 08:49 |
Mmike | zato sam ja kupio Logitechov G27 | 08:49 |
SilverSpace | i znas kaj mu je bilo najbolje | 08:49 |
Mmike | vish, dodobas | 08:49 |
Mmike | moram ti volan vratit | 08:49 |
BotaniCar | http://www.poslovni.hr/poslovni-partneri/elen-hep-ov-projekt-razvoja-punionica-300759# # evo ivoks , jos malo pa ces smjeti imati i auto na struju s umjerenim nadanjima da ces ga imati gdje brzo napuniti :) | 08:49 |
Mmike | SilverSpace: otfuraj ga na karting! | 08:49 |
SilverSpace | stricek sa pivom :) | 08:49 |
BotaniCar | Mislim, HEP :) "brzo" uzeti s planinom soli :D | 08:50 |
ivoks | BotaniCar: naivno | 08:50 |
BotaniCar | ivoks: mislis reci , vizionarski :P | 08:50 |
ivoks | https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_largest_companies_by_revenue | 08:50 |
SilverSpace | Mmike: jebiga kad u ovom djelu pripizdine tj grada nema nis | 08:50 |
SilverSpace | sve mi daleko | 08:50 |
Mmike | SilverSpace: a jbg - dopedalirajte do spanskog | 08:51 |
BotaniCar | China National Petroleum Corporation #3 :) | 08:51 |
Mmike | tam ima modela za klince | 08:51 |
ivoks | broj 2., broj 3., broj 4., broj 6., broj 12., itd... | 08:51 |
Mmike | nisam siguran da na velesajmu ili u CC-East imas za klince karting | 08:51 |
ivoks | sve te kompanije ce se dici na noge | 08:51 |
ivoks | i pojest sve te igracke na struju | 08:51 |
ivoks | i forsirati ce ono sto pase njima | 08:51 |
ivoks | edizel | 08:51 |
ivoks | dakle, krivo sam rekao | 08:52 |
SilverSpace | moj paket je jos u SINGAPORE | 08:52 |
ivoks | br 2. do br 7. | 08:52 |
BotaniCar | Dvojim. Da se razumijemo, ja kao vozac vulgaric cu samo dobro proci u tim trvenjima, ali ja svoje zetone stavljam na struju. | 08:52 |
ivoks | pa naravno da ces dobro proci | 08:52 |
ivoks | al evo ti dvije opcije: | 08:52 |
BotaniCar | http://www.theregister.co.uk/2015/08/23/sysadmin_ignores_25_thousand_patches_among_other_sins/ | 08:52 |
ivoks | 1) ne moras mijenjati auto, motor niti raditi ikakve promjene | 08:52 |
ivoks | 2) moras kupiti skupi elektricni auto | 08:52 |
ivoks | sto biras? | 08:52 |
ivoks | s time da ovaj pod 2) vise zagadjuje | 08:53 |
BotaniCar | ivoks: 1) mi nije argument jer se auti trose, zamijeniti cu ga prije ili poslije. | 08:53 |
BotaniCar | a 2) nisam shvatio, pa sto ako je skuplji ? Meni je auto investicija koju sam do sad radio svakih 10 godina. | 08:53 |
ivoks | ajmo okrenuti pricu | 08:54 |
BotaniCar | Moze | 08:54 |
ivoks | zasto bi kupio elektricni auto? | 08:54 |
BotaniCar | Ne cuje se. Mogu ga tociti doma. Ne smrdi. Nemam drugih subjektivnih razloga. | 08:54 |
ivoks | vi znate da su elektricni auti u biti veci zagadjivaci od treadicionalnih? | 08:55 |
Mmike | Nebi kupio elektricni auto. K'o sto nebi kupio nit edizl auto. | 08:55 |
Mmike | kupit cu ono sto ce bit 3-5 godina staro kad cu kupovat i kaj ce bit trendy :) | 08:55 |
Mmike | neka mazda, dakako :D | 08:55 |
Mmike | ivoks: u biti to nije istina :) | 08:55 |
ivoks | ok, ne cuje se... to je fora ako to volis; ja vise volim cuti snagu | 08:55 |
Mmike | ovisi di i sta | 08:55 |
ivoks | Mmike: bilo gdje | 08:55 |
BotaniCar | ivoks: kako mislis ? Pricamo o zagadnjenju koje proizvede proces proizvodnje jedne jedinice goriva ? | 08:55 |
Mmike | zagadjuje vise tam di se struja proizvodi u termoelektranama na ugljen | 08:55 |
ivoks | BotaniCar: pricamo o sagorijevanju fosilnih goriva | 08:55 |
SilverSpace | ivoks: to sa su veci zagadivaci je velika laz | 08:56 |
Mmike | al' tam se struja i tak proizvodi na ugljen, nece elektricni auti to promijenit | 08:56 |
BotaniCar | ivoks: ok, sagorjevanje vs vjetrenjace ? | 08:56 |
ivoks | Mmike: znas li koliki je udio fosilnih goriva u proizvodnji el energije? | 08:56 |
ivoks | oko 80% | 08:56 |
ivoks | sve ostalo je zajebancija | 08:56 |
Mmike | e, i? | 08:56 |
BotaniCar | ivoks: vise el. auta ce utjecati i na sve okolne tehnologije, zasto mislis da udio fosilnih goriva u proizvodnji energije nece padati ? | 08:56 |
Mmike | struja ce se i dalje proizvodit | 08:56 |
Mmike | sve manje i manje od fosilnih goriva | 08:56 |
ivoks | pa kada uzmes u obzir konverziju fosilnog goriva u el. energiju, gdje imas gubitke, ispada da el auto treba vise fosila da bi se pomaknuo nego auto na konvencionalni motor | 08:56 |
SilverSpace | spin naftne industrije kao da se nafta samo trosi i ne treba je proizvodit | 08:57 |
ivoks | BotaniCar: zato sto ne pada, vec raste? | 08:57 |
Mmike | ivoks: zanemarujes cinjenicu da ce se struja uvijek proizvodit | 08:57 |
Mmike | bilo el auti ili ne | 08:57 |
ivoks | SilverSpace: nemas pojma o cem pricamo; uopce ne pricamo o nafti | 08:57 |
ivoks | Mmike: vjerojatno hoce, da | 08:57 |
Mmike | pricamo o tome da 'elektricni auti zagadjuju vise' | 08:57 |
Mmike | sto nije istina | 08:57 |
ivoks | i nadam se da ce naci bolje izvore struje | 08:57 |
Mmike | proizvodnja struje zagadjuje, da | 08:57 |
Mmike | pogotovo di su debili , k'o mi, sto radimo one plomine, omble, ili koje kurce vec | 08:58 |
Mmike | al' ta struja ce se proizvoditi, bilo el. auti ili ne | 08:58 |
ivoks | ali to rade i u engleskoj | 08:58 |
ivoks | i u japanu | 08:58 |
Mmike | tak da 'el auti zagadjuju vise' je fabricirana konstrukcija :D | 08:58 |
ivoks | nismo mi jedini debili | 08:58 |
ivoks | vec su svi ostali izvori neproduktivni ili imaju druge probleme | 08:58 |
Mmike | nuclear! | 08:59 |
Mmike | cek da nadjem | 08:59 |
Mmike | ima onaj novi dizajn reaktora | 08:59 |
ivoks | i najveci problem struje je sto - ako se ne potrosi, bacena je u vjetar | 08:59 |
Mmike | (novi, iz like 95te :) ) | 08:59 |
ivoks | ne mozes ju efektivno skladistiti u velikim kolicinama | 08:59 |
Mmike | ivoks: da, al' tak je, mislim, pa to se nece promijeniti :) | 08:59 |
ivoks | i zato je edizel savrsen. | 08:59 |
Mmike | ma je drek :) | 08:59 |
ivoks | nastaje iz co2 | 08:59 |
Mmike | struja ce bit | 08:59 |
Mmike | postoji | 08:59 |
Mmike | i bit ce je | 08:59 |
Mmike | ak struje nestane, najebali smo | 08:59 |
ivoks | pa i co2 postoji | 08:59 |
Mmike | onak | 08:59 |
Mmike | OPAKO :) | 08:59 |
ivoks | i uvijek ce ga biti | 08:59 |
Mmike | el auti ili non-el auti | 09:00 |
ivoks | vise smo najebali ako nestane co2 | 09:00 |
Mmike | al' kad je vec tu, zash ne napajat aute s njom | 09:00 |
ivoks | zato sto to nije prirodna energija | 09:00 |
ivoks | odnosno | 09:00 |
ivoks | da bi ju stvorili, moramo koristiti druge prirodne resurse | 09:00 |
Mmike | Pa, da JP Morgan nije bio picka onda kad je bio picka, drugacije bi bilo :) | 09:00 |
ivoks | a kako nikad nismo, niti ikad hocemo, proizvesti savrseni pretvarac energije, ocito je da ce proizvodnja struje za posljedicu imati rasipanje energije | 09:01 |
Mmike | It will change. Mora prvo nafte tol'ko jako nestat da se fakat pocne razmisljat o drugom :) | 09:01 |
ivoks | pa razmislja se o drugom | 09:01 |
Mmike | not good enough | 09:01 |
ivoks | ono sto ti ja govorim je da imas na jednoj strani naftne kompanije koje traze izlaz (i nasli su ga) i nove startupe koji imaju polomljenu logiku (jos uvijek se, na kraju krajeva, baziraju na fosilnom gorivu) | 09:02 |
ivoks | ti mozes pricati kako cemo napredovati | 09:02 |
ivoks | ali nismo jos | 09:02 |
ivoks | a naftne kompanije sad imaju rjesenje | 09:02 |
ivoks | i vec grade elektrane koje ce biti co2 neutralne | 09:02 |
ivoks | danas el. auti predstavljaju samo prebacivanje osjecaja krivnje na nekoga drugoga | 09:03 |
ivoks | s vozaca na onoga tko proizvodi struju | 09:03 |
Mmike | ma kak ti naopacke brijes | 09:03 |
Mmike | kao da se struja proizvodi zbog el. auti :) | 09:03 |
ivoks | ? | 09:04 |
ivoks | pa ako ce svi voziti na struju, nece li? | 09:04 |
Mmike | Pa flawed ti je argument. Struja je tu, bilo elektricnih auti ili ne. | 09:04 |
ivoks | zamisli da svi voze na struju | 09:04 |
ivoks | sto bi to znacilo? | 09:04 |
BotaniCar | Nista, trnutno | 09:04 |
ivoks | pa to nije udvostrucenje potraznje, to je 5x veca potrazanja za energijom | 09:04 |
BotaniCar | Umjesto da rafiniramo naftu za benzin, palili bi ju za struju | 09:04 |
ivoks | a iz cega? | 09:04 |
Mmike | To bi znacilo da svi voze na struju. Zamisli ti da svi prestanu koristiti kompjutere? Da se svi datacentri ugase? Koliko bi se manje struje trosilo i koliko bi se manje zagadjivalo? | 09:04 |
ivoks | slazem se, ista stvar | 09:05 |
ivoks | pa ako znamo da smo sjebali sa el. uredjajima, jer traze toliko struje da moramo spaljivati ugljen (najveci proizvodjac el. energije, by far) | 09:05 |
Mmike | Netko probao Geary za email? | 09:05 |
ivoks | zasto bi radili opet istu gresku? | 09:05 |
Mmike | zato sto smo debili pa spaljujemo ugljen za struju | 09:05 |
Mmike | zato kaj idijoti briju da je nuklearna energija nesigurna, i da je ugljen sigurniji | 09:06 |
BotaniCar | ivoks: cijelo moje uzdanje u el. aute se bazira na nadi da cemo imati altenativne nacine proizvodnje e. energije u cistom obliku. Da budem iskren, meni je svejedno da li moj el. auto puni vjetrenjaca ili CO2 neutralna mazutana. | 09:06 |
Mmike | zato kaj ... THE WORD | 09:06 |
Mmike | erm | 09:06 |
Mmike | WORLD | 09:06 |
ivoks | BotaniCar: a zamisli, naftne kompanije su vec nasle nacin kako se rijesiti nafte i, da stvar bude jos bolja, preokrenuti postupak i rjesavati se smeca koje su plasirale (co2) | 09:06 |
ivoks | co2 mazutana? | 09:06 |
ivoks | BotaniCar: jesi uopce pogledao sto je edizel? | 09:06 |
ivoks | to nije nafta | 09:07 |
BotaniCar | ivoks: ma karikiram. velim, meni je skroz ok sto naftne kompanije rade naftu , nek ju spale i daju mi struju za moj e-auto. | 09:07 |
BotaniCar | Ma, jasta da nije, dao si link | 09:07 |
dodobas | Mmike: pa skoro, da :) | 09:07 |
ivoks | i? nisi skuzio sto je? | 09:07 |
BotaniCar | Energent je, bottom line. | 09:07 |
ivoks | da, nastao iz co2 | 09:07 |
ivoks | prakticki elektrana koja glumi sumu | 09:08 |
BotaniCar | E, velim,nek mi od njega naprave struju, ja sretan, a ti vozi auto na edizel, nemam beda s tim i ne bi bio nesretan da e-auti ne budu jedini auti na cesti. | 09:08 |
BotaniCar | Dapace, dozvoljavam da je moj koncept skroz pogresan, ne bi bilo prvi put da sam krivo nesto procijenio | 09:08 |
ivoks | jel netko od vas bio u danskoj? | 09:09 |
ivoks | btw (edizel ces si isto moci raditi kod kuce) | 09:09 |
BotaniCar | o0o | 09:10 |
SilverSpace | zasadit cemo ga u vrtu | 09:10 |
SilverSpace | erm BotaniCar vec ima spremnu kucicu :) | 09:10 |
ivoks | eh, propao sky greece | 09:11 |
ivoks | koliko su odradili, 3-4 leta i to je bilo to :) | 09:11 |
BotaniCar | SilverSpace: sadim samo marihuanu, sorry :) | 09:12 |
Mmike | Geary je smijesan email klijent :) | 09:13 |
Mmike | al' je fakat brz, za cas mi je otvorio folder s 203498294385243 mailova | 09:13 |
ivoks | Mark Mocnaj, predstavnik tvrtke Sky Greece u Hrvatskoj, jučer nam je ispričao kako ni on nije imao prethodnih informacija o otkazanom letu te da nema najave iz tvrtke o daljnjim letovima. Dodaje da se čelnici tvrtke već danima nikome ne javljaju, a navodi i kako već mjesecima nije primio plaću. | 09:13 |
ivoks | znam lika i ovo sto kaze je istina | 09:13 |
Mmike | ivoks: probaj geary, mozda ti se dopadne :) | 09:13 |
ivoks | jos prije 2 tjedna smo razgovarali kako bi zajedno nesto napravili sljedece godine | 09:13 |
SilverSpace | ivoks: nije znao mojne nije znao a ne prima placu | 09:14 |
Mmike | ivoks: bio ja u danskoj pred par godina, skupo, hladno, kopenhagen ruzan, socijalisticki gradjen, k'o zagreb mi izgleda... sjever danske malo bolji, bili smo u onom selu/dvorcu po kojem je Shakespeare napisao Hamleta - to je kul, reicmo | 09:14 |
ivoks | SilverSpace: jel barem znas covjeka da mozes tako nesto tvrditi? | 09:14 |
ivoks | ili firmu ili ista | 09:15 |
ivoks | ne | 09:15 |
ivoks | to vise govori o tebi nego li o icemu drugome | 09:15 |
SilverSpace | cim ne primis prvu placu moras znat ili si budala ili kreten da ne znas | 09:15 |
ivoks | je li? | 09:16 |
ivoks | ponavljam, ne znas nista o firmi niti o njemu | 09:16 |
Mmike | mozda silverspace ima greater insight :) | 09:16 |
Mmike | mozda lik fakat nije znao | 09:16 |
Mmike | samo ti to jos ne kuzis | 09:16 |
Mmike | skup s njim | 09:16 |
SilverSpace | :) | 09:17 |
* Mmike priocitao e-dizl clanak na wikipediji | 09:17 | |
Mmike | kul! | 09:17 |
Mmike | jedino, ja se bojim da ce to trebat opaku kolicinu struje da meeta demand | 09:17 |
ivoks | nece | 09:17 |
ivoks | jer izvor energije je co2, ne struja | 09:17 |
ivoks | struja sluzi samo za maltene ionizaciju | 09:18 |
ivoks | ono, elektroliza vode | 09:18 |
Mmike | predobra brija sa 'ajmo uzet co2 iz zraka' | 09:18 |
ivoks | to mozes napraviti s baterijom | 09:18 |
Mmike | pa hoce | 09:18 |
Mmike | upravo to | 09:18 |
Mmike | elektroliza trosi struju | 09:18 |
Mmike | i to fest koristi struju | 09:18 |
ivoks | joj | 09:19 |
SilverSpace | suncevu energiju | 09:19 |
Mmike | sad, ovi koriste 'renewable energy', sunce, vjetar, sto vec | 09:19 |
ivoks | akumulator u autu ti to radi :) | 09:19 |
ivoks | a da, oni ce koristiti sunce/vjetar | 09:19 |
Mmike | molim? | 09:19 |
ivoks | za elektrolizu | 09:19 |
Mmike | akumulator radi elektrolizu? | 09:19 |
ivoks | jel ima anodu i katodu? | 09:20 |
SilverSpace | http://www.telegram.hr/politika-kriminal/slucajno-objavljeni-podaci-koji-mozda-mogu-dokazati-da-rusija-stvarno-sudjeluje-u-ukrajinskom-sukobu/ | 09:20 |
Mmike | ivoks: kaj ti pricas, molim te? :) | 09:22 |
ivoks | Mmike: velim ti da hidrolizu mozes raditi s obicnom baterijom | 09:22 |
dodobas | SilverSpace: pls, nemoj pejstat nista sto je ne .hr domeni | 09:22 |
dodobas | spamas | 09:22 |
dodobas | *sto je na | 09:22 |
Mmike | kakva sad hidroliza? | 09:22 |
ivoks | ah, pardon :) | 09:22 |
Mmike | u akumulatoru se ne desava nikakva elektroliza | 09:23 |
Mmike | u akumulatorus imas supornu kiselinu (ili koji drek) i vodu | 09:23 |
Mmike | i olovne pimpeke | 09:23 |
SilverSpace | :) frend je iso gledat vodu u akumulatoru upaljacem pa mu je eksplodirao u facu svi cepovi iskocili i kozna jakna izgledala na njemu ko da ga je netko iz sacmarice pogodio | 09:23 |
dodobas | olovni pimpeki su bitni :) | 09:23 |
Mmike | u biti, da ja sad ne trkeljam: https://wiki.gnome.org/Apps/Geary | 09:23 |
Mmike | O JEBEMTI COPYU PASTER | 09:23 |
Mmike | https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_battery | 09:23 |
SilverSpace | dodobas: evo necu vise :) | 09:24 |
Mmike | Lead-acid batteries are made up of plates of lead and separate plates of lead dioxide, which are submerged into an electrolyte solution of about 38% sulfuric acid and 62% water.[2] This causes a chemical reaction that releases electrons, allowing them to flow through conductors to produce electricity. | 09:24 |
Mmike | a kad dovedes struju, desava se obrnuti proces, pa 'punis' akumulator | 09:24 |
dodobas | Mmste znali da su MIT i Samsung naparvitli bateriju bez tekucine ... s navodno puno boljim vjeikom trajanja | 09:24 |
BotaniCar | Nego, Mmike kak mislis da se u akumulatorima ne desava elektroliza ? Upravo se ona dogadja u starim i neispravnim akumulatorima :) | 09:25 |
ivoks | Mmike: da, fulao sam... pomjesao sam hidrolizu i elektrolizu | 09:25 |
Mmike | BotaniCar: dogadja se, da, to su oni auti koji voze na vodu :D | 09:25 |
BotaniCar | :))))))) | 09:25 |
Mmike | pre dobra brija je ovaj edizel, u biti | 09:25 |
Mmike | bar ovak, na papiru | 09:25 |
Mmike | vidjet cemo kak ce to large-scale raditi | 09:25 |
jelly | "vodu u akumulatoru" | 09:25 |
Mmike | jelly: nisi nikad dolio malo destilirane u akumulator, da ti auto brze ide? :) | 09:25 |
BotaniCar | Ja hodam s vodom u koljenu, dogadja li se u meni elektroliza ? :D | 09:26 |
jelly | Mmike: da, dok je bilo nezalivenih, gel akumulatora | 09:26 |
ivoks | As of April 2015, an Audi A8 driven by Federal Minister of Education and Research in Germany is using the e-diesel fuel. | 09:26 |
Mmike | meni se cinilo da ce ovo bit revolucija: https://en.wikipedia.org/wiki/Solar_updraft_tower | 09:26 |
Mmike | i testiranja su pokazala da je jebacki | 09:26 |
jelly | pardon. ovi sad su zaliveni i gel. | 09:26 |
Mmike | medjuim sad kad je doslo u praksu ispalo je da i nije tak super :/ | 09:26 |
SilverSpace | auto najbolje ide ako tankas pivo | 09:26 |
* Mmike ide popit 35tu kavu | 09:27 | |
jelly | Mmike: imas bar 5 "revolucionarnih" tehnologija za energiju svake godine | 09:27 |
SilverSpace | Mmike: ubit ce te kavurina | 09:27 |
* jelly toci koktu black tonik umjesto kave | 09:27 | |
BotaniCar | Hmm, kava, dobra ideja :) | 09:28 |
ivoks | https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_generation#/media/File:Annual_electricity_net_generation_in_the_world.svg | 09:28 |
jelly | popijem litru i po tog govna u jedan dan, pa ga se zasitim iducih dva mjeseca ;-) | 09:28 |
ivoks | i obnovljivi i nuklearni prakticki stagniraju | 09:28 |
jelly | ivoks: nuklearni stagniraju jer su ljudi glupi | 09:28 |
ivoks | zato sam protiv el. energije u autu | 09:29 |
ivoks | jer dolazi iz ugljena | 09:29 |
ivoks | jelly: slazem se | 09:29 |
ivoks | jelly: zato jer su ljudi glupi imali smo vhs, a ne sonyevu 8icu | 09:29 |
ivoks | imali smo PC, a ne nesto bolje | 09:29 |
ivoks | itd | 09:29 |
ivoks | moras se prilagoditi drustvu da bi gurnuo neku ideju | 09:29 |
jelly | nakon fukushime krenuli u prosvjede protiv nuklearki, iako ugljen radi 10-100x vise stete | 09:30 |
ivoks | a tesla motoros je prilagodio tako sto je iskoristio naivnost ljudi kako je struja 'cista' | 09:30 |
jelly | i da bude jedan cernobil/fukushima svakih 3 godine, opet ugljen radi vise stete | 09:30 |
ivoks | pa da | 09:30 |
ivoks | ali to se 'ne vidi' | 09:31 |
ivoks | sve je to meni jasno | 09:31 |
jelly | sunk cost, da | 09:31 |
ivoks | https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_generation#/media/File:Annual_electricity_net_generation_from_renewable_energy_in_the_world.svg | 09:31 |
ivoks | a i to 'obnovljivo' vecinom nastaje iz hidroelektrana | 09:31 |
* jelly cita Animal electricity i nije mu jasno | 09:31 | |
ivoks | koje su tempirane bombe :) | 09:31 |
jelly | pusti, hidroelektrane su dobre baterije ;-) | 09:32 |
ivoks | dok ne pukne brana | 09:32 |
jelly | kad je struja jeftina mos pumpat vodu natrag gore :-) | 09:32 |
ivoks | a i prije nego pukne, kada se gradi, znaci totalno unistenje jednog stanista | 09:32 |
jelly | to da | 09:32 |
SilverSpace | brana na Dobri je unistila najljepsi dio prirode a za 0,1 posto struje | 09:33 |
jelly | St Peter's Organic Best Bitter (pivo) u vrutku kosta 18kn, isto ko i kod proizvodjaca 2 funte | 09:33 |
SilverSpace | cca jedno mjesto od 2000 ljudi | 09:34 |
Mmike | pa kaj nije VHS sonyjev? | 09:34 |
Mmike | o, ne | 09:34 |
* Mmike se srami | 09:34 | |
ivoks | ne | 09:34 |
Mmike | JVC | 09:34 |
jelly | betamax! | 09:34 |
ivoks | vhs je 'ovo je tak lose da cemo dat licencu svima' | 09:34 |
* Mmike , naime, nije imao video dok je bio klinac :) | 09:35 | |
SilverSpace | totalbo neisplativa gradnja brane na dobri | 09:35 |
ivoks | isto kao i ibmov pc | 09:35 |
jelly | da, al "dat licencu svima" je bio pun pogodak | 09:35 |
ivoks | je | 09:35 |
Mmike | prvi video smo kupili valjda nakon kaj smo kupili 286icu :) | 09:35 |
ivoks | ne za JVC | 09:35 |
jelly | zatvara se grsecurity za 3.2 i longterm kernele https://grsecurity.net/announce.php <jelly> ko hoce, nek plati | 09:37 |
ivoks | to je jos zivo | 09:39 |
jelly | nego sta | 09:40 |
jelly | prakticki obavezno ak imas multiuser sustave ili nesto osjetljivo na internetu | 09:40 |
Mmike | meh-smeh | 09:41 |
ivoks | heh | 09:41 |
ivoks | Sendung ist beim Verteilzentrum eingegangen. | 09:41 |
Mmike | jelly: lxc ne radi s time :) | 09:41 |
ivoks | MUNICH, DE | 09:41 |
ivoks | 20:07 | 09:41 |
ivoks | Sendung ist beim Verteilzentrum eingegangen. | 09:41 |
ivoks | ZAGREB, HR | 09:41 |
jelly | Mmike: lxc je govno ;-) | 09:41 |
ivoks | 09:42 | 09:41 |
jelly | (sto se tice sikjuritija) | 09:41 |
BotaniCar | jelly: grsecurity, jel to ono sto je SElinux trebao biti ? :D | 09:41 |
Mmike | jelly: :P | 09:42 |
jelly | BotaniCar: ne, iako ima RBAC | 09:42 |
Mmike | natipkao kak nije govno i onda me poklopis s tim | 09:42 |
BotaniCar | Mmike: na sajtu pise da radi s LXCom | 09:43 |
jelly | BotaniCar: ovo je vise sistematsko zatvaranje klasa postojecih i mogucih rupa u kodu | 09:43 |
BotaniCar | jelly: zafrkavam se. | 09:43 |
jelly | lxc ak se dobro sjecam korsti user-namespaces, a spender se uglavnom sprda kak je to lose dizajnirano, lose pisano, lose sve | 09:46 |
Mmike | yup | 09:49 |
Mmike | nego | 09:49 |
Mmike | ivoks: kaj bi za rodjednan? | 09:49 |
* Mmike pita sam zato kaj je njemu skoro rodjendan i on bi SSDova :) | 09:50 | |
BotaniCar | :))))))))))))))))) | 09:50 |
ivoks | heh | 09:51 |
ivoks | ak cemo tako skromno... | 09:51 |
ivoks | ...novi auto | 09:51 |
ivoks | http://recapcars.com/wp-content/uploads/2015/06/2016-Audi-A4-Sline-interior.jpg | 09:52 |
ivoks | Mmike: ^ ne trazim puno | 09:52 |
BotaniCar | *ugh* , lepa kola iznutra | 09:53 |
ivoks | Hvala ti Gospodine na još jednom svjetskom finalu. Sve što imam i jesam je Tvoje. Zbog Tebe i za Tebe | 09:54 |
ivoks | rece Blanka | 09:55 |
Mmike | ivoks: kad smo kod Gospodina - sreo sam Masu neki dan u Konzumu u Spanskom :D | 09:55 |
ivoks | Masu? | 09:55 |
ivoks | Maša? | 09:55 |
jelly | Mmike: a medvjeda? | 09:56 |
ivoks | ne znam jel mislimo na istu masu | 09:56 |
jelly | kak su windowsi dobri, napravis restore stroja, mreza dobije nove MAC adrese, windowsi sami skuze da stari interfejsi vise ne postoje, i koja je koja mreza od dvije postojece i sve radi | 09:59 |
Mmike | ivoks: stella | 10:00 |
Mmike | jelly: eeee :) | 10:00 |
* Mmike bi ramstek neki fini jeo | 10:00 | |
Mmike | ima netko neku preporuku? | 10:00 |
ivoks | Mmike: kaj ima s njom? nisam ju vidio od 1999. | 10:00 |
Mmike | ivoks: ima dete od tipa 4-6 mjeseci i brije na Gospodina opako | 10:01 |
Mmike | jedino kaj nije naporna s time | 10:01 |
Mmike | za razliku od ovih drugih | 10:01 |
ivoks | eh znam takve | 10:03 |
ivoks | znam jednu curu, bas je bila pa ono, bomba | 10:03 |
ivoks | mogla je birati koga hoce | 10:03 |
ivoks | i odabrala nekog telca koji ju je unistio | 10:03 |
ivoks | i sad je samo ona i bog | 10:03 |
ivoks | i to militantna vjernica | 10:03 |
Mmike | a mislim | 10:04 |
Mmike | ak nju veseli | 10:04 |
ivoks | pa da, sve 5 | 10:04 |
BotaniCar | jel mogu kak iz Unity "start" menija pokrenuti poweroff ? Ono <WIN gumb> utipkam "poweroff" i odem ? | 10:04 |
ivoks | samo smo ju morali maknuti iz drustva | 10:04 |
ivoks | jer je postala neugodna | 10:04 |
BotaniCar | Kad probam opisano, ponudi mi "reference-extra-scopes:poweroff" | 10:04 |
ivoks | BotaniCar: alt tipka | 10:04 |
ivoks | ali mislim da to vise ne radi kako je nekad radilo | 10:05 |
ivoks | https://bugs.launchpad.net/indicator-appmenu/+bug/1072052 | 10:06 |
ivoks | otkako je to prestalo raditi i ja sam prestao koristiti hud | 10:09 |
ivoks | steta | 10:09 |
ivoks | zvao me frend sad | 10:10 |
ivoks | veli 'ti ces biti prvi kojem cu se javiti sa svojeg novog telefona - meizu ubuntu' | 10:10 |
dodobas | ivoks: a hebiga, to je zzadnji put da si razgovarao s tim frendom na mobitel... | 10:34 |
ivoks | dodobas: u biti ne | 10:47 |
ivoks | dodobas: jer frend je kupio telefon kako bi radili aplikacije za ubuntu | 10:47 |
ivoks | dodobas: tak da zlobni zajedljivi komentar nije uspio ;) | 10:47 |
ivoks | Apple Recommended channel for you | 10:50 |
ivoks | wtf youtube | 10:50 |
ivoks | hm | 11:06 |
ivoks | chinooc prelijece murter | 11:06 |
ivoks | chinook | 11:06 |
dodobas | ivoks: does it blend ? | 11:12 |
jelly | does it run apps from zer gugl plej stor? | 11:24 |
* Mmike se navikava na google docse | 11:34 | |
Mmike | https://www.youtube.com/watch?v=5Qj8p-PEwbI | 11:40 |
datase | YouTube: Ubuntu Causes Girl To Drop Out of College - 0:02:48 - 291387 views - 942 likes / 3326 dislikes | 11:40 |
Mmike | WTF?! :) | 11:40 |
jelly | 942/3326, nelose | 11:44 |
Mmike | https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11951326_1041433169221077_6932855722046250148_n.jpg?oh=9255d0295893fd13e0e52995a9078562&oe=5671B383 | 11:51 |
Mmike | LOL :D | 11:51 |
SilverSpace | Mmike: nisi prije vidio to cura i ubuntu | 11:54 |
Mmike | ne | 11:55 |
Mmike | :) | 11:55 |
SilverSpace | eh :) | 11:57 |
SilverSpace | ima tome ooo godina | 11:57 |
jelly | bilo je to godine dve'iljade trece, kad su curu s ubuntom stigle nesrece | 11:58 |
dodobas | Mmike: awww, pa super je zenska... naucila je nesto :) | 11:59 |
jelly | http://www.independent.co.uk/voices/comment/im-never-going-to-buy-anything-from-amazon-and-neither-should-you-10460199.html > Thanks to Jeff Bezos we've started to believe we deserve things the moment we want them, regardless of the human cost | 12:06 |
ivoks | Rosianna Halse Rojas | 12:06 |
Mmike | oiajpfoijdsfpai juju 1.18 aosdijfosiudoiure | 12:10 |
ivoks | cijeli dan mi se spava | 12:13 |
SilverSpace | http://www.24sata.hr/zanimljivosti/povuci-potegni-htio-je-izvuci-brod-iz-mora-pa-i-on-potonuo-434462 | 12:19 |
dodobas | SilverSpace: opet .. pa zamlio sam te | 12:24 |
dodobas | *zamolio | 12:24 |
dodobas | nista sta ima .hr ili redirecta na .hr | 12:25 |
dodobas | pls | 12:25 |
jelly | SilverSpace: nema druge, morat ces .rs ili .ba | 12:28 |
jelly | "nije računao na sklisku mahovinu" :-D | 12:30 |
SilverSpace | dodobas: kaj sam sad kriv? | 12:32 |
jelly | VM 6 eura/mj, 2GB, 10TB, .de ili los andjeles http://lowendbox.com/blog/alvotech-e5-90month-2gb-kvm-in-germany-or-los-angeles/ | 12:32 |
Mmike | jelly: si vidio hostUS? | 12:33 |
jelly | nUSam | 12:33 |
jelly | al ovi vele "bez torrenta" sto je mozda problem | 12:33 |
Mmike | 1CPU, 768MB rama, 20 gigi diska, 1 ip, 500 gigi prometa = 8 dolara svaka 4 mjeseca :) | 12:34 |
jelly | Mmike: to je slicno onom sto sad imam, VM ili kontenjer? | 12:35 |
jelly | kontenjeri me ne zanimaju, volim vrtit svoj kernel | 12:35 |
jelly | sad placam 12 eura svakih 6 mjeseci | 12:36 |
Mmike | jelly: openvz je to na hostus | 12:42 |
* Mmike ce si turnit sekundarni dns gore | 12:42 | |
Mmike | da vidimo kak radi | 12:43 |
jelly | openvz nema bas sve fichure od iptablesa | 12:43 |
Mmike | a nema, da | 12:43 |
jelly | alzo, grsec ekipa ima exploite za probit iz openvza na host ;-) | 12:43 |
Mmike | bilo je super bit u pornjavi, imao si fakat infrastrukturu za sve to i znao si da je tip-top :) | 12:43 |
jelly | ae | 12:47 |
jelly | e, bio nam je jedan kandidat sto je radio kod pornjavatora | 12:47 |
jelly | neloš. | 12:48 |
Mmike | jel? | 12:48 |
Mmike | naucio nesto u pornjavi | 12:48 |
Mmike | ja svima govorim da odu tam radit makar na pol godine, da ce gro toga naucit | 12:48 |
Mmike | ja nisam znao nist prije neg sam tam dosao :D | 12:49 |
Mmike | -rw-r----- 1 root root 656M Aug 27 14:45 postgresql-9.1-main.log.1 | 12:52 |
Mmike | -rw-r----- 1 root root 11M Aug 27 14:54 postgresql-9.1-main.log.1.lrz | 12:52 |
Mmike | to je kompresija :) | 12:52 |
hrvojem | Mmike: jesi ti kupio novu stolicu ili jos imas onu iz ikee? | 12:52 |
Mmike | hrvojem: onu iz ikee | 12:52 |
Mmike | nisam zadovoljan, ok je za 2-3 sata sjedenja dnevno, preko toga ti hemeroidi na kukovima pocnu rast | 12:53 |
hrvojem | gledam sad neke wagnerove alumedic, ali nisam nikad cuo za to | 12:53 |
jelly | Mmike: jedan od rijetkih koji je znao poslat mail preko telneta ;-) | 12:55 |
dodobas | Mmike: koja? | 12:56 |
Mmike | dodobas: markus | 12:56 |
Mmike | jelly: :) eh, mlade generacije, nisu nikad fingerirali ltsa3.srce.hr da sruse terminal server :) | 12:57 |
dodobas | Mmike: pa ta je meni skroz ok... no complaints | 12:57 |
Mmike | dodobas: meni je bila prvih pol godine | 12:57 |
Mmike | sad je vesc osla, i zulja me ak sam vise od 3-4 sata na njoj | 12:57 |
ivoks | stigao paket | 12:58 |
ivoks | ovaj drugi sumnjam da ce doci danas | 12:59 |
Mmike | hmhm | 12:59 |
Mmike | meni nije nist stiglo | 12:59 |
Mmike | doduse | 12:59 |
Mmike | mozda je stiglo bas kad je teta cuvalica bila s detetom vani | 12:59 |
ivoks | tek je jucer isporucen amazonu bio | 12:59 |
ivoks | zvali bi te | 12:59 |
dodobas | new favorite command in pycharm ... ctrl+shift+backspace | 13:01 |
dodobas | vrati te na last_edit... i jos mozes cyclat ... | 13:02 |
rut | http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/pogledajte-sto-moze-t-50-ruski-borbeni-zrakoplov-pete-generacije---397857.html | 13:02 |
Mmike | ivoks: a to mi nece postom obicnom doc? (nisam platio nista za ekstra deliveri) | 13:02 |
Mmike | dodobas: ja nikak da to probam | 13:02 |
Mmike | dodobas: mislim da cu se prije na emacs prebaciti nego na to :) | 13:02 |
dodobas | Mmike: a ovisi sto ti treba... | 13:03 |
dodobas | hoces biti produktivan ili pisati sate, jer imas ne efikasan alat :) | 13:03 |
dodobas | imas/koristis | 13:03 |
weshmashian | jelly: care to share? :) | 13:05 |
jelly | weshmashian: ma vec sam Mmiketa ispipao :-) | 13:07 |
weshmashian | pih, ni ime nemres vise saznat.. :) | 13:07 |
ivoks | super je unifi | 13:08 |
ivoks | bas super | 13:08 |
ivoks | ustekam | 13:08 |
ivoks | i slozim sve na svom stroju | 13:08 |
ivoks | nikakvo logiranje u interface | 13:08 |
ivoks | znam da to ima i cisco i slicni | 13:08 |
ivoks | al nema za tak malo novaca :) | 13:08 |
ivoks | mogu sloziti vlane | 13:10 |
ivoks | svasta svasta :) | 13:11 |
ivoks | qos | 13:12 |
ivoks | za goste, da ne smetaju dok radim :) | 13:12 |
ivoks | jos samo da nabavim bolju pipu | 13:13 |
ivoks | Download od 84 do 120 Mbit/s | 13:15 |
ivoks | veli vip | 13:15 |
ivoks | hm | 13:15 |
rut | unifi 20 komada u hotelu osijek .. postavljeno i zaboravljeno da radi . tako da .. odlican uredaj | 13:19 |
ivoks | ja imam 4 kod kuce + 2 loco stationa u bridgu | 13:19 |
ivoks | nanostation | 13:20 |
rut | upravo gledam i zabrajam .. 6Tb u downloadu i 3Tb upload (ima jedno 6mj kako postavljeno) | 13:21 |
ivoks | to gledas na ovom management softveru? | 13:21 |
rut | da .. moram zbrajat .. | 13:21 |
rut | steta da nema ukupan zbroj (ili ja nevidim) | 13:21 |
ivoks | ne vidim ni ja | 13:21 |
ivoks | vidim samo po mjesecima da ima najvise | 13:21 |
rut | i max je bilo 197 korisnika nakeceno .. eto . stvarno uredaji odlicni | 13:22 |
ivoks | ma ja u biti opce ne vidim kako bi vidio kolicinu prometa | 13:23 |
ivoks | unifi 4.6.6-5426 | 13:23 |
rut | sto nemas za svaki ap up/down statistiku ? | 13:23 |
ivoks | mozda ima neki noviji | 13:23 |
ivoks | a tako ti to | 13:24 |
ivoks | da, tako mogu | 13:24 |
ivoks | za mapu sam si stavio google mapu | 13:24 |
ivoks | pa fakat AP-e mogu slagati na karti hehe | 13:25 |
rut | server version 3.2.5 | 13:25 |
ivoks | steta sto se ne moze vise uzumirati | 13:25 |
ivoks | 4.x serija je skroz drugacija | 13:25 |
rut | vidio na njihovim stranicama . ljepo izgleda | 13:26 |
rut | graficki .. bitno da radi kao i ovi stariji | 13:26 |
ivoks | jel postoji softver za airmax, kao sto je ovaj za unifi? | 13:27 |
ivoks | https://www.ubnt.com/download/airmax-m/nanostationm/locom2 | 13:27 |
ivoks | bas i ne :/ | 13:27 |
ivoks | https://www.ubnt.com/broadband/software/ | 13:27 |
ivoks | ili ipak... | 13:27 |
rut | http://postimg.org/image/8az9ayfap/ | 13:28 |
rut | http://s7.postimg.org/exvxt5h3f/image.png | 13:29 |
rut | http://s10.postimg.org/od7blqtt5/image.png | 13:29 |
SilverSpace | Ovaj ulazak u Ligu prvaka mi je najdraži jer smo krenuli iz Remetinca | 13:31 |
SilverSpace | :) | 13:31 |
rut | pa vjerovatno bi se dalo ubacit kome se igra ovo sto je na unifiu u loco | 13:32 |
rut | sve to sto ubnt ima u ponudi sve je to atheros | 13:34 |
Vlado9A3CY | žur... bon žur :) | 13:35 |
SilverSpace | ke | 13:50 |
ivoks | rut: zanimljivo kako unifi server podrzava i switcheve i telefone | 13:52 |
ivoks | ali ne i loco uredjaje | 13:52 |
ivoks | to mi je cudno | 13:52 |
ivoks | mogu se ja spojiti na svaki loco uredjaj i pregledati ga, ali... radje bi centralnu konzolu | 13:53 |
ivoks | da stvar bude zanimljivija, ima android app koji se moze spojiti na loco uredjaje i povuci podatke | 13:53 |
rut | nisam jos imao prilike sa tlf. i switchevima se igrat na unifi .. | 13:54 |
rut | loco je zamisljen vise kao samostalni uredaj .. mozda radi tdma tj. airmax tehnologije | 13:54 |
rut | loco ti moze radit u vise modova . ap/sta/p2p .. | 13:55 |
ivoks | znam | 13:56 |
ivoks | ali ako ga i stavis u ap mode, opet se ne vidi u unifi serveru | 13:56 |
ivoks | drugi os je ot | 13:56 |
ivoks | to | 13:56 |
ivoks | mogao bi si uzeti unifi switcheve isto | 13:57 |
ivoks | oni imaju ppoe vec | 13:57 |
rut | pa je . al sve im se vrti na linuxu sa njihovim property driverima za wifi .. mene vise zanima ovaj airfiber | 13:58 |
rut | vidio sam da optima tu po OS koristi to za linkove posto nemaju optiku svuda | 13:58 |
rut | uuu u. 16h . odoh doma | 13:59 |
=== chaky_ is now known as chaky | ||
SilverSpace | http://zensiert.net/media/gallery/picdump119/17.jpg | 15:27 |
jelly | Mmike: ak imas neki openstack pri ruci, jel mozes provjerit dal qcow2 image za jessie uopce radi? http://cdimage.debian.org/cdimage/openstack/current/ | 15:55 |
jelly | navodno bi trebalo radit al lik na #debian veli da <jaksi07c8> i'm trying to boot a debian cloud (openstack) image with qemu and use a nocloud cloud-init source with it <jaksi07c8> but it doesn't seem to detect the drive with the cloud config as a data source <jaksi07c8> the same configuration works with ubuntu trusty | 15:58 |
SilverSpace | pive od koprive ;) | 16:08 |
Mmike | jelly, imam, aj mi daj 20 minuta samo da se poslozim doma, sad smo dosli iz zena-kupuje-haljinu-za-svadbu-i-kupi-pol-city-centra | 18:01 |
jelly | lol | 18:11 |
jelly | obicno su mi slike klinaca koje roditelji pokazuju svima bezveze ali ova je fantasticna http://imgur.com/gallery/3yXSlqS | 19:14 |
ipozgaj | jbte al je vruce | 19:25 |
BotoSmot1 | Super slika | 19:43 |
Generated by irclog2html.py 2.7 by Marius Gedminas - find it at mg.pov.lt!